Cr@sh Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3381 Del Skrevet 9. november 2006 God formiddag her også! Håper dere kosa dere masse i barnehagen igår! ← Der hadde den snuppa vært innom også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3382 Del Skrevet 9. november 2006 Barnehagebesøket var toppers i går. Stas for både voksne og barn... Vi spiste pølser og kaker og kikket på alt det fine barna har laget. Fikk med et flott maleri på lerret hjem - som Storegutt har laget! De er jo så flinke! I dag har jeg brukt formiddagen til å brette tøy, vaske badet og lage salat med skinke og ost... Får besøk av venninne K innen en time... vi skal spise lunsj og kose oss... og da er salat både godt og enkelt å servere! Lillegutt er i ferd med å våkne... så snart er det vel fram med puppen... Fikk forresten støvsugd i går... til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. november 2006 #3383 Del Skrevet 9. november 2006 Kos deg med venninnelunsj! ... kommer sterkere innom deg senere i dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. november 2006 #3384 Del Skrevet 9. november 2006 Flink du er da Hvordan var venninne lunsjen? Skal du legge ut bilde av guttene dine? *elsker barne/babybilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 9. november 2006 #3385 Del Skrevet 9. november 2006 Nu var det länge sen jag var inne i dagboka di... och så mycket du skrivit! De växer fort ja, nästan allt för fort. Men det är ju samtidigt härligt att som mamma och pappa se alla de där småstegen som samtidigt sker i utvecklingen. Att de ler, att de fokuserar blicken, att de vänder sig - och så helt plötsligt är de så stora att de klär på sig själva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #3386 Del Skrevet 9. november 2006 Så kos å få maleri han har lagt! Hvor ofte ammer du? Håååper jeg får det til, hører noen ikke helt klarer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2006 #3387 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg rakk å se bildet av lillegutt i går! Han er helskjønn! Koser du deg om dagene? Håper det Skjønner at du gruer deg til den uka mannen er bortreist. Får håpe tida flyr fort unna og at du får litt hjelp fra mammaen og pappaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 10. november 2006 #3388 Del Skrevet 10. november 2006 Lillegutten vår: (Blir ikke liggende ute...) ← Åh nei, jeg rakk ikke å se! Jeg er også helt sjokkert av at noen kunne stjele dekkene av bilen. Er det mulig? Godt at lillegutt vokser og at storegutt fortsatt trives i barnehagen. Og jeg er sikker på at du klarer deg fint mens mannen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. november 2006 #3389 Del Skrevet 10. november 2006 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. november 2006 #3390 Del Skrevet 10. november 2006 God helg til alle i Cr@sh-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2006 #3391 Del Skrevet 10. november 2006 Pst! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=236955&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. november 2006 #3392 Del Skrevet 10. november 2006 Kjekt å høre at dere koste dere i barnehagen! Ble inspirert av salaten din, til å lage salat selv idag... Laksesalat!! *mmmmmmmm* God helg til deg og gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 #3393 Del Skrevet 11. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. november 2006 #3394 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg vil også se bilde.... PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3395 Del Skrevet 13. november 2006 Så koselig med så mange besøk... Til dere som ikke fikk med dere bildet; det kommer nok flere... men de vil heller ikke bli liggende ute så lenge... Alt vel i Cr@sh-heimen. Helga har vært toppers egentlig... Lørdagen var vi ute og gikk lang tur alle fire. Kjempekoselig å gå tur med hver vår vogn... Været var jo knallbra, så vi gikk en flott turvei som går ved vannet. Det luketet deilig salt sjø og havet skummet seg i vinden og over små høyder i vannet... Utrolig deilig! Nesten vårfølelse! Om ettermiddagen var vi en tur på en kjøpesenter og tittet litt. Fikk blant annet kjøpt flotte vinterstøvler til Storegutt (de skal tåle helt ned ti minus 25 grader).. Så kom kvelden, og vi koste oss med deilig mat og hverandres selskap! En fin dag med alle gutta mine... Søndag var Storegutt, jeg og mamma'n min en tur på Plantasjen - før vi feiret farsdagen sammen. Mams og Paps og alle vi. Spiste kake og vafler og skravlet og lekte og koste oss. Lagde svenske kjøttboller i brun saus med brokkoli og poteter til - Smakte kjempegodt. Jeg elsker saus-mat.. Lurer på hva middagen blir i dag? :klø: Det regner her i dag. Tenk dere hvordan det blir til kvelden når det fryser på... Skrekk og gru... Kjør pent, sier nå jeg bare! I dag er det 1 uke til mannen reiser forresten... Har ikke gjort en dritt i dag... og har egentlig ikke planer om å gjøre stort heller.. Har brettet tøy og vakset en maskin da i hvert fall.. Venter på invitasjoner til dåpen og julekortene jeg har bestilt. Er spent på om de er i postkassa i da... Tror jeg må løpe ut og se nå... før Lillegutt våkner og skal ha min fulle oppmerksomhet igjen... Takk for at dere holder liv i boka mi når jeg er fraværende, jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. november 2006 #3396 Del Skrevet 13. november 2006 Lagde svenske kjøttboller i brun saus med brokkoli og poteter til - Smakte kjempegodt. Jeg elsker saus-mat.. Lurer på hva middagen blir i dag? :klø: Det regner her i dag. Tenk dere hvordan det blir til kvelden når det fryser på... Skrekk og gru... Kjør pent, sier nå jeg bare! I← Nå fikk jeg innmari lyst på kjøttboller i brun saus med masse brokkoli! Eller kjøttkaker med samme tilbehør... Tror jeg må gå og finne meg litt lunsj snart! Middagen her i huset er et mysterium også... Som vanlig! Akkurat sånn vær har det vært her hele helga! Skikkelig glatt! Holder meg inne når det er sånn jeg! Det høres ut som om du har hatt en fantastisk helg med gutta dine! Kos deg videre i dag, med å gjøre ikke no'! Akkurat sånn skal dagen i Skrållan-heimen være også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #3397 Del Skrevet 13. november 2006 Deilig med en avslappende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3398 Del Skrevet 13. november 2006 Nå fikk jeg innmari lyst på kjøttboller i brun saus med masse brokkoli! Eller kjøttkaker med samme tilbehør... Tror jeg må gå og finne meg litt lunsj snart! Middagen her i huset er et mysterium også... Som vanlig! Akkurat sånn vær har det vært her hele helga! Skikkelig glatt! Holder meg inne når det er sånn jeg! Det høres ut som om du har hatt en fantastisk helg med gutta dine! Kos deg videre i dag, med å gjøre ikke no'! Akkurat sånn skal dagen i Skrållan-heimen være også! ← Godt å høre at det er flere som sliter med middagsideer... Jammen ikke lett å finne på noe hver dag... Glatta er farlig! Husker jeg grua meg for å gå ut på de verste dagene med glatte da jeg gikk gravid... Skummelt! Deilig å ikke gjøre noen ting enkelte dager! Deilig med en avslappende dag! ← Dårlig vær er ikke så ille når man kan kose seg inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3399 Del Skrevet 13. november 2006 Broren min kommer en tur i ettermiddag... han ringte istad. Kjempekoselig! Så da måtte jeg finne på noe middag likevel da... Har nå gjort klar en (forhåptenligvis) deilig pastarett med skinke og ost... Den mangler nå bare gratinering i ovnen for å bli helt ferdig... Deilig å slippe å lage all maten etter jeg har hentet Storegutt i barnehagen - så kan vi kose oss i steden! Håper maten blir bra da... Lillegutt sover... Igjen! ... og utenom matlaginga har jeg ikke gjort en ting siden sist jeg var innom... Skal snart avgårde og hente Storegutten min i barnehagen. Håper han har hatt en fin dag der, til tross for den kjedelige været. Regner med det... barn og vann er jo som sjokoladepudding og vaniljesaus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3400 Del Skrevet 13. november 2006 Var forresten verken julekort eller dåpsinvitasjoner i posten idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå