magolia Skrevet 21. februar 2007 #4021 Del Skrevet 21. februar 2007 Husker jeg etterlyste denne for en god stund siden. Savnet den da jeg gikk gravid, gitt... *drømme seg tilbake til tiden med diiiiiger mage* ← Den var fin ja! Savner magen min allerede jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 21. februar 2007 #4022 Del Skrevet 21. februar 2007 Forresten moro med noen nye smilies! Husker jeg etterlyste denne for en god stund siden. Savnet den da jeg gikk gravid, gitt... *drømme seg tilbake til tiden med diiiiiger mage* ←Og jeg kan ikke vente med å bli kvitt den store magen nå! Mulig det forandrer seg etter at knøttet har kommet til verden, men jeg tror ikke jeg kommer til å savne magen. Du får kose deg sammen med mannen resten av uka nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. februar 2007 #4023 Del Skrevet 21. februar 2007 Takk for at du er innom boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 21. februar 2007 #4024 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare å lure det... Selv om det ikke er alt jeg kan hjelpe med... Men dette derimot, kan jeg jo si litt om - sånn forhold til meg selv. Med førstemann var hodet "så godt som festet" i uke 38 så vidt jeg husker. Med andremann, ble det aldri registrert noe festet hode på helsekortet, så jeg antar at det var bevegelig helt fram til fødselen... Hvordan er det hos deg nå da? Blir spennende å følge med hos deg framover... Stor ← På helsekortet til Emma ser jeg det står hodet festet (med spørsmålstegn bak) i uke 39. Hodet er ikke festet enda. Det er en liten trøst å vite at det ikke nødvendigvis behøver å være festet før fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2007 #4025 Del Skrevet 21. februar 2007 Hepp hepp!! Her kommer jeg luskende i de sene nattetimer når jeg egentlig burde ha snorket om kapp med sambo Er så på etterskudd med søvn fra før av så et pa timer til går vel bra*knis* Ville bare si hei og natta før jeg avslutter kg for idag!Håper jeg klarer å henge mer med etterhvert her..men frykter egentlig for at det aldri blir en realitet.. Tenker i allefall massemasse på dere!! Svææær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. februar 2007 #4026 Del Skrevet 22. februar 2007 Banankake hørtes GODT ut! Aldri smakt! Var det koselig hos mams & paps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #4027 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. februar 2007 #4028 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom for å ønske deg og dine en riktig god helg, samtidig som jeg gjnoppliver deg fra side 2-drukningsdøden , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. februar 2007 #4029 Del Skrevet 23. februar 2007 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4030 Del Skrevet 23. februar 2007 Tusen takk for at dere passer på boka mi, jenter! Og passer på at jeg ikke havner så langt ned på side 2! Her har de siste dagene gått radig unna... I går og i dag har mannen hatt fri, og det har vært deilig for oss alle sammen! I går var vi på Ikea og koste oss. Det var overraskende lite folk, så det var ikke slitsomt å gå der, slik som det kan være... Fikk med oss en kontor-kommode og en annen kommode hjem + skoskap og en stor svart ramme med plass til 5 bilder så gutta i. Også en del småtteri da.. Man kommer jo ikke tomhendt hjem fra Ikea.. Ettermiddagen gikk med til å sette sammen kommoder... I dag har vi vært i Sverige! Shoppa mat og kikka og kost oss. Var ikke særlig mye folk der heller, til tross for at det er vinterferie... Ellers har vi fått kommoder og skoskap på plass - og det ble så fint så! Ble helt da jeg skjønte at Holly Hobbie ennå ikke har blitt mamma! Ting tar visst tid... Nå er det snart Thomas og Harald.... med mannen i sofa'n! God helg til alle som måtte stikke innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 23. februar 2007 #4031 Del Skrevet 23. februar 2007 Takk, det var hyggelig Hørtes ut som dere har hatt noen koselig dager på Ikea og i Sverige! Riktig god helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 23. februar 2007 #4032 Del Skrevet 23. februar 2007 Så flinke dere har vært til å handle inn. Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2007 #4033 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom og sier hei til sniktitteren og ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. februar 2007 #4034 Del Skrevet 23. februar 2007 Ha en god helg med gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. februar 2007 #4035 Del Skrevet 23. februar 2007 Heisann! Ville bare ønske deg ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2007 #4036 Del Skrevet 24. februar 2007 Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. februar 2007 #4037 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei hei så morro med ikea og sverige tur da Er helt enig, man kommer aldri tomhendt hjem fra ikea altså Ha en strålende lørdagskveld, og god helg. Kos deg med gutta stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4038 Del Skrevet 24. februar 2007 Hørtes ut som dere har hatt noen koselig dager på Ikea og i Sverige! Riktig god helg til deg også ← Ja, det har vært koselige dager... Tid til å finne på noe sammen, og få gjort noen småting det liksom "aldri" blir tid til ellers... God helg til deg også! Så flinke dere har vært til å handle inn. Riktig god helg! ← Jepp! Det å shoppe er jeg blitt flink til etter hvert... Nå er i hvert fall vaskerommet vårt 100%! God helg til deg også! Innom og sier hei til sniktitteren og ønsker deg en fin helg ← Takk for det! Jeg leser stadig litt hos deg, men har vel aldri lagt igjen spor etter meg, før i går... Men det er nok mulig jeg gjør det igjen, altså... God helg til deg og dine også! Ha en god helg med gutta dine! ← Takk for det, Susan! Kos deg med gutta dine du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4039 Del Skrevet 24. februar 2007 Heisann! Ville bare ønske deg ei riktig god helg! ← Takk for det! Og det samme til deg og magen! Ha en flott helg! ← Takk, LT! Håper dere også har en fin (og frisk) helg! Hei hei så morro med ikea og sverige tur da Er helt enig, man kommer aldri tomhendt hjem fra ikea altså Ha en strålende lørdagskveld, og god helg. Kos deg med gutta stor ← Nei... Ikea har liksom alltid ett eller annet som skal være med hjem.... Men moro er det da... Kos deg i kveld... Stikker innom boka di snart jeg vet du... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4040 Del Skrevet 24. februar 2007 En fullpakka dag har gått mot kveld, og gutta mine sover... (ikke mannen da... ) Mannen var på shopping alene i formiddag, mens jeg og smågutta koste oss hjemme med bøker og lekedyra til Storegutt.... En deilig formiddag! Når mannen kom hjem var vi skikkelig effektive og gjorde rent hele huset, rydda i skoa våre (som vi skulle gjort for leeeenge siden) og rydda både her og der... Så nå er de skikkelig strøkent her... Deilig... I ettermiddag reiste jeg og Lillegutt til guttas oldemor sammen med min mamma. En koselig tur, med skravling og en liten kakebit (dere kjenner sikkert til oldemødre med fryseren full? ) Da jeg kom hjem ble jeg møtt av den diiiiger og utrolig flott snømann på verandaen vår! Gjett om de to største gutta mine har kost seg ute, mens Lillegutt og jeg var på tur... Ellers kom jeg rett hjem til deilig middag og kos og nuss fra både liten og stor... Det er herlig å være både mamma og kone! Nå skal kvelden nytes sammen med mannen og litt smågodt fra Sverige... God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå