Missbumblebee Skrevet 21. september 2006 #2941 Del Skrevet 21. september 2006 Innom og titter litt nå som jeg endelig har pc oppe og går igjen jeg.. Er veldig klar til å følge med her fremover nå altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. september 2006 #2942 Del Skrevet 21. september 2006 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2943 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Epica Skrållan Grace MissS La Traviata Fjellrypa Furstina miiip Epica Burpen Linn3c Missbumblebee Skrållan Så mange som "passer på" meg disse siste dagene før fødselen... Jeg blir rent rørt, jeg... Ikke no' nytt på fødefronten her i gården. Ennå jeg har vært skikkelig aktiv i dag. Jeg har fått gjort følgende i dag: ¤ Brettet to stativer med tøy og lagt det på plass. ¤ Vasket en maskin med håndklær. ¤ Vasket en maskin med finvask. ¤ Skiftet på sengene våre. ¤ Vasket sengetøyet. ¤ Tømt oppvaskmaskinen. ¤ Rydda rundt både her og der i huset. Syntes jeg har vært ganske så flink, jeg... I kveld har jeg vært en liten tur borte hos mams og paps. De holder på å pusse opp soverommet, og mamma hadde lånt med seg diverse lamper og puter hjem for å prøve på det "nye" rommet - Gjett om det blir stilig! I morgen skal mannen være hjemme fra jobben for å være med på overtidskontrollen. Man vet jo aldri hva som kan skje.. selv om jeg ikke tror det kommer til å skje noe som helst... Men uansett godt å ha han med. Jobben hans er heldigvis veldig runde i kantene sånn sett... Mannen er forresten ute i garasjen og ordner nå i kveld... Flinke gutten min... Han lager hyller og skal ha skikkelige orden der inne. Blir så bra så.... Vi har ikke hatt plass til bilen der inne siden lenge før vi begynte med oppussingen av kjøkkenet - har vært sånn skikkelig lagre/stable-plass.. men godt å ha det også. Så lenge det ikke snør er det jo ikke no' problem å ha bilen ute. Men tror mannen syntes det skal digg å få garasjen fiks ferdig... I morgen tidlig må jeg huske å tisse på glass... Har så lett for å glemme det... Endret 21. september 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 21. september 2006 #2944 Del Skrevet 21. september 2006 Du, var det ikke torsdag jeg sa var innen rimelighetens grenser? Synes han begynner å bli litt vel treig den lille gutten din... Håper han kommer ut i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2006 #2945 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg "passer" litt paa deg jeg ogsaa, selv om jeg ikke har vaert saa flink med hilsener... Lykke til paa overtidskontrollen! Og dersom foedselen starter i natt, saa oensker jeg deg en lett og fin foedsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. september 2006 #2946 Del Skrevet 22. september 2006 God morgen, snuppis! Håper du har sovet godt i natt. (Håper bestandi det når jeg står opp og ser at det ikke er noe action på gang... ) Lykke til på kontrollen idag! Gleder meg til rapport ...og husk glass-tissing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. september 2006 #2947 Del Skrevet 22. september 2006 Synes du var flink! Deilig å ha gjort så mye husarbeid, så er det rent og pent til barseltiden! Lykke til på kontroll idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2006 #2948 Del Skrevet 22. september 2006 Blir alltid like nysgjerrig når jeg ser du har vært innom her jeg, Burpen... Ønsker deg lykke til på overtidskontroll idag, Cr@sh! Håper som alltid på at du legges rett inn på føden, og ikke kommer hjem igjen før lillegutten din er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2006 #2949 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2950 Del Skrevet 22. september 2006 iselin22 Holly Hobbie Burpen Murf Susan Sto Helit Linn3c :kys_2: Dere er sååå gode! Sovet som en stein... Var ikke oppe på tissetur før klokka seks i morges! Deilig å sove så godt... Mannen kjørte Lillegutt i barnehagen i dag, så jeg har tatt meg en lang og god dusj og vasket håret og kost meg med frokost... Godt med litt alenetid om morgenen! I ettermiddag skal vi altså på kontroll igjen... Reiser vel om halvannen time eller så... Er litt spent nå også (det er sikkert helt naturlig), men innerst inne vet jeg at det helt sikkert ikke kommer til å skje noe som helst spennende og overraskende... Trodde forresten vi skulle få en baby født i jomfruens tegn... men nå spørs det vel... Det er så vidt jeg vet ikke mange dager før det skifter til vektens tegn nå... Ikke det at det er no' viktig for oss å få et barn født i jomfruen altså... Men tida går.. og går.. og går... uten at det blir no' baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. september 2006 #2951 Del Skrevet 22. september 2006 Ønsker deg (enda en gang) lykke til på kontroll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. september 2006 #2952 Del Skrevet 22. september 2006 Masse lykke til på kontrollen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #2953 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til på kontroll! Godt du fikk sove godt vennen Goooood helg !! <<<fødevibber>>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. september 2006 #2954 Del Skrevet 22. september 2006 Det er kjempegodt med litt alenetid på morgenen! En baby født i vektens tegn er ikke værst altså! Mange har sagt til meg at de er rolige og snille babyer, som blir fornuftige mennesker når de vokser til! Og siden jeg selv er vekt, må jeg jo være enig i det! Masse lykke til på kontroll i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 #2955 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til i dag. Uten å være frekk så håper jeg at du IKKE kommer tilbake med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaprifol Skrevet 22. september 2006 #2956 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til på kontroll i dag! Det er vel forhåpentligvis sånn at babyen har det veldig bra der den er, og da kan du i alle fall trøste deg med at du er god på ruging inntil noe skjer. Det føltes i alle fall tilfredsstillende å få egne rier 14 dager over tiden forrige gang. Jeg visste at alt var i orden der inne, og jammen meg kom det ut ei stor, flott jente også. Bare gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. september 2006 #2957 Del Skrevet 22. september 2006 Uten å være frekk så håper jeg at du IKKE kommer tilbake med en gang... ← Du virker søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. september 2006 #2958 Del Skrevet 22. september 2006 iselin22 Holly Hobbie Burpen Murf Susan Sto Helit Linn3c :kys_2: Dere er sååå gode! Sovet som en stein... Var ikke oppe på tissetur før klokka seks i morges! Deilig å sove så godt... Mannen kjørte Lillegutt i barnehagen i dag, så jeg har tatt meg en lang og god dusj og vasket håret og kost meg med frokost... Godt med litt alenetid om morgenen! I ettermiddag skal vi altså på kontroll igjen... Reiser vel om halvannen time eller så... Er litt spent nå også (det er sikkert helt naturlig), men innerst inne vet jeg at det helt sikkert ikke kommer til å skje noe som helst spennende og overraskende... Trodde forresten vi skulle få en baby født i jomfruens tegn... men nå spørs det vel... Det er så vidt jeg vet ikke mange dager før det skifter til vektens tegn nå... Ikke det at det er no' viktig for oss å få et barn født i jomfruen altså... Men tida går.. og går.. og går... uten at det blir no' baby... ← Bra du har hatt en god natt! Du vet, for hver gode natt du har nå, er det en dag kortere til nettene kanskje blir et helvete med pupping og lite søvn... Så godt å slippe og kjøre i barnehagen idag! Deilig med litt tid for seg selv sånn på morra'n. Skal mannen være med, eller? Tenk hvis det blir noe action Mannen er vekt, og uten at jeg har noe særlig tro på stjernetegn, så har han hvertfall en utrolig fin personlighet, så du skal ikke gråte om han ikke blir jomfru... ( ) Lykke til igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 22. september 2006 #2959 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til på kontroll! ...og så håper jeg at vi ikke ser deg her inne på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. september 2006 #2960 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til på kontroll! Håper magen popper snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå