Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Fremhevede innlegg

Skrevet
innom med en god  :klem: og et ønske om en strålende helg :)

:vinke: Der hadde Petra vært innom også jo! :klem:

God helg til deg også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*puh*

Puster letta ut over at du overlevde gjennomlesinga av småskrifta mi... :sjenert::ler:

:kose:

Skrevet

Kor gamal er minsten din no, Cr@sh? 8 kilo og 69 cm! :overrasket: Lenge til min vesle er det, gitt! :ler:

Skrevet
*puh*

Puster letta ut over at du overlevde gjennomlesinga av småskrifta mi...  :sjenert:  :ler:

:kose:

:ler2: Kjente meg igjen, for å si det sånn... :sjenert:

:kyss:

:klem: God helg!

Koselig å "se" deg! Godd helg! :klem:

Kor gamal er minsten din no, Cr@sh? 8 kilo og 69 cm! :overrasket: Lenge til min vesle er det, gitt! :ler:

:ler2: Min er stor for alderen. Han var 4 mnd den 25/1. Eldstemann var også stor, han var faktisk 8 kg på 3-mndskontrollen... :ler: Men nå er han helt normal (høy og slank) 2 1/2-åring... Så det jevner seg ut etter hvert... ;)

Skrevet

Husmor-dag i dag! :husarbeid:

Har skiftet på alle sengene (pleier å gjøre det stort sett hver fredag), tørket støv i første etasje, vannet blomster, vasket 3 maskiner med tøy, og skal straks i gang med å støvsuge hele huset. Deilig å ha gjort det rent til helga!

I morgen skal vi på harrytur, så da er det deilig at vi ikke har noe vi må gjøre i morgen. Regner med at mannen tar badet i kveldinga (det er hans jobb)...

Lillegutt er blitt så flink til å rulle seg over på siden - begge veier. Men er ennå ikke tippet over på magen... Også har han begynt å ta tak i beina sine... :legrine: Det er helt herlig! Men også veldig rart at den lille (*kremt*) babyen min allerede er kommet så langt...

*fram med støvsugeren*

Skrevet
Ha en flott helg! :klem:

Takk for det, LT! Det samme til deg og dine! :klem:

En god seng er utrolig deilig! Gled deg!

:klem:

:sjarmor: Har allerede begynt å glede oss veldig...

Skrevet

Hjemme fra harrytur. Lite trafikk på veien nedover - litt mer hjemover... Greit med folk, men ikke stressende. Det er deilig...

Kom hjem med ny stellematte til stellebordet (den andre har begynt å gå i oppløsning etter 2 1/2 års bruk), nye "poser" til bleiebøtta, litt snop og masse mat. En fin tur... :mrgreen:

Det var alt jeg fikk tid til nå - men kanskje det blir en liten oppdatering til i kveld, vi får se...

God lørdagskveld til alle som er innom! :vinke:

Skrevet

Høres ut som en fiiin harrytur! :Nikke:

Kos deg i kveld snuppa! :klem:

Skrevet

Godt å ta seg en harrytur i ny og ned.

Vi har det med å kjøpe masse snop og litt mat vi da ;)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Skrevet

Hei!

Deilig med storinnhandling.. ;)

Så koselig å lese om den lille babyen din som ruller seg over på sieden og tar tak i beina sine da... :hjerte: Smelter jo her jeg sitter... "Litt" babysyk jeg ... :sjenert::ler:

Får vi se noe bilde av den vesle??? :lol:

Skrevet
:ler2: Min er stor for alderen. Han var 4 mnd den 25/1. Eldstemann var også stor, han var faktisk 8 kg på 3-mndskontrollen... :ler: Men nå er han helt normal (høy og slank) 2 1/2-åring... Så det jevner seg ut etter hvert... ;)

Min er 3 mnd i dag, skal vega og måla i morgon. Men eg blir overraska om han har bikka 6 kg... Og han var 60 cm på førre måling som var for to veker sida.

Skrevet

Er store fine gutter vi har!!Bra de har næringsvett!

Du får nok en :klappe: for at du er så flink ei husmor!

Og harrytur er ikke dumt nei!Mye godt i sweden :) Syns potetmosen derfra er så mye bedre enn den norske.... :sjenert:

Skrevet

Kos med harrytur tenker jeg! ;)

Håper du har en koselig mandag! :kose:

Skrevet

Hei på deg, vennen :)

Dere er så heldige som bor så nære svenskegrensa.. Er litt missunneli ja... :sjenert:

Ha en strålende kveld.

:kyss::kose: :kys_2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...