Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2061 Del Skrevet 31. juli 2006 ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 31. juli 2006 #2062 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjempekoselig å lese i boka di, nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2063 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjempekoselig å lese i boka di, nå er det ikke lenge igjen! ← Koselig å høre... Nei, det er jammen ikke lenge igjen nå... Fy som tida flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2064 Del Skrevet 31. juli 2006 I disse Zidane-tider må jeg bare linke til DETTE spillet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 #2065 Del Skrevet 31. juli 2006 Gleder meg til å se vuggen. Den hørtes nyyyydelig ut, vennen Er fotballspillet gøy?? Jeg er helt håpløs på fotball.. Måtte alltid være keeper på skolen, når vi spilte.. Helt elendig med andre ord God natt og sov så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 1. august 2006 #2066 Del Skrevet 1. august 2006 God morgen! Hvordan er det med ribbena dine, får de gjennomgå om dagen eller går det greit? Nå er vi offisiellt høygravide vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. august 2006 #2067 Del Skrevet 1. august 2006 34 uker? Nå nærmer det seg virkelig for deg, altså! Så spennende! Høres ut som en super jentedag du hadde her om dagen, og minst like supert å komme hjem til gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. august 2006 #2068 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. august 2006 #2069 Del Skrevet 1. august 2006 Må litt for 34+2 jeg da! Nå er det jammen ikke lenge igjen!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. august 2006 #2070 Del Skrevet 1. august 2006 Har du hatt en fin dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. august 2006 #2071 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. august 2006 #2072 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. august 2006 #2073 Del Skrevet 2. august 2006 Hvor er du? :klø: Du kan ikke bare forsvinne sånn i flere dager Håper du har det bra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2074 Del Skrevet 2. august 2006 Sååå mange koselige hilsner.... Tusen takk, snupper! --------------------------------------------------------------------------------------- Liljen: Ja, vuggen var helskjønn.. Skal huske å vise frem bilde når den er oppsatt.. Det fotballspillet tror jeg hvem som helst kan fikse... Poenget er å skalle ned flest mulig motspillere... Cathie: Er vi høygravide nå? Ja, jaggu! Da er det jammen ikke lenge igjen... Ribbeina får stort sett være i fred hos meg, men kjenner det utrolig godt enkelte ganger når jeg sitter foroverbøyd - da er det akkurat som han skal si i fra at "denne stillingen her passer ikke meg, mamma!" Fjellrypa: Går superfort fram til terim nå ja... MissS: Skrållan: Takk for koselig 'ing! Murmelmy: Ja, har hatt det flott... har bare ikke hatt tid til å oppdatere... Kommer mer nedenfor IdaC: :kys_2: Missbumblebee: tilbake, vennen! IdaC: Litt ulikt meg å ikke oppdatere hver dag, jeg vet... Men hadde rett og slett hverken tid eller ork i går... Men det kommer nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2075 Del Skrevet 2. august 2006 Dagen i går gikk så fort fra meg at jeg rett og slett ikke fikk tid til oppdatering i dagboka... Var så vidt innom her og besøkte noe andre dagbøker - men min egen ble litt tilsidesatt i går... Men hadde en allright dag. Lillegutt og jeg sov nesten til klokka var ti! Det var såååå deilig... men gjorde jo at dagen begynte en del senere enn vanlig da... Vi koste oss med frokost og lekte litt med lego og biler etter at vi hadde stelt oss - også tok vi en kjæretur for å handle litt og stikke innom mamma'n min på jobben. Det var en trivelig tur, selv om den ikke var så lang... Lillegutt oppførte seg som en engel, selv i matbutikken, der han egentlig pleier å bli litt urolig... Snille gutten min... Før vi gikk inn i matbutikken, hadde han fått en 20-kroning i lomma si av mormor - og det var jo kjempestas. Den skulle vi kjøpe is for.... og sånn ble det. Han fant is, ga den til dama i disken og betalte med pengene i lomma... Måtte bare ha litt hjelp til å putte vekslepengene tilbake i lomma igjen + å få isen ut av papiret... Sååå stolt når han fikser sånt selv.... Da vi kom hjem, puttet vi resten av pengene på sparebøssa hans.... (Må poste nå - Lillegutt er våken - oppdaterer mer etterpå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 2. august 2006 #2076 Del Skrevet 2. august 2006 Ribbeina får stort sett være i fred hos meg, men kjenner det utrolig godt enkelte ganger når jeg sitter foroverbøyd - da er det akkurat som han skal si i fra at "denne stillingen her passer ikke meg, mamma!" ← Akkurat sånn er det her å Som et sånn press opp der! De vet å si fra allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. august 2006 #2077 Del Skrevet 2. august 2006 Uff nå fikk jeg dårlig samvittighet her. Ikke meningen å etterlyse deg, men det er som du sier noe med vanen. Er så vant til at du oppdaterer hver dag, og når du ikke gjør det blir jeg bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2078 Del Skrevet 2. august 2006 Akkurat sånn er det her å Som et sånn press opp der! De vet å si fra allerede ← Ja, tenk at de faktisk har egne meninger allerede! Uff nå fikk jeg dårlig samvittighet her. Ikke meningen å etterlyse deg, men det er som du sier noe med vanen. Er så vant til at du oppdaterer hver dag, og når du ikke gjør det blir jeg bekymret ← Ikke ha dårlig samvittighet da... Det er jo bare koselig å bli etterlyst... Alltid hyggelig når noen bryr seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2079 Del Skrevet 2. august 2006 Sånn... Nå har vi spist litt etter at Lillegutt våknet... Så nå kan jeg ta resten av oppdateringen: Resten av gårdsdagen gikk med til å gå en tur i vogna, og da sovnet Lillegutt en times tid. Ennå så lenge han sov om morgenen... Da mannen kom hjem, spiste vi middag før vi satte nesene våre avgårde for å kjøpe inn gipsplater og litt plank til vi skal begynne på kjøkkenet. Det gikk så fint så. Lillegutt og jeg så på noen båter de hadde der, mens mannen lastet kjøpet vårt på taket. De hadde også noen sånne vannfontener i stein - og det ble Lillegutt sååå optatt av. Utrolig moro med vann - det skal være helt sikkert. Siden vi dro på shopping, kom ikke Lillegutt i seng før ni... Men sånn går det an å gjøre når han har fri fra barnehagen... I går kveld ble det to episoder av Grey's anatomy som vanlig - noe som resulterte i en meget trøtt Cr@sh i morges... Men Lillegutt sov lenge i dag også - så jeg skal jammen ikke klage... I dag har vi bare vært hjemme. Vel... vi har vært ute og gått tur da - men altså ikke vært noe på farta... Deilig det også... I ettermiddag kommer broren min en tur. Det blir koselig. Lillegutt kommer til å bli i fyr og flamme - de koser seg sånn sammen. Jeg har tenkt å lage taco til middag i dag. Det er broren min sin favoritt - så da passer det bra... De to siste dagene har jeg hatt et plutselig kvalmeanfall midt på dagen - og det kommer liksom ut av intet... Vel... når jeg tenker meg litt mer om, så har det begge gangene kommet i forbindelse med at jeg har spist. Enten mens eller etterpå... Er skikkelig ekkelt - og jeg har måttet gå og legge meg litt på sofaen begge gangene.... Noen andre som har hatt det sånn? Er det normalt? (Det er det sikkert - det aller meste er jo normalt i et svangerskap...) Nå skala jeg kose meg med Lillegutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2080 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg har så innmari lyst på salte ting for tiden... Goldfish, ostepop, potetsticks, salt potetgull, chilinøtter... ...You name it - I want it! Huff... hvorfor skal alt man har lyst på være så usunt... Kunne tenkt meg vannmelon, bringebær og jordbær også.... Men har vi det da? Neeeei.... Typisk! Har forresten ikke sett Fru Blå her inne på noen dager - så nå spørs det vel om det ikke kanskje er fødsel på gang... Superspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå