Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrållan

Grace

Kakao

MissS

.... må nok skuffe dere så langt. Ikke no' mer action ennå i hvert fall... :roll:

Skrevet
.... må nok skuffe dere så langt. Ikke no' mer action ennå i hvert fall... :roll:

Æsj, så kjipt... Ser ut til at du må vente til i morgen da. Håper det blir noe action da! Synes det høres litt skummelt ut hvis de lar deg gå veldig mye lenger med det høye blodtrykket...

Lykke, lykke til på overtidskontrollen! Neste gang vi hører fra deg har du kanskje en liten bebis i magen...? :babysmokk:

Skrevet

Du har sikkert så høy smerteterskel, snuppa, kanskje du rett og slett er igang! :ler:

Skrevet
Du har sikkert så høy smerteterskel, snuppa, kanskje du rett og slett er igang!  :ler:

:enig::ler:

Nei, nå må han komme ut snart... Det er jo så fint her ute og han har en fantastisk familie som venter på ham! Skjønner ikke hva han somler med jeg altså... ;)

Skrevet

Hallais, jeg benker meg her med en bolle popcorn så jeg ikke går glipp av noe! :briller:

*mumse*

Sender deg også noen gode tanker mens du går der på overtid

<<<<<<gode tanker>>>>>>

:blomst:

Skrevet
Æsj, så kjipt... Ser ut til at du må vente til i morgen da. Håper det blir noe action da! Synes det høres litt skummelt ut hvis de lar deg gå veldig mye lenger med det høye blodtrykket...

Lykke, lykke til på overtidskontrollen! Neste gang vi hører fra deg har du kanskje en liten bebis i magen...? :babysmokk:

:ler:

:legrine:

Tipper vi satser på at det ikke er noen liten bebis i magen lenger! :klem:

Masse lykke til med både overtidstime og ordentlige tak i magen. Vi får håpe du snart har lillegutten utenfor magen! :)

Skrevet

Eliza: Håper blodtrykket blir tatt på alvor i hvert fall... Vil helst ikke at det skal oppstå noen komplikasjoner, nei... :roll:

Lykke, lykke til på overtidskontrollen! Neste gang vi hører fra deg har du kanskje en liten bebis i magen...?

Måtte le litt av utsagnet ditt, ja... Neeeei! Ingen baby i magen får vi håe - nå skal ha UT! :legrine:

Burpen: :hoho: Er vel lov å håpe.... ;)

iselin22: Nei... :riste: Skjønner ikke hva han somler meg jeg heller... :ler:

Cymbidium: Takk for gode tanker... :kyss:

Susan Sto Helit: Måtte le skikkelig av utsagnet til Eliza jeg også... Men vi er vel skjønt enige om at han skal UT nå, er vi ikke? :hoho:

Skrevet

Nei men Cr@sh! Er du her ennå? ;) :klø:

Lykke til på undersøkelsen i morgen! (Kanskje lillegutt er så nysgjerrig på hva som skal skje på undersøkelsen at han har lyst til å komme ut i stedet?? Lov å håpe, er det ikke?)

Du får ha god kveld. Håper du får sovet godt i natt og spart masse krefter til den store jobben som ligger like foran deg nå.

Følger med....

:klem:

Skrevet

Intet nytt å melde, gitt... Har bare spist masse godteri som jeg strengt tatt ikke burde ha spist... :roll: (Trøstespising? :klø: ) ... og sett på Bonderomantikk.... :hjerte:

.. snart er det Grey's Anatomy og jeg har laget kopp med varm sjokolade... :sjenert:

Skrevet
:enig:  :ler:

Nei, nå må han komme ut snart... Det er jo så fint her ute og han har en fantastisk familie som venter på ham! Skjønner ikke hva han somler med jeg altså... ;)

:ler: enig!

Skrevet
Nei men Cr@sh! Er du her ennå? ;) :klø:

Lykke til på undersøkelsen i morgen! (Kanskje lillegutt er så nysgjerrig på hva som skal skje på undersøkelsen at han har lyst til å komme ut i stedet?? Lov å håpe, er det ikke?)

Du får ha god kveld. Håper du får sovet godt i natt og spart masse krefter til den store jobben som ligger like foran deg nå.

Følger med....

Ja, tenk at jeg faktisk er her ennå... :klø: Må være utrolig fint på innsiden av magen min... :ler:

Kan jo håpe (jeg håper masse masse hver dag jeg altså... ;) ) om at han bestemmer seg for å gi seg til kjenne i løpet av natten... :Nikke: Hvis ikke så tar jeg gjerne en god natts søvn ja... Vet jo aldri hva som kan skje i morgen heller... Koselig at du stikker innom... :klem:

Skrevet
:ler:  enig!

Vi er flere som er enig, gitt... :ler2:

Har forresten vurdert muligheten for å røyke han ut da... :klø:

Men vet ikke hvor vidt det vil funke i praksis... :sjenert:

:ler2:

Skrevet
Må være utrolig fint på innsiden av magen min... :ler:

Ja, det er nok utrolig fint!

...skal vi se,- du må gjøre det litt "eklere" der inne, sånn at Lillegutt vil ut!

Hva meeeeeeeeeeeeeed...*tenke* Å spise gjørmekake!?

Eller friste han litt,- spise to-tre legoklosser, og skrive på dem at det er flere utafor magen...

:sjenert:

Skrevet

De flotteste babyene er verdt å vente på vettu! :kose:

Men nå synes jeg han skal komme snart altså.

Kaster over noen riefremkallende vibber:

(((((((((((((((((((((((((rier)))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((smerte)))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((svette)))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((tårer))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((auauau))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((hyl)))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((press))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((FØD!!!))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet
Vi er flere som er enig, gitt... :ler2:

Har forresten vurdert muligheten for å røyke han ut da... :klø:

Men vet ikke hvor vidt det vil funke i praksis... :sjenert:

:ler2:

:hoho:

Skrevet

Jeg var 3 uker for sen... Og verd å vente på! :sjarmor::ler:

<<<<fødselsvibber>>>>!!!

Skrevet

I alle dager, er du her enda?

Jeg var helt sikker på at denne babyen var ute til jeg kom hjem fra ferie, men det var han tydeligvis ikke.

Satser på at han kommer snart, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...