Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gullet26: Koselig at du stikker innom... Måtte jo inn å kikke hos deg også... Shcnakkas! :vinke:

Skytte: Ang. lenge siden sist: Det er ikke kvantiteten - men kvaliteten som teller! :Nikke: Ja...!!! Jeg er sikker på at jeg har verdens aller beste Pappa! Han er bare sååå god! De dagene jeg er i skikkelig god form, får jeg litt dårlig samvittighet for sykemeldingen. Men som du sier - må tenke på at bebisen koser seg der inne og vokser seg stor og fin! :klappe:

LinKri: Veldig deilig med så snille og hjelpsomme familiemedlemmer, ja! Håper alt er bra med deg også... skal kikke innom deg etterpå... :klem:

Mrs. Potter: Koselig at du stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 + 0!

Dagen i dag har vært helt grei... Sett på sport på TV - skiskyting, litt skøyter og kulekjøring, blant annet. Ellers har vi vært ute og gått en liten tur i finværet... og ellers kost oss inne og med hverandre... Deilig med noen sånne dager. ;)

Imorgen skal vi på besøk til noen venner av oss. Begge parene har akkurat fått barn, og vi har ikke hilst på småttisene ennå - så det gleder vi oss til. Har gått til innkjøp av noen helt nydelige klær - jenter begge to - det er jo så stas å kjøpe sånt smått tøy igjen... :babyjente:

Nå tenkte jeg å kikke litt på Alle mot en! Ser litt artig ut!

:vinke: Ha en deilig lørdagskveld alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med 9 uker idag! Pussige uker, jeg syntes de gikk så syyyykt sent i starten, det tok jo evigheter fra en uke til neste uke, så var jeg plutselig på uke 12, (litt milepæl for min del) og nå plutselig uke 16, snart halvveis! :overrasket:

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen og gratulerer med dagen!! Og 9 uker!!!

Herlig at formen var så fin igår! Da skal du se at etter ei uke til med batteriene på lading så er du krute god ;)

Og litt morsdagsdulling får jeg jo håpe det blir på deg! Og OL da!

Prøvde meg på sambo imorges,om ikke jeg skulle få frokost på senga...

"Jammen..........nå begynner DET på tv............." Litt skyldig :ler:

Så lagde jeg bambiøyne og lurte på om jeg virkelig ikke skulle få NOE på morsdagen...

"Jeg har ikke kjøpt noe morsdagsgave til deg altså......" "Men til neste år! Da skal du jo få! Når ungen er ute!"

Jeg lo så jeg rista under teppet!!! Stakkaren så helt fortvila ut da han konstanterte at han IKKE hadde kjøpt noe gave nei.. Tror han tenkte med seg selv at han burde gjort det :ler:

Akk,det er nå morsomt å lure disse kara! Og bable ivei i boka di! Men kommer jo ikke på alt i farta når jeg skriver i min bok............. :sjenert:

Nå skal jeg se om vi fortsatt er beriket med vann i dette huset,eller om jeg må ut å rulle meg i snøen! Se for deg DET du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: :hoppe::danse::hjerter::hoppe::danse:

Dette er så utrolig moro, vennen! Nå kan vi bli "vraltere" sammen! ;)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: Takk for det... ukene sniler seg avgårde... ;)

Murf: Vet akkurat hva du mener med at det går tregt i starten... :ler2:

Skytte: For en herlig sambo... det er morsomt å ta dem litt "på senga" innimellom.... :ler2: Jeg fikk faktisk frokost på senga i dag... jeg som faktisk hadde glemt at det var morsdag sånn på morgenskvisten... :sjenert: Men husket det i går da... så hadde sikret meg tulipaner til Mamma'n min... ;)

Fjellrypa: Takk! :klem:

LinKri: Takk, og grattis med morsdagen du også.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kort oppdatering:

Har vært på kjempekoselig barselbesøk. Jentene var helt nydelige!

Vært en tur hos Mormor sammen med Mamma - en trivelig tur. Mormor hadde laget deilig lapskaus! :sikle:

Får skrive litt mer i morgen.... :Gjesp:

GOD MORSDAG ALLE MØDRE!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-11 grader ute!

Lillegutt levert i barnehagen.

TV'n skal straks på (er OL-sendingene begynt, tro?).

Frokost bør fortæres...

Planer for dagen:

1. Brette to stativer med tøy.

2. Sette på oppvaskmaskinen og tømme den etterpå.

3. Vaske minst 2 maskiner med tøy.

4. Støvsuge huset (evt. bare 2. etasje - får se an formen).

5. Ha en middag klar til mannen kommer hjem. (Gode forslag mottas med takk... jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i dag....)

6. Kose meg!

Hei så lenge! :vinke:

MissS: Takk for gratulasjon... Ukene sniler seg avgårde. Formen er mye mye bedre.... har ikke vært kvalm på mange dager nå. Men kjenner at jeg har behov for mye mer hvile nå enn ellers. Gratulerer med dine 8 uker forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Planer for dagen:

1. Brette to stativer med tøy. Gjort!

2. Sette på oppvaskmaskinen og tømme den etterpå. Gjort!

3. Vaske minst 2 maskiner med tøy. Gjort! Den 3. maskina går nå!

4. Støvsuge huset (evt. bare 2. etasje - får se an formen). Begge etasjene ferdig!

5. Ha en middag klar til mannen kommer hjem. (Gode forslag mottas med takk... jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i dag....)

6. Kose meg! Kontinuerlig!

Har akkurat hatt en rørlegger på befaring! En kollega av Pappa som skal hjelpe oss med no' småtteri under oppussinga av badet. Blir bra... Han er nok litt rimeligere enn en hvilken som helst annen rørlegger også... og det liker vi jo.

Ser faktisk ut som om vi skal greie oss innafor budsjettet. Det er en god følelse!

Nå ser jeg skiskyting for damer. Ikke no' særlig spennende så langt... men de er kun på første skyting da... mye som kan snu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker :hoppe:

Så flink du har vært idag. Jeg har ikke gjort en dritt jeg :sjenert:

Får ta et tak senere idag. Nå ser jeg på skiskyting for kvinner. Kan jo bli skikkelig spennende dette.

Håper du får en god dag.

:klem:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: Takk for det... Ja, formen har vært god i dag... så da føler jeg at jeg må benytte anledningen til å være litt effektiv. Godt etterpå. Nå ser jeg på OL jeg også. Synd at Liv-Grete dreit seg ut på siste skytinga da... :sjenert:

MissS: Ja, vi skal gjøre om alt. Har bad som ikke er flislagt. Så skal rive ned alt, legge nye gipsplater (doble), membran, fliser, nye baderomsmøbler, ny do, nytt dusjhjørne, male om vinduet +++ Heldigvis er det varmekabler og støpt gulv - så det slipper vi å røre... Blir bra med bad... og lovende at det er innafor budsjettet vårt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...