Fibonacci Skrevet 28. november 2006 #3541 Del Skrevet 28. november 2006 Koselig å lese her, så godt at ting går fint uten mannen, og snart er han jo hjemme igjen også! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3542 Del Skrevet 28. november 2006 Har bare til til å legge igjen et , kommer sterkere tilbake! ...skal møte sambo i senga om fiiiiiiiiiiiire minutter ← Heldiggrisen! Gleder meg til min mann er tilbake! Hva du tenkte gjøre med håret? Kos å få mannen hjem Ta igjen det tapte?...... ← Gleder meg stort til mannen kommer! Håret ja... Har hår til litt lenger enn skuldrene nå - og hos frisøren blir det kort... Ganske kort i hvert fall og litt oppklipt. Trenger forandring! Ja nå er det jammen ikke lenge til mannen kommer hjem Og du, den lyden....................... Ha en superstrålende kveld, vennen. ← I morgen er mannen tilbake! Vi gleder oss masse alle sammen! Lydfila er kjempemorsom! Utrolig artig... Så mye spennende som skjer framover! Hørte på klippet! ← Godt at en god latter forlenger livet! Hei vennen! Sovet godt? Morsomt klipp! Får lyst å gjøre det samme hver gang de ¤##¤#¤ ringer... ← Sovet kjempegodt i natt. Ikke et pip fra noen av barna fra kl 22 til kl 04 - Ikke verst! Klippet er kjempeartig! ...og enig med deg! Får lyst til å gjøre noe lignende når de ringer jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3543 Del Skrevet 28. november 2006 Koselig å lese her, så godt at ting går fint uten mannen, og snart er han jo hjemme igjen også! Ha en flott dag! ← Tida fra han reiste har gått veldig fort... og imorgen er han faktisk tilbake! Gleder meg stort til å se han - men jaggu har det ikke gått greit å være alene også... Så da vet jeg at jeg ikke har noe å grue for når han skal reise på tur igjen... Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3544 Del Skrevet 28. november 2006 Her sitter jeg og nettsurfer... mens jeg burde ha tørket støv, vasket bad og støvsugd.... Har vært en minitur i byen i dag. Bare handlet litt melk og tittet litt... Nå sover Lillegutt god og mett, og jeg har TV'n stående på Dr. Phil! Storegutt er i barnehagen... Var så blid i morges så - og stolt over å få ha på seg helt ny bukse i barnehagen! Søtnosen min... Kjøpte tre glass til ham med Mikke Mus.... Måtte bare ha dem... Må gå nå - kommer sterkere tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. november 2006 #3545 Del Skrevet 28. november 2006 Morsomt klipp! :hoho: Nesten så jeg får lyst til å gjøre sånn selv! Har ikke tid til å skrive mer nå, men kommer sterkere tilbake senere i dag! Ha en flott dag så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. november 2006 #3546 Del Skrevet 28. november 2006 Her var det maaaaange sider siden jeg har vært.... Vanskelig å huske alt når jeg nå skal skrive! Når er det mannen kommer hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #3547 Del Skrevet 28. november 2006 Her sitter jeg og nettsurfer... mens jeg burde ha tørket støv, vasket bad og støvsugd.... Har vært en minitur i byen i dag. Bare handlet litt melk og tittet litt... Nå sover Lillegutt god og mett, og jeg har TV'n stående på Dr. Phil! Storegutt er i barnehagen... Var så blid i morges så - og stolt over å få ha på seg helt ny bukse i barnehagen! Søtnosen min... Kjøpte tre glass til ham med Mikke Mus.... Måtte bare ha dem... Må gå nå - kommer sterkere tilbake.... ← Slik er det ofte hos meg også.. Sitter her når jeg egentlig skulle ha vasket, lest til prøve, støvsugd m.m. Men det er så mye koseligere å sitte her synes jeg Var han gammel storegutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3548 Del Skrevet 28. november 2006 Morsomt klipp! :hoho: Nesten så jeg får lyst til å gjøre sånn selv! ← Jeg veit... Er fristende... og det lydklippet var jo genialt spør du meg... Her var det maaaaange sider siden jeg har vært.... Vanskelig å huske alt når jeg nå skal skrive! Når er det mannen kommer hjem? ← Mannen kommer hjem i morgen! JIPPI! Slik er det ofte hos meg også.. Sitter her når jeg egentlig skulle ha vasket, lest til prøve, støvsugd m.m. Men det er så mye koseligere å sitte her synes jeg Var han gammel storegutten? ← Myyye koseligere på KG enn på kneet inne på badet.. Mener du hvor gammel Storegutten min er? Han er snart 2 1/2 år... og en herlig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3549 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Dagen i dag har vært fin-fin! Som sagt var jeg en liten tur i byen for å handle litt småtteri i morges. Koselig med en liten luftetur, se litt på folk og kikke litt på ting og tang. Var på Ica -der har de liksom litt annet enn mat... Fikk støvsugd og vasket badet i formiddag, da! Syntes jeg har vært flink jente! ... også måtte jeg vaske en maskin med mørkt tøy da vi kom hjem fra barnehagen. Storegutt hadde tisset gjennom alt av klær i dag... men det var ikke hans feil, stakkar... De fortalte at det hadde gått litt fort for seg der i dag - så det var en av personalet som hadde satt på bleia hans feil vei... Kan ikke annet enn å ... men det kan jo ikke ha vært noe gått å gå med, stakkars gutten min.. Storegutt sov en time da vi kom hjem. Helt utslitt etter barnehagen... også har vi kost oss med middag sammen. Så har det vært barne-tv og bading og nå er han i seng... Lillegutt sover også nå, og jeg skal kose meg med Bonderomantikk og Grey's utover kvelden! Tirsdag er TV-kveld! Og i morgen KOMMER MANNEN HJEM! Endret 28. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3550 Del Skrevet 28. november 2006 Storegutt våknet etter kun tre kvarter i seng.. Har sittet nede hos meg mens jeg har sett på Bonderomantikk, og er nå i seng igjen. Håper han sovner skikkelig denne gangen... Ikke mange overraskelser i Bonderomantikk. Ble litt overrasket over at Terje valgte Karen og ikke Kjersti - og det var jo tydeligvis begge de også.. Syntes han er litt rar han der Terje, jeg... Herlig at Michelle og Tore Jardar har funnet hverandre da... *romlemantisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3551 Del Skrevet 28. november 2006 Ønsker meg forresten Rosendahl's Grand Cru-servise! Stilig, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3552 Del Skrevet 28. november 2006 Kjære vene! Nå styrtregner det her! Tenk om det ikke blir snø til jul i år 'a... Tanken har slått meg... Det er straks desember, og ikke no vintervær akkurat.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2006 #3553 Del Skrevet 28. november 2006 Kjære vene! Nå styrtregner det her! Tenk om det ikke blir snø til jul i år 'a... Tanken har slått meg... Det er straks desember, og ikke no vintervær akkurat.... :klø: ← Håper det kommer masse snø til jul! Elsker hvit jul! Men akkurat nå kan snøen godt vente til noen dager før julaften! (Mener den kom sent, men godt ifjor, og satser på det samme i år.) Ha en fin natt! Håper både du og smågutta får sove natten gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 29. november 2006 #3554 Del Skrevet 29. november 2006 Innom med et oppvarmings- før mannen kommer hjem Hvis jeg ikke rekker innom seinere, så må dere koooooooooose dere masse! Tenk, du klarte det! Det var det jeg sa,- Supermamma Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #3555 Del Skrevet 29. november 2006 Stilig service ja! Åååå, jeg saaaavner snø... Men her er det enten regn eller opphold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. november 2006 #3556 Del Skrevet 29. november 2006 Kjempestilig service! Kjære vene! Nå styrtregner det her! Tenk om det ikke blir snø til jul i år 'a... Tanken har slått meg... Det er straks desember, og ikke no vintervær akkurat.... :klø: ← Den tanken har slått meg også... Er alt for mange plussgrader til at det ligner på vintervær. På en måte er det litt greit også, for det er veldig fint å trille turer i dette været. Men jeg håååååper det kommer snø til jul. Skal bestille julesnø over hele landet til lillejulaften jeg! Kos deg masse med mannen når han kommer hjem! Stor onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #3557 Del Skrevet 29. november 2006 innom med en regner med at du koser deg med mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3558 Del Skrevet 29. november 2006 Håper det kommer masse snø til jul! Elsker hvit jul! Men akkurat nå kan snøen godt vente til noen dager før julaften! (Mener den kom sent, men godt ifjor, og satser på det samme i år.) ← Ønsker meg hvit jul jeg også - men det behøver ikke å komme fullt så mye som i fjor... da syntes jeg ikke vi gjorde annet enn å gå med spade og måke... Men hvit jul MÅ det bli.... Innom med et oppvarmings- før mannen kommer hjem Hvis jeg ikke rekker innom seinere, så må dere koooooooooose dere masse! Tenk, du klarte det! Det var det jeg sa,- Supermamma Cr@sh! ← :kys_2: Var superdeilig å få han hjem igjen... Han hadde savnet oss masse også... Og jeg fikk flott gave! Og ja... jeg greier å være gressenke... Stilig service ja! Åååå, jeg saaaavner snø... Men her er det enten regn eller opphold.. ← Liker snø jeg også... Litt hvitt på bakken må vi ha til jul syntes jeg... Serviset er råstilig! Den tanken har slått meg også... Er alt for mange plussgrader til at det ligner på vintervær. På en måte er det litt greit også, for det er veldig fint å trille turer i dette været. Men jeg håååååper det kommer snø til jul. Skal bestille julesnø over hele landet til lillejulaften jeg! ← Julesnø MÅ vi ha, ja! Legg inn bestilling for Østlandet også da! regner med at du koser deg med mannen... ← Jepp! Gjett om! Har ikke hatt tid til KG i hele dag, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3559 Del Skrevet 29. november 2006 Har ikke hatt tid til KG i dag, nei.... MANNEN ER HJEMME IGJEN! Superdeilig å ha han tilbake... Har savnet hverandre alle sammen.... ( Det ble en snål setning.... ) Mannen hadde kjøpt et råflott speilrefleks-digitalkamera til meg! Jeg er superheldig! Nå skal det tas ENDA FLERE bilder her i huset! Søte, snille mannen min! Blir tidlig kvelden her i dag... ikke bare på grunn av mannens jetlag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. november 2006 #3560 Del Skrevet 29. november 2006 Åh, så deilig å ha mannen hjemme igjen! KOS DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå