Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle!

Så koselig å komme inn her midtveis i uka og se at dere har passet så godt på boka mi! Diger takknemlighets- :klem: til dere alle!

Har gått skikkelig unna her denne uka...

Mandag har jeg helt glemt hva jeg gjorde... :klø:

Tirsdag, det var i går det - var jeg på matshopping med Lillegutt på formiddagen, var hos legen med halsen min på ettermiddagen, hentet Storegutt i barnehagen og leverte han hos Mormor og reiste med mannen på salg! Full fart hele dagen...

Det samme i dag egentlig. Reiste med Lillegutt på shopping etter at jeg hadde levert Storegutt i barnehagen. Var blant annet på Exit. Der har de jo så vanvittig mye fine barneklær. Var 70% salg der :overrasket: så jeg kom hjem med en stor pose tøy til gutta :sjarmor:

Fikk tre utrolig kule gensere til Storegutt. Den ene var brun med gulltrykk. Skikkelig tøff...

Brun, tynn kordfløyelbukse til Lillegutt + et par sko og en kjøredress i fleece.

Gjett prisen for alt? :hoppe: 280 kr! :hoppe: Syntes jeg gjorde det kuppet - og det gjorde jeg nok også, ettersom kvitteringen viste 70% avslag på alle plagg! Me like! :Hehe:

Ellers venter vi på nybilen om dagen. Skulle egentlig vært klar for levering idag, men det har drøyd til i morgen. Gleder oss stort!

Til helga skal vi på hytta sammen med svigers. Blir koselige... Mannen og svigerfar skal male litt, mens jeg og svigermor skal kose oss med gutta. Blir nok mye utelek og kanskje en harrytur for kosens skyld - vi får ser...

Gutta har det så bra om dagen, atte! Storegutt er blid og fornøyd og koser seg med snøværet i barnehagen. I dag har det riktignok regnet her, men jeg håper vi får litt påfyll av snø en av dagen.... :tommel:

Lillegutt vokser og trives. Han har nok hatt noen økedøgn i det siste, hvor vi har vært oppe to ganger i løpet av natta - men de siste dagene har det greid seg med en amming igjen... Det har ennå ikke dukket opp noen tenner - men han gnager på alt og sikler som en gris, så det er vel noe på gang tenker jeg...

I kveld hadde jeg tenkt å legge meg tidlig... men det spørs det da.... Det er jo House i kveld, og det hadde vært koselig å se det sammen med mannen. Han sitter ved PC'n og jobber nå - må ta igjen litt... Flinke mannen min... :hjerter:

Får prøve meg på en runde jeg nå..... Takk for at dere tar vare på boka di når jeg ikke har tid! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! Det er fullt kjør hjemme hos dere, skjønner jeg. Ble anpusten bare av å lese det siste innlegget ditt :ler:

Selv holder jeg litt roligere tempo for tiden, full av hormoner som jeg er. Satt inn et egg på tirsdag, så nå krysser vi fingrene. Vi har ikke så store forhåpninger, siden det faktisk bare var to egg å hente ut og kun ett som var modent og ble befruktet. Det føles som råflaks hvis jeg blir gravid med det. Men man vet jo aldri! Men vi stresser ikke, vi har to forsøk til og ser på dette første som en 'testrunde'. Så blir det forhåpentligvis flere egg å velge mellom i neste omgang.

Ps

Vet du forresten hva som skjedde med Epica? Så bare at hun var slettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:kys_2:

Hei snuppa! Det er fullt kjør hjemme hos dere, skjønner jeg. Ble anpusten bare av å lese det siste innlegget ditt :ler:

Selv holder jeg litt roligere tempo for tiden, full av hormoner som jeg er. Satt inn et egg på tirsdag, så nå krysser vi fingrene. Vi har ikke så store forhåpninger, siden det faktisk bare var to egg å hente ut og kun ett som var modent og ble befruktet. Det føles som råflaks hvis jeg blir gravid med det. Men man vet jo aldri! Men vi stresser ikke, vi har to forsøk til og ser på dette første som en 'testrunde'. Så blir det forhåpentligvis flere egg å velge mellom i neste omgang.

Hei Snuppis!

Superspennende med egg! (Det hørtes snålt ut... :ler: ) Håper det klaffer på første forsøk, til tross for at det er bare et egg som er befruktet... Men om det ikke skulle gå, så høres det jo ut som du er ved godt mot! :kyss: Det er bra! Godt humør er alltid en god venn å ha! Jeg er kjempespent på dine vegne...

Har sendt deg en PM! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, litt pussig setning, ja. Egg er jo ikke så spennende i seg selv egentlig - eggceller derimot! :ler:

Takk for PM forresten, jeg følger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Høres ut som om du gjorde litt av et kupp på shopping ja :Nikke:

Tempo hos deg om dagen ja. Har gått i ett her også, så nå ser jeg fram til helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, litt pussig setning, ja. Egg er jo ikke så spennende i seg selv egentlig - eggceller derimot!  :ler:

Takk for PM forresten, jeg følger opp.

:ler2: Nei, du sier noe... Eggceller er superspennende! :hoppe:

Masse masse lykke til! :kyss:

Høres ut som om du gjorde litt av et kupp på shopping ja :Nikke:

Tempo hos deg om dagen ja. Har gått i ett her også, så nå ser jeg fram til helg! :)

Kupp, ja! :sjarmor: Også så fint tøy det var.... :Hehe:

Helg skal bli deilig... vi skal på hytta med svigers... stille og rolig og ingenting som henger over oss av husarbeid eller andre ting vi burde ha gjort eller andre folk vi burde ha besøkt.... ;) God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag! :hoppe:

Deilig....

Storegutt er i barnehagen. Lillegutt sover... Mannen har hjemmekontor i dag, så morgenen har vært litt latere enn en hvilken som helst annen hverdag... :Gjesp:

Venter på telefon om at bilen er klar til henting. Den skulle egentlig være klar i går, men så har nettverket der man registrerer nye biler hvert nede - dermed har vi måttet smøøøøøre oss med tålmodighet! :ler: Men i dag bare MÅ vi få den... skal jo på hytta med svigers... og den andre bilen vi har er såpass gammel og skrøplig (men går som en klokke da... ;) ) at vi ikke vil kjøre den oppover... Håper på det beste - ellers blir det vanskelig med tur, gitt...

I går hadde jeg en hjemmedag... Støvsugde, vasket masse tøy og koste meg med Lillegutt. Han fikk smake pærepure i går... og det så ut som det fallt i smak... :hjerter: Fikk vel i seg mindre enn en teskje til sammen - men greit å begynne å tilvenne litt nye smaker... Storebror syntes også det var kjempestas at lillebror skulle få ordentlig mat :hoppe: ...og veldig greit med en som gledelig spiste opp resten da... :ler2::hjerte:

God helg til alle som er innom! Vi skal tilbringe den på hytta! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Litt av et shopping-kupp du gjorde til sjarmtrollene dine, må jeg si! :Nikke: Sånt liker vi! Salg på Exit her også... :sjarmor: Man får så deilig følelse av å shoppe masse, og betale lite! :ler2:

Hvordan er halsen nå? Håper den er bedre :)

...jeg burde kanskje tatt meg en tur jeg også, for *grøss* gørra *grøss* kommer tilbake etter noen dager... :forvirret: Men jeg har ikke vondt, så jeg syns det er litt unødvendig å renne ned døra til legekontoret, liksom...

Heeeeeeeeerlig med en hjemme-mann idag da! :hjerte:

Håper dere snart får telefon om at bilen er klar for henting! Hvis ikke, så får du ringe dit og true med gravide og hormonelle Burpen, og si at de helst ikke vil ha henne på nakken... :ler::sjenert:

Kos dere masse-masse på hyttetur med svigers! Det blir sikkert koselig :)

Skal love så godt jeg kan å ikke føde i helga, for da blir det nok ikke mye sladring... :ler2:

Diiiiiiiiiger :klem: og litt :kose: og :kys_2: til supermamma Cr@sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som litt av et kupp på Exit! :) Vi liker salg! ;)

Moro at lillegutt har begynt å smakt litt skikkelig mat! Ida har ikke begynt enda, men vi må vel starte snart vi også! :) Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen da... Kanskje med grøt, selv om det ikke virker som om hun har behov for mer mettende mat enn melk. Hun bruker å se laaaangt etter yoghurten min hver dag i allefall! :ler:

Får håpe dere får bilen i dag da, så dere kommer dere lett på hytta! :sjarmor: Moro med ny bil, og hyttetur!! :hoppe:

Kos deg masse i helga vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

Kom på at jeg glemte å skrive noe om pærepuré-smakinga til Lillegutt!

Jeg husker da jeg fikk mate lille niese med noe som "smakte" for første gang! Å, det var så stas!

Herlige Lille(store)gutten din! :hjerter_rundt:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et shopping-kupp du gjorde til sjarmtrollene dine, må jeg si!  Sånt liker vi! Salg på Exit her også...  Man får så deilig følelse av å shoppe masse, og betale lite!

:sjarmor: Det gir en skikkelig go'-følelse... Føles nesten som man har fått det helt gratis... :ler2: Kjempemoro med klær til barna... og Exit er min favorittbutikk... :Nikke:

Hvordan er halsen nå? Håper den er bedre

...jeg burde kanskje tatt meg en tur jeg også, for *grøss* gørra *grøss* kommer tilbake etter noen dager...    Men jeg har ikke vondt, så jeg syns det er litt unødvendig å renne ned døra til legekontoret, liksom...

Vet du.. Ikke gå til legen hvis du ikke har vondt. Jeg betalte 197,- for å få vite at det ikke var noe gæl'i... :roll:

Den derre gørra som tyter ut av mandlene er helt normalt at man får til tider sa legen. Det er visst døde celler *grøss* som kroppen kvitter seg med... Det er ikke farlig, og skal ikke behandles... Han sa at dersom man er veeeeldig plaget hender det at man fjerner mandlene - men da skal man plages med vondt og dårlig ånde og sånt... Det går nok over... Mitt er over nå - så det kan godt være litt psykisk også. Når jeg fikk vite at det ikke var betennelse eller lign. så "glemte" jeg det litt mer... og dermed forsvant det... :hoppe:

Kos dere masse-masse på hyttetur med svigers! Det blir sikkert koselig :)

Skal love så godt jeg kan å ikke føde i helga, for da blir det nok ikke mye sladring...

Nei... må ikke finne på å føde.... Du kjenner ikke no' vel? :overrasket: Jeg VIL VIL VIL sladre.... :sjenert:

:ler2:

God helg, snuppa!

Høres ut som litt av et kupp på Exit!  Vi liker salg!

Moro at lillegutt har begynt å smakt litt skikkelig mat! Ida har ikke begynt enda, men vi må vel starte snart vi også! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen da... Kanskje med grøt, selv om  det ikke virker som om hun har behov for mer mettende mat enn melk. Hun bruker å se laaaangt etter yoghurten min hver dag i allefall! :ler:

Får håpe dere får bilen i dag da, så dere kommer dere lett på hytta! 

Moro med ny bil, og hyttetur!!

Kos deg masse i helga vennen!

Artig med mat, ja... Vi har heller ikke begynt med grøt ennå - syntes det er unødvendig når han sover så godt om natta og ikke virker mer sulten. Derfor prøvde vi med fruktpuré først... Bare for smakens skyld... :sikle: Tror det var stas, ja.... :Hehe:

Har snakket med bilforandleren, så bilen er i hvert fall registrert nå da... Nå venter på bare på hente-telefonen.... :mrgreen:

:klem: og god helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Cr@sh! :klem:

God helg til deg også, vennen! :klem:

:klaske:

Kom på at jeg glemte å skrive noe om pærepuré-smakinga til Lillegutt!

Jeg husker da jeg fikk mate lille niese med noe som "smakte" for første gang! Å, det var så stas!

Herlige Lille(store)gutten din! :hjerter_rundt:

:kose:

:ler2: Ja, det er stas med noe nytt i munnen for de små... :hjerter: De herlige grimasene... men samtidig de store og spente øynene... "Kommer det mere nam-nam nå?".... Blir artig når vi skal begynne med grøt... men drøyer vi nok en mnd's tid til med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...