Cr@sh Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2641 Del Skrevet 10. september 2006 cappocino: Takk :bukke: for vibber... Grace: La Traviata: Håper det er modningsrier... da skjer det i hvert fall noe "der nede"... Veldig rart å gå og vente på at noe skal skje... Men spennende også.... Kakao: Takk for koselig 'ing! magolia: tilbake.... Når som helst egentlig nå... marthepia: Koselig at du følger med! Håper alt går bra jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2642 Del Skrevet 10. september 2006 På vei i seng... Verken jeg eller mannen orker å sitte oppe og se resten av "Kvinnen i mitt liv"... I morgen skal mannen kjøre på jobben... Han tar vanligvis toget - men så tett opptil termin sier han at han ikke tør annet enn å ta bilen... Ellers vil det kunne ta over to timer til han kommer hjem om noe skulle skje - kanskje greit at han kjører... Håper natta blir god... God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 10. september 2006 #2643 Del Skrevet 10. september 2006 40 uker! Nå nærmer det seg i alle fall! Lykke til hos legen i morgen, og så håper vi at det skjer noe helt av seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. september 2006 #2644 Del Skrevet 11. september 2006 Tenk at du har termin i morgen tenk at vi har kommet så langt, jeg syns det har gått så fort! Håper det er modningsrier du har, du kan gjerne få noen av meg (tror det er det jeg har ) for jeg trenger dem jo ikke Håper du blir mamma igjen denne uken du også snuppa, hvis ikke vi klarer å ta en Kverris/Murmel Skjønner godt at mannen ikke tør å ta toget. Det snakket vi om før det ble bestemt at det ble ks, at to uker før terminen skulle han begynne å kjøre bil til jobben istedenfor toget. Veldig betryggende for begge to syns jeg. Jeg vet ikke om jeg rekker å komme innom deg før onsdag igjen (det er ikke umulig at jeg får par våkenetter igjen og besøker deg både i morgen og natt til onsdag), men hvis ikke så ønsker jeg deg masse, masse lykke til, og skal krysse fingrene for at du slipper å møte neste mandag med den lille i magen. Lykke til hos legen i dag, stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. september 2006 #2645 Del Skrevet 11. september 2006 Vært hos legen ennå eller?!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. september 2006 #2646 Del Skrevet 11. september 2006 for at terminen er i morgen! Her er det så spennende for tiden at jeg tror jeg rett og slett camper her inne i tiden fremover jeg! Men i kveld skal jeg bort, så da kan du ikke føde! Er nok lurt av mannen å kjøre til jobb i disse dager ja, litt kjedlig å måtte vente ekstra lenge på at han kommer seg hjem når det er på gang! Lykke til hos legen, og håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2647 Del Skrevet 11. september 2006 Fjellrypa: Vi går for naturmetoden... Håper det skjer noe i løpet av uka... IdaC: Takk for koselig hilsen, vennen. Tenk - nå er det ikke lenge til vi er mammaer... Du har jo full pakke de siste dagene før KS - ikke rart du verken har tid eller ork til KG... Blir spennende om vi greier en Murmel/Kverris ja... men så langt så ser det jo dårlig ut for min del av den avtalen - ikke akkurat masse fødetegn her i gården... Men vi får se - ting kan jo skje fort! Masse lykke til på onsdag. Stikker nok innom deg før den tid, ja... men må liksom si det. Og grattis med dagen i dag! Grooo: Hjemme fra legen nå, ja... Rapport kommer nedenfor... Skrållan: Her er camping tillatt... Tror nok det er greit med kjøring framover ja... Ikke så greit med innstilte tog og lang reisevei hvis noe plutselig skulle skje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2648 Del Skrevet 11. september 2006 Tilbake fra legen... Gikk så greit så. Ikke noen store nyheter akkurat Tallene kommer først: Dato: 11/9. Uke: 40+1. Vekt: Ikke målt. BT: 129/92. Hb: Ikke målt. Urin: Negativ. Ødem: 1-2. Leie: Hode. Fl./min: ca 150. SF-mål: 37 cm. Den lille har det bare bra i magen. Og han mente at jeg absolutt ikke skulle bekymre meg for at det er stort barn i magen. Det er visst veldig vanskelig å anslå sånt, så man skal regne med en feilmargin på ca 10 % - og det er jo litt. Uansett om han er stor, så har han det i hvert fall bra inni magen min... Fikk time igjen 20/9, og har allerede time hos gyn. den 18/9. Håper jeg slipper å møte til noen av de timene der, gitt... Men vi får se... Mitt håp er at det skjer noe i løpet av uka... Da skal jeg være riktig så fornøyd! Ellers er formen OK. Sov litt urolig i natt også - men ingen voldsomme kynnere/modningsrier denne gangen. Nattesøvnen har likevel vært bedre... men det er vel naturlig at det røyner på litt nå på slutten... Har vasket tre maskiner med tøy i dag, og satt på oppvaskmaskinen. Ellers har det gått stille og rolig for seg her i dag. Lillegutt er i barnehagen som vanlig. De skulle på tur i dag - så han har nok en spennende dag... Mannen kjører, så han er litt tidligere hjemme i dag enn vanlig. Det er deilig. Regner han hjemme i halv-fem-tiden tenker jeg. Har tatt opp kjøttdeig fra fryseren, så det blir trolig en gryterett eller lign. til middag i dag... Får se hva som finnes i skuffene våre... Må på en liten runde nå... også skal jeg bare sløve på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #2649 Del Skrevet 11. september 2006 Godt at alt er bra med lille snupp! Håper det skjer noe denne uken! Du må vel være utålmodig nå!! Kose deg med mannen senere! <<fødselsvibber>> ... (noe som heter det?) .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2650 Del Skrevet 11. september 2006 Her kommer oppskriften på brownies! BROWNIES 3 dl sukker 1,5 dl hvetemel 2 ts vaniljesukker 4 ss bakekakao 150 gr smør 2 egg Smelt smøret og visp eggene godt sammen. Bland alt det tørre først, så tilfører du smør og eggene til slutt. Rør godt sammen. Ta en kakeform (ca 24 cm i diameter, selv bruker jeg en ildfast form) og smør den godt så kaka ikke setter seg fast (eller bruk bakepapir). Sett ovnen på 200 grader med over/undervarme. Stek i nøyaktig 20 min. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2651 Del Skrevet 11. september 2006 Epica: Takk for vibber... De trengs tydeligvis... Håper noe skjer i løpet av uka.... Får gå til innkjøp av en stor bøtte tålmodighet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. september 2006 #2652 Del Skrevet 11. september 2006 Godt at alt er bra med den lille.. Da gjenstår det bare å få den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #2653 Del Skrevet 11. september 2006 Notere oppskrift!! Håper det snart skjer noe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. september 2006 #2654 Del Skrevet 11. september 2006 Godt å høre at Lillegutt har det bra i magen! Jeg mener det er helt tullete av legen og sette opp nye time til deg om SÅ lenge,- da har du allerede født! For det har jeg bestemt!! Håper Storegutt koser seg i barnehagen idag, og er sliten og fornøyd når han kommer hjem, så han ikke er FULL av energi når han kommer hjem! Må jo være lov å "ønske" seg slitne barn, så det blir litt roligere sånn på slutten! Skjønner mannen som vil kjøre bil til jobb, kollektivtrafikken er aldri til å stole på! Jeg er glad for at sambo jobber ca tre minutter hjemmefra! Håper du koser deg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #2655 Del Skrevet 11. september 2006 Håper du ikke rekker de timene den 18. og 20. ja! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 11. september 2006 #2656 Del Skrevet 11. september 2006 Så bra med fin kontroll hos legen. Skjønner at du kan bli utålmodig framover, og det er jammen ikke mye en kan gjøre for å påvirke heller. Jeg følger nå spent med her inne, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2006 #2657 Del Skrevet 11. september 2006 Heia!! Bra alt sto fint til med den lille! Er nok derfor han bare tar det helt med ro,han nikoser seg der inne!Men plutselig skal du se at han blir lei og kommer fykende ut! Lurt at mannen tar bilen,hadde følt meg tryggest med det! Så blir jeg så glad når jeg leser at du skal sløve på sofaen for det fortjener du jammen meg! Du holder koken i huset og er supermamma for en allerede og snart en til! Det er beundringsverdig! Nå kommer sambo hjem og jeg har ikke gjort noe som helst idag.....Ikke en dritt....Burde lagd middag men...Er så koselig å være her... Lykke til hvis det skjer noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. september 2006 #2658 Del Skrevet 11. september 2006 Jasså, lillegutt holder ut! Håper du slipper å vente så altfor lenge Cr@sh! Håper du får slappet av i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. september 2006 #2659 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. september 2006 #2660 Del Skrevet 11. september 2006 Tenk at du har termin i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå