Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Dagen begynte tidlig... klokka stod på 07.00 - egentlig litt kjedelig når man ikke MÅ stå opp så tidlig - men litt deilig også. Blir jo mye ut av dagen!

Var hos megler og i banken ca 09.00. I banken hadde de ikke tid til å prate med oss i dag... så der har vi avtalt tid til tirsdag. Da er det mannen som skal gå. Selv om det ikke ser ut som disse tomtene er så hyperaktuelle for oss likvel, er det greit å sjekke hvordan banken stiller seg til mer lån... :Nikke: Plutselig kand et jo dukke opp noe nytt og spennende. Har bestilt prospekt på en annen tomt her også - er spent på å se det! :hoppe: Men må ikke ta helt av og bli overivrig da... :sjenert:

Kjørte innom Rema og handlet på vei hjem. Lillegutt oppførte seg stort sett som en engel... sett borti fra en liten episode der han hadde sterke motforestillinger om å sitte i setet på handlekurven.. :ler: Men heldigvis går sånt veldig fort over...

Så satte vi nesa hjemover. Var ikke lenge hjemme før vi avtalte med venninne K og gå en tur med vogna. Var så koselig atte. Gikk en tur til butikken (hun hadde et ærend der), nedom stranda og hjem igjen. En akkurat passe lang tur med tanke på bekkenet. Men stivner fort når jeg kommer hjem.

Lillegutt sovnet på vei hjem og sov i nesten to timer... det var deilig for både han og meg. :sjarmor:

Halv fire møtte vi Mamma, Pappa og broren min på golfkroa, der vi spiste deilig mat... Broren min skulle på grønt-kort-kurs der... også har de innmari god mat der. Koselig med sånne sammenkomster da. Etter på ble vi med hjem til Mamma og Pappa. Pappa og Lillegutt storkoste seg i hagen, mens Mamma og jeg skravla masse.

Lillegutt var helt kaputt da vi kom hjem... og roet seg realtivt raskt etter at vi hadde badet og tatt på pysjen. Klokka ble vel nesten kvart over åtte før jeg fikk ham i seng... men nå sover han nok godt hele natta... så aktiv som han har vært i dag! Gullgutten min! :hjerter:

Jeg ser på Beat for Beat og er på KG... men jeg kjenner at jeg ikke bli r så gammel i kveld... :Gjesp: ... og at det har skjedd masse i dag. Blir nok deilig å legge seg om en time-halvannen.

Imorgen kommer venninne I på lunsj... og så blir det sikkert til at vi tusler en tur når det er tid for luren til Lillegutt. Lenge siden vi har truffet hverandre nå - så det blir koselig. Om ikke lenge reiser hun på besøk til kjæresten sin i Skottland og blir borte en uke også... veldig koselig å sees før det! :Nikke:

Håper alle har en trivelig fredagskveld! :kyss:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det levenet i gården til naboen...

... Jenta deres er alene hjemme og har tydeligvis fest. Ser de sitter ute og røyker... Hun går første året på ungdomsskolen så vidt jeg vet... :overrasket: Syntes det er ganske tidlig for hjemmefester, jeg... men tidene har visst forandret seg. Hun må være 13-14 år hun da? :klø:

Er det tidlig på festing og røyking i dag, egentlig??? :roll: Jeg syntes det, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere skjønner så kjeder jeg meg litt i kveld... :sjenert:

Vel... kan vel ikke kalles å kjede seg tror jeg. Men det er ikke no' på Tv og det er mye koselige å sitte på KG og sulle... :ler:

Har tenkt litt mer på navn.

Hadde jo en klar favoritt i starten, som blant annet Mamma hadde litt vanskeligheter med å forholde seg til... Det gikk vi bort i fra... og det kom inn en ny favoritt... Dette navnet er fremdeles blant favorittene... men nå har liksom det første navnet sneket seg litt tilbake i teten... :ler2: Det passer så godt sammen med Lillegutt sitt navn også. Det gjør for så vidt navn nr. to også - men dette navnet er liksom det lille hakket finere... :roll:

Godt vi ennå har tid til å bestemme oss! :klø: Ikke enkelt! Absolutt ikke enkelt! :riste: ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Enig i at det er vel tidlig å ha hjemme alene-fest første året på ungdomsskolen! :overrasket:

Takk for at du følger med og muntrer opp inne hos meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt tidlig med røyk og hjemmefest når man går første året på ungdomsskolen.. rart foreldrene ikke kontrollerer det bedre.. men men.

Håper du har en fin dag! :)

Leser at du plages med bekkenet -ikke greit! går du til behandling? håper det ikke blir verre iallefall! Jeg hadde bekkenløsning med begge mine og krysser alt som er for at det ikke kommer denne gangen. Det er så innmari hemmende og vondt. Du får ta det med ro så godt du kan :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, hørtes ALT for tidlig ut med slike hjemme-alenefester spør du meg!

Hørtes ut som om dere hadde en effektiv shoppingtur til Sverige her om dagen, deilig å bo såppass nært grensa, sant? Er ikke så ofte vi er over nå lenger egentlig, men handler raskt og effektivt når vi først er der vi og *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre jentene mtp hjemme-alene-fest. Det vasneklige er om man skal si i fra til foreldrene eller ikke. Dersom hun er 13-14 år så hadde nok jeg snakket med mor og far. Bedre at de får tatt knekken på slik oppførsel tidlig...heller det enn senere...

Hmm...veldig nysgjerrig på disse navnene, altså! Vil du dele dem med meg på en PM, kanskje?

Ha en flott kveld snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: Må jo følge med inne hos deg ja... Er så spennende atte! :hoppe: Håper det skjer noe snart da... ;)

Vilje78: Ja... plages en del med bekkenet. Noen dager er det helt forj**lig og andre dager går det veldig greit - går opp og ned. Har fått henvisning til fysioterapi - men har ikke kommet meg dit ennå. Blir nok lettere når jeg "kommer inn i" sykemeldingen min og mannen kommer hjem igjen. Håper det skal hjelpe. :Nikke:

Grooo: Veldig deilig å bo så nærme grensa, ja! ;) Det gjør det enkelt å bare ta en kjapp tur når det trengs. Som regel er vi ikke nedover mer enn kanskje hver 3 mnd, og da er det som regel meget effektiv handling ja... Men noen ganger reiser vi for turen sin skyld også da...

Murmelmy: Navn, ja... ;) *hemmelighetsfull* Har dere tenkt på noen eller? :sjenert:

Dere alle sier at hjemme-alene-fester er tidlig i den alderen. Betryggende å høre. Trodde plutselig jeg hadde gått helt ut på dato når det gjaldt sånt... :ler: Snakka med en annen nabo (som er i slekta mi) i dag... og de hadde hørt levenet de også. Denne naboen er eldre enn foreldrene til denne unge jenta.. så hvis noen skal ta det opp med foreldrene, så håper jeg hun kan gjøre det. Ville følt meg ganske teit om jeg skulle tatt det opp... jeg er jo sikkert 10-15 år yngre enn disse foreldrene, og har ennå ikke hatt barn i tenårene. Dere skjønner meg, eller? Og etter som jeg skjønte på slektsnaboen (for et ord, men dere skjønner sikkert) - så går det visst virkelig hardt for seg i den jentegjengen denne jenta vanker i. Og foreldrene "skjønner visst ingenting"! :roll:

Huff... tenk om 10-12 år... så er gutten min så gammel. Da blir det å holde i strikken, gitt! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov til åtte i dag. Deilig... Lillegutt sov hele natta i sin egen seng også... slettes ikke verst. Syntes det er så godt som hele natta når jeg måtte henta han inn til meg kl. 06.00... :mrgreen:

Hadde en lang morgenseanse, med dusjing på meg og barne-TV på Lillegutt, havregrynsgrøt og morgenstell. Godt å ikke måtte kjappe seg.

Vi har vært mye ute i dag. Været har slettes ikke vært så verst... til og med ganske så varmt og deilig midt på dagen.

Venninne I kom i tolvtida, og da spiste vi lunsj før vi gikk en tur. Gikk til butikken og kjøpte is. Stor stas syntes Lillegutt. På vei hjem sovnet han i vogna og sov i nesten to timer... :Gjesp:

I ettermiddag har vi lekt masse på verandaen, lagd middag og så sett Barne-TV og kost oss inne. Det har vært en fin dag i dag - og jeg kan ikke klage på dagens kroppslige form. :)

Lillegutt sover selvsagt.. og jeg har akkurat rettet en bunke med stiler. Godt å dem unnagjort til uka som kommer. På tirsdag skal jeg ha en av gruppene mine opp i norsk skriftlig eksamen. Da blir det litt å rette! :roll: Men, men... siste innspurt nå! :Nikke:

Takk for mange koselig hilsner, jenter!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er siste innspurt! ;)

Høres ut som en koooselig lørdag! :klem:

Jepp... :Hehe: En riktig trivelig dag!

:klem:

Du er flink du :Nikke:

Takker :bukke: Og takk for koselige PM'er.... Moro å utveksle navn!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Hjemmefest så tidlig :hakeslepp: :hår: Jeg kommer nok til å være en av de kjipe mødrene som ikke kommer til å tillate det nei.

Forstår veldig godt at du ikke har lyst å si ifra selv, det hadde nok heller ikke jeg turt nei. For håpe naboen sier det til foreldrene da.

Det høsres ut som en hyggelig lørdag :Nikke: Og tenk, i morgen kommer mannen din hjem :hoppe:

Hva er planene dine for dagen da ? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: Altfor tidlig spør du meg... hjemmefester altså! Hun er akkurat fylt 13 år! :overrasket: Men, men... når foreldrene er sååå "blinde" da? :klø: Trodde nesten ikke det var mulig...

JA, tenk i morgen kommer mannen hjem! :hoppe: Dagen i dag kommer vel ikke til å gå fort nok... :ler2: Har ingen spesielle planer ennå - men har snakket med venninne K om å treffes, vi får se hvordan formen hennes er (hun er veldig kvalm i dette svangerskapet stakkars). Ellers kanskje det blir en tur til Mamma og Pappa... får se. Det regner og er trist og grått her... så det er jo ikke akkurat kjempestas å gå ut - men kanskje det blir en liten tur uanset...

Takk for 25ukers- :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

GRATTIS MED 25 UKER!!!! :hoppe:

:kose:

Så gøy at mannen kommer hjem imorgen.

Da tenker jeg dere tar igjen det tapte! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: for 25 uker :hoppe::hoppe:

Det var kanskje litt tidlig med hjemmefest ja :sjokkert: Så jeg forstår deg godt. Får håpe nabodama tar det opp med foreldrenen til denne jenta :Nikke: Det er jo ikke sikkert at foreldrene vet om at det har vært hjemmefest, eller?

Det jeg egentli ville si, nå må du kose deg masse i morgen når mannen kommer hjem. :klappe: Tenker det skal bli deilig ja. :) Masse kvalitetstid å ta igjen nå.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til han kommer, Epica! Tenk at det snart er 12 dager siden han reiste... Fy det har gått fort! :sjarmor:

Lillegutt spiser eple og leker med biler på stuebordet. Skjer ikke stort her ennå - men må vel snart ut en tur tror jeg. Blir for kjedelig for oss begge å bare være inne.... ;)

Har fått støvsugd annen etasjen da. Men god hjelp fra en noe overivrig Lillegutt... :ler: Støvsugde første etasje i går, samt skiftet på sengene. Og badet har jeg også tatt de siste dagene... så det ser jammen ikke verst ut her til mannen kommer hjem.

Skal forresten til jordmor i morgen. Min første time hos jordmor i dette svangerskapet. Blir spennende å se om jeg liker henne og andre veien... det er jo ikke alltid kjemien klaffer helt. Skulle så være tilfelle, så kommer jeg nok til å gå til legen resten av kontrollene. Men må ikke ta sorgene på forskudd... kan jo hende dama er riktig så trivelig...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...