Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en skikkelig trivelig avskjed med Lillegutt i dag, han virker som en hjerteknuser! :-D

Blir veldig spennende å følge med her i dag, å se om mageproblemene utvikler seg i retning fødsel!! :hoppe: :hoppe:

Håper du får en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter*

Bursdagen min er ikke mer enn to dager unna altså, så nå kan det jo se ut som lillegutten din venter på den. (Bare begynner å forberede seg litt.) :ler:

Fordelen med å være syk er jo at jeg har tid til å følge med her inne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til nå?

Tenk hvis du bare ikke KJENNER mageknipen da!! :hoppe: Det tror jeg er en mulighet...

Så flink du er som skifter sengetøy!

...jeg er en katastrofe på akkurat det... :sjenert: Får det bare ikke til! Sist jeg gjorde det (for kanskje ett år siden), kjempa jeg en intens kamp med dynetrekket i over halvannen time... Vet det var såpass lenge, for jeg hørte tre nyheter på radioen! Ser for meg at jeg står der høygravid og sloss med senga... :ler: Nei, sengetøy-skifting er sambo sin jobb! :enig:

Storegutt høres bare helt herlig ut! :) Er han alltid like blid og god!? Virker som et godt stykke arbeid, hvertfall! ;)

Handleplanen din hørtes bra ut! Rask og grei... Har forresten ei venninne som ALDRI handler toalettpapir. Hun syns det er SÅ flaut! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut dette her Cr@sh, hvis det minner om hvordan det var forrige gang... :hoppe:

Fødevibber kommer susende fra meg:

((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))

Endret av cappocino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia: :klem:

Epona: :klem:

Skrållan: Jepp :sjarmor: Lillegutt er en skikkelig hjerteknuser... ;) Ikke no' spennende ennå i kveld, gitt... :roll:

Susan Sto Helit: Du skal se han venter på bursdagen din... ;) Håper formen din er bedre... :kose:

Burpen: Jeg er egentlig en rev på å skifte sengetøy, og gjør det relativt ofte... Men det er ikke like givende med den digre magen i veien da.. ;)

Måtte flire av venninna di som ikke kjøper dopapir... :ler2: Flaut? :klø:

La Traviata: Takk for vibber - ser virkelig ut som jeg trenger mange av dem... :roll:

cappocino: :sjarmor::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne K ringte i formiddag og ville ha meg med på kjøpesenter en tur om jeg orket. Jeg slang meg med... så formiddagen gikk superfort. Vi var ikke så lenge avgårde - det orket verken hun eller jeg... ;) Men det var godt å komme litt ut av huset og lufte seg litt.

Fikk kjøpt en joggebukse til Lillegutt og to bukser i str 62 til babyen. De første to plaggene jeg har kjøpt i dette svangerskapet...

Da jeg kom hjem fra shopping var jeg supersulten og supersliten, så jeg fikk i meg en kald pizzabit fra middagen i går, og slang meg på sofaen. Sov en time. :sove: Deilig...

Kjøpte kylling på butikken, så vi har hatt skikkelig fet middag i dag - men pommes frites og saus til... :sjarmor::sikle:

Har hatt noen tak i magen i ettermiddag, og mageknip og luft kommer og går som det vil... :roll: Kan jo bare håpe at det er noe på gang - men jeg tør nesten ikke håpe en gang, jeg... :roll:

I morgen skal mannen jobbe hjemmefra. Deilig å ha han i nærheten + at han kan levere og hente i barnehagen om jeg ikke skulle ha lyst eller orke... ;)

Ellers bakte vi brownies ikveld... :sikle: Fikk såååå lyst på skikkelig sjokkiskake - så da var det bare å sette i gang. Mesteparten står ennå på benken, men vi har nå kost oss med mer enn en bit hver... :sjenert::ler2:

Takk for koselige hilsner og vibber, jenter... Setter pris på det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse vibber til Cr@sh!! :klem::klem::klem:

Håper du får en fin fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres lovende ut med tak i magen altså!

Håper de tar seg opp!

Kose litt med mannen kanskje? ;)

Jeg har jo tippa at du blir mamma før helga, så nå må mageboeren din skynde seg! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen!!!

Nå var jeg bra spent her! Håper det skjer ting inatt!

((((((((((((((((((((()))))))))))))))))

((((((((((((((((()))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...