Liljen Skrevet 27. august 2006 #2361 Del Skrevet 27. august 2006 Så utrolig kjekt med nytt mediamøbel da Mannen min eeelsker slike ting han. Hvordan er formen i dag da, vennen?? "say a little prayer" er en nydeli sang. Utrolig kjekt å sitte å mimre av og til. Vi gjorde og det her om dagen.. Husker du den gangen... osv Ha en strålende søndag med mann og barn. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2362 Del Skrevet 27. august 2006 En liten hilsen i natten !! ← Er du såå sent oppe? Det må jeg si... Uansett veldig koselig med en nattelig hilsen da! Så utrolig kjekt med nytt mediamøbel da Mannen min eeelsker slike ting han. Hvordan er formen i dag da, vennen?? "say a little prayer" er en nydeli sang. Utrolig kjekt å sitte å mimre av og til. Vi gjorde og det her om dagen.. Husker du den gangen... osv Ha en strålende søndag med mann og barn. stor stor ← Ja, mediamøbel er toppers... kanskje særlig viktig for gutta... Men jeg må si at jeg er fornøyd med dette jeg også... Formen min kjennes god ut i dag... Men jeg er ikke lenge siden jeg stod opp da... Mannen lagde frokost til oss med toast og te... Heldig jeg er... Mimring er kjempekoselig! Synd man egentlig bruker litt for liten tid på det... Man har litt for lett for å glemme ting, både små og store gleder... Ha en flott søndag du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2363 Del Skrevet 27. august 2006 38 fullgåtte uker i dag... og kun 2 uker og 2 dager til UL-termin! Fra 38 uker til 38 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #2364 Del Skrevet 27. august 2006 woooow... 38 uker :hoppe: Det er så spennende her fremover, vennen. Så herlig å få ferdig frokost da. Helt deilig å stå opp til noe sånn.. Og nye kjøkkenet.. *missunneli* stor stor søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. august 2006 #2365 Del Skrevet 27. august 2006 38 uker Nå nærmer det seg virkelig for oss begge to Når er mensterminen din egentlig? Ble ikke du flyttet "den riktige veien" da du var på UL? Nå fikk jeg lyst på bakte poteter til middag i dag Men siden vi ikke har handlet inn til det er jeg pent nødt til å vente Det er så spennende inne hos Murmel nå Kanskje det er noe på gang? Så heldig du er som får frokost av mannen, min sover som regel lenge etter at jeg har stått opp så det nytter ikke å vente på at han nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. august 2006 #2366 Del Skrevet 27. august 2006 Jøje!! 38 uker!! Nå kan det jo være like om hjørnet for deg... Kjempespennende! Så snill mannen er om lager frokost til deg! Kanskje min også blir snill, etterhvert som magen kommer... Hehe, fikk han til å høres slem ut, og det er han ikke altså! Men frokost lager han ikke til meg... Han er nok litt for vant med at jeg skjemmer han bort! Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. august 2006 #2367 Del Skrevet 27. august 2006 for 38 uker! Nå kan det jo skje når som helst, superspennende!! :-D Så snill mann du har som lager frokost til deg! Sånne mannfolk skulle alle hatt! Skal ikke klage jeg da, min lager både frokost og middag til meg hvis jeg ikke orker selv... Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2368 Del Skrevet 27. august 2006 Liljen: Ja, tenk 38 uker... :klø: Utrolig... Ferdig frokost er slettes ikke verst, nei... og i dag fikk jeg til og med te og greier... Faktisk kjempelenge siden jeg har drukket det - smakte så godt atte... IdaC: Snart er vi mammaer! Utrolig flott å tenke på! Stemmer at jeg ble flyttet "riktige veien" på UL. Mensterminen min er 18. september... Men det kan jo bety at jeg ikke får ut mageboeren før nærmere, eller kanskje etter den datoen da... Men det vil jeg helst ikke Ikke denne gangen... Superspennende hos Murmel - Godt at Kverris oppdaterte om barnedåpen, ellers ville jeg nesten gått av skaftet her... Burpen: Er litt ekstraservice her om dagen... Gode mannen min! :kys_2: Han er så god atte.. Tviler ikke på at din også er god 'assa... Ha en deilig søndag du også! Skrållan: Ja, mannfolka kan hvis de vil! Vi er heldige vi... som har menn som er så snille med oss... Det er kjemperart at det bare er 2 uker igjen til termin... Nå KAN det faktisk skje når som helst (bortsett fra at jeg har mine tvil om at det skjer noe som helst før midt i september da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2369 Del Skrevet 27. august 2006 Alt vel her... kommer med oppdatering litt senere i dag, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. august 2006 #2370 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje du føder på bursdagen min? Det gjorde ene venninna mi... Veldig fin dag... Har alltid syntes det var greit med bursdag litt utpå høsten! Gratulerer med 38 uker, og forhåpentligvis ikke lenge igjen! Og så får du fortsette å kose deg med skjønne lillegutt og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. august 2006 #2371 Del Skrevet 27. august 2006 Hei hei! Woho!! 2 uker til termin Går dagene fort eller trengt? Overlever du i sommervarmen? Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. august 2006 #2372 Del Skrevet 27. august 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her. Og sannelig skal du føde snart du også! Håper du har hatt en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2373 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje du føder på bursdagen min? Det gjorde ene venninna mi... Veldig fin dag... Har alltid syntes det var greit med bursdag litt utpå høsten! Gratulerer med 38 uker, og forhåpentligvis ikke lenge igjen! Og så får du fortsette å kose deg med skjønne lillegutt og mannen! ← Når har du bursdag da? *nysgjerrig* September virker som en fin måned å ha bursdag i... Ikke for nærme jul, og heller ikke midt i skoleferien... Hei hei! Woho!! 2 uker til termin Går dagene fort eller trengt? Overlever du i sommervarmen? ← Du... dagene går såå fort! Nesten for fort... Plutselig er det søndag igjen... og ukeskifte... Utrolig! Sommervarmen overlever jeg, ja... Det er ikke så godt å varmt her nede som oppe hos dere... Heldiggriser... Men det er fin temperatur og sola titter fram, så vi kan ikke klage... Nå er det lenge siden jeg har vært her. Og sannelig skal du føde snart du også! Håper du har hatt en fin søndag! ← Ja, plutselig er det liksom min tur! Utrolig rart... Syntes ikke det er lenge siden jeg tok den positive testen, jeg... Søndagen min har vært riktig så bra... Skal komme med en skikkelig oppdatering nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. august 2006 #2374 Del Skrevet 27. august 2006 Når har du bursdag da? *nysgjerrig* September virker som en fin måned å ha bursdag i... Ikke for nærme jul, og heller ikke midt i skoleferien... Bursdag 16. jeg... Synes det er en veldig fin tid. Ofte varer jo sommeren så lenge at det fortsatt er varmt og fint å ha ute-selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2375 Del Skrevet 27. august 2006 Dagen startet med deilig felles frokost... og så satte vi i gang med å få på plass det nye mediemøbelet. Det gikk strålende og passe såååå fint inn! Vi er superfornøyde! Nå mangler vi bare en liten kabelskjuler... så er alt helt hundre! Ut på formiddagen kom mamma og pappa en tur... Pappa og mannen har jobbet på kjøkkenet, mens Lillegutt, mamma og jeg har kost oss med å leke og skravle... Kjempekoselig... Gutta var såååå effektive i dag, og har fått på plass alle lister og vifta... så nå er det faktisk bare en runde med acrylmasse og litt malearbeid som gjenstår, utenom flisene! Tror forresten vi har funnet de flisene vi vil ha... så da blir det nok til at vi bestiller dem i morgen. FagFlis mente at vi da ville ha dem på fredag.... så før den tid blir ikke kjøkkenet helt komplett. Men det skal vi nok greie å holde ut... For til slutt blir det helt perfekt! Lillegutt har kost seg masse sammen med oss i dag... Han er jo sååå glad i mormor og morfar, så han lyser opp som en liten sol når de kommer på besøk. Herlig å se! Mamma og jeg skravler og koser oss. Mamma er nesten mer som bestevenninne enn som mamma blitt. Vi kan snakke om alt, og har mange av de samme interessene... Kjempekoselig! Utrolig hvordan et forhold kan utvikle seg... Jeg husker jeg syntes mamma var så "slitsom" da jeg gikk i en av de siste klassene på vgs... Men så var jeg i en litt annen livssituasjon den gangen også da... og ønsket meg bare frihet, frihet, frihet... Måtte støvsuge hele huset igjen i dag (gjorde det fredag kveld)... Men sånn er det når man pusser opp. Støv og sagflis overalt! Men nå er det rent og pent her igjen... Vaskmaskinen er satt på med arbeidstøyet til mannen, oppvaskmaskinen tusler og går og mannen dusjer etter en lang arbeidsdag - og samtidig skrubber han fliser og dusjkabinett! Flinke mannen min! :kys_2: Etter på har vi tenkt å unne oss litt take-away! Orket ikke begynne med noe mat så sent, så i dag fikk Lillegutt mat fra glass - så kjører en av oss ned på gatekjøkkenet etterpå. Det må jo være lov en gang i blant... Lillegutt sover søtt... Han var helt utslitt etter en lang dag uten soving sammen med oss og mormor og morfar... Men han var veldig fornøyd... og la seg med et smil og munnen! Nå skal jeg kikke litt rundt... også blir det kos sammen med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2376 Del Skrevet 27. august 2006 Bursdag 16. jeg... Synes det er en veldig fin tid. Ofte varer jo sommeren så lenge at det fortsatt er varmt og fint å ha ute-selskap. ← 16. høres ut som en fin dato... Sant som du sier.. Sommeren har blitt lang, så september er som regel god og varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. august 2006 #2377 Del Skrevet 27. august 2006 Høres virkelig ut som om du koser deg med familie og fornyelser i huset for tiden! for 38 uker! Nå blir det virkelig spennende å følge deg fremover! Regner med du begynner å bli temmelig klar, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. august 2006 #2378 Del Skrevet 27. august 2006 Take-away er lov innimellom ja, i allefall her i huset! Er ikke så ofte vi tyr til det vi eller, men noen ganger er man bare nødt... Det virker som om du og mamman din har det veldig bra sammen! Er helt utrolig hvordan mødrene våre "forandrer" seg bare vi blir ferdige med de opprørske ungdomsåra vettu! Ha en flott koseaften sammen med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. august 2006 #2379 Del Skrevet 27. august 2006 for 38 uker! Jammen går det unna! Kjøkkenet deres høres kjempefint ut, kommer det bilder når det er ferdig eller.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #2380 Del Skrevet 27. august 2006 Så kos at han er så glad i besteforeldrene, kjempesøtt for 38 uker!! Guuuuuuuuurimalla!!!!! Så kos at du har et så bra forhold til mamma'n din. Koooose deg med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå