Gå til innhold

Anbefaling av dildo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen kvinne på 50 år, som har blitt singel. Jeg ønsker en god enkel dildo. Har aldri prøvd det før.

Har noen noe de vil anbefale og er det en nettside jeg kan kjøpe det fra, som sender der diskret?

Anonymkode: be224...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mr Hankeys Toys selger et bredt utvalg av dildoer. Ulike størrelser, fasonger, farger og utseende.

.

Anonymkode: a8d36...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er en voksen kvinne på 50 år, som har blitt singel. Jeg ønsker en god enkel dildo. Har aldri prøvd det før.

Har noen noe de vil anbefale og er det en nettside jeg kan kjøpe det fra, som sender der diskret?

Anonymkode: be224...8ad

https://www.sinful.no/satisfyer-mono-flex-rabbitvibrator

Den her har vi hatt stor suksess med, og sinful er en butikk som kan anbefales👍

Anonymkode: 25755...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinful.no har vi bestilt mest fra. Mye bra og i alle prisklasser. En enkel en med sugekopp (rimelig) kan være moro når man skal leke selv. Ellers liker jeg godt en vibrerende dildo da den både kan brukes på klitoris og vaginal stimuli 😊

Liker også best de dildoene som er naturtro i utseende. 

Endret av Frkego
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.sinful.no/satisfyer-mono-flex-rabbitvibrator

Den her har vi hatt stor suksess med, og sinful er en butikk som kan anbefales👍

Anonymkode: 25755...72d

Personlig synes jeg den blir for hard, altså materialet rundt, samt at den er lite bevegelig. 

 

Jeg liker rabitvibratorer selv, men har funnet ut at jeg liker de som er i plastikk. 

Men, her er det bare å slå seg løs, og kjøpe inn mye gøy og forskjellig! :D

 

Anonymkode: 488b8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også slike dildoer, veldig kjekt når du har lyst til å ri. 

Jeg foretrekker dildoer/leketøy i forskjellige farger, som ikke er natur tro. Men vi er er forskjellig, så du må nesten bare handle inn. 

Jeg har MYE! og kjøper inn en liten bunke hver tredje mnd sånn ca 😅

 

https://www.sinful.no/baseks-metallic-rosa-silikondildo-18-cm

Anonymkode: 488b8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle forslag. Skal se på de. Vil ikke ha noe voldsomt, bare noe jeg enkel kan bruke alene når jeg har lyst. Er vibrator tingen for meg?

Anonymkode: be224...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du vil ha vibrator ikke dildo, dildo gir jo ingenting 🙈

Anbefaler rabbit vibrator sterkt. Jeg har ulike, liker veldig godt den fra fifty shades serien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du aldri har prøvd leketøy og hjelpemidler, så kan det være en idé å lese seg opp litt. For eksempel har klitoris-stimulatorer type Womanizer, blitt veldig populære. 

Anonymkode: 25418...a2c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du aldri har prøvd leketøy og hjelpemidler, så kan det være en idé å lese seg opp litt. For eksempel har klitoris-stimulatorer type Womanizer, blitt veldig populære. 

Anonymkode: 25418...a2c

Kan høres ut som noe jeg bør prøve? Har aldri prøvd noe slikt, kun mannen naturell, som ikke er der nå, må starte fra begynnelsen i voksen alder. Antar jo at jeg ikke får sex på vanlig måte resten av livet eller i allefall på mange år, så det er fint å prøve noe forsiktig som funker også kan man kjenne på behovet å utforske videre på hva som finnes av hjelpemidler etterhvert 👍 ts

Anonymkode: be224...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanasal skrev (39 minutter siden):

Ja, du vil ha vibrator ikke dildo, dildo gir jo ingenting 🙈

Anbefaler rabbit vibrator sterkt. Jeg har ulike, liker veldig godt den fra fifty shades serien.

joda, dildo gir de og ;) litt str på den så fylles man opp og kan kose seg leenge med en sånn en. Jeg er veldig glad i min.  :D 

Anonymkode: 96d05...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (5 minutter siden):

Så fint at du tar seksualiteten din på alvor 🥰 Lykke til 🤞

Takk! Bare veldig usikker på hvor jeg begynner og ønsker en enkel start, ikke type hardcore, bare noe som kan være nytelsesfylt for meg alene ☺️ ts

Anonymkode: be224...8ad

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk! Bare veldig usikker på hvor jeg begynner og ønsker en enkel start, ikke type hardcore, bare noe som kan være nytelsesfylt for meg alene ☺️ ts

Anonymkode: be224...8ad

Du har ikke hatt et sexleketøy før ? 

 

Ja, da vil jeg anbefale deg en enkel vibrator. Da kan du ligge behagelig i sengen, og legge vibrator på klitoris, og bare vente på orgasmen. 

 

Med dildoer, og rabittvibratorer, så må man gjerne "jobbe litt mere". 

 

Denne f.eks 

https://www.sinful.no/doxy-die-cast-magic-wand  Denne er jo litt stor, men veldig behagelig, også slipper du lading, og du slipper batteri. Jeg ville ha tatt en titt på disse typene. 

Ellers så er det jo masse å velg av vibratorer, men det eneste jeg synes er veldig dumt, er at mange av vibratorene kommer med magnetladere fortiden, og disse er umulig og lade skikkelig... Så, ja jeg er ikke fan av de. 

 

Her er en enkel bulletvibrator som ikke ar magnetlader. 

https://www.sinful.no/amaysin-power-oppladbar-bulletvibrator

 

Men, når alt dette er nytt for deg, så er det jo enda mere gøy!!..

Mye nytt du kan fortsette og eksperimentere med :D 

Anonymkode: 488b8...c07

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanasal skrev (1 time siden):

Ja, du vil ha vibrator ikke dildo, dildo gir jo ingenting 🙈

Anbefaler rabbit vibrator sterkt. Jeg har ulike, liker veldig godt den fra fifty shades serien.

Jeg elsker dildo og den gir meg masse nytelse 🥳 Vil jeg ha en kjapp orgasme bruker jeg vibrator, men ønsker jeg å virkelig kose meg og nyte må dildoen(e) frem. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du aldri har prøvd leketøy og hjelpemidler, så kan det være en idé å lese seg opp litt. For eksempel har klitoris-stimulatorer type Womanizer, blitt veldig populære. 

Anonymkode: 25418...a2c

Enig i at man bør lese seg opp - det er et hav av alternativer som dekker ulike behov. Jeg har womanizer, men bruker den sjeldent da den blir alt for intens for meg. Vanlig vibrator er ofte enklere. Hadde jeg bare kunne valgt én ville det blitt vanlig vibrator, men veldig moro å ha begge deler for variasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (3 minutter siden):

Jeg elsker dildo og den gir meg masse nytelse 🥳 Vil jeg ha en kjapp orgasme bruker jeg vibrator, men ønsker jeg å virkelig kose meg og nyte må dildoen(e) frem. 

Enig i at man bør lese seg opp - det er et hav av alternativer som dekker ulike behov. Jeg har womanizer, men bruker den sjeldent da den blir alt for intens for meg. Vanlig vibrator er ofte enklere. Hadde jeg bare kunne valgt én ville det blitt vanlig vibrator, men veldig moro å ha begge deler for variasjon. 

Hvorfor skal man lese seg opp?  Greit å spørre om tips ogsånt såklart. Hvor man skal handle og andres erfaringer etc..

Men, det er jo bare egen erfaring som duger. 

 

Ta fram kortet og begynn å handel det som ser gøy og fint ut. Når man er 50 så har man heldigvis grei nok økonomi til å handle inn en liten bukket med variasjoner. 😊

 

Anonymkode: 488b8...c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøp Womanizer og du vil aldri savne en mann mer 😘

Anonymkode: 59b35...9ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildo er helt ubrukelig.

Kjøp en liten klitorisstimulator :)

Anonymkode: f230f...592

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal man lese seg opp?  Greit å spørre om tips ogsånt såklart. Hvor man skal handle og andres erfaringer etc..

Men, det er jo bare egen erfaring som duger. 

 

Ta fram kortet og begynn å handel det som ser gøy og fint ut. Når man er 50 så har man heldigvis grei nok økonomi til å handle inn en liten bukket med variasjoner. 😊

 

Anonymkode: 488b8...c07

Det var som et svar til innlegget jeg svarte på, at jeg altså ikke var uenig i at de kan være lurt å lese seg opp mtp. behov. Hun nevner blant annet Womanizer, men det er noe helt annet enn både dildo og vibrator, noe man ikke vet uten å lese seg opp. Sexleketøy er dyrt og kjipt med mange bomkjøp. Ved å lese hva andre anbefaler (slik som denne tråden) eller hva som står av beskrivelser og kundeomtalelser i nettbutikkene vil man lettere kunne velge riktig ut fra sine behov. Og det er veldig generaliserende å si at man har «grei nok økonomi» når man er 50 år da dette er langt fra sannheten for mange. Mange på 50 som ikke har rom i budsjettet til sexleketøy for flere tusen 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å heller teste satisfyer enn womanizer først om du skal teste klitorisstimulator, den typen leketøy er litt enten eller, satisfyeren koster 3-400kr, womanizerene i samme «klasse» koster en tusenlapp mer. 
Kondomeriet har orgasmegaranti på både nett og i butikk, det kan også vere en grei ting å ha i bakhodet når du skal utforske. Det blir fort dyrt og frustrerende med bomkjøp så bruk litt tid på å vurdere ulike ting i forhold til hvordan du har opplevd mest nytelse hittil.

Om du liker en kombinasjon av penetrering og klitorisstimuli er rabbit gjerne et godt valg, de får du i ulike materialer, lengder og tykkelser på selve staken og det samme på rabbiten. Noen rabbiter har et ganske stort «hode» på den klitorisstimulerende delen, andre har en mer definert slik del. Gå for en som har en type stimulasjon du liker med en stake du tror vil passe deg bedre. 
Her kan det vere verdt å investere mer tid på å finne og noen kroner ekstra for å få en som har flere funksjoner. De som både kan kjøre vibrasjon på staken uten å aktivere rabbiten og omvendt samt begge deler samtidig vil gjerne ha sterkere motor og batterilevetid samtidig som de har flere muligheter for nytelse. Innimellom vil man ikke ha for mye stimuli, andre ganger full pakke.


For noen funker større leker bra fordi de blir kåtere og mer klar for penetrering enn de kanskje normalt har blitt av sex, for andre blir store leker vondt selv om de liker store peniser fordi leker ofte ikke er like fleksible. 

Det finnes leker som er ment for det meste så du vil nok finne noe du nyter. Jeg personlig synes det er praktisk å tenke over hvordan jeg onanerer når jeg kjøper leker fordi jeg selv sammen med partner da lettere kan demonstrere og finne mine knapper.
Leketøy som skal simulere sex er med andre ord ikke det jeg for eksempel går etter men også det er smak og behag. 

Husk å kjøpe rens for sexleketøy og evt glidemiddel, sistnevnte er ikke et må ha, men en god del leketøy kan vere veldig intense, da kan glid hjelpe, glid er også kjekt når en utforsker fordi det kan bli litt knot helt i starten.

Endret av Nevrosererroser
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...