Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1541 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg blir sulten en time etter frokost.............. ← Godt det ikke bare er meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1542 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja man kjenner ofte tidligere når man er andregangs.. Håååper jeg kjenner noe snart! Jeg er sulten OFTE! Og ofte lyst på is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. juni 2006 #1543 Del Skrevet 9. juni 2006 Du er jo over 17 uker du nå... kanskje du snart kjenner noe? Jeg kjente det første gangen ganske tidlig denne gangen. Husker ikke helt når det var, men et sted mellom uke 14 og 16. Jeg er helt sikker på at det var babyen... Jeg lå på magen etter at jeg hadde spist... og da kom det et skikkelig spark... Men det var det... så tok det mange uker før jeg merket noe mer... Hmmm... Godt å høre at det ikke er unormalt å gå uker fra første gang man kjenner noe til neste gang... Var sikker på jeg kjente spark ca 12 uker på vei, men har ikke kjent noe lignende hverken før eller siden. Satt helt stille og slappet av, og plutselig hadde jeg to "lemus-rykkninger" i livmor-området. Gleder meg masse til å kunne kjenne noe jevnlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1544 Del Skrevet 9. juni 2006 Epica: Ja... det er sant det. Når man er annengangs gravid så vet man liksom litt mer hva man skal kjenne etter. Men er ikke umulig at du kjenner no' romstering snart... Sensommerbruden: Ja.. i starten er det jo så god plass der inne at det ikke er sannsynlig at man kjenner noe jevnlig... men det kommer heldigvis etter hvert. Gjett om det blir moro! Det er helt spesielt det der... må være det mest spesielle i verden - uten om å føde, kanskje... Gled dere, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 9. juni 2006 #1545 Del Skrevet 9. juni 2006 Heisan! Koselig at du kjenner mye liv i magen! Akkurat nå holder krabaten min på å hikke, og kan enda gi fra seg noen kraftige spark. Jeg ser nesten fram til at det skal bli litt mindre plass der inne, så blir det lettere for meg å få sove om natten. Håper ellers alt står bra til med deg og den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1546 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Heisan! Koselig at du kjenner mye liv i magen! Akkurat nå holder krabaten min på å hikke, og kan enda gi fra seg noen kraftige spark. Jeg ser nesten fram til at det skal bli litt mindre plass der inne, så blir det lettere for meg å få sove om natten. Håper ellers alt står bra til med deg og den lille! ← Liv og hikke i magen er toppers! Nattesøvnen ja... Er den ikke så bra om dagen? Krabaten lager leven for deg? Huff... ja det er alltid noe man skal "plages" med... Kos deg ute med Marielle i dag... (akkurat vært i boka di ) Endret 9. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1547 Del Skrevet 9. juni 2006 Gleder meg ikke til å føde ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. juni 2006 #1548 Del Skrevet 9. juni 2006 Jordmor på sykehuset påstod faktisk at juli var en av de roligste månedene... Vet ikke jeg.. Er kanskje ikke så mange som hopper rundt i sengene og lager baby rundt oktober? Bare vi som jobber i skolen som har ferie da vet du *ler* Etterpå skal jeg til Ski storsenter og kjøre noen flere innkjøp til babyen, har kommet på at den nok trenger laken til senga og vogga. Sengetrekk og dyner har jeg, men ikke laken, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juni 2006 #1549 Del Skrevet 9. juni 2006 God morgen fru Cr@sh, og tilbake til deg. Så gøy å kjenne liv i magen. Søsteren min er 21 uker (tror jeg..) og hun har også kjent liv nå. Det må jo være en god følelse og kjenne at alt er som det skal inni der. Gleder meg til det blir min tur.. Joda, undulaten lever fortsatt i beste vellgående og vell så det. Katta er drittlei fuglen og gjemmer sei på ett rom han ikke kan høre fuglekvittringa på Staaakars pusekatta mi. I dag er det fredag og kosekveld for cr@sh og cr@shmannen. Håper virkelig dere får en strålende kveld. Har hørt Da vinci koden (hvis det staves slik) skal være en bra film, og tenker også vi må se den. Og du, kos deg masse med venninna di. Deilig med en jentetur iblant. Stor solfyllt og varm fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1550 Del Skrevet 9. juni 2006 Epica: Om du ikke gleder deg... så er det helt naturlig det... Men det er ingen grunn til å gå og grue seg i hvert fall. Joa.. det er vondt... Men det er så mye annerledes vondt enn alt annet man kan tenke seg... Det er noe i andre enden, og man vet hvorfor man har det som man har det... Ikke begynn å tenk på det ennå da, vennen! Grooo: Oktober ingen typisk hekke-mnd, nei... mulig det! Høstferien er bare stress for folk flest.... Da får du nok veldig god omsorg der da... når det ikke er så mange om benet... Laken er sikkert ikke dumt, nei.... Kjekt med alt som er innkjøpt og i boks. Kommer sikkert noe som mangler i siste liten likvel... Leeeenge siden jeg har vært på Ski Storsenter... Må prøve å få tatt en tur dit om ikke så veldig veldig lenge... Moro med shopping. På Ski er det jo både Fru Lyng og Babyshop også... Kos deg! Liljen: Din tur kan jo komme når som helst... Spennende med disse testene dine altså... Gjett om vi skal kose oss i kveld. Må nok komme oss på DaVinci Koden ja... har jo ikke peiling hva folk snakker om Har jo ikke lest boka heller... Godt å høre at det går bra med overanttingsgjesten. Verst for katta tenker jeg... til deg... og god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1551 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja man får vertfall noe heeelt fantastisk igjen for smerten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 9. juni 2006 #1552 Del Skrevet 9. juni 2006 Lägger bara igen ett litet spår. Du fick mig att fundera på stängda födselavdelningar och vår planerade semester i Norge. Måste kolla hur "vårt" norska sjukhus har öppet i sommar i fall nåt sker eller händer i sommar. ha en trevlig helg och sommar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. juni 2006 #1553 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Super-duper-Cr@sh! Håper du får en suveren helg med masse kos og deilig sol! Lenge siden jeg har skrevet noe hos deg nå, men jeg stikker innom og snikleser litt likevel altså! En fredags til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. juni 2006 #1554 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei på du Synes du bare har svart på alle innleggene i dagboken din i det siste, jeg. Hva med en reall oppdatering fra Cr@sh-heimen? Synes jaggu det er på tide . Tenk, nå er det ikke lenge igjen. Synes det er helt vanvittig. Har ennå ikke gått opp for meg at den lille krabaten skal ut. Derfor har jeg heller ikke begynt å tenke noe særlig på fødselen. Greit nok det i og for seg, men kanskje på tide? Hva er planene for helgen? Bare kose deg med lillegutt, storegutt og plutten i magen i det fine sommerværet? God helg i hvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. juni 2006 #1555 Del Skrevet 9. juni 2006 Tipper dere er iferd med å kose dere skakke nå!Håper det i allefall! Må få høre om filmen! Jeg har lest boka og den var i allefall kjempebra! GOOOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 9. juni 2006 #1556 Del Skrevet 9. juni 2006 Innom med en Håper dere koser dere masse i kveld Ps: Jeg er også konstant sulten. Kan begynne å forstå pratet til mamma om ulvehunger. Jeg er jo knapt ferdig med et måltid før jeg har lyst på noe annet. Prøver å ha jordbær og vannmelon og yoghurtsnacks og slikt liggende i tilfelle plutselige behov for noe, men ofte er det kun sjokolade som duger (og jeg som aldri spiser sjokolade ellers ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1557 Del Skrevet 10. juni 2006 Epica: Det har du helt rett i... Furstina: Ja... det er nok ikke dumt å ha tenkt igjennom muligeheten for at noe faktisk kan skje i sommer... Men jeg tror nok du vil få plass på sykehuset uansett... de vil vel ikke stenge noen ute... Missbumblebee: Koselig at du stikker innom... Sniklesing er helt allright.. men veldig koselig med små spor også... Jeg har ikke akkurat vært så mye hos deg i det siste heller... går visst litt i rykk og napp... Murmelmy: Har blitt mye svar på innlegg i det siste, ja... Men skrev nå i hvert fall en lang oppdatering (eller var det to?) i går... Kommer nok en etter på også... Helga går fort - lørdag er på en måte allerede over. I dag har vi bare kost oss. Shoppa litt og fått ryddet i garasjen.. skriver mer om det etterpå... Rart at det ikke er sååå lenge til krabatene våre skal ut... Fantastisk å tenke på.... Skytte: Filmen var uhyre spennende! Man blir litt sånn av den typen filmer... i hvert fall gjør jeg det. Den får en liksom til å tenke litt. Var i hvert fall verdt å se. Det er helt klart! Håper du også har en trivelig helg! Valentine: Ja, det er greit å ha litt sunt snop i huset.. ellers er det veldig enkelt å falle for fristelser som kjeks og sjokolade. Jeg faller stort sett for de fristelsene hver dag jeg, da... Huff... Håper helga di er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1558 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Først gårsdagens kveld: Vi hadde bestilt bord til klokka seks.. og sånn ble det. Var ikke så mye mennesker da vi kom, men det begynte å dette inn en del mens vi spiste. Mannen spiste hvitløksgratinert fetaost med tomat til forrett. Jeg greide meg med ventebrødet (måtte jo ha plass til hovedretten ). Jeg spiste indrefilet med gratinerte poteter og bearnais. Smakte heeeeelt nydelig! Velger nesten alltid den retten når vi er på denne resturanten å spiser.... det er bare sååå godt. Mannen spiste også biff - men den meksikanske typen! Maten smakte som sagt helt nydelig, og vi koste oss i hverandres selskap. Pratet masse om hvordan vi skulle gjøre det i huset - har jo planer om å bygge på litt + pusse opp kjøkkenet. Moro å sitte sånn og pludre, drømme og planlegge med verdens beste mann! Etter maten gikk vi oppover i byen - det er årets bydager her, så det var masse folk ute... Og masse å se på. Kinoen ble neste. Var nesten ikke folk - så det gjorde ingenting at vi ikke hadde bestilt billetter. Filmen var utrolig spennende! Kan ikke tro at jeg greide å sitte i ro og se på film i 2 timer og 3 kvarter uten de alt for store problemene... *positivt overrasket* Sånne typer filmer får meg alltid til å tenke litt... men det er nok meningen også. Verdt å se? Ja, definitivt! I dag... .... sov vi helt til ni alle mann. Veldig deilig... siden mannen og jeg ikke var i seng før over ett i natt... Spiste deilig frokost, før det kom et par for å se på en seksjon vi har for salg. De kjøpte hele sullamitten. Godt å bli kvitt det og at noen andre kan få glede av det. Endelig plass i garasjen også... På formiddag reiste vi på shoppingtur. Var en tur på søppeldynga med litt skrot først, deretter var vi innom Expert og Elprice, før vi endte opp på kjøpesenteret i byen. På Brio hadde de 50% avslag på all Lego - så vi endte opp med å handle inn en kjempeflott politistasjon til Lillegutt. Er bursdagsgave fra oss... han blir jo 2 år neste uke... Han har storkost seg med den i hele ettermiddag. Vi måtte til og med ha med politibilen i badekaret... Herlig også da... Mannen lagde deilig hjemmelaget pizza til middag... Jeg spiste 3 (!!!) biter! Tror ikke jeg har spist så mye middag her hjemme på leeenge... Smakte kjempegodt! Flinke mannen! Ellers var jeg jo på shopping med venninne K på torsdag... Fikk kjøpt nye gardiner til stua... så de skal henges opp i løpet av helga! Herlig med noe nytt! Nå skal jeg kose meg litt med mannen og Lillegutt. Sistnevnte er på vei i seng om ikke lenge... Takk for mange koselige hilsner, jenter! Endret 10. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. juni 2006 #1559 Del Skrevet 10. juni 2006 Det hørtes koselig og romantisk ut med restaurantbesøk! :klø: Hmmm... Det kan jo bli en stund til mannen og jeg får gjort sånt noe igjen... :klø: Ha en fin kveld og søndag med mann, mage og Lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 10. juni 2006 #1560 Del Skrevet 10. juni 2006 Så koselig å gå ut å spise og gå på kino med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå