Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen og Lillegutt er ute og ordner i hagen.

De skal klippe 2 hekker og kutte ned et tre som har vokst over sine egne breddegrader.... Flinke gutta mine!

I går kveld var de ute og klippet gresset. De koser seg stort sammen med leking/jobbing i hagen. Lillegutt er kjempeflink til å hjelpe til! :hjerte:

Man skal tidlig krøkes, ja! Høres ut som at de koser seg masse sammen. Hadde smelta helt, jeg, om det hadde vært mine gutter... Jeg ELSKER å se pappaer ta seg av/passe på/gjøre noe sammen med/leke med barna sine. Kan være villt fremmede, tilogmed! Syns det er helt skjønt å se :hjerter:

Hadde en koselig tur til svigers... Gaven til svigermor falt i smak, så vi hadde gjort et godt valg med å finne på noe som man ofte ikke unner seg selv... :Hehe:

Lillegutt har vært en kjempegutt i dag... Han er bare så flink og blid om dagen :hjerter: Det er tydelig at han har det bra - og det er godt for oss å se...

Han er så søt - Han har lært seg forskjellen på øre, nese, øye, munn, fot og hånd.... så når vi peker på de ulike kroppsdelene kvitrer han fram de herlige små ordene... :hjerter: Han har også blitt en liten rev på å telle - så ALT som det overhode er mulig å telle, skal telles... :ler: Det går litt hulter til bulter med tallene som kommer etter fem - men herregud, han er bare litt over to år... Vi er sååå stolte! :Hehe:

(Ble mye Lillegutt-skryt her, gitt... Men sånn er det å være mamma og pappa!!! :rodme: )

Så bra gaven til svigermor falt i smak! Det er alltid kjekt, særlig når man er litt i tvil.

Storegutt høres så herlig ut! Høres faktisk ut som minste niesa til sambo, hun er alltid blid som ei sol, og skikkelig likandes. Jeg er helt forelska i henne!

Det er lov å skryte av barna sine. Uansett, så er barne sine de flinkeste og beste i hele verden,- det er helt klart! Syns han er kjempeflink tom vet forskjell på munn, nese etc., og som kan telle! Og det er bare sjarmerende når det går litt i surr i tallene! :ler: En, to, tre, sju, fem, seks, åtte, fire... Og det nytter ikke å rette på dem heller, nei! SELVFØLGELIG har de rett!! :ler: Gleder meg til den tiden kommer!

Håper du har en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle! :vinke:

Jeg er her ennå! Får ta oppdatering i kveld - for vi har besøk i dag... Men ingen store nyheter.

Eneste tegnet jeg har hatt på at det kan være noe i gjære om ikke så veeeldig lenge, er at jeg våknet i natt av en voldsom kynner... Men det ble med den ene, kraftige... :roll: Selvfølgelig... :sjenert:

Forteller masse mer i kveldinga! :kyss: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste tegnet jeg har hatt på at det kan være noe i gjære om ikke så veeeldig lenge, er at jeg våknet i natt av en voldsom kynner...

En VOLDSOM kynner høres jo litt action ut da! :sjarmor:

Håper dere koser dere med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3C: Det har jeg faktisk ikke tenkt på... men forhåpentligvis stemmer det veldig bra! ;)

Burpen: Håper det skjer noe før neste helg jeg også... Håper jeg slipper å vente så veldig mye lenger enn det! :sjarmor:

Fru Blå: :klem:

Gullet26: Takk for vibber... Tenk at jeg faktisk trenger fødevibber nå... :legrine:

Mireya: Koselig at du følger med! Nå er det jo ikke lenge igjen til du har termin heller... Hvordan tror du det blir å være mamma til to? Blir nok slitsomt til tider - men også MASSE kos... :Hehe: Og du... kanskje du føder før meg... :ler:

Epica: Søndagen har vært topp! Og enig at det er spennende tider om dagen... ;)

Skrållan: Har bare ikke hatt tid til KG i dag... Men ikke no' fødsel så langt i dag, gitt... :sjenert:

iss: :klem:

Burpen: Du skal nok få beskjed så fort det skjer noe... :Nikke:

Burpen: Enig i at det er fantastisk å se pappa og barna som koser seg sammen... og tro meg - det er enda mer spesielt når det er din mann og ditt/dine barn! :legrine:

Godt å skryte litt av barna ja... :sjenert: Du har sååå masse å glede deg til!

La Traviata: :klem: Lillegutt er selvsagt og helt objektivt selvfølgelig - verdens nydeligste gutt! ;)

Burpen: Ja, kynneren var faktisk VOLDSOM. Hadde det kommet flere hadde jeg helt klart tatt det som begynnende rier... :sjarmor: Men så ble det med den ene da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk av mams og paps i hele dag. Har vært en super dag! Pappa og mannen har gjort siste finish på kjøkkenet og satt på takhatt til den nye vifta... Mamma og jeg har kost oss sammen i sola og med Lillegutt og har til og med fått gått en tur...

Vi grilla deilig kyllingfilet, med tilhørende ris, potetsalat og salat til middag alle sammen. Smakte utsøkt. Ble supermasse ris igjen etter maten (en skikkelig feilberegning fra min side :sjenert: ) - noe som resulterte i at mamma og jeg lagde rislapper til dessert/kvelds... De ble supergode... :sikle:

Mannen har vært supereffektiv i dag. Utenom det han har gjort sammen med pappa, har har vaska badet og dusjen, vasket alle vinduene - både innvendig og utvendig! :klappe: Jeg er heldig som har en så effektiv mann! Utrolig deilig når ting blir gjort helt av seg selv... :kys_2:

Som jeg har nevnt før i dag... så sov jeg rart i natt. Våknet ved halv fire-tiden av at det gjorde vanvittig vondt i hele magen og den stram som en bowlingball... Det var så vondt at jeg ble liggende å kjenne etter om det skulle komme flere... Hadde det gjort det, hadde jeg trolig tatt det for å være rier - men den gang ei. Så den kan vel kalles en voldsom kynner da antar jeg.. :klø:

Lurer så ille på NÅR det skal skje.... :roll:

I morgen skal jeg på kontroll hos fastlegen min. En dag før termin. Jeg kommer til å ta opp overtidskontroll med han allerede da. Legen jeg snakket med da jeg var på ctg på sykehuset mente jo at jeg burde ha en tidlig kontroll pga lang overtid forrige gang, og en relativt stort barn. Vi får se hva han sier... Jeg hadde virkelig håpet at jeg skulle slipe igangsetting og alt som hører med denne gangen... men vi får se... ;)

I kveld går "Kvinnen i mitt liv" på Nrk... Har sett den før - men lurer på om jeg skal kikke på den alikvel... Koselig med en romantisk komedie da... :ler:

Tusen takk for at dere holder følge med meg den siste tida, jenter... Kjempekoselig å komme inn her og se at så mange har vært innom! :kyss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, FØRTI uker...!! :overrasket: Har venta i hele dag på at du skulle gjøre om signaturen din fra 39+6, for 40+x ser så, tja, hva skal jeg si, LENGE ut!! :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk, FØRTI uker...!!  :overrasket:  Har venta i hele dag på at du skulle gjøre om signaturen din fra 39+6, for 40+x ser så, tja, hva skal jeg si, LENGE ut!!  :ler:

:kyss:

:ler2: Ening i at 40+X ser veeelig lenge ut, Burpen... :Nikke: Og egentlig syntes jeg at jeg har venta nok nå... ;) Lurer på når han har tenkt å komme ut, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har modningsrier? Høres kjent ut i hvert fall! :tommel:

Hadde noen sånne jeg også, de minnet om rier men kom enkeltvis, gjentok seg ikke.

Så flink mann du har, deilig at ting blir gjort! og hurra for kjøkkenet som har fått siste finish! :hoppe:

Når kommer det bilder??? Husk å vise fram før du føder i hvert fall! :ler:

Det er veldig spesielt å gå rundt og lure på når det skal skje, og kjenne etter tegn... spennende og samtidig frustrerende når man tror noe skal skje, og så gjør det ikke det...

Jeg følger spent med, og skal jeg tippe vil jeg tro du er tobarnsmamma før neste helg! :-D

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...