Cr@sh Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3501 Del Skrevet 23. november 2006 Høres ut som du har en snill gutt Crash 1.søndag i advent er jo snart her! herregud, jeg synes tiden har gått fort jeg. Herligå være ferdig med noen julegaver! Slipper stresset og alle folkene i desember da. Er så stappfullt og trangt da.. Ikke trivelig å handlet da nei! ← Ja, jeg er og har nok vært litt bortskjemt med disse gutta mine... Er så snille 'atte! Det er veldig deilig å ha en del av julegavene i boks. Og i dag har jeg ordnet et par til... De vanskeligste står igjen da... nemlig den aller nærmeste familien vår... Tenk at det bare er en drøy uke til 1. søndag i advent... Knirker!? Kanskje smøre han med låsolje!? Høres ut som at dere koser dere selvom pappan i huset er bortevekk! Syns du får gjort like masse som vanlig, jeg... Nå må du ta det litt med ro da, og ikke slite deg helt ut! Nå skal jeg på shopping, jeg Planer for dagen da? ← Knirking ja... Det er akkurat sånn det høres ut... Bare vent... Det går veldig greit uten mannen faktisk... det er vel noe om hvordan man stiller inn hodet sitt tror jeg... Så jeg fikser dette bra jeg... syntes jeg selv i hvert fall... Planer for dagen? Joa! Og en del er gjort allerede. Har vært på shopping jeg også - men ikke akkurat av ditt kaliber... Også har jeg planer om å støvsuge hele huset + å forberede middagen... Håper du og Burpelita "koser" dere med skolearbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #3502 Del Skrevet 23. november 2006 Synes du er utrolig flink jeg, som klarer deg så bra uten mannen disse dagene! (Og så klarer du å få gjort noe også! ) Ikke har jeg liten baby, og ikke har jeg annet barn heller, men gjøre noe, nei det rekker jeg visst ikke... Vil visst bare sove jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3503 Del Skrevet 23. november 2006 !!! Lillegutt har sovet rundt i natt !!! Han sov fra litt før elleve i går kveld, til halv sju i morges... *stolt* Gjett om det var deilig! Dette kan jeg godt bli vant til... Dro rett på shopping (igjen) etter å ha levert Storegutt i barnehagen i dag. Hatt planer om det lenge, og nå ble det endelig gjennomført. Fikk handlet 3 julegaver til... Greit når folk ønsker seg noe - for da er det jo egentlig bare å få tak i det. Mams og Paps ønsker seg hvitt sengetøy... og det fikk jeg tak i denne gangen... Kjøpte deilig damask-sengetøy... det er det deiligste som er å sove i.... Kosta egentlig 399,- for hvert sett - men så var det på tilbud *føler meg heldig*, så jeg fikk to sett for 500,- Nå har Lillegutt fått mat og hatt en diger bæsjebleie... så nå sover han godt! La han litt på magen på ullpledd på gulvet i stad. Han var ikke videre fornøyd, for å si det sånn... Men jeg fikk han til å snu hodet fra den ene siden og rundt til den andre på egenhånd - så litt trening ble det i hvert fall... I kveld skal mams og paps spise middag med oss. Jeg tenkte å lage lasagne... så den skal jeg forberede etter at jeg har støvsugd... Greit å bare skulle lage salat etter at Storegutt er kommet hjem - så kan vi leke og kose oss isteden... Nå skal jeg løpe i postkassa... nå MÅ bare invitasjonene komme snart... Jeg har satt svar utbedes innen 1. desember... og da bør jo de inviterte kanskje få invitasjonen før det... De lovte bestillingen min innen 14 dager - og det var på mandag... Kjenner jeg kommer til å bli en smule amper om det ikke er noe i kassa i dag heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3504 Del Skrevet 23. november 2006 Synes du er utrolig flink jeg, som klarer deg så bra uten mannen disse dagene! (Og så klarer du å få gjort noe også! ) Ikke har jeg liten baby, og ikke har jeg annet barn heller, men gjøre noe, nei det rekker jeg visst ikke... Vil visst bare sove jeg... ← :bukke: Takk for det Susan! Føler ikke akkurat at jeg får gjort så mye egentlig... Men det går nå unna! Er det ikke ofte sånn at jo mer du gjør, jo mer får du tid til... og jo mer orker du? :klø: Nå løper jeg i postkassa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #3505 Del Skrevet 23. november 2006 for at Lillegutt har vært snill med mamman sin i natt!! Helt enig i at det er veldig enkelt når folk faktisk ønsker deg noe, enten det er til jul eller bursdag, eller hvasomhelst! Er så gøy å kjøpe gaver man vet at den som får blir fornøyd med Håååååååååper postmannen har vært snill med deg idag, ellers kan vi spole tilbake til tidlig i dagboka di, der "gudoghvermann" skulle banke postmannen både gul og blå hvis et visst brev ikke dukka opp i posten! Jeg stiller jeg! *banke Postmann Pat* :blaaveis: ...bedre føre var, så får jeg heller be han om unnskyldning om det ikke har dukka opp noe idag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #3506 Del Skrevet 23. november 2006 Må jeg be om unnkyldning til Postmann Pat, eller...!? ...syns den postkasseturen din tok VELDIG lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 23. november 2006 #3507 Del Skrevet 23. november 2006 Heisan! *innom og titter litt* Håper alt står bra til med deg og de små. Det er godt når de sover gjennom natta, krysser fingrene for at han fortsetter med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3508 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) for at Lillegutt har vært snill med mamman sin i natt!! Helt enig i at det er veldig enkelt når folk faktisk ønsker deg noe, enten det er til jul eller bursdag, eller hvasomhelst! Er så gøy å kjøpe gaver man vet at den som får blir fornøyd med ← Superdeilig med en lang og god natts søvn... Liker at folk ønsker seg noe... Bare de ikke sier akkurat den ene tingen til alle i familien da... Da kan det bli mange eksempelvis sengesett under juletreet... Håååååååååper postmannen har vært snill med deg idag, ellers kan vi spole tilbake til tidlig i dagboka di, der "gudoghvermann" skulle banke postmannen både gul og blå hvis et visst brev ikke dukka opp i posten! Jeg stiller jeg! *banke Postmann Pat* :blaaveis: ...bedre føre var, så får jeg heller be han om unnskyldning om det ikke har dukka opp noe idag heller ← Må jeg be om unnkyldning til Postmann Pat, eller...!? ...syns den postkasseturen din tok VELDIG lang tid... ← Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse er det noe som heter.... POSTMANN PAT MÅ FÅ JULING! :blaaveis: Var null og niks i kassa i dag også... Hvordan skal dette gå? Jeg brukte all amperheten min på å støvsuge hele huset... Så nå er det i hvert fall relativt støvfritt her... Men da jeg støvsugde på vaskerommet... så var det VANN under varmtvannstanken! Ikke så heldig Men jeg tror ikke det er tanken som er lekk - jeg tror det kan være rørsystemet til utekrana som går akkurat der... Heldigvis kommer pappa etter på, så han skulle selvfølelig se på saken... Min PappaEngel! Heisan! *innom og titter litt* Håper alt står bra til med deg og de små. Det er godt når de sover gjennom natta, krysser fingrene for at han fortsetter med det! ← Koselig å "se" deg Fru Blå... Håper det står bra til hos deg, og med småttisene dine også... (Lenge siden jeg har vært i boka di nå... ) Endret 23. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #3509 Del Skrevet 23. november 2006 Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse er det noe som heter.... ← Tror du ikke Postmann Pat ville sagt ja til litt juling, alstå!? ...nei, du har vel rett akkurat der Skummlet med lekking Får håpe Max Mekker-pappan din finner utav hva det er Jeg tror forresten ikke du får post i morgen heller, vil du komme til meg og støvsuge? *vil bare hjelpe deg med å få ut agresjonen altså* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #3510 Del Skrevet 23. november 2006 Fliiiink lillegutt!! Herlig da! Du gjør også husarbeid når du trenger å få ut aggresjon? Det gjør GODT! Og herlig med høy musikk itillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3511 Del Skrevet 24. november 2006 Må fortelle kort om en litt rar og surrealistisk episode på den lokale butikken her i morges. Det står to foran meg i kø. En gammel mann jeg ikke kjenner, og en dame. Bak meg står en annen dame. Mannen betaler, og får tilbake penger. En hundrelapp og litt småpenger... Han glemmer å legge ned lappen, så kassadama (som kjenner ham), ber han om å ikke glemme den... Så oppdager han Lillegutt i bilstolen, og sier plutselig at den der skal han lille der få... Og legger hundrelappen ned til Lillegutt... Jeg motsier ham, at vi ikke kan ta i mot den, og at Lillegutt har alt han trenger... Men neida, den gamle mannen insisterer på at Lillegutt skal ha pengene, enda jeg sier nei mange ganger... Hva gjør man da? :klø: Etter mye om og men, valgte jeg å si tusen takk... Jeg ble jo helt flau der jeg stod, og det sa jeg høyt... Da sa mannen at det ikke var noe å være flau over... Men at at han som gamling måtte få lov til å gjøre sånt ... Så vi takket pent igjen, og slo av noen ord før vi gikk ut av butikken. Med hundrelappen... Utrolig rar sak... Aldri opplevd noe sånt, jeg... Men han var jo helt klar på at at han ville gi bort pengene... Uff... nå kommer jeg til å gå rundt å tenke på det i hele dag... Kanskje de andre kundene snakker om meg, og mener jeg burde lagt igjen pengene i butikken eller noe... Usj... Men sånne egentlig var det jo en koselig greie også da... Søte gamle menn! Skriver mer etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3512 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg vasker tøy og kikker litt på KG, mens Lillegutt koser seg på gulvet under babygym'en... Det er visst veldig moro... Han slenger med armer og bein (og får det ivrige uttrykket sitt i ansiktet), mens det klirrer og står på fra leken... Herlig! Om en times tid kommer svigermor en tur. Det blir koselig. Vi skal hente Storegutt i barnehagen sammen, og lage middag... og i kveld SKAL jeg ha med meg finalen i Skal vi Danse på TV2.... !!! HEIA KRISTIAN !!! Stem! Stem! Stem, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3513 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg tror forresten ikke du får post i morgen heller, vil du komme til meg og støvsuge? *vil bare hjelpe deg med å få ut agresjonen altså* ← Jeg kommer! Det var nemlig !!! INGENTING !!! i kassa i dag heller! Tenk om det ender med at jeg må skaffe nye invitasjoner fordi jeg har bestilt (og BETALT! ) ikke kommer... Kjenner jeg blir litt småamper, ja.... Fliiiink lillegutt!! Herlig da! Du gjør også husarbeid når du trenger å få ut aggresjon? Det gjør GODT! Og herlig med høy musikk itillegg! ← Husarbeid og sinne/aggresjon er en god kombinasjon... Ikke for hybelkaninene vel og merke... Og med høy musikk... Ja, da går det unna i en fei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #3514 Del Skrevet 24. november 2006 Kristian er morsom! Koooose deg med svigermor! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. november 2006 #3515 Del Skrevet 24. november 2006 Sjelden jeg rekker innom KG om dagen, men kommer sterkere tilbake snart håper jeg! Vil hvertfall ønske deg ei gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 24. november 2006 #3516 Del Skrevet 24. november 2006 Jepp, HEIA KRISTIAN!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. november 2006 #3517 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg tror jeg ville reagert akkurat som deg i butikken,- først protestert, så protestert, så protestert igjen, før jeg hadde gitt meg, takka og sett meg litt forlegen rundt... Snille mannen, man kan vel ikke si noe annet Jeg skal også se på skal vi danse i kveld,- Heie Kristian!! ...Susann passer best på håndballbanen! Kos deg med svigermorbesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. november 2006 #3518 Del Skrevet 24. november 2006 Heia Kristian!! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 24. november 2006 #3519 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg hadde nok reagert som deg og Burpen i butikken jeg også... Liker ikke å få penger av fremmede jeg heller, føler at det blir så feil på en måte... Uansett hvor mye de insisterer, så synes jeg hele greia blir litt pinlig... Kos deg med svigermorbesøk og Dansefeber i kveld! (kan heie på Kristian jeg også, selv om jeg ikke har sett programmet...) Stor og til deg! Goooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #3520 Del Skrevet 24. november 2006 Stemmer på Kristian nå? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå