Cr@sh Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3401 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Må vise fram litt mer, jeg... (om enn så lenge ): Se, han smiler! Endret 13. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. november 2006 #3402 Del Skrevet 13. november 2006 Er for dårlig til å legge igjen spor for tiden jeg altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 13. november 2006 #3403 Del Skrevet 13. november 2006 Åh så söt han är, charmerande blick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #3404 Del Skrevet 13. november 2006 Hørtes ut som at dere hadde en kjempekoselig helg! Du er heldig du, som har tre yndlingsgutter du kan kose deg med Barn og vann,- sjokoladepudding og vaniljesaus Du får sagt det!! Kan tenke meg det har vært deilig å ha en "gjøre-ingenting"-dag! Du fortjener det litt innimellom Håper dere koser dere med besøk i kveld! Skjønner lille sjarmtrollet ditt!! Han er rett og slett til å spise opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #3405 Del Skrevet 13. november 2006 ...gjett hva jeg sitter med i fanget!? Jo, en skål sjokoladepudding og vaniljesaus! Er jo lov på dager med R i, og idag er det jo maRndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. november 2006 #3406 Del Skrevet 13. november 2006 Nemmen, hælledussan så søøøt han er! Hvordan ble middagen? Syns det hørtes alldeles nydelig ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2006 #3407 Del Skrevet 13. november 2006 Så herlig liten hjerteknuser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. november 2006 #3408 Del Skrevet 14. november 2006 Å, så fin han er! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #3409 Del Skrevet 14. november 2006 Så nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3410 Del Skrevet 14. november 2006 iss, Furstina, Burpen, Skrållan, cappocino, La Traviata, LinKri: Tusen takk for skryt av Lillegutt! :bukke: Vi syntes også han er helskjønn! Har vært en tur hos Mamma på foirmiddagen i dag. Hun har fri i dag... Kjempekoselig! Nå har jeg skjært opp masse kyllingfilet og stekt så det er klart til middagen etterpå. Får besøk av svoger og svigerinne i dag... og skal by på kyllinggryte... Greit å gjøre litt klart på forhånd... Lillegutt har akkurat hatt en skikkelig mageknip.. stakkars. Får så vondt av ham da... Man kan jo tydelig se at han ikke har det godt da... Men heldigvis går det som regel fort over - og det hjelper heldigvis å legge han på magen... Regner med å hente Storegutt om en times tid. De skulle på tur i lavoen i dag, i barnehagen. Storegutt elsker det! Jeg har fått høre at han står og furter ved porten når det er andre barn som skal være med, og det ikke er hans tur.... Herlig at han er så engasjert i naturen og det å være på tur da... I det siste har vi hatt noen fine netter forresten. Lillegutt har fått mat rundt kl 22 og sovet helt til rundt 04.00. Deilig! Noen fordeler er det visst ved å ha store barn... Neste uke blir det barseltreff... blir spennende å treffe noen nye mennesker... Jeg er ganske utadvent, men likevel lit sjenert - så litt skummelt er det også Går sikkert så bra så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3411 Del Skrevet 14. november 2006 ... ingen julekort eller invitasjoner i postkassa i dag heller! (Mr. Tålmodighet? Nei, han har flytta ut... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. november 2006 #3412 Del Skrevet 14. november 2006 Stakkars Lillegutt som ikke er helt god i magen sin... Ikke noe godt når de små har det vondt, man føler seg jo så hjelpesløs! Håper han er fisk om en fisk nå! Ser for meg Storegutt hangene på barnehagegjerdet når de andre skal i lavvoen. Kan tenke meg han blir lid, ja, når det er hans tur til å være med... Heldig du, som har to sånne sjarmtroll! Håper dere koser dere med besøk! Jeg hadde også syntes det hadde vært skummelt føste gang på barseltreff, men det blir helt sikkert kjempehyggelig! Greit å få litt "voksen-stimuli" på dagtid innimellom... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #3413 Del Skrevet 14. november 2006 Uff dakkar lillegutt! må være fææælt å føle seg hjelpesløs.. Håper han er bra nå! Fikk ikke sett bilde av han! Håper jeg får med neste gang.,... Å barseltreff så gøy!! Dere har jo MASSE å snakke om, så du blir nok ikke sjenert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2006 #3414 Del Skrevet 15. november 2006 Hei hei vennen.. Fikk ikke sett bildet jeg heller Det var jo en herlig natt. 6 gooode timer er sanneli ikke verst nei Krysser fingrer for at det vedvarer. Ha en stråålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3415 Del Skrevet 15. november 2006 Vet dere hva som irriterer meg grenseløst? Den derre reklamen for Sexskolen på TV3, der de viser et klipp fra en del av parene som tydeligvis er med i programmet... Så er det en gutt og en jente (hun har langt hår) som sitter ved siden av hverandre, også sier han "Jeg kan bare se på hun, så får hun meg til å smile..." "Jeg kan bare se på hun..." ??? :klø: Akkurat den delen der irriterer meg hver gang jeg ser den.. "Jeg kan bare se på henne..." er vel mer riktig, vel... Utrolig hva man kan henge seg opp i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3416 Del Skrevet 15. november 2006 Burpen: Lavoen er stor stas hver gang... Men han blir jo helt utslitt da... så han sovner ofte på sofaen når vi kommer hjem etter jeg har hentet ham... Nydelige gutten min. Er tydelig veldig moro, men likevel slitsomt, å gå i barnehagen... Barseltreff blir nok veldig koselig. Syntes det var veldig allright da jeg gikk hjemme med Storegutt... men det er alltid litt skummelt første gangen man skal treffes... Men jeg gleder meg! Epica: Heldigvis går det relativt fort over med mageknipen til Lillegutt... men man føler seg ganske hjelpesløs når de bare hyler og hyler og man liksom ikke får gjort noe for å hjelpe... Heldigvis skjer det ikke så ofte! Ang. bildet av Lillegutt! Jeg er så stolt, så det kommer nok flere! Liljen: 6 timer uten forstyrrelser kan vel sies å være allrighte netter med en 7 uker gammel knott i huset, ja... Vi nyter de - gjett om! Ang. bildet, sier jeg som til Epica - det kommer nok flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3417 Del Skrevet 15. november 2006 Morgenen med de to gutta mine gikk smertefritt i dag - og har gjort det de siste dagene... Deilig når ting går som det skal og vi slipper å stresse avgårde til barnehagen... I dag fikk jeg til og med tid til å vaske håret. Lillegutt satt i vippestolen på badet, mens Storegutt lekte med biler og gikk frem og tilbake mellom oss på badet og alle bilene sine i stua... Utmerket! Nå ligger gutta mine i hver sin sofa og sover. Storegutt var helt utslitt da jeg hentet ham halv fire, og sovnet faktisk i bilen hjem... Lillegutt går litt ut og inn av søvenen nå, men koser seg i bag'en sin... Dro rett fra levering i barnehagen i morges og på Ica for å handle mat. Går fort noen hundrelapper... Men fikk kjøpt et en del små julegaver til kalenderen da... Nå har jeg 12, og mangler like mange! Er litt moro også Ellers har jeg vasket masse tøy i dag (Utrolig hvor mye tøy vi bruker )... Gleder meg til vi får tørketrommel i hus. Svigers gir oss det i jule- og bursdagspresanger. Supert det - da får vi noe vi virkelig trenger. Kommer ikke til å bruke den på alt - men jeg gleder meg til å slippe å henge opp truser, boxere, sokker, håndklræ og kluter, og undertøyet til barna. Det tar jo ganske mye plass mens det tørker også... Om en halv time kommer mannen hjem. Gleder meg til å se han. Vi skal ha spaghetti og kjøttsaus i dag... og i morgen skal vi ha ovnsbakt ørretfilet med deilig tilbehør.. Det skal bli godt det... I kveld skal jeg skrive et par lange mailer også må vi bestemme oss for bilde vi skal bruke på takkekort for fødselsgavene til Lillegutt og se å få besilt dem... På tide å få dem ut nå... Får vel begynne på maten jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. november 2006 #3418 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg går bestandig glipp av bilder.. Jeg vil også se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3419 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg går bestandig glipp av bilder.. Jeg vil også se ← Kommer nok flere.... Kanskje allerede i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 #3420 Del Skrevet 15. november 2006 Kommer nok flere.... Kanskje allerede i kveld... ← Gleder meg til å se skjønningen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå