Furstina Skrevet 18. september 2006 #2821 Del Skrevet 18. september 2006 Åh så spännande att följa med. Jag vill också ha baby SNART! I dag är jag babysjuk och längtar efter att ha lillasyster här. Tänker en del på dig och på de andra som redan är på övertid. Hoppas lillegutt hittar rätt väg ut snart (jag har också barn i magen som tror utgången är i sidan...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 #2822 Del Skrevet 18. september 2006 Håper det gikk bra på kontroll i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. september 2006 #2823 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg håper også det gikk bra på kontrollen i dag, og at lillegutt snart finner veien ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2824 Del Skrevet 18. september 2006 iss Grace Burpen Susan Sto Helit IdaC MissS Fjellrypa magolia marthepia Murf Furstina La Traviata Skrållan Åh... så mange som har vært innom! Dere er søte dere, som passer på meg om dagen... Men som dere ser - så er jeg her ennå... Altså tilbake fra overtidskontroll hos gyn. En riktig koselig dame, jeg må si jeg trives med å gå til henne... Alt står bra til med poden i magen. Legen mente at mensterminen min, som er i dag 18/9 trolig er mer sannssynlig enn UL-terminen som var den 12/9, men det er jo uansett den vi må forholde oss til. Babyen har det i hvert fall godt og morkaka ser fin ut. Hun mente at den ville vært mye mer spettete på UL'en dersom jeg nå skal være 1 uke over tiden, som UL-terminen sier... Det så bra ut med meg også - men med et litt skummelt blodtrykk - 120/90. Hun mente undertrykket var i nedre faresone denne gangen. Dessuten hadde jeg spor av protein i urinen og ødem på 2-3! (Selv vil jeg nok holdt meg på 2, men det er mye verre om kvelden enn om morgenene da... ) Hun ringte fødepoliklinikken direkte og fikk overtidstime til meg der på onsdag. Som hun sa - dersom det ikke hadde vært for litt for høyt undertrykk og spor av protein, vill jeg nok ikke kommet inn der før etter helga... Men både hun og damen på poliklinikken mente det var lurt med en tidlig sjekk. Hun sa derimot at jeg trolig ikke ble satt i gang da, i hvert fall ikke om det ikke var noe galt (noe hun forøvrig ikke trodde ut i fra hva hun hadde sett i dag)... men at jeg kanskje fikk komme tilbake dagen etter eller lignende. Min absolutte overtidsdag i følge UL-papirene er forresten 26/9... så noe lenger enn det nekter jeg å gå... Hun var forresten oppider og sjekka ståa også... Var ikke mye til modning, men hun fikk plass til en liten finger som hun sa (sorry detaljer ) Hun dro litt i livmortappen også - så vi kan jo håpe på at det kan fremkalle rier i kveld og i natt.. Er jo lov å håpe... Jeg er ved godt mot... og jeg har veldig lyst til at ting skal skje av seg selv denne gangen... Men det er begrenset hvor lenge over jeg vil gå også. Blir spennende å se hva de sier på sykehuset på onsdag... *vente* *vente* For å få tida til å gå, har jeg like godt invitert hele familien på middag her i ettermiddag. Mamma, Pappa og broren min kommer. Svigers bor for langt unna til at de kan ta en tur sånn på sparket... Skal lage Stroganof-gryte til alle mann... også skal jeg hjelpe broren min å stripe håret... Blir sikkert en fin ettermiddag... Får komme med en oppdatering i kveldinga, jeg... Takk for masse masse besøk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. september 2006 #2825 Del Skrevet 18. september 2006 Så kjedelig at det ikke ser ut som det blir hverken fødsel eller igangsetting med det første da. Men bra gynekologen din tar deg ordentlig på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. september 2006 #2826 Del Skrevet 18. september 2006 Synd å se deg så raskt igjen... Høres ut som en fin gynekolog du går hos, ja! Godt at babyen har det bra, i alle fall, og nå er det ikke lenge igjen uansett. Kos deg med familien i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 #2827 Del Skrevet 18. september 2006 Godt at de passer godt på deg når blodtrykket er såpass høyt, samt spor av protein og ødem... Kos deg med besøk i dag, håper det setter i gang av seg selv snart! Hopper litt for menstermin i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 18. september 2006 #2828 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Har ikke hatt så mye tid til å innom her i det siste, men fikk endelig oppdatert meg nå... Hadde håpet at du kanskje lå på sykehuset nå, men nei... Håper "røskinga" på kontrollen i dag kanskje kan få fart i sakene, regner med du begynner å bli rimelig lei! Tvi, tvi, og lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 18. september 2006 #2829 Del Skrevet 18. september 2006 Innom og ser etter nyheter. Tusler ut igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. september 2006 #2830 Del Skrevet 18. september 2006 Heia, snuppa! Bare innom for å oppdatere meg i en supermannfart før jeg hiver meg på flyet over fjellet... Skriver mer når jeg er vel innsjekket på Hotell Mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. september 2006 #2831 Del Skrevet 18. september 2006 Så bra du blir fulgt opp litt nøyere nå pga blodtrykket og proteinen. Håper røskinga oppi der hjelper, sånn at fødselen kanskje starter avseg selv før onsdag! Kos deg med gutta dine i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. september 2006 #2832 Del Skrevet 18. september 2006 *snikleser* Lykke til med innspurten Cr@sh. Håper du ikke må vente så lenge før det skjer noe Tenk, snart har du et lite nurk i armene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2833 Del Skrevet 18. september 2006 Susan Sto Helit Fjellrypa La Traviata Eliza iselin22 Burpen Skrållan Meteora til dere alle! Så langt ser det ikke ut som røskinga oppider har hatt noe fore... Men jeg har hatt flere stikkinger i fødeavdelingen i dag enn tidligere da i hvert fall... Har hatt en fin ettermiddag sammen med familien. God mat og koselig selskap. Broren min ble veldig fin med de hjemmelagde stripene... ( :klø: Nå stikker det inn mot rumpa her jeg sitter... ) Nå har vi sett 71 grader nord og spist sjokolade... Mannen er blitt syk da stakkars... Litt småfeber, vondt hals, tett nesa... ja sånn typisk høst-forkjølelse.... Håper det går superfort over. Han er i hvert fall ikke sengeliggende da, og i godt humør. Han reiser på jobben i morgen også - og blir heller hjemme onsdag for å være med på overtidskontrollen på sykehuset... Har forresten begynt å finne fram til sykehusbag'en... Kanskje på tide? Eller kanskje ikke? Mannen har lagt seg tidlig i dag... og nå skal jeg også finne veien til køya... Kjenner jeg ikke sover så veldig godt disse nettene... Så jeg håper bare at jeg får sove om jeg går og legger meg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. september 2006 #2834 Del Skrevet 18. september 2006 Kanskje på tide å ha bagen klar ja? Jeg har hatt så mye rar verk i systemet i dag, tror jeg sender det videre til deg jeg. Kanskje du kan nyttiggjøre deg av det? Om ikke det skjer noe i natt etter undersøkelsen før i dag, så håper jeg du får sove godt i natt om ikke annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. september 2006 #2835 Del Skrevet 18. september 2006 Heia, snuppa! Nå er jeg endelig på rette siden av fjellet igjen... Bli spennende å se om røskinga ( ) får noe effekt! Stakkars mannen som har blitt litt forkjøla... Er mannen sånn typisk mann, eller, som er verdens sykeste når han er syk!? ...du får koke en kopp vann, og presse en halv til en hel sitron oppi, så blir han frisk som en fisk enten han vil eller ikke! (Hvis han syns det er surt, kan du spandere på litt sukker...) Dette fikk jeg av mamma hver gang jeg brygga på noe, og jeg hadde 5 fraværsdager på barne- og ungdomsskole tilsammen! Håper du får en god natt, hvis det ikke blir noe action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. september 2006 #2836 Del Skrevet 18. september 2006 Den som venter på noe godt (ikke fødselen ) venter ei forgjeves Stor fra en som leser masse mens hun ammer, men ikke får tid til å skrive så altfor mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 #2837 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har tippet feil før ang. når babyen din kommer, så jeg vet ikke om jeg tør tippe igjen... men håper det skjer før vi drar på ferie den 24. september! Vil jo følge deg helt fram til mål vettu! Sikkert lurt å ha bagen klar nå, hva gjør dere med lillegutt forresten? Burde kanskje skrive storegutt nå som han straks blir storebror men! Her kommer fødevibber: ((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2838 Del Skrevet 19. september 2006 Epona: Takk for at du sender vondtene dine til meg... Høres rart ut - men nå tar jeg i mot hva som helst, gitt... Burpen: Fint å høre at du er vel framme! Deilig å se familien igjen? Har ikke hatt noe effektiv av røskinga så langt - men det kan vel skjer noe ennå får jeg håpe... Ang. syk mann - så er han faktisk ikke så pinglete og "supersyk"... Han er på jobben i dag f.eks. Men det er klart han liker å bli "stelt litt med" når han ikke er i form Takk for tips ang. vann og sitron... Murmelmy: Koselig at du skriver når du får til da... Det er jammen ikke så lett det der.. En arm og en tass hengende i puppen... Håper du koser deg masse masse - de blir så fort store at man må nyte hvert sekund! Og det er sant som du sier - den som venter på no' godt... La Traviata: Jeg gjør som deg - håper han stikker hodet ut før den 24. Mine foreldre bor ikke langt unna oss, så det blir til at de kommer når noe skjer... Pappa har jobb der han stort sett kan gå fra om det skulle skje noe - og det er betryggende... De er jo vel så spente som oss om dagen, de... Venter og venter! Lillegutt blir offesielt Storegutt/Storebror (har ikke bestemt meg helt ennå ) når den lille kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. september 2006 #2839 Del Skrevet 19. september 2006 God morgen, snuppa! Sovet godt? Og ikke noe vondt? Var nok ganske trøtt og sliten igår, for jeg ser at jeg ikke har fått skrevet halvparten av det jeg hadde tenkt til... Så bra Lillegutt har det bra i magen! Det kunne jo egentlig jeg fortalt deg også, for det må jo være en grunn til at han velger å være der... Hørtes litt skummelt ut med blodtrykket, protein og ødem, så det er bra de passer på deg! Det er hvertfall ikke lenge til i morgen, og da blir det jo kontroll! Hvis det ikke har blitt noe action før det da Høser koselig ut med alle familiesammenkomstene dere har! du er kjempeflink som steller istand sånt nå på tampen... Selvom det sikkert er kjekt å ha noe å gjøre, og å tenke på noe annet, må det jo være slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. september 2006 #2840 Del Skrevet 19. september 2006 Sjekker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå