magolia Skrevet 14. september 2006 #2721 Del Skrevet 14. september 2006 Vi får vente og se hva som skjer i dag.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. september 2006 #2722 Del Skrevet 14. september 2006 *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 14. september 2006 #2723 Del Skrevet 14. september 2006 Det hørtes ut som en skikkelig trivelig avskjed med Lillegutt i dag, han virker som en hjerteknuser! :-D Blir veldig spennende å følge med her i dag, å se om mageproblemene utvikler seg i retning fødsel!! :hoppe: Håper du får en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. september 2006 #2724 Del Skrevet 14. september 2006 *venter* Bursdagen min er ikke mer enn to dager unna altså, så nå kan det jo se ut som lillegutten din venter på den. (Bare begynner å forberede seg litt.) Fordelen med å være syk er jo at jeg har tid til å følge med her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. september 2006 #2725 Del Skrevet 14. september 2006 Hvordan står det til nå? Tenk hvis du bare ikke KJENNER mageknipen da!! Det tror jeg er en mulighet... Så flink du er som skifter sengetøy! ...jeg er en katastrofe på akkurat det... Får det bare ikke til! Sist jeg gjorde det (for kanskje ett år siden), kjempa jeg en intens kamp med dynetrekket i over halvannen time... Vet det var såpass lenge, for jeg hørte tre nyheter på radioen! Ser for meg at jeg står der høygravid og sloss med senga... Nei, sengetøy-skifting er sambo sin jobb! Storegutt høres bare helt herlig ut! Er han alltid like blid og god!? Virker som et godt stykke arbeid, hvertfall! Handleplanen din hørtes bra ut! Rask og grei... Har forresten ei venninne som ALDRI handler toalettpapir. Hun syns det er SÅ flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2006 #2726 Del Skrevet 14. september 2006 Høres lovende ut dette her Cr@sh, hvis det minner om hvordan det var forrige gang... Fødevibber kommer susende fra meg: ((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2006 #2727 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) Endret 14. september 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 14. september 2006 #2728 Del Skrevet 14. september 2006 Fremdeles ingentingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. september 2006 Forfatter #2729 Del Skrevet 14. september 2006 magolia: Epona: Skrållan: Jepp Lillegutt er en skikkelig hjerteknuser... Ikke no' spennende ennå i kveld, gitt... Susan Sto Helit: Du skal se han venter på bursdagen din... Håper formen din er bedre... Burpen: Jeg er egentlig en rev på å skifte sengetøy, og gjør det relativt ofte... Men det er ikke like givende med den digre magen i veien da.. Måtte flire av venninna di som ikke kjøper dopapir... Flaut? :klø: La Traviata: Takk for vibber - ser virkelig ut som jeg trenger mange av dem... cappocino: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. september 2006 Forfatter #2730 Del Skrevet 14. september 2006 Fremdeles ingentingen? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 14. september 2006 #2731 Del Skrevet 14. september 2006 ← Det skjer innen en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. september 2006 Forfatter #2732 Del Skrevet 14. september 2006 Venninne K ringte i formiddag og ville ha meg med på kjøpesenter en tur om jeg orket. Jeg slang meg med... så formiddagen gikk superfort. Vi var ikke så lenge avgårde - det orket verken hun eller jeg... Men det var godt å komme litt ut av huset og lufte seg litt. Fikk kjøpt en joggebukse til Lillegutt og to bukser i str 62 til babyen. De første to plaggene jeg har kjøpt i dette svangerskapet... Da jeg kom hjem fra shopping var jeg supersulten og supersliten, så jeg fikk i meg en kald pizzabit fra middagen i går, og slang meg på sofaen. Sov en time. Deilig... Kjøpte kylling på butikken, så vi har hatt skikkelig fet middag i dag - men pommes frites og saus til... Har hatt noen tak i magen i ettermiddag, og mageknip og luft kommer og går som det vil... Kan jo bare håpe at det er noe på gang - men jeg tør nesten ikke håpe en gang, jeg... I morgen skal mannen jobbe hjemmefra. Deilig å ha han i nærheten + at han kan levere og hente i barnehagen om jeg ikke skulle ha lyst eller orke... Ellers bakte vi brownies ikveld... Fikk såååå lyst på skikkelig sjokkiskake - så da var det bare å sette i gang. Mesteparten står ennå på benken, men vi har nå kost oss med mer enn en bit hver... Takk for koselige hilsner og vibber, jenter... Setter pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. september 2006 Forfatter #2733 Del Skrevet 14. september 2006 Det skjer innen en uke! ← Åh... som jeg håper du har rett i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 14. september 2006 #2734 Del Skrevet 14. september 2006 Masse vibber til Cr@sh!! (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))) Håper du får en fin fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. september 2006 #2735 Del Skrevet 14. september 2006 Sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2006 #2736 Del Skrevet 14. september 2006 Sjekker ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2006 #2737 Del Skrevet 14. september 2006 Synes det høres lovende ut med tak i magen altså! Håper de tar seg opp! Kose litt med mannen kanskje? Jeg har jo tippa at du blir mamma før helga, så nå må mageboeren din skynde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. september 2006 #2738 Del Skrevet 14. september 2006 Hei hei vennen!!! Nå var jeg bra spent her! Håper det skjer ting inatt! ((((((((((((((((((((())))))))))))))))) ((((((((((((((((())))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. september 2006 #2739 Del Skrevet 14. september 2006 JEG tror det skjer innen to måneder... Håper det kommer mer mageknip iløpet av natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. september 2006 #2740 Del Skrevet 14. september 2006 Innom med en god natt *klemmerlitthardtsåbabyenskjønneratdeterbedreåkommeut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå