Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

:overrasket:  :overrasket:

Herregud så tragisk!!!!  :tristbla:

Er det mulig?? .....................  :overrasket:

Jeg syntes det er helt tragisk... han gutten så sååå liten og sliten ut, stakkars. Huff... det kan nok hende jeg kanskje overreagerer litt.... men herregud da... Han var maks seks år - kanskje ikke mer enn fire!

:tristbla: Jeg ble skikkelig utav meg jeg... :grine:

:sjenert: Gravid som jeg er, tar jeg ikke akkurat lett på sånt for tida... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var kjempekoselig hos broren min.

Vi storkoste oss med pizza, skravla og hadde det koselig. Det har blitt sååå fint hos ham. Ikke så mye mer enn maling og nye lister som skal til! :klappe:

Nå ser vi fotballkamp - Sveits mot Ukraina... :roll: Ikke akkurat min favorittsyssel for tiden... Blir liksom litt utålmodig av det!

Planer for i morgen er:

- Støvsuge

- Vaske over badet

- Bake sjokoladekake

- Smøre Vestlandslefser

- Ut og kjøpe jordbær

- Rydde litt her og der

- Gjøre klar pakkene til mannen

Blir koselig med bursdagsfeiring i huset igjen! :hoppe: Neste bursdagsfeiring blir når knøttet i magen kommer ut... og etter det er det ikke mer bursdag før jeg fyller år i januar...

Men, men... Mange andre som har bursdag da! Så kaker og feiring blir det nok litt av uansett.. :mrgreen:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Nå har jeg oppdatert meg her hos deg. ;) Og du som har kommet deg inn i 3 trimester helt uten at jeg fikk det med meg... :sjenert:

Skjønner veldig godt at du reagerte på den stakkars lille gutten som måtte gå så sinnsykt langt!

Er litt trøtt ennå, så jeg finner ikke på så mye å skrive akkurat nå, men jeg er nå hvertfall innom og sier her! :vinke: Ha en kjempefin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh kake *nam,nam* står til snuppa i dag regner det her så prøver å oppdatere meg litt i disse bøkene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh snuppa! Nå er det noen dager siden jeg har vært innom deg, og jeg liker overhode ikke når jeg er borte fra KG, men tiden og formen tillater det bare ikke noen ganger.

Håper det endrer seg snart da :)

Stakkars lille gutten, noen mennesker tenker bare ikke med hodet sitt :sur:

Så maten har begynt å smake godt igjen? Det er bra. Det har det faktisk hos meg og, men jeg hadde håpet at jeg skulle kutte ned på sjokis da, men den gang ei. Kanskje vi har fått tilbake litt av matlysten fordi det ikke er så varmt lenger?

Håper du ikke sliter deg helt ut i dag med den listen din og at dere får en fin feiring. Jeg stikker nok innom igjen, akkurat våknet, så jeg er ikke heeelt med ennå :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen i dagboka mi, Cr@sh! Det er flott å være i toppform ja, spesielt siden det nå er bare 10 uker igjen til termin. Nå vet jeg at det er såpass kort tid igjen at dersom jeg får noen plager nå så skal jeg alltids takle dem!

Synes det høres ut som du er i god form også jeg! Hormontroll blir vi vel alle til en viss grad i graviditeten, så det får kanskje bare omverdenen finne seg i... Men man føler seg jo som en - sorry uttrykket - drittsekk når man enkelte dager bare kjefter og smeller på alt og alle. Verst er det når det går utover småsøskenene - vår lillemor er virkelig i trassalderen nå og jeg merker at lunta mi er litt vel kort enkelte dager.

Kos deg videre med den voksende magen - vi skal vel enda legge til rundt 10 cm på symfysemålet før vi gir oss! :)

Endret av Eliza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid til å skrive så mye nå... Men takk for alle koselige hilsner, jenter... Jeg svarer i kveld... ;)

Ble helt :legrine: når jeg kom inn på KG nå og så at La Traviata har født! Endelig! :hoppe: Og for en ekspressfart på den nydelige, lille Ylva! Tenk å komme til verden med sin egen pappa som jordfar! :legrine: Får helt tårer i øynene jeg!

Grattis med en vakker jente, La Traviata! :klem:

Her går det unna med forberedelser til i kveld...

Har bakt sjokoladekake og lagt lefser i bløt.

Har brettet tøy og vasket sengetøy.

Og nå er det tid for støvsuging og litt vasking på badet. Etter det er det verste gjort... så da blir det lunsj før jeg skal ut og kjøpe jordbær! :sikle:

:klem: til alle fra en lettrørt Cr@sh...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært så tidlig på morgen Cr@sh. Må si det er fart i deg :)

Jeg og ble veldig rørt av å lese inne hos LT. Det må være en utrolig følelse å ta imot sitt eget barn. Kan tenke meg at han er ganske så utenfor selv ennå stakkar :)

Jordbær fikk jeg og lyst på nå, men orker ikke å gå til butikken. Mannen har tatt bilen, den står på togstasjon :sjenert: Tror jeg skal tidlig opp i morgen og kjøre ham til toget så har jeg bilen resten av dagen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: Tredje trimester, ja! :hoppe: Det har jeg faktisk ikke tenkt over engang.. :sjenert: Er det ved 29. uker det? Eller 28? Tida går så fort... Stikker innom hos deg etterpå, jeg... :kyss:

Gullet26: Kake ja! :sikle: Kan man noen gang få nok? :ler: Det har vært litt dårlig med oppdateringer rundt om i dagbøkene fra meg også... Men sånn blir det bare noen ganger... :klem:

Murmelmy: Takk for :klem: på veien! Ble en litt hektisk, men veeeldig vellykket og koselig dag i går...

IdaC: Godt at maten begynner å smake igjen ja... noen ganger er det bare litt synd at man blir så fort mett... :ler: Er jo ikke plass til så mye der nede nå... Fint å høre at det begynner å smake igjen for deg også... Det med snop og sjokkis er jo et stort emne bare for seg selv - men det er sant, jeg også bør trappe ned litt der... selv om det er veeeeldig vanskelig. Og nå som vi har hatt bursdag i huset er det jo litt kake her også... :sjenert;

Eliza: Godt å høre at du er i toppform. Er jammen ikke i verst form jeg heller, nei... Men det går litt opp og ned hver dag. Men stort sett er det bare bra! :sjarmor: Rart, som du sier at vi trolig skal legge på ca 10 cm på SF-målet før vi er i mål! :overrasket: Jeg fikk kommentar da jeg leverte i barnehagen i dag: "Nå er det vel ikke lenge igjen, vel?" :ler2: Neida... "bare" 10 uker! :legrine:

Du må kose deg med magen du også... og passe på å få nok hvile til tross for toppformen! Stor sommerklem til deg.

IdaC: Ja, ble helt :grine: av fødselen til LT! Men samtidig helt :hoppe: ... Tenk.. om ikke lenge er det vår tur! Det går fort fram dit! :Nikke: Jordbær er knallgodt. Vi spiste opp 4 kurver under bursdagsfeiringa i går... men jeg har ennå to i kjøleskapet som skal renskes og spises i dag... :sikle: Håper du får en fin dag, vennen! :kyss:

Missbumblebee: :vinke: Takk, og det samme til deg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagsfeiringen i går ble skikkelig bra! :hoppe:

Kaka smakte fortreffelig, mannen var fornøyd og gjestene like så. Deilig med vellykket familiebursdag da... Vi var bare de aller nærmeste i går - men det er nesten ekstra koselig det, for alle kjenner hverandre sååå godt og kommer sååå godt overens... :sjarmor:

Nå har jeg levert Lillegutt i barnehagen. Han ville ikke at mamma'n skulle gå i dag... :grine: Men jeg snakket med barnehagen da jeg kom hjem - og alt var bare fryd og gammen før jeg en gang var ute av porten... :ler: Godt å vite for en mamma det!

I dag har jeg INGEN planer og det er kjempedeilig. Det eneste jeg har på tapeten er å lage meg en liste over hva vi må ha med på bilenferien. Det er jo ikke akkurat krevende... :ler:

Så i dag blir det mye sofa-ligging, TV-titting og avslapping... :sove: Syntes jeg fortjener det etter to hektiske dager tidlig i uka... :sjarmor:

Ja, tenkt - allerede på lørdag skal vi avgårde på ferie. Syntes ikke det er lenge siden det bare var i det fjerne... Håper det går greit å sitte så lenge i bilen. Vi skal kjøre drøye 100 mil hver vei. Men det tar vi over to dager... Kan ikke kjøre i ett strekk med et hormontroll i forsete og en nysgjerrig toåring i baksetet... :ler2:

Nå skal jeg på en liten runde! :vinke:

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere hen i ferien? det hørtes voldsomt langt ut med 100 mil altså... men det går sikkert bra! Jeg skal kanskje kjøre fra bergen og hjem helt alene imorgen jeg, så jeg skal kanskje ikke si noe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skal dere hen i ferien? det hørtes voldsomt langt ut med 100 mil altså... men det går sikkert bra! Jeg skal kanskje kjøre fra bergen og hjem helt alene imorgen jeg, så jeg skal kanskje ikke si noe..  :sjenert:

Vi skal til Nordland! Vakre Nordland! Tror nok det går greit å kjøre... Må bare ta den tida vi trenger og stoppe når vi har lyst. Vi kjørte oppover i fjor også - men da var jo Lillegutt bare året, og sov mye på veien.. Blir nok ikke sååå enkelt i år - men det går sikkert greit.

Egentlig burde jeg vært på apoteket og fått tak i støttestrømper. Det er sikkert greit å ha på veien... Får se hva jeg får gjort i morgen...

Hjem fra Bergen alene! :overrasket: Da må du evt. kjøre veldig forsiktig da vennen! Men det går sikkert veeeeldig fint! :Nikke:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Nordland! Vakre Nordland! Tror nok det går greit å kjøre... Må bare ta den tida vi trenger og stoppe når vi har lyst. Vi kjørte oppover i fjor også - men da var jo Lillegutt bare året, og sov mye på veien.. Blir nok ikke sååå enkelt i år - men det går sikkert greit.

Egentlig burde jeg vært på apoteket og fått tak i støttestrømper. Det er sikkert greit å ha på veien... Får se hva jeg får gjort i morgen...

Hjem fra Bergen alene! :overrasket: Da må du evt. kjøre veldig forsiktig da vennen! Men det går sikkert veeeeldig fint! :Nikke:

:kyss:

Å, det hørtes kjempekos ut! Jeg har så lyst til å dra en tur nordover selv, men min kjære får ikke noe ferie før om 6 mnd, og da har vi jo baby og ikke tid til det likevel... Skal kjøre forsiktig hjem jeg altså med masse pauser også, dvs, hvis jeg skal ha bilen jeg skal over å se på, ellers blir det tog hjem igjen også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Koooose deg i sofa med avslapning, deilig det! ;)

Håper det blir fint vær i ferien! :kyss:

*vente å se om det dukker opp liste* ............. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har på tapeten er å lage meg en liste over hva vi må ha med på bilenferien. Det er jo ikke akkurat krevende... :ler:

Ja, tenkt - allerede på lørdag skal vi avgårde på ferie. Syntes ikke det er lenge siden det bare var i det fjerne... Håper det går greit å sitte så lenge i bilen. Vi skal kjøre drøye 100 mil hver vei. Men det tar vi over to dager... Kan ikke kjøre i ett strekk med et hormontroll i forsete og en nysgjerrig toåring i baksetet... :ler2:

En lista till bilsemestern - ja det har jag också tänkt på. Mycket roligare än att jobba :sjarmor:

Vi ska också köra långt med bilen i sommar (med en 2½ åring, en gravid kvinna och en man med ryggproblem). 75 mil till min släkt, så 90 mil till mannens, och så 90-100 mil hem.

Vi planerar att ta första streckan på en dag. Räknar med snabba och fina svenska motorvägar i 65 mil eller så - och ska planera körningen efter sonens sömn.

Andra streckan tar vi på tre dagar med en heldag på en djurpark på vägen, och gott om tid att stanna och njuta av svensk fjällnatur och norska landskap med berg och fjordar. Hemresan blir nog i två etapper, hittade en bra väg med billig övernattning på vägen sist.

Jag tycker det är smart att ta den långa resan som mer än bara en transport. Att passa på att få se saker längs vägen. Mannen min har längtat tills nu när vår son är gammal nog att uppskatta stoppen. Fast det HADE varit skönt om man bara kunde flyga en timme i vardera riktning också...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh!

Takk for hilsen i dagboka mi! ;)

Hørest ut som det var en koselig bursdagsfeiring for mannen din.

Jeg så på linken du hadde lagt ut om bryllupsdager og fant ut at jeg og mannen har Ullbryllupsdag i oktober. :) Rart å tenke på at vi har vært gift i snart 7 år, men så var vi tidlig ute med å gifte oss også da.

Det høres koselig ut med en bilferie, jeg har også lyst, men det blir for langt for oss å reise helt til Troms eller Rogaland der vi har familien.

Bare husk på å kjøpe inn bilsyktabletter til mindstemann. Så slipper dere at han blir syk underveis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Koselig at du stikker innom!

Missbumblebee: Ja, vi får kjøre forsiktig alle vi som skal ut på biltur... :Nikke: Det er alltid koselig å reise med bil på den måten... bare man tar seg goood tid. Blir spennende å høre om det blir bil på deg da! :sjarmor:

Epica: Gjett om jeg skal kose meg... :sjarmor: Deilig med ferie! Liste ja! :ler2: Dukker nok opp noe etter hvert skal du se.... ;)

Furstina: Bilferie er egentlig ganske koselig... bare man gjør som du sier... Tar hele reisen som en tur og ikke bare en transport fra A til B. Vi skal stoppe og overnatte etter ca 60 mil hos familie. Og før den tid, blir det nok mange stopp i løpet av dagen... det er jo det som er koselig. Vi regner med å bruke to dager opp og to dager ned igjen... Da slipper vi å kjøre og kjøre og kjøre... Vi hadde faktisk vurdert å ta toget oppover, men... man står så mye friere når man tar bilen. Stoppe hvor man vil, når man vil og reise akkurat når man har lyst. Veldig kjekt å ha eget transportmiddel der oppe også - selv om vi jo skal bo hos familien.. :Nikke: Dere må kjøre veldig pent dere også da... :Nikke: Når skal dere reise?

Fru Blå: Ja, tida går fort... Gift i 7 år ja! Det går unna... Vi har "bare" vært gift i 4 vi da... men syntes det har gått veldig fort. Var dere unge når dere giftet dere? Bilferie er koselig ja... Dere får ta en bilferie neste år da vet du... ;) Bilsyketabletter er sikkert lurt *skrive på lista* Takk for koselig besøk! :klem:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...