AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Hei Har en baby på snart 7mnd. Ammer fortsatt men ikke like mye som tidligere og baby får mer fast føde. Vi prøver ikke å bli gravide men har ubeskyttet samleie (hoppe av i svingen). Jeg har ikke fått tilbake mensen, men trodd at den skulle komme flere ganger pga murring, ubehag og litt kvalme. Jeg hadde en clearblue test liggende og tok en test søndags ettermiddag. Den så negativ ut så jeg la den fra meg. Da jeg kom tilbake fra trening var det svak strek der(se bilde lagt ved). Vet ikke når den streken på kom på testen. Flere som har erfart å få strek etter tidsfristen? Jeg tok en digital dagen etter på formiddagen og en ny morgenen etter der igjen, og begge visste «ikke gravid». Jeg skulle ønske mensen kunne komme da det er ubehagelig med murring, oppblåsthet, småkvalm og at jeg føler meg rar. Jeg tror nok det er PMS, men hadde dere kjøpt flere tester eller stolt på digitale testen, og tenkt at det er syklusen som er på vei tilbake? Anonymkode: f32be...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 Ts her På overskriften skulle det stå: »Flere som hat fått positiv test på clearblue etter tidsfrist? Og ville dere stolt på digital test? « Anonymkode: f32be...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 Ville tatt en ny test, men den ser positiv ut. Tror ikke man får sånn strek uten å være gravid. Anonymkode: b7e70...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Ja skal kjøpe en test for sikkerhetsskyld. Flere som har erfaringer? ts Anonymkode: f32be...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg stoler mer på de digitale testene fordi det står på svart-hvitt om man er gravid eller ikke. Det skal ikke være forskjell på de vanlige og de digitale. Det KAN være at du var gravid og spontanaborterte, eller at det var en falsk positiv. Men tenker st hvis du fikk negativ nå nylig, er den det. Kjøp ny, der ligger svaret Anonymkode: 51808...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville tatt en ny test, men den ser positiv ut. Tror ikke man får sånn strek uten å være gravid. Anonymkode: b7e70...050 Jeg har fått en slik strek etter fristen, og da var jeg ikke gravid Anonymkode: d541f...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått en slik strek etter fristen, og da var jeg ikke gravid Anonymkode: d541f...b1a Hadde et bilde av den på mobilen. Ligner litt på din strek. Var altså ikke gravid Anonymkode: d541f...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Del Skrevet 17. mars 2023 Den Clearblue-testen ville jeg regnet som defekt (streken går ikke hele veien gjennom, og den kom også opp etter tidsfristen). Om du ser på prøverforumet, så er det mange som får falsk positiv etter tidsfristen med denne testen. Jeg ville stolt på digitaltestene som sier ikke gravid. (Og kanskje vurdert å bruke mer prevensjon enn hoppe av i svingen, om syklusen er på vei tilbake 😅) Anonymkode: 3af83...e5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Del Skrevet 19. mars 2023 Har også opplevd å få positiv CB-test etter fristen, uten å være gravid. Dette har faktisk skjedd flere ganger. Ta en CB digitaltest. Da står det skriftlig om du er gravid. Anonymkode: 7f198...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #10 Del Skrevet 19. mars 2023 Hvis streken kom etter fristen så er den ikke gyldig. Og når digital test sier ikke gravid, så er du ikke gravid. Anonymkode: e52e5...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #11 Del Skrevet 19. mars 2023 Testen ser veldig defekt ut, så den delen er grei, men digital test krever litt høyere HCG enn de standard-testene. Så jeg ville kjøpt en ny vanlig test:) Anonymkode: 9d7fa...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå