Skytte Skrevet 4. februar 2006 #361 Del Skrevet 4. februar 2006 Soveromet mitt tror det er en fryseboks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. februar 2006 #362 Del Skrevet 5. februar 2006 God morgen!! Håper du har sovet godt og er uthvilt etter 50års-lag! Det er så gøy å lese sånn "uke for uke", nå begynner jo spiren din å se ut som et menneske! Eller kanskje mest en ailien, men det kommer seg! Ha en flott og fin søndag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 5. februar 2006 Åhh.. har vært inne hos Søndagsengel... hun har i morgentimene fått sin etterlengtede Leon! Åhhh... så kooooselig! *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 5. februar 2006 Skytte: Jeg ler, jeg... men det er absolutt ufyselig når det føles som dyna er stiv av frost.... Håper dere greide å varme hverandre... Missbumblebee: Takk for koselig hilsen i morgentimene. 50-årslagt var kjempekoselig... og det gikk faktisk fint å lese dikt. Ja, jeg syntes også et er moro med sånn uke-for-uke... og det er sant som du sier - litt alien ennå - men begynner å nærme seg menneske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 5. februar 2006 I dag har jeg vært på visning sammen med broren min og pappa. Var en kjempefin leilighet - så broren min skal legge inn bud. Blir spennende. Han har så lyst til å bo akkurat der... og denne var med flott utsikt også.... Krysser fingrene for at denne leiligheten blir hans! Etter visninga dro vi en tur hjem til foreldrene mine og spiste lunsj. Lillegutt og mannen kom dit, også koste vi oss alle mann. Har vært i ganske dårlig form sånn generelt i dag. Orket nesten ikke noe lunsj og måtte legge meg på sofaen etter på.... Jaja... bare formen er bra til jeg skal på jobben i morgen da... Det er nesten så jeg ikke greier å nyte fridagen i dag, når jeg vet at jeg må på jobben i morgen - så sliten og lite opplagt har jeg vært i dag. Men, men... to arbeidsuker så er det vinterferie... Den ser jeg virkelig fram til. Til tross for at vi skal pusse opp badet den uka... sånn at jeg og lillegutt må være litt sånn på "flyttefot" hele uka... Men det går sikkert fin-fint! I dag har vi tenkt til å a koteletter til middag. Lurer på hvor mye jeg greier å få i meg da... Men den lille i magen tar vel den energien den skal uansett, gjør den ikke? Det er meg det går utover hvis jeg ikke får i meg nok næring? (Jeg prøver jo å spise - men det er ikke alltid så lett... ) Lillegutt og mannen er ute og måker og leker i snøen... så lurer på om jeg skal legge meg noen minutter på sofaen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. februar 2006 #366 Del Skrevet 5. februar 2006 Darling!! Så bra kalaset og diktfremføringen gikk bra!! Og koselig med familiestund og bare kos!! Men slitsomt med dårlig form...hmmm...ikke bra det. Men den lille i magen tar akkurat så mye som den trenger,stemmer det.Så det går først utover deg hvis det blir lite mat... Men håper du får pjusket i deg litt til hvert måltid,da er det ingen fare! For om noen uker er du back in business! Slapp av så mye du kan! Bare legg deg og tenk på at for hvert sekund og minutt i døgnet så vokser hver vår skatt inni oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 5. februar 2006 Åhhh... så koselig Skytte! Var kjempekoselig å lese nå. Akkurat det jeg trengte nå. Formen er fremdeles utrolig dårlig - men det er jo sånn at man må ta en dag av gangen, så det kan jo hende jeg er i god form i morgen. Men uansett så tenker jeg så ille på hva jeg skal gjøre om jeg absolutt ikke er i form. Ringte jo inn tre egenmeldinger forrige uke, og føler dårlig for å gjøre det samme denne uka... det går bare ikke. Men man kan vel ikke bare ringe til legen å få sykemelding? Hvordan gjør man det? Tanken er ikke å ta sorgene på forskudd her... men bør jo ha det i tankene syntes jeg... Akkurat nå skulle jeg faktisk ønske jeg slapp å gå på skolen på 1 mnd.... Huff... det er ille å si det... men føler meg skikkelig på bånn! Men så kommer også tankene... Hvordan skal det gå med elevene "mine" da? Huff... ser hvordan jeg er i morgen... kanskje jeg er i tipp topp form! *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. februar 2006 #368 Del Skrevet 5. februar 2006 Håper formen er på topp i morgen! Ha en fortsatt fin søndagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 6. februar 2006 MissS: Takk for koselig hilsen. Står det bra til med deg? Må innom å kikke litt hos deg etterpå.... Jeg var i elendig form i natt. Var kvalme ennå jeg lå rolig i senga mi... og heldigvis hadde jeg bøtte ved siden av senga mi. midt i natta. Ble mye bedre etter det, men var småkvalm gjennom hele natta og sov ikke særlig godt. Valgte å ikke gå på jobb i dag - og har ringt legen. Skal dit i ettermiddag. Huff... får så dårlig samvittighet av å være hjemme... Mamma sa at jeg ikke måtte ha det. Det er ingen som takker meg for at jeg kommer på skolen selv om jeg er i dårlig form / syk... Har fått i meg et knekkebrød nå i morgentimene, men ellers ligget på sofaen. Har vært øm i magen... er det livmora som vokser, tro? Følte meg som den sytepaven da jeg ringte legekontoret... men jeg fikk nå i hvert fall komme... Håper jeg får en sykemelding sånn at jeg får sjansen til å komme litt ovenpå igjen... Var innom hos Skytte... og det ser ut som det er flere av oss som er i dårlig form... Huff... *syntes litt synd på seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #370 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei vennen. Så kjedelig at du skal være så dårlig da! Men mamman din har helt rett, du skal ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt! Tror ikke elevene dine vil ha deg der om du går rundt og er grønn i trynet og føler deg uvel heller.. Håper du får sykemelding en stund fremover. Så spennende at du er øm i magen da! Det er nok liten som vokser og trives inni der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #371 Del Skrevet 6. februar 2006 Har sendt deg en PM jeg snupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. februar 2006 #372 Del Skrevet 6. februar 2006 Heia sykingen Neida..hvordan gikk det hos legen? Håper du får litt tid på deg til å komme ovenpå igjen nå...Dårlig form er så rævva fra den andre sykingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #373 Del Skrevet 6. februar 2006 Heisann Hvordan gikk det hos legen?? Skjønner at du har dårlig samvittighet for å være hjemme, det hadde jeg i starten og. Men nå må du tenke på deg selv om den lille. Det er kun 9 mnd man må ta litt ekstra hensyn til seg selv, så vær hjemme med god samvittighet. Og det er jo som du sier, det er ingen som takker en hvis man går på jobb i dårlig form. *Skremme bort dårlig samvittighet hos Cr@sh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. februar 2006 #374 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper legen ser tegninga, og du får slappet av litt. Ikke noe å hente for noen på at du er på jobb og er dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 6. februar 2006 #375 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei du! Det er så hyggelig at du stikker innom dagboka mi av og til, så nå tenkte jeg å gjøre gjengjeld Trist å høre at du er så dårlig, men sånn har visst de fleste det en periode. Min periode varte i to måneder og endte med sykehusinnleggelse :icon_neutral: Så jeg vet veldig godt hvor kjipt det er... Du kan i hvert fall være helt sikker på at spiren i magen tar all den næringen h*n trenger, nå i begynnelsen er det ikke så mye, og det kroppen din trenger tar den av "reservelagrene". Det var ikke så mye som virkelig hjalp da jeg var på det værste, men ro&hvile og mye væske er gode råd. Jeg håper virkelig at legen har forståelse og gir deg en sykemelding. Dårlig samvittighet er ikke lov Selv om jeg vet at det er enklere sagt enn gjort fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. februar 2006 #376 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper du fikk sykmelding og at du tar kroppens teng på alvor! Den lille i magen krever sitt, og den bør få all den oppmerksomhet du kan gi den. Trenger den at du er hjemme en stund så blir du hjemme. Selv har jeg vært 50% sykmeldt over to måneder nå, begynner å bli gal av å alltid være så trøtt og slapp, men forsøker å trøste meg med at babyen min tydeligvis trenger at jeg sover masse. Kanskje han/hun blir en sånn som sover masse også? Høres kjekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #377 Del Skrevet 6. februar 2006 Natta vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 #378 Del Skrevet 7. februar 2006 God morgen vennen!! Håper du er i bedre form idag og at du svinser innom...Blir litt smånervøs når du ikke er her... See u later?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei jenter! Så mange koselige meldinger... setter jeg stor pris på! Missbumblebee x 3: Det er nok sant det med den dårlige samvittigheten - den må bort! Tusen takk for at du stadig er innom med en klem eller flere... Setter stoooor pris på det... og på deg! Skytte x 2: Åssen går'e med den andre syklingen? Er formen din bedre? Så koselig at du er innom å ser til meg.... var så sliten i hue i går at jeg ikke orket å sitte foran skjermen.... Men må jo liksom innom så ofte som mulig da... LinKri: Det hjalp med den skremmingen av den dårlige samvittigheten... er som blåst bort... Vel... nesten i hvert fall Men det er sant som du sier - det er kun 9 mnd man må ta spesielt vare på seg selv og kroppen sin... Fjellrypa: Takk for hilsen. Fru Biscuit: Jeg har skjønt at det er ganske vanlig med sånn down-perioder når man er gravid. Godt å høre at det er flere som har og har hatt det sånn - selv om jeg ikke unner noen det... Ro og hvile høres fornuftig ut... det er det jeg prøver på nå.... men så er dt alt dt jeg "burde ha gjort" da.... Grooo: Har skjønt at det er viktig å ta kroppens tegn på alvor... merker at ting er ganske mye annerledes denne gangen enn i forrige svangerskap. Da var jeg nesten ikke kvalm, og jobben bare deltid - dvs at jeg hadde mye mere tid til å ligge på sofaen og slappe av... Nå har jeg jo ikke bare 100% jobb - men også en lillegutt som krever sitt... Kroppen reagerer helt annerledes.... og det er nok sant at man ikke skal sammenligne to svangerskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 7. februar 2006 #380 Del Skrevet 7. februar 2006 hvordan lager man dagbok da??helt ny her trenger litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå