Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til idag?

Så flink du er til å gjøre husarbeid. Får reint dårlig samvittighet jeg, av å lese hva høygravide du får gjort hver eneste dag! Føler meg faktisk lat... :sjenert:

Har du noen oppskrift på hvordan du får det til!?

Enig at du må knipe igjen om noe skulle begynne idag, det er nok kjekkest å ha sin egen bursdag!

Jeg ba storesøster på mine knær om å knip igjen så lenge som mulig, sånn at lille niesa skulle være så fersk som mulig når jeg kom på første besøk!

...utrolig nok klarte hun ikke knipe når det først begynte :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg få kommet meg innom her oftere så jeg får fulgt med i innspurten din!!

Sondre henger på ene armen min og jeg prøver å skrive med den andre..men ca 6 kilo baby er tungt gitt :ler:

Det er superlurt å legge masse planer ja!Jeg hadde invitert mam og co på middag!Ble aldri noe av det :sjarmor:

Legger igjen noen vibber jeg;

((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))

((((((((((((((((((((())))))))))))))))))

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med husarbeid sånn rett før termin! :) Imponerende!

Greit å legge mange planer for helga, så om det ikke skulle skje noe, så har du jo i allefall noe å gjøre! :ler:

Du må prøve å knipe igjen sånn at han får en egen bursdag ja, det er mest stas det. Egentlig burde ikke jeg uttale meg noe mer i den saken, jeg som har termin på min og min tvillingssøsters bursdag, og hele resten av slekta også har bursdag rundt den tiden... Stor sjans for at lillejenta vår må dele bursdag med noen, for å si det sånn! :ler:

Ha en kjempefin fredag, og god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Takk for god helg-ønsker... håper det skjer noe jeg også... :sjarmor:

Burpen: Det er jo ikke så mye jeg gjør da... :sjenert: I dag var planen å støvsuge hele huset - men jeg måtte gi meg etter 2/3. Mannen meldte seg frivillig til resten da han ringte i stad. :kys_2:

En egen bursdag er absolutt best... men man vet jo aldri når disse småtissene har tenkt å komme ut... og som du sier - ikke så lett å knipe igjen når det først setter i gang... :ler2:

Skytte: Har skjønt at å legge planer er lurt... for da passer det liksom aldri - og det er som regel da det skjer... :ler:

Takk for vibber... Tenk at jeg faktisk trenger dem nå! :legrine:

Skrållan: :ler2: Det er ikke sååå lett å planlegge terminer da.. :ler2: Er jo ikke sikkert babyen kommer da en gang. Visst ikke at du var tvilling... ;) Så moro da... Kanskje du får tvilling-barnebarn en gang.... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god helg til den fødeklare Cr@sh! :klem:

Der hadde Epona vært innom også jo! Tusen takk for det! :bukke:

God helg til deg også! :kyss:

-----------------------------------------------------------------------------------

Har sovet en time på sofaen... :sove: Det gjorde godt!

Som jeg skrev over her... så sa ryggen stopp da jeg var 2/3 i huset med støvsuginga. Mannen ringte og påtok seg frivillig resten når han kommer hjem. Snille mannen. Han er veldig opptatt av at jeg ikke skal slite meg ut om dagen - og det er jo betryggende. Han foreslo enkel middag i dag også... så vi utsetter tikka masala til i morgen eller søndag, for å grille hamburgere i dag. Været er jo knall, så sånt sett er det helt toppers... også kan jeg og Lillegutt bare kose oss når jeg henter ham - i steden for at jeg blir stående på kjøkkenet... :sjarmor:

Skal straks hente Lillegutt nå... Gleder meg til å se han! :hjerte:

Ryggen er litt vrien i dag... men det hjalp å ligge utstrakt på sofaen en times tid... :sjarmor:

Takk for mange koselige besøk, jenter!

Jeg oppdaterer mer i kveldinga!

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm, så mye gode kaker det bakes her inne, synes nesten jeg kjenner lukta av nybakt eplekake enda... ;)

Håper du får en strålende helg, med eller uten action. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kopiert 3 oppskrifter fra deg. Jeg får spare dem til en gang vi skal ha besøk av en hel gjeng. Ørnen er nemlig av den typen som synes det er særdeles vanskelig å ha kake i frysern... De blir fort borte, gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xania: Helga blir nok bra uansett tenker jeg.... :Nikke: God tur på søndag... :reise:

Epica: En hvil gjorde skikkelig susen i dag... :sjarmor: Har vært svært sjelden jeg har lagt meg nedpå sånn - men det var jammen deilig! Kanskje jeg holder hele gullrekka i kveld nå da... :ler2:

Fjellrypa: :ler2: Det er i hvert fall godt at kakene du baker faktisk blir spist da... :sjarmor: Og tro meg - Det er mye DIGG i de kakene jeg har bakt den uka her... :Hehe:

-----------------------------------------------------------------------------------

Det har kommet en norskutviklet smokk som heter ORTODENT som skal hindre barn som bruker smokk i få bittfeil... Hørte om den på God Morgen Norge her en dag, og har lest litt på nettet. Kanskje det er verdt å prøve en sånn på nestemann... Kan jo ikke skade i hvert fall. Er jo ikke sikkert den nye babyen vil ha smokk en gang - men det får vi jo bare ta som det kommer...

De selges visst på Ditt Apotek, Alliance Apotek og i barneutstyrbutikker... Jeg får se neste gang jeg er i en av de nevnte butikkene. De koster sikkert så hatten passer da...

Annen link om smokken

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, den smokken så genial ut! Kanskje vi må prøve den etterhvert, hvis nurket vårt vil ha smokk! Takk for tipset! :)

Det er ikke så lett å planlegge terminer nei, i allefall ikke hvis babyen i seg selv ikke var helt planlagt (som i vårt tilfelle...)! :ler2: De får bare komme når de selv velger å komme! :)

Jeg er tvilling ja! :) Vi er toegget da, så vi finnes ikke like av utseende eller personlighet. Vi er mer som 2 vanlige søstre som tilfeldigvis er født samme dag. Men det har vært ganske greit å ha en jevngammel søster i oppveksten, var bestandig noen å leke med! :sjarmor:

Så snill mannen din er som tilbyr seg å gjøre ferdig husarbeidet! :sjarmor: Er det ikke godt å ha en sånn mann, som ikke vil at du skal overbelaste deg og sender deg til sofaen mens han gjør jobben? Sånn er min også for tiden! :hjerte: Til tider litt frusterende, for jeg føler jo meg i god form, men også veeeeldig godt! :ler2:

Håper du får en super fredagsaften sammen med mannen og Lillegutt, kos dere! :) Og husk, neste fredag er det jammen godt mulig at dere sitter der med en bitteliten guttunge! :hjerter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, smokken så rar ut, men veldig genial. :) Skader jo ikke prøve da ;)

Huff, vond rygg vet jeg alt om. Pass godt på deg selv nå, vennen. Må ikke slite deg ut helt nå når det er så tett inntil fødsel og greier.

Ha en strålende helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa! Måtte bare innom en liten tur og se hvordan det står til med deg! Nå håper jeg det skjer noe snart, så jeg neste gang jeg kommer meg på nett igjen har spennende nyheter å se frem til! ;)

Imponert over hvor sprek og flink du er jeg, men det er vel lett sånn det blir at man MÅ ha noe å henge fingrene i mens man venter. Pass på ryggen din, og resten av kroppen.

Kjempegedigen god helg :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Må sjekke med jevne mellomrom hvordan det står til her. *spent*

Den smokken har jeg også sett, kanskje det var i bladet Gravid eller noe sånt... Ganske genialt. Har selv hatt tannregulering, og det er ikke akkurat uvanlig å ha hatt det. Alt er jo verdt et forsøk for å unngå det, mener jeg. :)

Men litt spent på hva de koster ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...