Tøddel Skrevet 5. januar #221 Del Skrevet 5. januar Theresecsk skrev (2 minutter siden): Han er utrolig sjarmerende😀 Ja, han er grisedeilig…. 😍😍😍 marry me 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 5. januar #222 Del Skrevet 5. januar Tøddel skrev (6 minutter siden): Ja, han er grisedeilig…. 😍😍😍 marry me 😭 hahaha, var ikke det jeg sa, men ja han er faktisk ikke gæærn😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 5. januar #223 Del Skrevet 5. januar Theresecsk skrev (3 minutter siden): hahaha, var ikke det jeg sa, men ja han er faktisk ikke gæærn😂😂😂 Vet du hvor høy han er? 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. januar #224 Del Skrevet 5. januar Arne_Toholt skrev (11 minutter siden): La nå Oskar få holde på. Nå viste det seg at ovnene var til en god sak, og så skal dere likevel finne noe negativt med det? Når det til slutt kom frem att det gikk til en god sak så er det kjempebra. Men det er ikke alt man trenger å drive med gir å få mere følgere for å så dra inn tusenvis av kroner fra snapchat. Han hadde virkelig fått en stjerne og applaus om han sa han hadde kjøpt 100 ovner for og gi til de som virkelig trenger det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 5. januar #225 Del Skrevet 5. januar Tøddel skrev (Akkurat nå): Vet du hvor høy han er? 🤭 Nei😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 5. januar #226 Del Skrevet 5. januar Tøddel skrev (21 minutter siden): Vet du hvor høy han er? 🤭 Nei😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 5. januar #227 Del Skrevet 5. januar Det var vel helt åpenbart at dette kun er for å skape innhold. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 6. januar #228 Del Skrevet 6. januar (endret) Er det over med frøken Spetalen allerede? De pleier jo å lage innhold sammen hver dag. Følger henne men ikke han...hun har ikke lagt ut noe med han siden hun kom hjem dra St Barth. Endret 6. januar av Carabilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 6. januar #229 Del Skrevet 6. januar elskersommer skrev (11 timer siden): Når det til slutt kom frem att det gikk til en god sak så er det kjempebra. Men det er ikke alt man trenger å drive med gir å få mere følgere for å så dra inn tusenvis av kroner fra snapchat. Han hadde virkelig fått en stjerne og applaus om han sa han hadde kjøpt 100 ovner for og gi til de som virkelig trenger det. Nei, det er ikke kjempebra. Dette gjør man for å få makt, makt til å være den "gode". Makt til å bestemme hvem som skal fryse og ikke. Ovnene burde vært i butikken og så kan de som trenger dem kjøpe. En influencer som gjør som dette er drevet av egoisme, ikke altruisme. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 6. januar #230 Del Skrevet 6. januar Dusten skrev (31 minutter siden): Nei, det er ikke kjempebra. Dette gjør man for å få makt, makt til å være den "gode". Makt til å bestemme hvem som skal fryse og ikke. Ovnene burde vært i butikken og så kan de som trenger dem kjøpe. En influencer som gjør som dette er drevet av egoisme, ikke altruisme. Her omtaler du nok et ømt punkt hos de såkalte influencerene, noe som vi ikke skal snakke om høyt. Folk vil bli blendet og lurt, dette snudde ikke før det kom negativ omtale….først da skulle det være gaver til folk med behov. Det handler om makt, og hvordan en velger å bruke den makten. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 6. januar #231 Del Skrevet 6. januar Dusten skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke kjempebra. Dette gjør man for å få makt, makt til å være den "gode". Makt til å bestemme hvem som skal fryse og ikke. Ovnene burde vært i butikken og så kan de som trenger dem kjøpe. En influencer som gjør som dette er drevet av egoisme, ikke altruisme. Man får ikke makt til å bestemme hvem som skal fryse eller ikke ved å kjøpe 10 panelovner, når hvem som helst kan gå på en random elkjøp og kjøpe seg en selv. Det var aldri tomt for ovner. Djizez. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. januar #232 Del Skrevet 6. januar Dusten skrev (4 timer siden): Nei, det er ikke kjempebra. Dette gjør man for å få makt, makt til å være den "gode". Makt til å bestemme hvem som skal fryse og ikke. Ovnene burde vært i butikken og så kan de som trenger dem kjøpe. En influencer som gjør som dette er drevet av egoisme, ikke altruisme. Så enig med deg. Å de varmeovnene burde i så fall vært delt ut FØR kulda kom. Hva disse influenserene gjør for PR og penger 🤮 Ble bare kvalm av hele typen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. januar #233 Del Skrevet 6. januar Anonym90059005 skrev (2 timer siden): Man får ikke makt til å bestemme hvem som skal fryse eller ikke ved å kjøpe 10 panelovner, når hvem som helst kan gå på en random elkjøp og kjøpe seg en selv. Det var aldri tomt for ovner. Djizez. Hvis du følger med i nyheter så var det tomt for varmeovner i flere butikker før kulda kom. Var det ikke 25 ovner han kjøpte? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. januar #234 Del Skrevet 6. januar Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 6. januar #235 Del Skrevet 6. januar Så morsomt, kjøpe ovner for 18 ovner og så legge ut en snap om at nå er det tomt...stakkars ungdom som ser slikt møl. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. januar #236 Del Skrevet 6. januar Anonym90059005 skrev (6 timer siden): Man får ikke makt til å bestemme hvem som skal fryse eller ikke ved å kjøpe 10 panelovner, når hvem som helst kan gå på en random elkjøp og kjøpe seg en selv. Det var aldri tomt for ovner. Djizez. Hvordan vet du att ingen butikker i Oslo var tom for ovner? Du vet att når det er skikkelig varmt på sommeren så flyr viftene ut av butikken. Å mye av det samme skjer når det gjelder ovner nå i denne kulda Ja man kan sikkert få ovner til noen tusen men nå mener jeg i en prisklasse som alle har mulighet til å kjøpe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. januar #237 Del Skrevet 6. januar Dusten skrev (9 timer siden): Nei, det er ikke kjempebra. Dette gjør man for å få makt, makt til å være den "gode". Makt til å bestemme hvem som skal fryse og ikke. Ovnene burde vært i butikken og så kan de som trenger dem kjøpe. En influencer som gjør som dette er drevet av egoisme, ikke altruisme. Jeg er enig med deg og han burde helt klart ikke kjøpt disse ovnene. Men nå er det gjort og da er det bra hann ga de bort og ikke tjente penger på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 6. januar #238 Del Skrevet 6. januar elskersommer skrev (3 timer siden): Hvordan vet du att ingen butikker i Oslo var tom for ovner? Du vet att når det er skikkelig varmt på sommeren så flyr viftene ut av butikken. Å mye av det samme skjer når det gjelder ovner nå i denne kulda Ja man kan sikkert få ovner til noen tusen men nå mener jeg i en prisklasse som alle har mulighet til å kjøpe Om EN butikk i Oslo er tom for ovner, så spiller det fortsatt ingen rolle når du bare kan gå i neste. Og jeg var inne på Power/Elkjøp sine nettsider og sjekka og man kunne enkelt velge klikk og hent på mange butikker på akkurat de samme ovnene han kjøpte. Var ikke kun kjempedyre igjen, så her bommer du nok en gang. Var det noe mer da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 7. januar #239 Del Skrevet 7. januar Bare jeg som tenker at «det var en spøk, jeg skulle seff gi de bort» var damage control? stuntet backfired, så han måtte late som det var noe annet? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 8. januar #240 Del Skrevet 8. januar Carabilla skrev (På 6.1.2024 den 2.56): Er det over med frøken Spetalen allerede? De pleier jo å lage innhold sammen hver dag. Følger henne men ikke han...hun har ikke lagt ut noe med han siden hun kom hjem dra St Barth. Jeg følger verken eller, men av en eller annen grunn dukker Sofie ofte opp øverst på utforsk i snappen min (muligens fordi jeg da plutselig klikker meg innpå og blir sittende å glo😜men hun er for tiden syk og ligger med vondt hals, feber og kaster opp - så der er kanskje forklaringen *barehyggelig*😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå