AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #21 Del Skrevet 20. mars 2023 Danseskjørt skrev (14 timer siden): Hva vasker du håret med da? En tynn balsam. Jeg bruker curly girl metoden på håret mitt siden det gjør krøllene mine mye finere. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vasker selvfølgelig håret etter hver gang jeg har trent, selv om det blir daglig trening. Å ikke vaske det blir som å gå på jobb i klærne man trente i dagen før. Svette legger seg like mye, om ikke mer, i hår og hud som i klær. Hvorfor er folk så urenslige? Er det en ny trend? Anonymkode: af254...95a Sludder. Jeg kan love deg at treningstøyet mitt lukter skunk etter bruk, det gjør ikke håret. Det er en vesentlig forskjell på syntetisk treningstøy og hodebunnen din. Det er ikke urenslig å ikke vaske håret hver dag det er tvert i mot en fordel for hodebunnen din. Tørker du ut hodebunnen med sjampo hver dag vil hodebunnen kompensere med å produsere mer «fett». Anonymkode: 754cd...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå