Linn3c Skrevet 19. september 2006 #2881 Del Skrevet 19. september 2006 Er han på veg ut snart, denne babyen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. september 2006 #2882 Del Skrevet 20. september 2006 Har det skjedd noe i natt da? Masse lykke til på kontrollen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 20. september 2006 #2883 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg sniker meg inn her en tur å ser om noe har skjedd? Ingenting? Lykke til på kontrollen i dag! ((((((((((((((((((((((((VIBBER)))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 20. september 2006 #2884 Del Skrevet 20. september 2006 Lykke til på kontroll i dag! Håper det er Burpen som kommer med neste oppdatering..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. september 2006 #2885 Del Skrevet 20. september 2006 Lykke til på kontroll i dag! Håper det er Burpen som kommer med neste oppdatering..... ← Henger meg på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. september 2006 #2886 Del Skrevet 20. september 2006 Popcorn : check Cola : check Batteriet ladet til pc : check Hendene fri til å taste: check Da er alt klart for en perfekt "følgemedpåcr@shsfødsel" dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. september 2006 #2887 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har m&m`s så da er vi klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2888 Del Skrevet 20. september 2006 Burpen La Traviata Epica x 2 Siam Linn3c Skrållan marthepia Fjllrypa Susan Sto Helit cappocino Grace Dere holder stand skjønner jeg... Snille dere er! Gjett hvem som har sovet supergodt i natt da? Jeg som hadde håpet på litt action... Reiser til sykehuset om en halv times tid for nok en overtidskontroll... Kjenner jeg er litt spent på hva som kommer til å skje, og hva de anbefaler... Jeg spurte legen på mandag om jeg burde ta med bag'en... og hun sa at jeg godt kunne slenge den med i bilen sånn for sikkerhetsskyld - men at jeg trolig ikke fikk brukt for den umiddelbart. Nå er den i hvert fall pakket. Mannen har levert Lillegutt i barnehagen i dag. Han var litt rar i morges - akkurat som om han skjønner at noe er på ferde... Skulle i hvert fall helst bare kose med mamma'n sin... søte gutten min... Jeg holder selvsagt Burpen oppdatert om noe uforutsett skulle skje i dag... til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. september 2006 #2889 Del Skrevet 20. september 2006 Lykke, LYKKE til på kontollen idag, snuppa! Jeg er klar, jeg, om du skulle få bruk for bag'en i bilen! Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. september 2006 #2890 Del Skrevet 20. september 2006 Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2891 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er klar, jeg, om du skulle få bruk for bag'en i bilen! ← :kys_2: *håper*håper*håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2892 Del Skrevet 20. september 2006 Lykke til... ← Takker og :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. september 2006 #2893 Del Skrevet 20. september 2006 Å, Cr@shingsen , nå håper jeg virkelig det skjer noe i dag! Kanskje lillegutten din har holdt seg igjen så jeg får fulgt med litt?! Nå kan han komme hvertfall, syns ikke du skal måtte gå å vente lengre nå! Sender massssssse <<<<<<<<<<<<<fødevibber>>>>>>>>>>>> over til deg i dag, og siden sola skinner bør de finne lett frem! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. september 2006 #2894 Del Skrevet 20. september 2006 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #2895 Del Skrevet 20. september 2006 *følge med om burpen stikker innom* .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. september 2006 #2896 Del Skrevet 20. september 2006 *føl også med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. september 2006 #2897 Del Skrevet 20. september 2006 *Innom og titter etter oppdatering fra burpen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. september 2006 #2898 Del Skrevet 20. september 2006 *Innom og titter etter oppdatering fra burpen* ← Skjønner det nærmer seg her nånår det er en hel haug med brukere og gjester som har bosatt seg i dagboken din Håper det snart er din tur, og husk at selv om du ikke har hatt et eneste fødselstegn så kan det skje når som helst. Bare se på meg Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2899 Del Skrevet 20. september 2006 Missbumblebee: Så koselig ha se deg tilbake, vennen... magolia: Epica: Linn3c: Susan Sto Helit: Bare meg som er tilbake, gitt... Gjett hvem som er tilbake... og like gravid! Intet nytt å melde, dessverre. CTG var veldig fin, og babyen har det bare bra i magen. Han ble estimert til å være ca 4,4 kg... Blodtrykket mitt var høyt... 160/95, men alt annet ser bra ut, derfor skal ikke det være farlig. Ikke tegn til protein i urin, og det er bra... Ble litt røsking i dag også - men har ikke kjent noe etter det egentlig. Er overhode ikke moden, så legen fikk faktisk ikke tak i livmortappen i det hele tatt i dag. (Legen jeg var hos på mandag fikk så vidt tak i den - kan jo ha noe med teknikk å gjøre... ) Denne legen mente at jeg trolig vil måtte gå over helga før det kan skje noe av seg selv... Men jeg har fått ny kontroll på sykehuset fredag, og da ser de an modninga da - for evt. gelekur eller lign. Legen sa at sånn som ståa var oppider nå, så var det ingen mulighet å ta vannet ennå i hvert fall... Jeg er litt skuffet... men håper jo at dette skal kunne skje av seg selv da... Vi får prøve med gå turer, skifte sengetøy og være i bevegelse.. kanskje det kan hjelpe i hvert fall litt... ... også har jeg ikke mistet humøret da... i hvert fall ikke ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2900 Del Skrevet 20. september 2006 Håper det snart er din tur, og husk at selv om du ikke har hatt et eneste fødselstegn så kan det skje når som helst. Bare se på meg Lykke til i dag ← Ja, jeg kan jo trøste meg med det da, Murmel... at man faktisk ikke MÅ ha hatt masse tegn som tilsier fødsel på forhånd... Mannen har det nok faktisk verre enn meg fortiden... Han går bare på vent stakkars, og greier liksom ikke å konsentrere seg om noen ting... Han kjenner jo ikke no' av det jeg kjenner - så jeg skjønner det må være spennende og sikkert litt irriterende å gå sånn på vent også... søte mannen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå