Gå til innhold

Registerreim volkswagen golf

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet sånn cirka hva dette vil koste å bytte på verksted (ikke merkeverksted). Er en 2017 modell.

Anonymkode: be619...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei ikke nøyaktig... men vet er er veldig dyrt da det tar en god del timer å bytte registerreim!

Anonymkode: 038bd...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg byttet på golfen min for 2 år siden. Brukte Mekonomen. Det kostet meg rundt 9000.-

Anonymkode: 185d6...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg byttet på golfen min for 2 år siden. Brukte Mekonomen. Det kostet meg rundt 9000.-

Anonymkode: 185d6...da8

Ok, takk 🙂

Jeg har tenkt å bruke et verksted med tilsvarende priser som mekonomen har. Så da kan jeg regne med at jeg får det fikset til under 15.000 da, som egentlig var min smertegrense økonomisk 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 10-15 000,- Møllerpris de fleste verksteder har også noe som heter 5-6+ som er for biler over 5 år rimeligere priser her mener jeg også vannpumpe skiftes sammen med regreim 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (47 minutter siden):

Mellom 10-15 000,- Møllerpris de fleste verksteder har også noe som heter 5-6+ som er for biler over 5 år rimeligere priser her mener jeg også vannpumpe skiftes sammen med regreim 

Takk, som nevnt så var cirka 15.000 min max. Stoler ikke på Møller, så går ikke dit hvis jeg ikke absolutt må.

Forrige gang prøvde de å lure meg til å betale en reperasjon som er en reklamasjonssak, og da jeg protesterte så snakket han nedlatende til meg fordi jeg er dame. Synd for han at jeg kan lovverket da, så jeg vant fram til slutt.  En annen gang ga de meg dårlige tennplugger... så nei takk til Møller 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk, som nevnt så var cirka 15.000 min max. Stoler ikke på Møller, så går ikke dit hvis jeg ikke absolutt må.

Forrige gang prøvde de å lure meg til å betale en reperasjon som er en reklamasjonssak, og da jeg protesterte så snakket han nedlatende til meg fordi jeg er dame. Synd for han at jeg kan lovverket da, så jeg vant fram til slutt.  En annen gang ga de meg dårlige tennplugger... så nei takk til Møller 🫣

Ingen årsak bor du i Drammen/Østlandet har NAF verksted de kan være rimeligere ikke glem at andre Uavhengige verksteder ligger tett opp mot merkeforhandler i Timepris men noen av møllerfolka er greie ikke alle Ikke nødvendigvis lureri men reklamasjonssaker kan være litt vanskelig/i grenseland for slitedel vs dårlig kvalitet/feilproduksjon  mange har opplevd dette med kontrabeskjed bil skal inn for skifte av del selv fikk jeg skiftet kollisjonspute på en 2002 mod RAV4 i fjol pga takata tilbakekalling dårlig tennplugger er ikke noe særlig ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (32 minutter siden):

Ingen årsak bor du i Drammen/Østlandet har NAF verksted de kan være rimeligere ikke glem at andre Uavhengige verksteder ligger tett opp mot merkeforhandler i Timepris men noen av møllerfolka er greie ikke alle Ikke nødvendigvis lureri men reklamasjonssaker kan være litt vanskelig/i grenseland for slitedel vs dårlig kvalitet/feilproduksjon  mange har opplevd dette med kontrabeskjed bil skal inn for skifte av del selv fikk jeg skiftet kollisjonspute på en 2002 mod RAV4 i fjol pga takata tilbakekalling dårlig tennplugger er ikke noe særlig ☹️ 

Det er snakk om sleperingen til airbag som ligger i rattet. Denne skal ikke normalt være en slitedel. Den har røket 3 ganger (bilen er 5 år). Volkswagenhar visst hatt problemer med denne delen.

Betaler bare halvparten i timepris hos verkstedet jeg går til enn det møller tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...