Cr@sh Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3861 Del Skrevet 23. januar 2007 Det blir nok digg med ny seng, skal se det blir vanskelig å komme seg opp om morgenen når dere har fått den i hus. Vi har en Jensen kontinental på 150x200. (er det en "Royal" tro? Husker ikke helt...) Har aldri sovet så godt i noen seng som i den. Jensen kan absolutt anbefales! ← Tror det kommer til å bli helt toppers med ny seng! Gleder meg skikkelig... Jeg har hørt mange som skryter av Jensen, så jeg har høye forventninger... Håper de blir innfridd... Jeg overtalte faktisk Mannen til å kjøpe 180x200 da han kjøpte seg ny seng rett etter at vi ble sammen, for 3-4 år siden. (Vi visste vi ville ha barn snart begge to, og jeg VET at barn ofte kommer opp i foreldrenes seng.) Det hadde nok holdt med 150x200 til oss alene, og han har visst ment at den senga har vært altfor stor.... Men etter at Julegaven kom til verden har han forstått hvorfor vi har så stor seng. Han forsøker faktisk å ligge langt ute på "sin" side, for han vet aldri om jeg har Julegaven i senga for amming eller ikke, når han skal snu seg i løpet av natta. (Og han vil jo ikke rulle seg oppå babyen vår heller.!) Det er litt typisk meg da, å tenke så langsiktig at vi sliter med for mange eller for store ting i flere år før vi faktisk trenger dem! ← Absloutt på tide å bytte ut senga, ja! Det er veldig lurt å tenke langsiktig da... Bare det ikke blir foooor langt.. Bare vent til Julegaven blir større og kommer krypende opp i køya deres - og ikke minst om det kommer flere barn... Da kan du være glad der gikk for diger seng... *titt-titt, jeg ser deg!* ← Var innom og kikka litt da vet du... Heisan! *innom og titter litt* Fikk ikke se de fine klærne, for photoshop vil ikke åpne de for meg.. men..menn.. Kanskje jeg finner de på Kappahl.. Har også lyst på en sånn elsker pappagenser. Håper ellers alt står bra til med dere! ← Koselig å se deg, Fru Blå! Kjempetøff genser var det... Sikkert noe alle pappaer ville sette pris på at mamma kom hjem med til barna... Håper det er bra med dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3862 Del Skrevet 23. januar 2007 Bare innom og titter litt jeg! Fikk lyst på slik genser jeg og.... ← ← Her titter dere innom, ser jeg! Koselig å se dere begge to! LinKri: Det var en sånn "må-ha"-genser! Funshine: Koselig å se deg tilbake til KG! Og med noen i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3863 Del Skrevet 23. januar 2007 Dagene flyr... Nok å henge fingrene i for å si det sånn... I dag har jeg vært ute og gått tur i kuldegradene. Har vært en 6-7 minus her på dagen i dag. I går kveld og i morges var det 14 kuldegrader! Ojoj... må jo fortelle: VI HAR SOLGT BILEN! Veldig deilig at det er gjort også. Tok under 2 dager... Trodde vel egentlig ikke at det skulle gå så fort - selv om jeg håpet det... I morgen skal Storegutt ha skidag i barnehagen. Gjett om det blir stas... Han syntes det er sååå stas med snøen som ENDELIG er kommet. Får nok en sliten gutt hjem fra barnehagen i morgen... Og imorgen ettermiddag er det meningen av vi skal på barnetrimmen igjen. Får håpe at han orker denne gangen da... Blir kanskje litt ekstra moro i morgen, fordi venninne K sin lille sønn også trolig skal være med. Det blir nok moro... men vi får se. Mange overraskelsesmomenter med disse småtassene... I kveld er det fyr i peisen, tente lys og snart Grey's.... Takk for masse besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. januar 2007 #3864 Del Skrevet 23. januar 2007 Så tøff genseren var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #3865 Del Skrevet 24. januar 2007 grattis med ny seng! vi har en 180x200 Jensen og den er helt super!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3866 Del Skrevet 24. januar 2007 Så tøff genseren var! ← Jepp Jepp! Var nok heldig med den... det er jo ingen av dere på KG som finner den i butikken... Skjer det noe hos deg? Må inn og titte hos deg etterpå... grattis med ny seng! vi har en 180x200 Jensen og den er helt super!!! ← Høres lovende ut! Vi gleder oss alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3867 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Storegutt er levert i barnehagen, og jeg har akkurat hatt en time på badet med pleie av meg selv... Deilig... Hender det blir litt lite tid til lange dusjer og lign... så jeg nyter det når jeg først har anledning. Lillegutt ligger ved siden av meg på sofaen og gnager på smokken sin, feil vei... Herlige gutten min. Det klør nok i gommene... I formiddag skal vi på 4-mnds-kontroll på helsestasjonen. Blir spennende å se hvor mye lengre og tyngre han har blitt på den siste mnd. Så tenkte jeg meg en tur på Bogerud etterpå. Se etter mer ullundertøy til smågutta. Er så rar i halsen for tiden... Det føles som det sitter fast noe bak der... har prøvd å kikke baki der så godt jeg kan, men ikke lett å se stort. Men jeg kan se at den ene mandelen har noen hvite prikker... Hvis det ikke gir seg snart, får jeg ringe legen og få meg en time. Kanskje jeg har en type betennelse bak i der... :klø: Mannen og jeg har avtalt Sverigetur til lørdag. Det gleder jeg meg til. Er koselig å reise sånn på tur sammen. Blir litt kikking tenker jeg, og matshopping... Greit å fylle opp fryseren igjen - det begynner nemlig å bli en god stund siden forrige Harrytur... Ellers er jeg spent på når vi får nybilen. Den vi har solgt, skal leveres til ny eier på mandag - så da må vi greie oss med den andre, gamle bilen fram til den kommer. Håper det ikke er så veeeldig lenge til da... Nå skal jeg kose og leke med Lillegutt, før han skal sove litt.... Edit: Trykkleif Endret 24. januar 2007 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 24. januar 2007 #3868 Del Skrevet 24. januar 2007 Storegutt er levert i barnehagen, og jeg har akkurat hatt en time på badet med pleie av meg selv...Deilig... Hender det blir litt lite tid til lange dusjer og lign... så jeg nyter det når jeg først har anledning. Lillegutt ligger ved siden av meg på sofaen og gnager på smokken sin, feil vei... Herlige gutten min. Det klør nok i gommene... I formiddag skal vi på 4-mnds-kontroll på helsestasjonen. Er så rar i halsen for tiden... Det føles som det sitter fast noe bak der... har prøvd å kikke baki der så godt jeg kan, men ikke lett å se stort. Men jeg kan se at den ene mandelen har noen hvite prikker... Hvis det ikke gir seg snart, får jeg ringe legen og få meg en time. Kanskje jeg har en type betennelse bak i der... :klø: Mannen og jeg har avtalt Sverigetur til lørdag. Det gleder jeg meg til. Er koselig å reise sånn på tur sammen. Blir litt kikking tenker jeg, og matshopping... Greit å fylle opp fryseren igjen - det begynner nemlig å bli en god stund siden forrige Harrytur... Ellers er jeg spent på når vi får nybilen. Den vi har solgt, skal leveres til ny eier på mandag - så da må vi greie oss med den andre, gamle bilen fram til den kommer. Håper det ikke er så veeeldig lenge til da... Edit: Trykkleif ← Deilig med alenetid på badet! Sliter med å finne tid til det jeg også, så det er såååå godt når man endelig får det til! Ida bruker å ligge og gnage på smokken feil vei også! Ser så rart ut når hun gjør det! Hender seg hun klarer å få hele smokken inn i munnen - på langs også... Det klør nok veldig i gommene deres, stakkars... Moro med 4-mndkontroll! Blir artig å se hvor stor gutten din har blitt, de vokser jo så fort smårollingene! Huff, høres ikke så godt ut det i halsen din... Du får følge med det, og bestille legetime om det ikke blir bedre! Harrytur til helgen blir toppers vet du! Har litt lyst til å dra på harrytur jeg også, men jeg tenker vi venter til det er litt mindre snø... Er ganske langt å kjøre, og på dette føret kommer vi vel aaaaaaldri frem... Grattis med solgt bil! Det gikk jo fort!! Blir stas når nybilen kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. januar 2007 #3869 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg glemte jo å kommentere senga i går Vi har også en Jensen (kontinental royal), og den er bare suuuupergod! Verdt hver eneste krone!! 180x200 her også, digg!! Deilig med litt pleietid på badet da! Lykke til på kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 24. januar 2007 #3870 Del Skrevet 24. januar 2007 Hellu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3871 Del Skrevet 25. januar 2007 Ida bruker å ligge og gnage på smokken feil vei også! Ser så rart ut når hun gjør det! Hender seg hun klarer å få hele smokken inn i munnen - på langs også... Det klør nok veldig i gommene deres, stakkars... Harrytur til helgen blir toppers vet du! Har litt lyst til å dra på harrytur jeg også, men jeg tenker vi venter til det er litt mindre snø... Er ganske langt å kjøre, og på dette føret kommer vi vel aaaaaaldri frem... ← De er søte disse barna våre... utforsker verden og koser seg med smokken. Hvilke vei det nå måtte være... Harrytur er artig... Men jeg skjøner godt at dere drøyer til det er litt mildere... Er jo greit å komme fram også Vi reiser heller ikke om været ikke tillater det. Enda vi tilsynelatende har mye kortere vei enn dere... Jeg glemte jo å kommentere senga i går Vi har også en Jensen (kontinental royal), og den er bare suuuupergod! Verdt hver eneste krone!! 180x200 her også, digg!! Deilig med litt pleietid på badet da! ← Høres lovende ut. Mange som skryter av Jensens kontinentalmadrasser... *gleder meg* Alenetid på badet er veeelig deilig en gang i blant... Hellu!! ← Koselig å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3872 Del Skrevet 25. januar 2007 Hatt en litt kjip natt... Lillegutt er tett i nesa, og våkner da til stadighet av vanskeligheter med å puste gjennom nesa... Har ammet 2 (!) ganger i natt - men har heldigvis sover ok i mellom disse da... Var -15 her i morges... *brrr* Godt at mannen fyrer i peisen før han reiser om morgenen! Storegutt er i barnehagen. De holder seg nok inne i dag - i hvert fall frem til en evt. sol dukker fram på himmelen. Da blir det straks litt varmere... Jeg vasker tøy og Lillegutt sover... Får se hvor lenge det varer - har allerede vært og puttet smokken to ganger... I løpet av dagen og morgendagen må jeg tørke støv, skifte på senger, støvsuge, blant annet... Må jo fortelle om 4-mndskontrollen også. Gikk så fint så... han er jo så fin. Har lagt på seg snaue 300 gram, og veier nå 8 kg!!! Vokst 2 cm (på tre uker!!!) og er nå 69 cm lang! Sånn helt objektivt sett; verdens vakreste gutt. Helt perfekt! Om en mnd. skal vi tilbake. Da er det vaksine igjen, og gruppekonsultasjon. Blir koselig å treffe de andre i gruppa... ungene vokser jo så fort! Nå er det liv i vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3873 Del Skrevet 25. januar 2007 Vært på treff med mange babyer og mammaer... Kjempekoselig! Lillegutt sover, og har sovet i halvannen time nå. Jeg skal avgårde og hente Storegutt i barnehagen... så nå tror jeg nok jeg må løfte han fra vogna og over i bilstolen for å komme avgårde... Håper han holder til vi kommer hjem, har ikke spist siden før 11... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. januar 2007 #3874 Del Skrevet 25. januar 2007 *skulle bare innom for å titte etter nyheter, før jeg hopper i dusjen!* Kommer tilbake så fort jeg har fått tint opp kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3875 Del Skrevet 25. januar 2007 *skulle bare innom for å titte etter nyheter, før jeg hopper i dusjen!* Kommer tilbake så fort jeg har fått tint opp kroppen ← :kys_2: SØTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. januar 2007 #3876 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Storegutt er levert i barnehagen, og jeg har akkurat hatt en time på badet med pleie av meg selv... Deilig... Hender det blir litt lite tid til lange dusjer og lign... så jeg nyter det når jeg først har anledning. Er så rar i halsen for tiden... Det føles som det sitter fast noe bak der... har prøvd å kikke baki der så godt jeg kan, men ikke lett å se stort. Men jeg kan se at den ene mandelen har noen hvite prikker... Hvis det ikke gir seg snart, får jeg ringe legen og få meg en time. Kanskje jeg har en type betennelse bak i der... Mannen og jeg har avtalt Sverigetur til lørdag. Det gleder jeg meg til. Er koselig å reise sånn på tur sammen. Blir litt kikking tenker jeg, og matshopping... Greit å fylle opp fryseren igjen - det begynner nemlig å bli en god stund siden forrige Harrytur... Ellers er jeg spent på når vi får nybilen. Den vi har solgt, skal leveres til ny eier på mandag - så da må vi greie oss med den andre, gamle bilen fram til den kommer. Håper det ikke er så veeeldig lenge til da... ← Hva var det for'no med KG-damer og egenpleie-tid igår'a!? Huff, får ikke håpe du har halsbetennelse på gang... Jeg tror jeg avverga tidenes halsbetennelse her i helga Ekle detaljer følger,- dere er advart!! Merka at jeg hadde en hoven mandel etter en titt i speilet. "Æsj", tenker Burpen, "jeg kan da ikke ha masse basselusker baki der", så jeg roper på sambo og ber han komme med lommelykta. Så står vi der, han med lommelykt, og jeg med q-tips med vademekum på. Får ganske enkelt bort en diiiiiiiiiger klump utapå mandelen, og tror egentlig det er det... Men den gang ei. I en annen "lysvinkel" fra lommelykta får vi øye på masse mer hvitt gørr innimellom "mandelskrukkene" Med ny q-tips, mer vademekum og enda mer mot (dette var EKKELT, altså...), begynner jeg å "grave etter gull". Klump på klump løsner, og nye kommer til syne... Jeg trodde det aldri skulle ta slutt Det hele toppa seg da det var en klump som rett og slett poppa ut, da jeg trykka på et sted med q-tipsen... Fikk vekk alt til slutt, heldigvis, og jeg har aldri følt meg friskere enn akkurat da! Heldiggris som skal på svensketur! Sambo og jeg pleier å ta med mormor på tur når vi er på østlandet, men det er nok en "annen" Sverige enn dit du drar Får satse på at dere får den nye bilen snart Hatt en litt kjip natt... Lillegutt er tett i nesa, og våkner da til stadighet av vanskeligheter med å puste gjennom nesa... Har ammet 2 (!) ganger i natt - men har heldigvis sover ok i mellom disse da... Må jo fortelle om 4-mndskontrollen også. Gikk så fint så... han er jo så fin. Har lagt på seg snaue 300 gram, og veier nå 8 kg!!! Vokst 2 cm (på tre uker!!!) og er nå 69 cm lang! Sånn helt objektivt sett; verdens vakreste gutt. Helt perfekt! ← Stakkars Lillegutt Sikkert ikke så lett for de små å skjønne hva som skjer når ting ikke er som det pleier, som f.eks. ved tett nese... Jeg vet ikke hva sånne småtasser veier og måler, jeg, men han høres fiiiiiiiiin ut Vært på treff med mange babyer og mammaer... Kjempekoselig! ← Hørtes koselig ut! Gleder meg til det er min tur :kys_2: SØTA! ← Vet Edit: skriveleif Endret 25. januar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. januar 2007 #3877 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei på deg, vennen :) Så deilig med ny seng Vi skal og kjøpe oss ny seng, og gjett om jeg gleder meg. Med motor og greier Det blir bra for støle rygger tenker jeg. Og så bra dere har fått solgt bilen grattis!! Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. januar 2007 #3878 Del Skrevet 26. januar 2007 Så koseleg å lesa om livet med to små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #3879 Del Skrevet 26. januar 2007 innom med en god og et ønske om en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3880 Del Skrevet 26. januar 2007 Huff, får ikke håpe du har halsbetennelse på gang... Jeg tror jeg avverga tidenes halsbetennelse her i helga Ekle detaljer følger,- dere er advart!! Merka at jeg hadde en hoven mandel etter en titt i speilet. "Æsj", tenker Burpen, "jeg kan da ikke ha masse basselusker baki der", så jeg roper på sambo og ber han komme med lommelykta. Så står vi der, han med lommelykt, og jeg med q-tips med vademekum på. Får ganske enkelt bort en diiiiiiiiiger klump utapå mandelen, og tror egentlig det er det... Men den gang ei. I en annen "lysvinkel" fra lommelykta får vi øye på masse mer hvitt gørr innimellom "mandelskrukkene" Med ny q-tips, mer vademekum og enda mer mot (dette var EKKELT, altså...), begynner jeg å "grave etter gull". Klump på klump løsner, og nye kommer til syne... Jeg trodde det aldri skulle ta slutt Det hele toppa seg da det var en klump som rett og slett poppa ut, da jeg trykka på et sted med q-tipsen... Fikk vekk alt til slutt, heldigvis, og jeg har aldri følt meg friskere enn akkurat da! ← Så snålt... akkurat sånn gjorde jeg i går også... Bare at jeg ikke hadde hjelp av mannen da... Er mye bedre i dag... men hvis det ikke gir seg helt på et par dager, får jeg vel bestille legetime... Godt det er flere av oss som har mandelen full av gugg... Stakkars Lillegutt Sikkert ikke så lett for de små å skjønne hva som skjer når ting ikke er som det pleier, som f.eks. ved tett nese... Jeg vet ikke hva sånne småtasser veier og måler, jeg, men han høres fiiiiiiiiin ut ← Nei, det er nok veldig rart å skulle lære å puste gjennom munnen. Og da er det jo ikke "plass" til smokken... og da blir det krisemaksimering! Og ja... Han er superfiiiiin! Hei på deg, vennen Så deilig med ny seng. Vi skal og kjøpe oss ny seng, og gjett om jeg gleder meg. Med motor og greier Det blir bra for støle rygger tenker jeg. Og så bra dere har fått solgt bilen grattis!! ← Ny seng blir konge! Så deilig at dere også skal ha ny! Også med motor! Det får'n si! Da kan vi glede oss sammen !!! Var veldig godt å få bilsalget ut av verden.... Så koseleg å lesa om livet med to små! ← Koselig at du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå