Shiloh Skrevet 9. februar 2007 #3941 Del Skrevet 9. februar 2007 Så teit av b-tanta, helt enig med deg vennen! Skulle ikke tro hun hadde erfaring med unger... teit! Stakkars Storegutt! Er nok morsinnstinktet ja Jeg blir nok heelt lik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. februar 2007 #3942 Del Skrevet 9. februar 2007 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. februar 2007 #3943 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei hei snuppa Nææhhh?? Jeg trodde ikke det jeg leste egentli.. Hun barnehagetanta kunne vell spurt deg hva som var problemet i steden for å tro?? æsj, blir sinna jeg og.. Har jobbet i barnehage selv, og slik pedagogik praktiserte vi iallefall ikke der.. Ha en superstrålende helg, og gratulerer med ny bil :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 10. februar 2007 #3944 Del Skrevet 10. februar 2007 Takk for hilsenen Nei, det er ikke lett. Har heller aldri opplevd å miste noen så nære i "voksen" alder, så det er jo veldig nytt på en måte, selv om det selvfølgelig aldri blir noe lettere. Men man kommer vel over det etterhvert og lar livet gå videre. Selv om dem alltid er i våre tanker.. Og takk for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. februar 2007 #3945 Del Skrevet 10. februar 2007 Ikke bra av barnehagedama å gjøre sånt! Håper du har en fin helg med guttene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. februar 2007 #3946 Del Skrevet 10. februar 2007 Åj det var litt av en oppførsel av bhg tante... hadde hun en dårlig dag tro??? Uansett ikke noe unnskylding. Jeg tror kanskje jeg hadde sagt ifra til henne ved annen anledning. At dere prøver å oppdra gutten til å ville legge ting fra seg av sin egen vilje. Jeg er i allefall ganske "streng" på det, så når vi er på åpen bhg eller andre steder prøver jeg å være litt i forkant og si til storesnuppa så andre hører at "nå skal vi legge fra oss lekene for nå skla vi hjem..." etc.... så du har min fulle forsåelse!!! Uff sånne episoder gjør at jeg gruer meg litt til snuppa begynner i barnehagen, men håper jo at alt går bra! Ha en kjempefin helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3947 Del Skrevet 11. februar 2007 Så teit av b-tanta, helt enig med deg vennen! Skulle ikke tro hun hadde erfaring med unger... teit! Stakkars Storegutt! Er nok morsinnstinktet ja Jeg blir nok heelt lik.. ← Ja, det er nok morsinnstinktet som slår til... Men det skal jo heller ikke være sånn da... Kan nok hende at hun hadde en dårlig dag, som Cappo sier... Ha en fin helg ← Takk, vennen. Håper dere har hatt en deilig helg så langt også.... Hei hei snuppa Nææhhh?? Jeg trodde ikke det jeg leste egentli.. Hun barnehagetanta kunne vell spurt deg hva som var problemet i steden for å tro?? æsj, blir sinna jeg og.. Har jobbet i barnehage selv, og slik pedagogik praktiserte vi iallefall ikke der.. Ha en superstrålende helg, og gratulerer med ny bil :klem: ← Ja, hun burde nok spurt hva som var problemet - men shit au... Fredag ettermiddag etter en lang uke - hun var nok sliten også. Men det er jo egentlig ikke no' unnskyldning det da... til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3948 Del Skrevet 11. februar 2007 Nei, det er ikke lett. Har heller aldri opplevd å miste noen så nære i "voksen" alder, så det er jo veldig nytt på en måte, selv om det selvfølgelig aldri blir noe lettere. Men man kommer vel over det etterhvert og lar livet gå videre. Selv om dem alltid er i våre tanker.. ← Aldri lett å miste noen man er glad i... men det er jo sånn livet engang er da... Uansett er det utrolig trist og leit - men etter hvert blir man som du sier, vant til det, og kan tenke tilbake på alle de gode stundene man hadde sammen og ta fram fine minner Ikke bra av barnehagedama å gjøre sånt! Håper du har en fin helg med guttene dine!! ← Nei, det er ikke no' moro når sånt skjer.. Men det skal sies at vi er veeeelig fornøyd med barnehagen - og at det ALDRI har skjedd noe lignende tidligere.... Kan ikke klage med andre ord. Sikkert derfor det er så veldig frustrerende når det først skjer sånt også..... Åj det var litt av en oppførsel av bhg tante... hadde hun en dårlig dag tro??? Uansett ikke noe unnskylding. Jeg tror kanskje jeg hadde sagt ifra til henne ved annen anledning. At dere prøver å oppdra gutten til å ville legge ting fra seg av sin egen vilje. Jeg er i allefall ganske "streng" på det, så når vi er på åpen bhg eller andre steder prøver jeg å være litt i forkant og si til storesnuppa så andre hører at "nå skal vi legge fra oss lekene for nå skla vi hjem..." etc.... så du har min fulle forsåelse!!! Uff sånne episoder gjør at jeg gruer meg litt til snuppa begynner i barnehagen, men håper jo at alt går bra! Ha en kjempefin helg videre! ← Hun hadde nok en dårlig ettermiddag, ja... selv om det ikke er "lov" når man jobber med barn .... Og jeg tror nok ikke det kommer til å skje igjen. Om det gjør det, skal jeg i hvert fall si i fra. De aller fleste der har nok også fått med seg min strategi med tanke på å legge fra seg ting ... så dette var nok en bommert, ja... Syntes ikke du skal grue deg for barnehagestart for snuppa.... Vi er veldig fornøyde med barnehagen vår. (Dette er faktisk første gangen jeg har noe som helst å utsette på det arbeidet de gjør...) Selv om jeg må innrømme at jeg var svært tvilende til at noen andre mennesker i hele verden skulle være i stand til å ta vare på mitt barn da Storegutt begynte i barnehagen.... Vi har søkt barnehageplass til Lillegutt fra høsten - og da kommer jeg nok ikke til å ha særlig store kvaler med å la han begynne (om vi er så heldige å få plass da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3949 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Mannen satte opp ny garsjeport sammen med pappa'n min i går. Ble vldig fint! Nå gjenstår bare noen små justeringer før vi kan kjøre inne den nye bilen... I går kveld så vi på Grand Prix... Ble litt skuffa over vinneren, gitt... Skulle ønske Crash! (Hermegåser!!!!! ) eller Dusty Cowshit hadde vunnet. Jeg tror nok vi hadde hatt større sjanse til å vinne i Finland med en av de låtene.... Men, men.... Ikke stort å få gjort med det gitt Etter på skal vi på besøk til et vennepar av oss med to barn. De er like gamle som våre barn, så det er veldig koselig. Storegutta leker veldig godt sammen, og vi voksne skravler.... Lillegutt og deres Lillejente får nok fint selskap i hverandre etter hvert som de vokser litt til... I går satt forresten Lillegutt for første gang i stol ved spisebordet.... Han var så herlig så - og såååå ivrig til å "tromme" å bordet og følge med. Han sitter ikke helt selv på gulvet ennå - men denne "hengestolen" gir god støtte, så da går det bra... Tenk... nå er det ikke lenge før han sitter og leker på gulvet alene - tida går så vanvittig fort. Husker ikke helt når Storegutt satt alene, men det var før jul, så jeg tipper han var ca 5 mnd.... Nå leker Storegutt og mannen med biler, mens Lillegutt sover og jeg taster.... Utfor på TV'n (snart skiskyting) og minus 8 grader ute... Nydelig vintervær! En deilig dag! Skriveleif Endret 11. februar 2007 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2007 #3950 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2007 #3951 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva slags bil har dere kjøpt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. februar 2007 #3952 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen, supermamma Cr@sh! Jammen meg lite proff håndtering av en situasjon som egentlig ikke var noen situasjon, av hun derre barnehagetanta... Jeg tror dama skal være glad for at du (tilsynelatende) ikke har mitt hormontemperament for tida Herlige Lillegutt!! Kanskje vi snart får se hvor stor han har blitt...? Flinke gubben og papsen... Kjekt å ha bilen i garasje! Hvertfall når det er snakk om en splitter ny bil Håper dere får det hyggelig på besøk etterpå! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2007 #3953 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 11. februar 2007 #3954 Del Skrevet 11. februar 2007 Til en mor, fra en mor: Vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen. Et større mirakel enn solen om dagen. Selv om de raser imot oss med sinne, så ha alltid i ditt minne: At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg er glad i deg. Ha en fin morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3955 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Håper du får en fin dag. ← Tusen takk for det, monja! Og det samme til deg! Hva slags bil har dere kjøpt forresten? ← Vi har kjøpt nye Skoda Octavia stasjonsvogn, TDI. (Hadde en eldre modell av samme bilen før vi fikk denne - er superfornøyde!) Gratulerer med morsdagen, supermamma Cr@sh! Jammen meg lite proff håndtering av en situasjon som egentlig ikke var noen situasjon, av hun derre barnehagetanta... Jeg tror dama skal være glad for at du (tilsynelatende) ikke har mitt hormontemperament for tida Herlige Lillegutt!! Kanskje vi snart får se hvor stor han har blitt...? Flinke gubben og papsen... Kjekt å ha bilen i garasje! Hvertfall når det er snakk om en splitter ny bil Håper dere får det hyggelig på besøk etterpå! :kys_2: ← Hadde lyst å gratulere deg med morsdagen i dag jeg også - du er jo mamma selv om Burpelita ennå er i magen, da.... Gleder meg til å gratulere deg neste år! Ja, var en uproff håndtering av barnehagetanta...men uff... Sånt kan jo skje.... Tar det opp om det skjer igjen... Var jo egentlig en liten bagatell - men likevel, sånt syntes jeg man bare ikke gjør.... Bilder av Lillegutt, ja... Kanskje på tide å vise han fram litt igjen *stolt* Han er blitt en stor og flott gutt. De vi var på besøkt hos i dag har ei jente som er rundt 5 mnd eldre enn Lillegutt, men de er like store av vekst... (Men hun ER liten da...) Blir toppers å bruke garasjen igjen.... Men er litt skummelt å kjøre inn den nye bilen også... Det er jo bare akkurat plass - er nemlig ingen gigagarasje her i gården, nei.... *hihi* Diger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3956 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! ← Takk for det, og det samme til deg! Til en mor, fra en mor: Vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen. Et større mirakel enn solen om dagen. Selv om de raser imot oss med sinne, så ha alltid i ditt minne: At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg er glad i deg. Ha en fin morsdag ← For et herlig lite dikt... Ble helt rørt av å lese det, jeg.... *snufs* Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3957 Del Skrevet 11. februar 2007 Var kjempekoselig på besøk i dag. Gutta storkoste seg samme, selv om det ble et par uoverenstemmelser. Men det hører med, og går fort over... Gutta var slitne etter besøket og sovnet godt og tidlig i kveld begge to... Jeg ser på "Gutter er gutter" på TV3 (har sett den før, men... i hvert fall deler av den ) Mannen er ute i garsjen og gjør siste finpussen på porten. Jeg hørte akkurat at han kjørte inn bilen. Lover bra... Flinke gutten min! Håper alle mammaer har hatt en deilig morsdag i dag! til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 11. februar 2007 #3958 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3959 Del Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer med morsdagen ← :bukke: Tuuusen takk for det! Har visst ikke vært innom deg og gratulert... Men håper du hadde den fin dag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3960 Del Skrevet 12. februar 2007 På formiddagen i dag hadde Lillegutt vondt i magen sin.... Stakkars... Man føler seg så hjelpesløs når småttisene ikke har det bra... Heldigvis gikk det ganske fort over. Jeg tok han med på stellebordet og strøk og masserte magen hans... Så tok han til å presse som jeg aldri har sett før. Han så ut som en tomat, så rød var han - og nå overdriver jeg faktisk ikke.... Skjedde ikke no' - men etter noen sekunder spraka det plutselig godt i bleia.... Etter det var han som en "ny" gutt... Jeg tror nok kanskje han hadde magevondt pga middagen i går. Mannen lagde cajun-poteter med masse hvitløk... Burde jeg ha tenkt på! Ellers har jeg vært og hentet en bok jeg har bestilit til Lillegutt. Vel... mer en bok til meg inntil videre, da... men så blir den hans.... Har bare så vidt fått kikket i den - men den ser veldig fin ut. Jeg hadde lignende type, bare i svangerskapsbok da jeg gikk gravid med Storegutt. Den er den veldig artig å titte i nå - og sikkert om 20 år også... Skulle egentlig på kino med broder'n å se "Jakten på lykke" i dag, men så hadde den ikke kommet til "vår" kino, så da får vi vente... Vi SKAL nemlig se akkurat den sammen.... Men den som venter på noe godt... Nå blir det mat med gutta - mannen er rett rundt hjørnet! Skal forresten prøve å få lagt ut bilde av Lillegutt i kveldinga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå