Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3581 Del Skrevet 4. desember 2006 Ble du satt igang vennen? Siden du gikk over såmye med begge? ÅÅå, stakkars Storegutt, goooood bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. desember 2006 #3582 Del Skrevet 4. desember 2006 Stakkars, syke storegutt! Håper formen kommer seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. desember 2006 #3583 Del Skrevet 5. desember 2006 Håper det går bedre med Storegutt nå... Ikke noe kjekt når de små er syke og slappe! Blir deilig å få en tørketrommel, tenker jeg... Når man er to voksne og to barn, så blir det nødvendigvis endel klesvask, og det er nok deilig å slippe og henge opp alt til tørk! Stor til deg, og litt til Storegutt fra Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3584 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei, stakkars storegutt. God bedring!! ← Han er heldigvis i mye bedre form allerede! Nemmen, stakkars Storegutt! God bedring til han! Håper penicilinen fungerer kjempekjapt! Grattis med "nytt" vaskerom! Blir deilig med tørketrommel da! Det vil jeg også ha, men vi har ingen plass å plassere den... det får bli når vi har større bo-plass! ← Nytt vaskerom er toppers! Og vet du... penicilinen har fungert bra så langt... så nå er formen hans slettes ikke verst... God bedring til storegutt! ← Takk for det! Det servise ønsker jeg meg og. Nå har vi alt av glass, skåler, vinglass, kafaffler i den serie, nå skal vi begynne på middags og kaffeservise. (selv om vi egeeentlig ikke trenger det, men det er jo morsomt med litt nytt ) ← Ja... det er sant det.. Ikke stort vi trenger liksom.. Men som du sier - veldig moro med noe nytt. Vi har alt av glass og skåler osv vi også... Elsker Grand Cru-serien... Ble du satt igang vennen? Siden du gikk over såmye med begge? ← Har svart deg i dagboka di også... Ble satt i gang med nr. 1. Hadde smårier da jeg kom inn for igangsettelsen, så de tok vannet og da skjedde det fort litt mer. Fikk drypp etter hvert... Tok 10 timer fra de tok vannet til gutten var født. En fin fødselsopplevelse generelt - sett bort i fra litt vel mye dramatikk på slutten. Men det hadde ingenting med igangsettelsen å gjøre... Stakkars, syke storegutt! Håper formen kommer seg raskt. ← Han er allerede mye bedre... Så mye bedre at han innimellom går mamma'n sin litt på nervene (les: tålmodigheten) her... Håper det går bedre med Storegutt nå... Ikke noe kjekt når de små er syke og slappe! Blir deilig å få en tørketrommel, tenker jeg... Når man er to voksne og to barn, så blir det nødvendigvis endel klesvask, og det er nok deilig å slippe og henge opp alt til tørk! Stor til deg, og litt til Storegutt fra Burpen! ← Takk for til Storegutt... Søta! Formen hans er mye bedre allerede.... Tørketrommel skal bli helt konge. Den blir satt opp i dag... så nå har jeg hengt opp min siste håndklevask på en god stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. desember 2006 #3585 Del Skrevet 5. desember 2006 Bra at formen hans begynner å bli bedre da! Det er slettes ikke noe arti at de små barna vår blir syke. Man føler seg hjelpesløs..Iallefall er det sånn hos meg Jeg vil heller være dårlig enn at Emma er det. Tørketrommel er en bra ting å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #3586 Del Skrevet 5. desember 2006 Sorry at jeg er så dårlig på å være innom kg for tiden.........Det er ikke meningen å falle helt utenfor,men jeg kommer i allefall innom når jeg kan! Godt å høre at medisinen virker,vi vil ikke ha mer sykdom enn høyst nødvendig! Tørketrommel er toppers!Men jeg må bare innrømme at vår blir lite brukt enda.Enda så mye klær man vasker,men med TO små så blir det vel det dobbelte.Og når de trenger tørre klær fort! Så jeg har den på vent liksom! Men det hadde vært ubeskrivelig herlig å hatt et vaskerom....*ønske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. desember 2006 #3587 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #3588 Del Skrevet 6. desember 2006 så bra at storegutt er på bedringens vei.. grattis med tørketrommel, det har jeg også lyst på, men må vel bare innse at jeg det har jeg ikke plass til akkurat nå håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 6. desember 2006 #3589 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei Cr@sh! Så fint å høre at storegutten din er så mye bedre, ikke moro når de forsvarsløse barna er syke.. Heldigrisen som skal få deg tørketrommel *drømme* Vi drøyer til vi får barn med å kjøpe en vi, pga plass. Men, da må vi lissom ha en. Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. desember 2006 #3590 Del Skrevet 6. desember 2006 Tørketrommel ja Vi har fått en av muttern vi... som vi ikke har fått henta enda Men på en måte vil jeg ikke ha den, for den drar jo strøm da.... og strøm er dyrt.... Bra at storegutt er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 #3591 Del Skrevet 6. desember 2006 Flott at Storegutt begynner å bli bedre! Ække no' trivelig å være syk når man er liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3592 Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk for masse besøk! Dere er så søte som passer på boka mi når jeg har annet å gjøre.... :kys_2: Storegutt er mer eller mindre frisk som en fisk nå - men skal ha penicilin helt fram til tirsdag (10 dagers kur). Vi holder ham nok hjemme fra barnehagen torsdag og fredag også - så slipper vi forhåptenligvis noen etter-sykdommer... Fra fredag til lørdag skal vi på tur til et vennepar med 3 barn, så da blir det nok mer enn mye leking og herjing da tenker jeg... I dag har mannen vært hjemme sammen med Storegutt. De har ordnet vaskerommet, lekt masse og kost seg. Tørketrommelen er på plass nå også Jeg har vært på Sverigetur med Lillegutt og Pappa'n min. Handla masse mat, og julesnop.... En koselig tur, og Lillgutt oppførte seg som vanlig eksemplarisk.... Godgutten... Var forresten hos fysioterapaut med Lillegutt på mandag. Skulderen ser bra ut, men hun mente at armen på den siden ikke var fullt så mye i aktivitet som den andre - så vi skal tilbake neste uke igjen... Jeg syntes begge armene er like mye i bevegelse jeg da, men en fysioterapaut "ser" vel litt mer enn oss andre kanskje... Uansett er det veldig flott med oppfølging da.... Kjære folk, så spennende Grey's var i går... Jeg tror jeg satt med åpen munn og store øyne hele epioden, jeg... Godt det gikk så bra som det gjorde... Nå er det vel ikke mer Grey's før etter jul, nå - eller? :klø: Nå skal jeg kose på mannen... Han er nok blitt litt smittet av Storegutt - så han er snørrete, nyser masse og har hodeverk... :kys_2: Trenger litt ekstra kos da vet dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #3593 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjære folk, så spennende Grey's var i går... Jeg tror jeg satt med åpen munn og store øyne hele epioden, jeg... Godt det gikk så bra som det gjorde... Nå er det vel ikke mer Grey's før etter jul, nå - eller? :klø: ← jepp - det var utrolig spennende!! jeg satt først sånn: og så er det ikke mer greys før etter jul?? det er jo altfor lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. desember 2006 #3594 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjære folk, så spennende Grey's var i går... Jeg tror jeg satt med åpen munn og store øyne hele epioden, jeg... Godt det gikk så bra som det gjorde... Nå er det vel ikke mer Grey's før etter jul, nå - eller? :klø: Nå skal jeg kose på mannen... Han er nok blitt litt smittet av Storegutt - så han er snørrete, nyser masse og har hodeverk... :kys_2: Trenger litt ekstra kos da vet dere... ← Så bra dere får oppfølging av Lillegutt! Grey's var umåtelig spennende!! Er så glad sambo klarte å laste det ned og brenne det på dvd, så jeg fikk sett det! Men det kan da vel ikke være pause allerede nå?! hva skal man da ta seg til på tirsdagskveldene? Regner med mannen trenger litt ekstra omsorg og kos om han er blitt dårlig ja! Sånn er værtfall min - det er skikkelig synd på han om han har litt vondt i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. desember 2006 #3595 Del Skrevet 7. desember 2006 Innom og legg igjen spor! o: O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. desember 2006 #3596 Del Skrevet 7. desember 2006 ...ja, når disse mannfolkene blir syke, blir de skikkelig syke!! til supermamma/kone-Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. desember 2006 #3597 Del Skrevet 7. desember 2006 Sambo klager faktisk ikke noe når han er syk. Litt er vel vanlig.. det gjør vel alle? Når jeg er syk er han nesten plagsom! Hvordan går det? Hvordan går det nå? MANGE ganger om dagen. Elsker han Men plagsomt kan det være. Flott at lillegutt får oppfølging! Er det bare jeg som ikke ser på Grey`s her? Synes ikke noe om det jeg, men jeg har aldri sett ferdig 1 episode heller da.. Bruker å se CSI jeg. Er det ikke i den samme tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3598 Del Skrevet 7. desember 2006 Så gøy med Sverigetur! Høres kos ut å gjøre ting med vennepar som også har barn! Ja da blir det kanskje litt vinkos på kvelden? Åå dakkars mannen.. Håper han er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. desember 2006 #3599 Del Skrevet 7. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. desember 2006 #3600 Del Skrevet 7. desember 2006 Innom med en stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå