Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IdaC: Jo, det stemmer at det er ca to uker... Dvs han kommer tidligst hjem etter ti dager... men kan bli borte i så mye som i 14-15 dager. Kommer an på hvor fort de får gjort jobben... Takk for :klem: En tilbake til deg! ;)

Epica: Vi hadde det svært så hyggelig før han reiste... :sjarmor: Bli som dagt borte ca 14 dager....

Murmelmy: Ja, i dag har det vært tilbake på jobb igjen. Full guffe. Været er jo ikke noe å skryte av.... så sånn sett gjør det jo ikke noe å sitte inne og jobbe....

Fjellrypa: Håper jeg skal greie meg uten mannen, ja... :sjenert: Har ikke tenkt på om jeg har rett på fri fra jobben for å gå til fysio... men det er uansett ikke så lett å få til når man er lærer. Det skal liksom ikke gå utover noe eller noen, hvis du skjønner... ;)

miiip: Vi koste oss vi vet du... men det er jo aldri no' koselig å bli reist fra... hverken på den ene eller den andre måten... Jeg begynte i hvert fall ikke å grine da han dro, da... :ler:

Fru Biscuit: Koselig å se deg! Joa... vi har da begynt å tenke på navn... men vi syntes det er utrolig vanskelig med guttenavn... :sjenert: Jentenavn har vi egentlig ganske så klart... men det ser det jo ikke ut som vi får brukt for... :ler2: Vi har i hvert fall plukket oss ut noen favoritter - men det er absolutt ikke så lett denne gangen som det var da vi ventet på Lillegutt. Håper alt står bra til hos deg også... jammen meg ikke lenge igjen nå.... :sjarmor: En :klem: til deg...

LinKri: Han blir borte ca 14 dager... :grine: Neida.. jeg håper dette skal gå bra. :Nikke: Formen har faktisk ikke vært så verst de siste dagene... og det er jo supert.... :)

Skytte: Ja... :ler2: Nå får det nok bare bære over med meg med all syting og div. Blir jo ikke noen mann å klage til... ;)

IdaC: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først 17. mai:

Vi begynte dagen stille og rolig, med å sove lenge og kose oss. Her begynner nemlig ikke det lokale toget før klokka to...

De som går på skolen har derimot tog å gå i et annet sted også... og i den forbindelse er det mye spennende som skjer. Men etter som været var så dårlig, så holdt vi oss hjemme fra til det lokale toget... Deilig... :sjarmor:

Litt før halv to kom svigers, og ble med oss i toget. Så møtte vi mamma, pappa og broren min underveis. Så gikk vi samlet det siste stykket til skolen, der det var salg av brus, is, vafler osv... Akkurat som det skal være på 17. mai... :flagg:

Etterpå dro vi hjem og koste oss. Grilla masse deilig mat under markisa og spiste og koste oss inne. Koste oss verre alle mann! Kjempekoselig når foreldrene til mannen og mine er sammen. De går så veldig godt overens. Det er hyggelig.

De reiste i 18-tiden, og da satte mannen i gang med pakkingen til dagens avreise. Det gikk fort og greit. Lillegutt ble badet og pysjet som vanlig, og kom vel i seng rundt åtte tror jeg. Etter det koste vi oss med hverandre og sofaen, før vi la oss tidlig... for å høre på regnet som plasket på taket... ;)

Vi koste oss alle sammen, og hadde en rolig og trivelig 17. mai!

:blaaruss: :raudruss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en hyggelig 17.mai feiring. Nå håper vi at dagene flyr avgårde til mannen skal hjem igjen. Og i mellomtiden har du oss har til å syte og klage så mye du vil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en hyggelig 17.mai feiring. Nå håper vi at dagene flyr avgårde til mannen skal hjem igjen. Og i mellomtiden har du oss har til å syte og klage så mye du vil  :klem:

:kyss: Det er så koselig å komme inn her når det ligger sånne koselige meldinger her inne, IdaC.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... nå er mannen på tur da! :grine:

Neida... er ikke fullt så ille... ;) I hvert fall ikke foreløpig. Men jeg blir nok litt roligere i kroppen når jeg vet de har landet trygt i Luanda i morgen tidlig...

Gikk faktisk greit å kjøre han på toget i morges... jeg trodde i utgangspunktet tårene skulle trille... men det gikk faktisk bra. Veldig greit det... siden jeg skulle rett på jobben... :sjenert:

Men i stad, da Lillegutt og jeg satt i sofaen og koste oss etter bading og pysjing... så sier Lillegutt "Pappa!??" og titter mot vinduene... og jeg måtte svare at "nei, gutten min... det er nok ikke Pappa... han kommer ikke hjem på mange mange dager han"... så kom det en liten tåre i øyekroken... Og nå også.... :grine:

Har gått bra ellers i dag. Hente Lillegutt litt før fire i dag - litt senere enn vanlig. Har jo så vanvittig mye å gjøre på jobben om dagen - det nærmer seg jo karaktersetting for avgangsklassene med stormskritt.... Men jeg er så langt i rute... bare jeg gjør litt i helga skal det nok går bra.

Formen har vært ganske så bra de siste to dagene.... :mrgreen: Men jeg kjenner det godt når jeg har sittet lenge og jobbet ved PC'n på jobben. Når jeg er så fin som nå, så får jeg dårlig samvittighet for at jeg skal til legen på mandagen. Men nå skal det sies at jeg har fått veldig MYE avlastning av mannen de siste dagene da... og sånn blir det jo ikke framover... I hvert fall ikke i de 10-14 neste dagene...

Har på TV'n her... og ser på de "nye" Jakten-på-kjærligheten-bøndene... Blir moro når det begynner igjen på ordentlig. Er det til høsten det eller? Syntes det er et så koselig program... :Nikke:

Nei... nå skal jeg finne meg noe på kjøkkenet... :sjenert: Er ikke så mye å velge i her nå - ble mye borte i går. Så det blir en liten handletur etter jobben i morgen tenker jeg. Må jo ha litt i huset til helga. Selv om det bare er Lillegutt og meg. Kjenner jeg familien rett... så er det nok noen som stikker innom også...

Tuuuusen takk for masse koselige hilsner fra dere jenter... :kyss:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper tiden går fort til han er tilbake igjen :klem:

Er du lærer ja? Spennende :)

Ha en fin kveld!  ;)

Tiden kommer nok til å gå fort.. men det er noe spesielt med å være "alene hjemme"... :sjenert:

Ja, jeg er lærer.. Og trives med det. Er et veldig allright yrke. Hva gjør du da?

.........................................................................................

Kjenner jeg ikke blir gammel i kveld heller... :Gjesp:

Håpet at jeg skulle greie å holde meg våken til jeg får melding eller telefon fra mannen når de mellomlander... men det spørs vel... Var litt etter ti en gang... men det kan jo være forsinkelser inne i bildet også...

Sovne gjør jeg nok uansett... :ler2:

NATTA ALLE SAMMEN! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg er sekretær.. Ok, men savner å jobbe med design, men ikke lett å få jobb dessverre.

Tenker å søke i permisjonstiden. ;)

Hvor gammel er lillegutt?

Jeg savner alltid mannen fort hvis han reiser bort.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, trist at mannen dro i dag... :troest:

Håper tida til han kommer hjem går fort unna!

Har jo selv vært bortreist nylig, så jeg tror jeg vet litt om hvordan mannen din har det også! Dere får snakke masse sammen på telefonen og så får du kose deg med storegutt på utsiden og lillegutt på innsiden så lenge.

Stor klem oversendes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bra at formen er god! Jeg titter innom for å si god helg, og så må jeg sette igjen litt få-tiden-til-å-gå-fort-juice, som du kan ta hver kveld til mannen er tilbake!

:perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt er vel i Cr@shhuset. Kos deg med guttene dine, så håper jeg at du ikke savner mannen altfor mye vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Sekretær er sikkert allright... men jeg skjønner godt at det er mer spennende med design... :Nikke:

Lillegutt blir 2 år i juni.... :hjerter:

La Traviata: Ja, det er godt det finnes telefon og Internett... Han skal være ute på en oljerigg mye av tiden, så det kan være litt vrient med kontakt enkelte ganger... men det får vi bære over med... Det er nok litt stusselig for mannen å være uten oss også, ja.... Men tida går nok fort... :)

Cymbidium: mmmm... :sikle: få-tiden-til-å-gå-fort-juice :perebrus: .... :ler2: Du er søt du! God helg til deg også! :klem:

Missbumblebee: Takk for det, vennen. Vi skal nok kose oss vi, ja... ;)

Iroim: Velkommen skal du være... :vinke:

La Traviata: Alt vel her... God helg til dere også! :klem:

IdaC: Alt bra i Cr@sh-huset! :kyss: Og vi ser virkelig fram til helg! :hoppe:

Murmelmy: Åh... du må ha sååå god tur! :reise: Kos deg masse masse masse, og som jeg skrev inne hos deg - ta litt shopping for meg også 'a! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært fin og har gått fort.

Jobben gikk bra - og i dag satt jeg litt lenger enn jeg pleier. Det er så mye å gjøre. Ligger godt an med retting, men bør kanskje kikke på noen oppgaver i helga... :Nikke:

Etter jobben dro jeg og handlet inn litt mat i helga... Var innom Mamma og Pappa også. Så koselig atte....

Ble ingen lang visitt, for mormoren min har bursdag i dag - så vi reiste dit alle sammen. Der var tanta mi og kompani og vi fikk deilig mat og kake + jordbær og krem... Disse besteforeldrene vet virkelig å diske opp... ;)

Lillegutt storkoste seg... for oldemoren har en stor bag med biler stående - og det er jo bare sååå stas med noen andre leker enn de vi har hjemme.

Ellers sjarmerer han jo alle i senk. Som vanlig, nær sagt... :ler2: Han deler ut klemmer og slengkyss og står på... :hjerter: Han er jo bare sååå herlig.

Det var så vidt han ikke sovnet på vei hjem igjen - men vi fikk akkurat avverget det - med noen lovnader om at vi kom til å se både vannet og en traktor på vei hjem... Du verden som det hjelper.. :ler2:

Her hjemme koste vi oss litt i sofaen, før det ble bading og pysjing. Nå sover han trygt og godt i senga si... godgutten min!

Ellers ringte mannen midt på dagen i dag, og fortalte at de var vel fremme. De hadde brukt tre (!) :overrasket: timer på å hente bagasjen og gå gjennom passkontrollen.... :ler: Et typisk TTT-land med andre ord!

Det går bra å være alene så langt... Men så skjer det noe hele tida også da... Håper bare alt er bra der ned... Da skal nok vi ha det godt her hjemme.

I morgen er det Grand Prix. Tror jeg må få med det. Nevnte det for Mamma, og det kan se ut som om hun kommer hit for å se sammen med meg. Pappa jobber natta i morgen. Da kan jo vi kose oss sammen, i steden for å sitte i hver vår store stue alene.... :Nikke: Blir koselig. :idesmil: Kanskje vi kan spise reker! Det hadde vært godt...

Har sittet å sett Idol da... Måtte jo bare ha med finalen. Har stemt 4 ganger på Jonas... :ler: Må jo stemme - ellers har jeg jo ingen grunn til å klage dersom han ikke vinner! Men det håper jeg virkelig han gjør. "White Wedding" var jo bare råbra sunget! :digge:

Nei... må rundt å kikke litt nå...

Plutselig tilbake.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...