Liljen Skrevet 24. februar 2007 #4041 Del Skrevet 24. februar 2007 Hørtes ut som en fantastisk dag. Søte guttene dine Kos deg masse masse stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2007 #4042 Del Skrevet 24. februar 2007 Smågodt fra Sverige hørtes godt ut gitt Og det var så koselig å lese om snømann på trappa. Noe annet enn regnet her hos meg. Masse snø som lavet ned i går men nå er alt bare regnet vekk. Ha en fortsatt fin helg da! Klem fra charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 24. februar 2007 #4043 Del Skrevet 24. februar 2007 Håper dere koser dere masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4044 Del Skrevet 25. februar 2007 Hørtes ut som en fantastisk dag. Søte guttene dine Kos deg masse masse stor stor ← Det var en riktig fin dag i går... Innholdsrik og effektiv, men ikke stressende... Håper du hadde en fin lørdagskveld... Smågodt fra Sverige hørtes godt ut gitt Og det var så koselig å lese om snømann på trappa. Noe annet enn regnet her hos meg. Masse snø som lavet ned i går men nå er alt bare regnet vekk. Ha en fortsatt fin helg da! Klem fra charmisen ← Det er veldig deilig med litt snø, ja! Er faktisk ganske mye her nå... og dermed gikk det an å lage den digre og flotte snømannen. Jeg liksom hoppet litt til da jeg kom opp på verandaen, for der stod det jo en mann! En snømann! Herlige gutta mine! Håper søndagen din blir bra! Håper dere koser dere masse i kveld! ← Takk... Håper søndagen din blir bra, og at LM er i form etter forholdene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4045 Del Skrevet 25. februar 2007 Hengt opp liftgardin på kjøkkenet i dag - ble så fint så... Var deilig å få den opp - for vinduet har stått uten noe helt fra vi pusset opp kjøkkenet (før Lillegutt ble født... ) Om litt får vi besøk av et vennepar med barn på samme alder som våre. Blir koselig! Skal lage havregrynsvafler. Godt og sunt! Ha en fin søndag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. februar 2007 #4046 Del Skrevet 25. februar 2007 Havregrynsvaffler ...........det har jeg aldri hørt om! Mulig å få oppskrift eller.............................. Misunner deg ennå den snømannen altså :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 #4047 Del Skrevet 25. februar 2007 Kose dere med besøket! Koselig å ha barn på samme alder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. februar 2007 #4048 Del Skrevet 25. februar 2007 ...jeg spiser harryland sjokolade for tredje kveld på rad. I morgen er det prosjekt-komme-i-form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. februar 2007 #4049 Del Skrevet 25. februar 2007 Moro med snømenn! Vi hadde en på terrassen, men det er smeltet. Og Oliver ville ikke være ute i dag siden det snødde så fælt, så jeg får nok vente litt før det kommer noen ny snømann hos oss. Havregrynsvafler kunne jeg tenke meg å få oppskrift på også. Snart må jeg nok i gang med noen tiltak for å få tilbake en brukbar kropp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. februar 2007 #4050 Del Skrevet 25. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. februar 2007 #4051 Del Skrevet 25. februar 2007 ← Føler jeg stalker Murmelmy nå, både her og i tråden din på graviditet/spedbarn, men: er det noe du vil fortelle oss Cr@shel@sh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4052 Del Skrevet 25. februar 2007 Havregrynsvaffler ...........det har jeg aldri hørt om! Mulig å få oppskrift eller.............................. Misunner deg ennå den snømannen altså :rosasmil: ← Skal legge ut oppskrift... Det er supergodt, og de skal visst være sunnere enn brød! Kose dere med besøket! Koselig å ha barn på samme alder! ← Veldig koselig med framtidige skolekamerater... De leker så godt sammen så... selv om det er krangling mellom de store noen ganger. Men sånn hører jo med når de henger sammen som erteris... ...jeg spiser harryland sjokolade for tredje kveld på rad. I morgen er det prosjekt-komme-i-form ← Sånn sett er det ikke så lurt å reise til harryland... Har en såtn prosjekt foran meg jeg også... Men ut på tur med vogna frister ikke alltid med snøen lavende ned... Gleder meg til bare veier jeg nå... Moro med snømenn! Vi hadde en på terrassen, men det er smeltet. Og Oliver ville ikke være ute i dag siden det snødde så fælt, så jeg får nok vente litt før det kommer noen ny snømann hos oss. Havregrynsvafler kunne jeg tenke meg å få oppskrift på også. Snart må jeg nok i gang med noen tiltak for å få tilbake en brukbar kropp igjen... ← Koselig når gutta har det gøy i snøen... Som jeg skrev til Charmina, så skal jeg legge ut oppskriften til dere... Skikkelig snaddermat! Hvordan føler du at kroppen er etter at Kaja kom da? Det er vel litt tidlig å tenke på trening ennå? Først må du kooooose deg masse med barna dine! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4053 Del Skrevet 25. februar 2007 ← Føler jeg stalker Murmelmy nå, både her og i tråden din på graviditet/spedbarn, men: er det noe du vil fortelle oss Cr@shel@sh? ← Neida, jenter... Tror ikke det er noe fare for at jeg er gravid igjen... Men jeg skal innrømme at tanken har slått meg... Jeg var jo ikke akkurat superfertil før barna kom, men det er jo sånt som kan forandre seg veldig fort. Det var et par dager hvor jeg følte meg så merkelig i magen, var svimmel og litt småkvalm. Da slo det meg... Det er jo ikke hundre 100% sikkert med spiral, bare nesten. Og uhell kan jo skje... (broren til mannen er "spiralbarn")... Ikke har jeg fått mensen tilbake heller, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan ha eggløsninger... Måtte bare spørre om det er farlig - sånn hvis det skulle skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. februar 2007 #4054 Del Skrevet 25. februar 2007 Hmm :klø: Har du testa da?? Man vet jo aldri liksom Ha en strålende søndagskveld, snuppa. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 26. februar 2007 #4055 Del Skrevet 26. februar 2007 Oioi, startet å lese øverst. Nå trodde jeg et øyeblikk at . Kan være greit å ta en test, ja, så får en svar. Spennende, da. Ønsker deg en fortreffelig mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4056 Del Skrevet 26. februar 2007 Hmm :klø: Har du testa da?? Man vet jo aldri liksom Ha en strålende søndagskveld, snuppa. stor ← Oioi, startet å lese øverst. Nå trodde jeg et øyeblikk at . Kan være greit å ta en test, ja, så får en svar. Spennende, da. Ønsker deg en fortreffelig mandag! ← Nei, jeg har ikke testa... Syntes det skulle være veldig rart om JEG skulle bli gravid på slump, og MED spiral... Jeg som måtte ha trippel pergokur for å bli gravid med de barna jeg har... Men på den andre siden så sa legen min, at det faktisk var mange som hadde sliti med å få barn, som ble veldig fertile når de nærmet seg 30 år... Men jeg ser det an.. fortsetter svimmelhet og småkvalme, så må jeg ta en sjekk uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4057 Del Skrevet 26. februar 2007 Føler jeg har vært skikkelig flink i dag, også er klokka bare ti! Jeg har nemlig ringt arbeidsgiveren min, som jeg jobbet hos før jeg gikk ut i permisjon (hadde et vikariat), og det ser lyst ut for jobb til høsten! Blir litt sånn gele i kroppen. Selv om jeg har jobbet der før, og trivdes veldig godt - så er det liksom superspennende for det... Uansett er det sikkert en del nye og ukjente kollegaer jeg skal forholde meg til - og ikke minst nye elever. Litt sånn skrekkblandet fryd! Storegutt er i barnehagen - de storkoste seg med all den kramme snøen da jeg dro... Herlige unger! Lillegutt sover - enn så lenge. Han spiste halv sju i morges, så det er bare et tidsspørsmål før han begynner å knirke i vogna.. Nå skal jeg lese litt mail og kanskje ta en liten KG-runde... og etter på skal jeg kringkaste havrevaflene mine til dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. februar 2007 #4058 Del Skrevet 26. februar 2007 *henger på gjerdet mens jeg venter på oppskrift på havregrynsvafler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 #4059 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå ble jeg helt satt ut her, jeg , så dette blir sikkert et rotete innlegg... For det første: Dersomhvisomatte,- jeg vil være sladris igjen ...nei, her legger vi ikke noe mellom Jeg har sett den "Gravid med spiral"-tråden, men jeg var aldri inne på den, eller la merke til at den var din... Jeg må visst begynne å følge bedre med, skjønner jeg! Hørtes ut om at du har hatt en perfekt familiehelg! Herlige mannen og Storegutt som hadde kosa seg i snøen og lagd snømann :rosasmil: Kan tenke meg Storegutt var stolt Ser han for meg... Kjenner veldig godt til "kake-i-fryser-fenomenet" Jeg lurer på om jeg blir sånn når jeg bli gammel... Jeg gjør sikkert det! for at det ser lovende ut med jobb for deg fra høsten av igjen!! Det er nok godt å vite Gratulerer Håper bare den arbeidsgiveren er litt mer pålitelig enn der hvor jeg hadde fått meg jobb... Når er permisjonen din over? Kan jeg sende deg meldinger om natta, eller er det fare for at jeg vekker deg da...? Jeg vil ikke risikere å vekke deg/dere, så isåtilfelle får jeg drøye med å sende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4060 Del Skrevet 26. februar 2007 *henger på gjerdet mens jeg venter på oppskrift på havregrynsvafler* ← De kommer nå! Nå ble jeg helt satt ut her, jeg , så dette blir sikkert et rotete innlegg... For det første: Dersomhvisomatte,- jeg vil være sladris igjen ...nei, her legger vi ikke noe mellom Jeg har sett den "Gravid med spiral"-tråden, men jeg var aldri inne på den, eller la merke til at den var din... Jeg må visst begynne å følge bedre med, skjønner jeg! Hørtes ut om at du har hatt en perfekt familiehelg! Herlige mannen og Storegutt som hadde kosa seg i snøen og lagd snømann Kan tenke meg Storegutt var stolt Ser han for meg... Kjenner veldig godt til "kake-i-fryser-fenomenet" Jeg lurer på om jeg blir sånn når jeg bli gammel... Jeg gjør sikkert det! hoppe for at det ser lovende ut med jobb for deg fra høsten av igjen!! Det er nok godt å vite Gratulerer Håper bare den arbeidsgiveren er litt mer pålitelig enn der hvor jeg hadde fått meg jobb... Når er permisjonen din over? Kan jeg sende deg meldinger om natta, eller er det fare for at jeg vekker deg da...? Jeg vil ikke risikere å vekke deg/dere, så isåtilfelle får jeg drøye med å sende ← Søta... Tror det blir dårlig med sladring gitt... Men skulle det dukke opp flere barn, er du selvskreven som sladris vet du... Det var superkoselig å komme hjem til gutta mine... Storegutt var helt i hundre for at jeg skulle se den flotte snømannen... Men så kan man jo spørre seg da - hvem som hadde hatt det mest moro: Faren eller sønnen.... Satser på at "min" arbeidsgiver er mer pålitelig enn din Her dreier det seg jo om fylkeskommunen, så de bør vel holde ord. Utlysninga kommer i mars, så da er det bare å søke og håpe at en av jobben blir mine! Jeg er nok ganske heldig som har norsk som mitt fag, for de får stort sett aldri tak i folk med det Jeg skrev til deg i boka di også.... du må sende meldinger UANSETT TID PÅ DØGNET! Jeg har mobilen på "si et lite pip" om natta, og ser på den når jeg er oppe og ammer... Ojoj.. som jeg gleder meg til å sladre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå