Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hei snuppa!

Så tøff vogn men samtidig så rimelig! Var innom hjememmsiden deres og er interessert i samme vogn, eller den sølv/burgunder. Blir jo bare såååå liten når den er lagt sammen!

God søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på. :vinke:

Takk for tipset med den stellekommoden. Tenkte ikke på det med plasking engang, jeg. Kjekt med tips fra mammaer med erfaring. :Nikke:

Så bra storegutt har blitt bedre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burpen (som bare måtte innom deg for å snuse etter nytt, selvom hun har KG-fri helg :ler: ) har sendt deg en PM :sjarmor::kyss:

Takk for mange koselige PM'er snuppa! :klem:

*lister meg forsiktig innom og gir en :klem: uten at du våkner*

Søta! Ille at du ikke skal få sove... :sur: Blir jo liksom nok nattevåk når Burpelita kommer tenker jeg.... ;)

:kose:

Så tøff vogn dere har kjøpt, tenker den er stas å race rundt med!  :sjarmor:

De bodyene hørtes knalltøffe ut, kanskje jeg må se om de finnes her også, om de ikke er skikkelig guttete?

Ja, vogna er veldig tøff - og veldig praktisk. Utrolig lett å trille - selv med Storegutt oppi, og han veier jo 15 kg... ;) Kan anbefales!

Bodyene var helt herlige... Sånn må-ha-plagg... :sjenert: Gleder meg til å bruke dem (de er i vaskemaskinen 'as we speak')...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Så tøff vogn men samtidig så rimelig!  Var innom hjememmsiden deres og er interessert i samme vogn, eller den sølv/burgunder.  Blir jo bare såååå liten når den er lagt sammen!

God søndag :klem:

En genial vogn, spør du meg. Vi likte også den i burgunder nettopp pga. sammenleggingen. Men det "dumme" med den, er at kalesjen ikke gikk ned bak. Dvs at det er åpent rett inn hvis ungen ligger å sover... :roll: Dermed endte vi opp med den blå. Den blir også veldig liten hvis man tar av hjula - og det er fort gjort.

Enig i at prisen er suveren. Det er jo et kjempetilbud. Etter som jeg har skjønt, kostet vognene ca 2000,- før de satte dem ned. Vi betalte nå under 1400 for den blå vogna og vinterposen som hører til. Regntrekket fulgte med.

:klem: til deg også!

Innom med en kjempediger søndags- :klem:

:kys_2: på Liljen! Stikker innom deg snart, jeg... ;)

Innom og hilser på. :vinke:

Takk for tipset med den stellekommoden. Tenkte ikke på det med plasking engang, jeg. Kjekt med tips fra mammaer med erfaring. :Nikke:

:sjarmor: Må jo dele litt med de (kjedelige) erfaringene man gjør også. ;) Så slipper kanskje andre å oppleve det samme. Må si at balje er suverent altså... *hihi*

:kys_2: på deg!

:kyss: Søta!

*kommer til unnsetning, og redder deg fra side 2*

:sjarmor:

Snille Burpen! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med KG-tid nå ett par dager.... :sjenert:

Var toppers på vennebesøk i helga. Men også godt å komme hjem. Man blir (som Burpen sier) muligens en smule ør i hodet av 5 småbarn sammen i ovr et døgn... :ler2:

Fastelavenssøndagen kom vi hjem, og fikk besøk av mams og paps. Kjempekoselig. Stekte wienerbrød (i mangel på boller) og koste oss verre.... Var faktisk en uke siden vi hadde sett dem. Det er ganske sjelden at det går så lang tid mellom hver gang, etter som vi bor så nær hverandre (5 min. med bil)...

I går var jeg og Lillegutt hos fysio. Og det ble siste gangen. Nå er det ikke mulig å se hvilke av skuldrene han har hatt brudd i! :hoppe: Og det er vi selvsagt superhappy for! :mrgreen: Han fikk masse skryt - en stor og sterk gutt... :sjarmor: Blir ikke så rent lite stolt av å få høre sånt (om det er mulig å bli noe stoltere da... ;) )

Ellers ruller og ruller han da... :ler: Og er virkelig en fornøyd unge! :hjerter: Gliser og ler til oss alle sammen! Det er jammen deilig å være mamma til verdens to aller beste gutter! :sjarmor:

Det er jo vinterferieuke for mange denne uka... og mannen skal ta seg ferie torsdag og fredag! :hoppe: Det gleder vi oss til! Da blir det litt småfarting på oss. En tur på Ikea i hvert fall, også har vi tenkt å reise til Rudo for å se på bilbarnestol til Storegutt. De fører nemlig Concord Lift Evo PT, som vi vurderer å kjøpe. Har aldri vært på Rudo før, så får håpe vi finner fram. (Ved nærmere ettertanke gjør vi nok det - den nye bilen har navigasjon... ;) )

Ellers kanskje det blir en tur på hytta, eller kanskje en Sverigetur. Eller kanskje begge deler? :ler: Vi gleder oss i hvert fall til å ha 4 hele dager fri sammen! :hoppe:

Etter på har jeg tenkt å lage banankake. Ligger nemlig en stor klase med bananer på kjøkkenbenken som absoutt har sett bedre dager.... så da er det jo greit å bruke dem til noe "fornuftig"...

(Heter det forresten klaser med bananer? Eller er det bare druer som kommer i klaser? :klø: )

Takk for mange koselig hilsner, jenter! :kyss:

Nå skal det bakes! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten moro med noen nye smilies!

Husker jeg etterlyste denne :gravid: for en god stund siden. Savnet den da jeg gikk gravid, gitt... *drømme seg tilbake til tiden med diiiiiger mage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting til jeg.. Festet hodet seg til andremann? Isåfall..når i forhold til førstemann?

Bare å lure det... :) Selv om det ikke er alt jeg kan hjelpe med... ;)

Men dette derimot, kan jeg jo si litt om - sånn forhold til meg selv.

Med førstemann var hodet "så godt som festet" i uke 38 så vidt jeg husker. Med andremann, ble det aldri registrert noe festet hode på helsekortet, så jeg antar at det var bevegelig helt fram til fødselen...

Hvordan er det hos deg nå da?

Blir spennende å følge med hos deg framover... :sjarmor:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en artig Ønskes Kjøpt-annonse på finn.no:

Wanted!

:ler2: Da er du utrolig glad i en viss type snop, gitt..... Men jeg skal innrømme at det hørtes veldig godt ut da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere kosa dere i helga, og skjønner godt det har vært lite KG-tid ettersiden. For min del hadde tida gått til restitusjon etter alt "fem-ungers-bråket" :sjenert::ler2:

Åssen lager man winerbrød, snuppa!? Jeg har skikkelig lyst til å lage det!! Sambo kommer til å le seg skakk ihjel, pga en intern en... :hoho:

Så fantastisk herlig å lese at skulderen til Lillegutt er helt fin! :hoppe: Han er en tøffing, han :klappe: Rulling og latter høres herlig ut... Kan tenke meg dere er stolte av han, ja!!

Deilig at mannen tar deg etpar dager fri da! :Nikke: Skjønner godt dere gleder dere. Det blir nok fint for alle-mann-alle! :)

Jeg tror man kan si en klase bananer! Hvis jeg skal si noe sånt, så sier jeg "en bananklase"... :klø:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble det banankake her om dagen, da?

jeg prøver å redusere inntaket av godteri om dagen, men banankake hørtes kjempegodt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen lager man winerbrød, snuppa!? Jeg har skikkelig lyst til å lage det!! Sambo kommer til å le seg skakk ihjel, pga en intern en... :hoho:

:rodme: *kremt* Vel... man tar en pakke svenskekjøpte, ustekte og putter i ovnen på 200 grader i 20 minutter... :sjenert:

Så fantastisk herlig å lese at skulderen til Lillegutt er helt fin! :hoppe: Han er en tøffing, han :klappe: Rulling og latter høres herlig ut... Kan tenke meg dere er stolte av han, ja!!

Jepp! :sjarmor: Vi er ikke så rent lite stolte... :ler2: Var veldig betryggende å vite at skulderen nå er helt 100! :tommel:

Deilig at mannen tar deg etpar dager fri da! :Nikke: Skjønner godt dere gleder dere. Det blir nok fint for alle-mann-alle! :)

Det skal bli koselig for alle sammen med litt fri, ja. Så regner jeg med at vi skal gå masse turer og kose oss ute bare det blir litt mildere. I dag er det minus 10 her :fryser:

ble det banankake her om dagen, da?

jeg prøver å redusere inntaket av godteri om dagen, men banankake hørtes kjempegodt ut  :sikle:

Ble banankake, vet du... :sikle: Kjempegodt! Godis, ja... :roll: Jeg har egentlig vært ganske flink i det siste... Men det har blitt litt kaker og sånt da... :sjenert: Fastelaven på søndag, banankake i går og nå skal jeg straks på havregrynsvafler hos mamma... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På vei til mams og paps nå... bel invitert bort på havregrynsvafler... :sikle:

Moro at Siam endelig har fått jenta si... og jammen er det ikke i gang hos HH også! :hoppe: Føderush på KG! Dere som har termin som nærmer seg, må tydeligvis begynne å stålsette dere... :hoppe:

:vinke: Vafler - here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: *kremt* Vel... man tar en pakke svenskekjøpte, ustekte og putter i ovnen på 200 grader i 20 minutter... :sjenert:

*grrr...* :frustrert: Det passa meg veldig dårlig, altså :ler:

Kos deg med vafler hos mamma, din fristinne...

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...