Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*puh*

Puster letta ut over at du overlevde gjennomlesinga av småskrifta mi...  :sjenert:  :ler:

:kose:

:ler2: Kjente meg igjen, for å si det sånn... :sjenert:

:kyss:

:klem: God helg!

Koselig å "se" deg! Godd helg! :klem:

Kor gamal er minsten din no, Cr@sh? 8 kilo og 69 cm! :overrasket: Lenge til min vesle er det, gitt! :ler:

:ler2: Min er stor for alderen. Han var 4 mnd den 25/1. Eldstemann var også stor, han var faktisk 8 kg på 3-mndskontrollen... :ler: Men nå er han helt normal (høy og slank) 2 1/2-åring... Så det jevner seg ut etter hvert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmor-dag i dag! :husarbeid:

Har skiftet på alle sengene (pleier å gjøre det stort sett hver fredag), tørket støv i første etasje, vannet blomster, vasket 3 maskiner med tøy, og skal straks i gang med å støvsuge hele huset. Deilig å ha gjort det rent til helga!

I morgen skal vi på harrytur, så da er det deilig at vi ikke har noe vi må gjøre i morgen. Regner med at mannen tar badet i kveldinga (det er hans jobb)...

Lillegutt er blitt så flink til å rulle seg over på siden - begge veier. Men er ennå ikke tippet over på magen... Også har han begynt å ta tak i beina sine... :legrine: Det er helt herlig! Men også veldig rart at den lille (*kremt*) babyen min allerede er kommet så langt...

*fram med støvsugeren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en flott helg! :klem:

Takk for det, LT! Det samme til deg og dine! :klem:

En god seng er utrolig deilig! Gled deg!

:klem:

:sjarmor: Har allerede begynt å glede oss veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra harrytur. Lite trafikk på veien nedover - litt mer hjemover... Greit med folk, men ikke stressende. Det er deilig...

Kom hjem med ny stellematte til stellebordet (den andre har begynt å gå i oppløsning etter 2 1/2 års bruk), nye "poser" til bleiebøtta, litt snop og masse mat. En fin tur... :mrgreen:

Det var alt jeg fikk tid til nå - men kanskje det blir en liten oppdatering til i kveld, vi får se...

God lørdagskveld til alle som er innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Deilig med storinnhandling.. ;)

Så koselig å lese om den lille babyen din som ruller seg over på sieden og tar tak i beina sine da... :hjerte: Smelter jo her jeg sitter... "Litt" babysyk jeg ... :sjenert::ler:

Får vi se noe bilde av den vesle??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler2: Min er stor for alderen. Han var 4 mnd den 25/1. Eldstemann var også stor, han var faktisk 8 kg på 3-mndskontrollen... :ler: Men nå er han helt normal (høy og slank) 2 1/2-åring... Så det jevner seg ut etter hvert... ;)

Min er 3 mnd i dag, skal vega og måla i morgon. Men eg blir overraska om han har bikka 6 kg... Og han var 60 cm på førre måling som var for to veker sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er store fine gutter vi har!!Bra de har næringsvett!

Du får nok en :klappe: for at du er så flink ei husmor!

Og harrytur er ikke dumt nei!Mye godt i sweden :) Syns potetmosen derfra er så mye bedre enn den norske.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, vennen :)

Dere er så heldige som bor så nære svenskegrensa.. Er litt missunneli ja... :sjenert:

Ha en strålende kveld.

:kyss::kose: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...