Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så nydelig kjøkken! :Nikke: Mannen og pappan din har vært veldig flinke! :klappe:

Håper du får en fin dag, og jeg :hoppe: litt på vei ut siden det er termindagen din i dag! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: Takk for kjøkkenskryt! Det er et Ikea-kjøkken. Benkeplate og hvitevarer er kjøpt andre steder...

Burpen: Vi er veldig fornøyde! :Nikke: Ville ha det lyst og åpent - byttet tross alt ut en gulna eikekjøkken, og så mørkt ville vi absolutt ikke ha igjen...

marthepia: Takker og :bukke:

Skrållan: Mannen og Paps har vært superflinke! :klappe: Og takk for :hoppe: 'ing for termin også... ;)

La Traviata: Takk for kjøkkenskryt! :sjarmor: Det kan jo se ut som mageboeren må bli skremt ut... så det er bare å rope... :ler2:

Epica: Takk for det! Og for vibber! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse kjøkkenskryt.... :sjarmor:

Selv om det viktigste er at vi er fornøyde selv - så er det veldig moro å høre at også andre syntes det ser bra ut! :tommelsmil:

Henta Lillegutt tidlig i dag. Vi var hjemme før halv tre. Tenkte han skulle få en skikkelig hvil før middag - og sånn har det blitt. Han ligger på sofaen og sover, søtnosen... Har snart sovet en time...

Mannen har akkurat kommet hjem :hjerter: og straks skal jeg begynne på middagen. Lar mannen bestemme om det blir joika eller fiskeboller. Potetene er allerede skrelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: !!! TERMIN !!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hurra!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så spennende!! Skal følge godt med her framover. Kan jo som du sier bli en del venting denne gangen også, men man vet jo aldri! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker ;)

Jeg tenker at Lillegutt koser seg sånn inni magen til mamsen sin, så han eeeeeeeegentlig vil være der en stund til!

...men det er fint på utsiden også, altså, Lillegutt! Tror du kommer til å kose deg kjempemasse! Jeg har sett vugga di, og den er kjempefin... Så har jeg hørt så masse bra om pappan og storebroren din, og mamman din er kjempekoselig, så du har ingenting å grue deg for hvertfall!

Ønsker deg en fin natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magolia: Supert å lage mat med så fint kjøkken ja... og all benkeplassen :sjarmor:

Cymbidium: Takk for ivrig :hoppe: 'ing! Koselig at du følger med! :klem:

Ephemera: Takk for koselig :hoppe: 'ing! :klem:

iselin22: Takk for kjøkkenskryt... :sjarmor: Tida går fort - så plutselig sitter du der i nyhuset på det fete kjøkkenet ditt... ;)

Burpen:

...men det er fint på utsiden også, altså, Lillegutt! Tror du kommer til å kose deg kjempemasse! Jeg har sett vugga di, og den er kjempefin... Så har jeg hørt så masse bra om pappan og storebroren din, og mamman din er kjempekoselig, så du har ingenting å grue deg for hvertfall!

:legrine: Åh... ble helt rørt av det du skriver... Håper han vil komme ut og hilse på oss snart!

---------------------------------------------------------------------------------

liv er på føden... Superspennede! I kveld/natt blir hun mamma! :hoppe:

Håper det blir min tur snart også... :Nikke:

Har sett Jakten på kjærligheten nå, og Grey's Anatomy står for døren... TV-kveld med andre ord! Deilig å slange seg på sofaen... :sjarmor:

Har ikke hatt noen flere tegn... Litt stikkinger i fødeavdelingen, men det er alt... :roll:

"KOM UT, LILLE VENN! Vi vil sååå gjerne møte deg!!" :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har tv-kveld du også i kveld, kos deg masse med Grey's anatomy! :)

Håper du får en fin kveld/natt, med masse vondter og fødetegn! ;)

KOM UT, LILLE LILLEGUTT!! Mamma, pappa og storebror venter på deg! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin! :hoppe:

Og ikke noe å bekymre seg for det flått-bittet.. Bare hold øye med at det ikke kommer en rød ring rundt.. Da må dere til legen. Men ellers går det helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så otroligt stiligt kök!

Det ska ni vara stolta över allesammans, och praktiskt ser det ut också.

Termin ja... och liv på föden... snart Cr@sh, snart är det din tur!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megafint kjøkken altså!! Og akkurat sånn benkeplate jeg ser for meg på mitt kjøkken :sjarmor: Men vi har jo flere like ting i husene våre vi!

:overrasket: Flått?! *grøss* Skjønner godt at du ble nervøs!

Håper du får ei fæl natt med masse rier og fødsel :ler:

Evt goood søvn og action imorgentidlig!

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...