Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Å gjett om jeg ble sulten da jeg leste det fantastiske du skulle lage til middag gitt :ler: Hørtes fantastisk godt ut :sikle:

Jeg syns du er så flink. Alt du får gjort på dagene :)

Og du........ tørketrommel er genialt!! Kunne ikke vært uten faktisk ;)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

Gleder meg til å se skjønningen igjen!!

:kys_2:

Å gjett om jeg ble sulten da jeg leste det fantastiske du skulle lage til middag gitt  :ler:  Hørtes fantastisk godt ut  :sikle:

Jeg syns du er så flink. Alt du får gjort på dagene  :) 

Og du........ tørketrommel er genialt!! Kunne ikke vært uten faktisk  ;)

stor  :klem:

Skal bli godt skikkelig deilig fiskemiddag, ja! :sikle: Må si vi er altfor lite flinke til å fisk... det er jo kjempegodt! Liker best filet vi da... ;)

Og gjett om jeg ser fram til tørketrommel! :hoppe::sjarmor::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvær i dag! 10 grader og regn... Pissregn! :sur:

Jaja... ikke stort å få gjort med det. Gidder ikke gå tur i hvert fall *lat*

Storegutt er levert i barnehagen og Lillegutt harr akkurat fått mat. Han ligger og sover ved siden av meg, og lager sånne herlige små sukke- og gryntelyder... :hjerter:

Jeg benytter sjansen til litt KG... Jeg prøver å komme innom så mange av dere som mulig om dagen, jenter - men om jeg skulle misse / glemme noen av dere, så får dere ha meg tilgitt... :sjenert:

Så på hovedsiden på KG at det stod om KGs julekalender. Gleder meg! :hoppe: Jeg elsker sånt... ;) ... og tenkt at det snart er jul!!! :nisse:

Nærmer seg barnedåpen også... og invitasjonene har ennå ikke kommet. Håper de kommer i posten i dag... :Nikke:

Må på en liten runde jeg nå... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg må bli flinkere til å følge med, for jeg fikk heller ikke sett bildet... Jeg skal få med meg det neste! :)

Kose dere inne idag! :klem:

Koselig å se deg! :klem:

Har ikke vært så mye hos deg i det siste jeg heller... :rodme: Men blir ikke like mye tid til KG hver dag lenger er jeg redd.. ;)

Tenk at du er 28 uker på vei! Syntes det har gått superfort!

Nytt bilde av Lillegutt kommer nok snart! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*oppdatert*

Stakkars Lillegutt som har hatt så vondt i magen, bra han har blitt bedre! :)

...må forresten si at den Sexskole-reklamen har gått meg på nervene også... :ler2: Folk som ikke har korrekt grammatikk er litt plagsomt... :sjenert:

Snart er det jul ja! :nisse: Storgleder meg! :sjarmor:

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  Håååper snart å se bilde!!  :sjarmor:

Dritvær her også, blåååser skikkelig!

Håper du får invitasjonene snart! :klem:

Invitasjoene kom ikke i dag heller... :sur:

Men fikk i hvert fall Foreldre & Barn og Bam... noe å kose seg med i drittværet... :sjarmor:

*oppdatert*

Stakkars Lillegutt som har hatt så vondt i magen, bra han har blitt bedre! :)

...må forresten si at den Sexskole-reklamen har gått meg på nervene også... :ler2: Folk som ikke har korrekt grammatikk er litt plagsomt... :sjenert:

Snart er det jul ja! :nisse: Storgleder meg! :sjarmor:

Ha en super dag! :klem:

Ja... sånne HELT tydelige grammatikkfeil skulle ikke vært lov...

:sjenert: Lar meg visst rive litt med av sånne små filleting om dagen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover ennå... har vel sovet over 3 timer nå...

...og jeg har ikke gjort en døyt :rodme: Bare sett på TV, vært på KG og spist lunsj... Skulle ha skiftet på sengene og brettet tøy... :sjenert:

I morgen blir det andre boller. Da skal det støvsuges og gjøres rent her til helga... Siste helga før mannen reiser. Han drar på mandag.

Gruer meg...

Vet ikke hva det er - men jeg ser virkelig ikke fram til det. Det kan være tøft å ha ansvar for levering og henting hver dag i hverdagen, så jeg ser alltid fram til dager hvor mannen kan hente eller bringe eller helgene når vi er hjemme og koser oss sammen alle mann. Men nå skal jeg gjøre ALT I 9-10 dager... :overrasket:

Det går helt sikkert bra... jeg vet det. Men samtidig syntes jeg det er litt urettferdig at det er jeg som skal sitte igjen alene med barna hjemme. Skjønner jo at dette er en tur han må på pga jobben - men samtidig så irriterer det meg at han ikke har noen betenkeligheter med å reise fra oss... :roll: Vanskelig å forklare hvordan jeg føler det egentlig... For det er ikke det at jeg ikke unner ham en tur. Det er jobb - men det er også opplevelser og nye steder... Jeg vil jeg også (selv om jeg på en annen måte ikke kunne tenkt meg det heller :ler: )... Rare, hormonelle huet mitt! Ammetåke, mange like dager og skranglete humør kan virkelig sette "farge" på tankeståket...

:sjenert:

Også har jeg spist sjokolade i dag... og det er ikke lov! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du ikke gleder deg til å være hjemme alene med gutta... Jeg er også sånn at jeg synes det er kjempeleit at sambo drar, om det så bare er på butikken eller en snartur til en kompis, for JEG vil også kunne ha den muligheten. Jeg kan jo så klart dra jeg også, men da må jeg ha med meg Ida - og det blir ikke det samme. Jeg vil ha litt alenetid... Dagene går jo i ett her hjemme, det er amming, husarbeid, teite serier på tv, amming, bleieskifting og nevnte jeg amming? Hadde vært kjempegodt med en ferietur eller bare en tur på butikken. Unner jo sambo å komme seg litt ut jeg også, men jeg skulle aller helst vært med... :sjenert::ler2: Heldigvis har han ikke fått lyst til å ut og feste enda, den dagen kommer jeg sikkert til å hylgrine når han drar! :ler:

God :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover ennå... har vel sovet over 3 timer nå...

...og jeg har ikke gjort en døyt :rodme: Bare sett på TV, vært på KG og spist lunsj... Skulle ha skiftet på sengene og brettet tøy... :sjenert:

Også har jeg spist sjokolade i dag... og det er ikke lov! :fy_fy:

Du, av og til er det lov å gjøre ingenting! :Nikke: Alle trenger en liten pust i bakken i blant!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for *spor* i dagboken min!

fikk plutselig dårlig tid nå, men jeg skal stikke innom snart igjen og lese litt om deg og gutta dine :)

håper du har en finfin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: til Supermamma!

For det er det du er! ;)

Skjønner godt at du gruer deg til å være alene med småguttene dine såpass lenge, men du klarer deg aldeles utmerket, snuppa!

Han syns sikkert ikke det er noe kjekt å måtte reise fra de tre yndlingene sine, og overlate ALT til deg, men jobb og jobb... Jobb er penger, og penger er mat på bordet!

Tror du kommer til å kose deg med guttene dine, jeg! Sikkert slitsomt, men heldigvis har du foreldrene dine som sikkert kan avlaste og hjelpe litt :)

Mange :klem: er, ca 10.000 kanskje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du titter innom dagboka mi, vennen! :)

Skjønner godt at du gruer deg til å være hjemme alene med gutta dine så lenge, men jeg er sikker på at det fikser du! Skjønner ikke hvordan derre 2barnsmødre rekker alt jeg altså.... :roll: synes det er nok med en jeg.... :sjenert:

Håper jeg får med meg neste bilde også :Nikke:

psst: Har du MSN? :sjenert: .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem:

Bøyer meg i støvet for deg også.Du og LT er altså virkelig to jeg ser opp til!Er enig med LinKri og lurer på hvordan dere rekker alt...

Skjønner godt at du gruer deg til han drar,det er helt normalt.Men jeg tror menn mangler litt av de tankene vi kvinner har,det er derfor de reiser "uten betenkeligheter" liksom.De vet jo hvilke fantastiske personer de bor sammen med slik at de ikke trenger å tenke på hvordan det blir å være borte.De er bare så enkle tror jeg.Jeg kan irritere livsjiten av meg over sambo uten at han kan fatte hvorfor.De skjønner ikke hvor viktg det er for oss å få være enkeltindivider og ha alenetid og oppleve litt vi også.

Jeg kan irritere meg over at sambo er på jobben og maler garasjedøra på kvelden........ :sjenert: Ikke at maling er noe jeg har lyst til,men den "frihetn" å bare dra ut uten å tenke på det som skal skje hjemme i mellomtiden.

Oioioi nå babler jeg mye her............Men nå ser du at du er helt normal!Eller i værste fall veldig lik meg :ler: SÅ da kan vi være litt hormonelle ilag :ler:

Forøvrig så har sambo snorket på sofaen siden halv ni og DET irriterer meg værtfall!Det er tross alt meg som er oppe halve natta!! :)

Håper dere får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Virkelig ikke morsomt at mannen må dra vekk så lenge. Skjønner deg godt jeg!

Men jeg har klokketro på at du klarer det!! Og vips så er mannen hjemme!

Bøyer meg i samme støv som skytte og linkri også jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som meg om dagen! :hoho:

Forstår du gruer deg vennen, men prøv å ikke tenk på det sånn (lett for meg å si..)!

Det går nok kjempefint og dagene raser nok forbi! ;)

Du får la mannen ta seg av det meste noen dager etter han er tilbake, mens du koser deg med massasje eller noe ..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, har du flytta nå!?

*snufs* Litt trist å ikke ha deg i nabolaget lenger... :sjenert::tristbla:

Men snart så kommer jeg etter :sjarmor: Er bare litt over 100 dager igjen nå! :hoppe:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh!

Koselig med spor i dagboken min, gleder meg til å lese litt mer i dagboken din! ;)

Forstår at det kan være utfordrene med en mann som er mye bortreist pga jobb, slike ting har jeg med i vorderingen nå som vi begynner å tenke på å bli prøvere snart... Er altså gift med en musiker, så det blir en ganske "anti a4" tilværelse.. :ler: Men, er jo veeeeldig bra på de fleste måter heldigvis. :hjerter:

God natt!

*forte meg inn å kollapse* :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh! :-D

Grattis med nytt "nabolag"!

Skjønner at du gruer deg, det er slitsomt å gjøre absolutt alt hjemme i så mange dager.

Lag enkle middager. Ignorer hybelkaninene!

Ta storegutt med på det som trengs å gjøres hjemme. Lillegutt sover sikkert en del? Sleng barna i vogna og gå tur! Når kvelden kommer og ungene sover så legger du deg i badekaret og nyter stillheten og roen!

Så kommer sikkert dagene til å fly vet du - og når mannen kommer hjem igjen får han ta alt hjemme og du dra på by´n! :sjarmor:

Stor klem :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...