Burpen Skrevet 1. oktober 2006 #3161 Del Skrevet 1. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. oktober 2006 #3162 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vilken födselshistoria! Dramatiskt och snabbt men så tur att allt har gått bra. Ibland är det extra skönt att vara på sjukhus när man föder. Grattis igen till lillebror och hela familjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. oktober 2006 #3163 Del Skrevet 1. oktober 2006 GRATULERER SÅ MYE VENNEN!!! Du aner ikke hvor mye jeg har tenkt på deg! Men har bare ikke kommet meg på nett desverre.. Nå sitter jeg bare her og tørker tårer,bortsett fra tempoet var det samme som skjedde da jeg fikk Sondre så det ble sånn flashback her... Herlig å høre at alt gikk bra og at dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. oktober 2006 #3164 Del Skrevet 1. oktober 2006 Oi! Så spennande å lesa om fødselen din, Cr@sh! Håpar alt er bra med dykk og at de kosar dykk i den første tida som fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 1. oktober 2006 #3165 Del Skrevet 1. oktober 2006 Oj, det var tøft lesestoff, Cr@sh! Veldig glad for at det gikk bra med både deg og lillegutt til slutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3166 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tusen takk for mange koselige hilsner, jenter... Kjempekoselig å komme inn her og se at så mange har vært innom... Dere som har født vet det jo allerede - det er så mye annet enn KG å ta seg til når man er nybakt mamma... så KG (og vedlig mye annet ) kommer i annen rekke om dagen... Ikke orker jeg så mye heller... Formen er OK, men absolutt ikke på topp. Jeg sliter veldig med bekkenet ennå - og den tøffe fødselen har ikke akkurat gjort det bedre... Dessuten er stingene veldig såre og det er vondt å sitte... (Noen andre som kjenner seg igjen? ) Meeeen.... ALT er verdt det! Jeg har fått verdens beste premie! De først dagene etter fødselen hadde jeg vondt i hele kroppen... Jeg hadde tydeligvis brukt muskler jeg ikke viste jeg hadde... To dager etter fødselen hadde jeg så vondt i ansiktet og kunne ikke fatte hvorfor... Men det var kjevebena mine som var støle... Her hadde vi jammen meg tatt i med hele kroppen gitt... Ellers har vi fått en gutt med stort soverhjerte... og god appetitt... Melka strømmer godt og i dag fikk jeg pumpet ut 3 dl ( ) ETTER at tassen hadde spist... Kan ikke akkurat klage på melkekua i hvert fall... Det var noen som spurte etter et bilde av den nye verdensborgeren... og det skal det vil bli ordnings på etter hvert... Må jo vise fram verdens vakreste lille menneske (helt objektiv sett selvfølgelig )... Men jeg kommer ikke til å la bilde ligge lenge ute... men en titt skal dere nok få. Men lover ikke noe umiddelbart da... (dere kjenner jo meg... ting tar tid.. ) I morgen skal mannen forresten på jobb igjen... Han har egentlig 2 uker permisjon, men har valgt å gå tilbake på jobb etter 1 uke og heller fordele resten av permisjonen litt utover... Må innrømme at jeg er litt spent på hvordan det blir å starte dagen med to små tasser - men vi blir nok vant til det etter hvert. Litt spesielt blir det nok i starten ettersom formen min ikke er helt på topp.... Men heldigvis kommer pappan min og kjører Storegutt i barnehagen - det forenkler en del for meg.... Snille papsen min... Nå skal jeg se litt "Twister" på Nrk med mannen også blir det vel litt pupping før vi tar kvelden... Tusen takk for at dere tar vare på boka mi mens jeg har annet fore... Men jeg lover å komme sterkere tilbake så fort formen er litt bedre og hverdagen har kommet litt i gjenge igjen... til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. oktober 2006 #3167 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så koselig å høre fra deg Ja, det blir litt liten tid til KG for en nybakt mamma. Det vet jeg alt om Kjenner meg VELDIG godt igjen da det gjelder de stingene ja... Huff... Grøsser bare jeg tenker tilbake på det. Ikke tør jeg at sambo kommer i nærheten nå heller så.... Så bra at melka strømmer godt! Får du pumpa sååå mye?!! Meste jeg har fått ut er 100ml etter at snuppa har spist.... Gleder meg til bilde! Kos dere videre, og håper formen kommer seg fort! Men du vet, kroppen trenger jo litt tid til å komme seg også. Tenk på alt det den har vært igjen de siste 9-10mnd KOS DERE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. oktober 2006 #3168 Del Skrevet 2. oktober 2006 Innom med en godbedrings på formen! Høres ut som dere har alt under kontroll selv med to små tasser hjemmet, det gled/gruer jeg meg litt til spesielt storesnuppa skal være hjemme med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 2. oktober 2006 #3169 Del Skrevet 2. oktober 2006 For en dramatisk fødsel! Godt at alt gikk så bra med dere, det må ha vært forferdelig å bli liggende igjen alene! Gratulerer nok en gang, håper du klarer deg bra hjemme alene i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 2. oktober 2006 #3170 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hur tar storebror det hela då? Jag funderar en hel del på just den biten själv... en baby har jag haft förut och även om de kommer vara olika så är jag just nu mest nyfiken på hur storebror tacklar konkurrensen om mamma och allt sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. oktober 2006 #3171 Del Skrevet 2. oktober 2006 Utrolig koselig å høre fra deg igjen! Håper formen er stigende, men kroppen din har jo vært igjennom en tøff prosess for å få lillegutt ut - så du må bare la den bruke den tiden den trenger. God bedring! Godt å høre at minstemann har sovehjerte og matvett - og det høres ut som om du har nok melk til å mette en sulten tass! Håper det har gått bra å være hjemme alene i dag, men det høres jo ut som om du har full kontroll! Gleder meg masse til å se bilde av det lille sjarmtrollet deres! Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerring på navnet også jeg, men det vil du kanskje ikke legge ut her...? Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. oktober 2006 #3172 Del Skrevet 2. oktober 2006 Innom og titter Gleder meg til å se bilde av verdens søteste baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. oktober 2006 #3173 Del Skrevet 2. oktober 2006 Gleder meg også til å se gutten din!! Så bra at han sover og spiser godt, det er nok et tegn på at han trives hos dere! Håper hele familien har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #3174 Del Skrevet 2. oktober 2006 Godt at alt er bra vennen! Gleeeder meg til bilde! Håper dagene går greitt, selv om du nå har to å ta deg av .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. oktober 2006 #3175 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg gleder meg også til å se bilde av Lillegutt, melkekua mi ...kommer plutselig innom igjen og skriver mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. oktober 2006 #3176 Del Skrevet 3. oktober 2006 Håper du har en perfekt dag med guttene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 #3177 Del Skrevet 3. oktober 2006 Oi, det var en kjapp og tøff fødsel! Jammen må jeg si du er tøff! Også så lang som han er Kjenner veldig godt igjen det med vondt å sitte og sår... Lurer på hvor lenge det er såååå vondt?!?!?! Klarer jo knapt å gå jeg jo... Ønsker deg en herlig kveld med de 3 gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. oktober 2006 #3178 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ha en flott kveld med gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. oktober 2006 #3179 Del Skrevet 3. oktober 2006 Oj, det var en dramatisk fødsel! Jeg ble sittende med tårer i øynene. Håper det går bra på morgenene med to småttiser, jeg er spent for min egen del hvordan det skal bli. Kos dere, alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. oktober 2006 #3180 Del Skrevet 3. oktober 2006 Håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå