Blueberry Skrevet 19. november 2006 #3461 Del Skrevet 19. november 2006 Heisann, og takk for hilsen i boka mi. Vil ønske deg en kjempefin søndag med prinsene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. november 2006 #3462 Del Skrevet 19. november 2006 Stilig bil! Kjekt med stasjonsvogn når en får barn. Vi er på utkikk etter stasjonsvogn, vi også, for den lille bilen vi har nå må bare innse at den er for liten, stakkar. Den er veldig søt, da. Lykke til med biljakten. Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. november 2006 #3463 Del Skrevet 19. november 2006 Så fin bil! Jeg tror det er sånn mamsen og papsen min har bestilt. Tror de gleder seg, bestilte den i september, og får den til uka eller neste uke, tror jeg... Tror pappa syns det er altfor gæli å vente SÅ lenge. Han skulle prøvd å være gravid Hvis dere ikke har kjøpt den før neste gang jeg har vært hjemme en tur, kan jeg gi full rapport! Håper du koser deg ekstra med mannen i kveld, sånn at du har noe koselig å tenke på mens han er borte! til Supermamma Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. november 2006 #3464 Del Skrevet 19. november 2006 Her i huset har sambo stasjonsvogn, mens jeg har en snerten liten Yaris Jeg bytter den ikke bort i noen ting - jeg vil ha så liten bil som mulig, egentlig... Vi vet imidlertid ikke om jeg får plass til vogna til Ephelille i bilen min - noe som absolutt hadde vært en fordel Må vel prøve det snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3465 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Susan Sto Helit: Hurtigshopping kan faktisk være ganske så mye mer innbringende enn langdryg og gjennomtenkt... Men det kommer jo litt an på hva man skal ha også da... Bethina: Ut fra det du skriver, så er nok kattunger som babyer... Man får liksom ikke sett nok på dem... Lekser ja... Enig i at det ikke er det helt store.. Men det må jo gjøres - og det er en god følelse å være ferdig med dem... Skrållan: Ja, den er kjempestilig. Vi vurderer NY bil! Har Skoda Octavia Elegance stasjonsvogn fra før, men nå går vi får en L&K (toppmodellen av Octavia) med dieselmotor og ekstra stæsj... Men vi får se... De penga veit du... Epica: Helga har vært topp! Og, jepp - det er en nydelig bil! iselin22: Stor til deg! Håper helga di også har vært bra! Kakao: Veldig kjekt med stasjonsvogn, ja. Vi har det nå også, som jeg skrev til Skrållan over her. Kunne absolutt ikke tenkt meg noe annet. Sedanversjonene er for meg litt gubbete... Men det nå meg da... Burpen: Så spennende at foreldrene dine har bestilt seg sånn bil... Den er kjempeflott. Vi vet egentlig hva vi kjøper vi da... siden vi har sånn bil fra før.. Men den nye Octavia'n er jo mye mer for-seg-gjort og denne gangen skal vi ha diesel... Ventetid for faren din ja... Mannfolk! Sant som du sier - han skulle prøvd å gå gravid... Psst: Tar uansett gjerne i mot rapport om bilen til faren din... Vi bestiller nok ikke før etter jul tenker jeg... Ephemera: Vogn i Yaris? :klø: Vil gjerne vite om det går... Liten bil er kjekt da... Lett å parkere og enkelt å manøvrere... Men jeg liker stasjonsvogn, jeg... Endret 19. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #3466 Del Skrevet 19. november 2006 Koser deg ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. november 2006 #3467 Del Skrevet 19. november 2006 Ephemera: Vogn i Yaris? :klø: Vil gjerne vite om det går... Liten bil er kjekt da... Lett å parkere og enkelt å manøvrere... Men jeg liker stasjonsvogn, jeg... ← Bare så det er nevnt, det går fint med vogn i Yaris, bare vogna er kjøpt til det. Har venner som hadde sin Mistral i Yarisen sin. (Men de har en stasjonsvogn også, som de brukte når de skulle ha med seg litt mer.) Selv har vi "ganske god" plass rundt Mistralen vår i en Mazda 323. (Det går altså an med liten bil og baby, men det blir nok stasjonsvogn hvis vi skal ha en til... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3468 Del Skrevet 19. november 2006 Koser deg ikveld? ← Jepp... TV, Internett og mannen! Hva mer kan man ønske seg? Bare så det er nevnt, det går fint med vogn i Yaris, bare vogna er kjøpt til det. Har venner som hadde sin Mistral i Yarisen sin. (Men de har en stasjonsvogn også, som de brukte når de skulle ha med seg litt mer.) Selv har vi "ganske god" plass rundt Mistralen vår i en Mazda 323. (Det går altså an med liten bil og baby, men det blir nok stasjonsvogn hvis vi skal ha en til... ) ← Tviler ikke på at det er plass... De var ikke sånn ment, det jeg skrev til Ephemera... Men du verden så kjekt å bare kunne lempe inn det man trenger og ikke minst har lyst til å ha med seg når man skal på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. november 2006 #3469 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jepp... TV, Internett og mannen! Hva mer kan man ønske seg? Tviler ikke på at det er plass... De var ikke sånn ment, det jeg skrev til Ephemera... Men du verden så kjekt å bare kunne lempe inn det man trenger og ikke minst har lyst til å ha med seg når man skal på tur... ← Er veldig kjekkt med liten bil når man bor i byen, og ikke bruker så mye bil. Her reises det mest kollektivt, eller så går vi. Jeg synes stasjonsvogn er litt skummelt, og gruer meg litt til vi må ha det... Men er helt enig med deg altså, det er MYE kjekkere med stasjonsvogn når man skal på tur og ha med seg mer enn barnevogn og noen bæreposer... Var ikke akkurat bare bare å finne en barnevogn som var liten nok til å gå inni bilen heller, samtidig som den ikke var bitteliten og ble vokst fra med en gang. Endret 19. november 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3470 Del Skrevet 19. november 2006 Har gått lang tur i dag. Med pitstop hos mams og paps... Mams hadde laget vafler... Så kaloriforbruket ble nok i resultatet mindre enn inntaket... Ellers har vi kost oss sammen i dag. Laget deilig kyllingpizza, sett på Barne-TV og Newton og skravlet. Koser meg med mannen... og i morgen reiser han altså... Men kommer fort tilbake da! (Jøss Så positive vi var i dag da... ) I morgen formiddag blir det pakking for mannen, også skal jeg kjøre han på toget. Gleder meg til å høre at han er vel framme. Kommer til å bli litt rart å prate sammen - for det er 7 timers forskjell for oss mens han er der nede... Men prate må vi... Kanskje hver dag? Nei, nå må jeg kose litt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3471 Del Skrevet 19. november 2006 Er veldig kjekkt med liten bil når man bor i byen, og ikke bruker så mye bil. Her reises det mest kollektivt, eller så går vi. Jeg synes stasjonsvogn er litt skummelt, og gruer meg litt til vi må ha det... Men er helt enig med deg altså, det er MYE kjekkere med stasjonsvogn når man skal på tur og ha med seg mer enn barnevogn og noen bæreposer... Var ikke akkurat bare bare å finne en barnevogn som var liten nok til å gå inni bilen heller, samtidig som den ikke var bitteliten og ble vokst fra med en gang. ← Ja, det er nok STOR forskjell på hvordan man tenker når man bor i storby og sånn "på landet" som vi bor... Her MÅ vi bruke bilen for å komme oss noen steder som helst (Har en liten butikk her, og gatekjøkken om sommeren - that's it... )... Oh kollektivtrafikk? :klø: Hva er det? Skjønner det virker skummelt med stasjonsvogn i byen, når man er vant til liten bil... De er jo en smule større for å si det sånn... Barnevognvalg er jo ikke lett uansett... Og når man skal tenke plass også, må det jo ha vært enda verre... Men Mistral'en er dere fornøyd med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. november 2006 #3472 Del Skrevet 19. november 2006 Fornøyd så langt med mistralen, men bør vel vente med å uttale meg for bastant før jeg har noen baby å putte i den, kanskje? Men ut ifra våre behov tror jeg det er et bra valg. Hadde gjerne skulle hatt en duovogn istedenfor en kombi, men bor man i 3. etg. uten heis er ikke det så lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3473 Del Skrevet 19. november 2006 Fornøyd så langt med mistralen, men bør vel vente med å uttale meg for bastant før jeg har noen baby å putte i den, kanskje? ← ... dum måte å spørre på av meg også... Men du har vel prøvetrillet den en smule, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 19. november 2006 #3474 Del Skrevet 19. november 2006 Flyttet dagboka di du da! Så ikke det før nå jeg.. Skal prøve å huske å skrive i den. Jeg har mine få som jeg faktisk husker jeg må innom og du er en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 19. november 2006 #3475 Del Skrevet 19. november 2006 Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi Ha det koselig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. november 2006 #3476 Del Skrevet 19. november 2006 takk for alle klemmene i dagboka mi Her har vi en romslig personbil Kunne tenkt meg noe større ja... Selv om det er god plass til vogna Blir nok noe større etterhvert! Den bilen ser jo stilig ut da! Hvordan er mistralen da?? Liten bag?? Jeg kjøpte en vogn med STOR bag, pga vintern. Jeg ser forskjell på venninna mi sin, og min nå. Gutten hennes hadde nesten vokst ut av vognbagen da han var 3 mnd... og vintern er enda lang... så hun må faktisk kjøpe ny vogn! Min holder nok hele vintern Og gla er jeg for det, for vogn er dyrt.... Håper du har det bra, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. november 2006 #3477 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) ... dum måte å spørre på av meg også... Men du har vel prøvetrillet den en smule, vel? ← Har ikke prøvetrillet så mye, faktisk, litt på vei fra butikken. Og så har vi trent på å bruke alle de kjekke funktionene... (Slå den sammen og feste bagen og sånt...) Den står fortsatt hos mine foreldre, for de har bedre plass enn oss. Men jeg har trillet mye teutonia før, og synes de er veldig gode å trille. Ikke lenge til jeg har noen å trille på da... Da får vi nok testet ordentlig! Hvordan er mistralen da?? Liten bag?? Jeg kjøpte en vogn med STOR bag, pga vintern. Jeg ser forskjell på venninna mi sin, og min nå. Gutten hennes hadde nesten vokst ut av vognbagen da han var 3 mnd... og vintern er enda lang... så hun må faktisk kjøpe ny vogn! Min holder nok hele vintern Og gla er jeg for det, for vogn er dyrt.... ← Mistralen er jo en kombivogn, og har nødvendigvis mindre bag enn en duo. Men bagen er ganske lang, selv om den er litt smal. Vi får jo vintermånedene først, og kan begynne å ta ut poser og dyner og bruke tynnere klær når Julegaven begynner å bli større. Men som nevnt tidligere, jeg tror vi har valgt riktig vogn ut ifra våre krav. Hadde jeg hatt muligheten til det, hadde jeg nok gått for en større vogn. Endret 19. november 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. november 2006 #3478 Del Skrevet 20. november 2006 innom og oppdaterer meg litt! håper du hadde en flott kosekveld med mannen i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2006 #3479 Del Skrevet 20. november 2006 Hadde ikke klart meg særlig bra uten stasjonsvogn vi heller, må kjøre bil til de fleste steder! Kjekt med diesel da! Hvis vi får flere barn forestiller jeg meg en 7-seter... men det får tiden vise! Håper du fikk kost deg masse med mannen før han reiste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2006 #3480 Del Skrevet 20. november 2006 Bor på landet forstår jeg! Virker kos det, avslappende Jeg har lyst å flytte lengre vekk fra byen når snuppa er to år vertfall, å få et koselig nabolag. liker ikke at hun kan springe rett ut i hovedveien her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå