Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar det som et godt tegn at du ikke er her inne.

Du koser deg sikkert sammen med mannen og lillegutt + minsten i magen.

Håper du får en super dag i morgen og husk å lytte til kroppen :Nikke: Viktig at du ikke tar deg heeeelt ut i morgen.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: Mat må man ha.... :Nikke: I hvert fall litt sånn innimellom... ;)

IdaC: Ja, jeg leste hvor effektiv du har vært i dag! Flinke jenta! Men pass på kroppen - du skal jo opp av senga i morgen også... :kose:

Gullet26: Deilig med en mann som tar i et tak... Min mann er heldigvis veldig flink til å ta ansvar hjemme. Det skal han jammen meg berømmes for... :sjarmor:

Fjellrypa: Har fått henvisning til fysio av legen pga bekkenet - men når skal jeg få tid til å gå tid? :klø: Håper det roer seg litt etter hvert. Skal nok holde ut uka og fram til legetimen. Er jo tross alt bare torsdag og fredag igjen før det er helg... :mrgreen:

Skytte: Prøve ja... :ler2: Joa... det er deilig når vi hr prøven - men den skal jo rettes, vurderes og leveres tilbake den som alle de andre... :ler: Huff og huff... Forberedelsene til morgendagen er så godt som over. Noen småting i morgen tidlig, så blir det bra... :Nikke:

Missbumblebee: Huff, ja det spørs på været vennen! :roll: Det er jo til og med og for sikkerthets skyld meldt regn i morgen også... :( Men, men... jeg kjenner ingen av værgudene personlig, så det spørs vel om det er noe jeg får gjort... ;) Håper vi får en trivelig dag alle mann uansett. Her skal det uansett grilles under markisa... :ler2:

La Traviata: Det samme til deg og dine, LT! :blaaruss:

Murmelmy: :klem: Det er et godt tegn ja.. at jeg ikke har vært innom. Full fart med rengjøring, klipping av gress (mannen og Lillegutt har kost seg ute lenge i ettermiddag) og generell forbereding. Tror dette blir bra... Håper bare været er sånn nogenlunde på lag... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse koselige hilsner... Dere er noen :engel: alle sammen, og fortjener en stooor bukket med 17. mai-blomster hver og en av dere.. :blomst:

Her har det gått i ett siden vi kom hjem etter jobb. Hentet Lillegutt litt over tre, og lagde mat til mannen kom litt over fire. Kylling Tikka Masala, som planlagt... :sikle:

Ellers har vi fårr støvsugd hele huset, brettet tøy, ryddet litt osv...

Mannen og Lillegutt var ute lenge etter middagen, og de har tettet det store hullet i plenen (vi har fjernet en stor stein), klippet plenen, vannet alle roser, og alle blomster og busker i potter rundt huset + ryddet i garasjen... Det er så koselig å stå utenfor å se på dem... Jeg kikket litt innimellom, sånn gjennom vinduene... og de koser seg jo sååå... :hjerter: Skravler og leker og tøyser og tuller... og jobber litt... Skikkelig radarpar av en far og en sønn det der... :hjerter_rundt:

Har forresten også fått opp fotografiene på veggen igjen. I hvert fall en del av dem. Ble veldig bra... Nå ble liksom stua "hel" igjen... :sjarmor:

Blir koselig i morgen... Gleder oss alltid til 17. mai! :flagg:

Vi får besøk av mine og mannens foreldre. Så skal vi gå i tog med barnehagen til Lillegutt, og ned på skolen der det er leker for barna, is, pølser og alt som hører til på barnas dag... :sjarmor:

Etterpå skal vi hjem her og grille. Uansett vær! :Nikke: Vi har to stooore markiser som vi kan kjøre ut... så det er ingen problem å stå ute og grille. Men det å spise, kommer vi nok til å gjøre inne. Det er mer pratisk, i hvert fall hvis været er så som så...

Oj... må huske å stryke den hvite, store duken i morgen tidlig. Vi har nemlig bestemt oss for å kjøre damask. Blir så stilig, også er det så fint å tilsette litt kule servietter ++ for å gjøre et skikkelig bord! *glede seg til å dekke*

Kjenner jeg ikke blir gammel i kveld... :Gjesp: Har vært grusomt tidlig opp de siste to morgnene. Det vi si å våkne en halv time FØR klokka... :overrasket: Ligner ikke meg... :roll:

:flagg: Håper dere alle får en kjempetrivelig 17. mai i morgen! :flagg:

:blaaruss: Kos dere! :blaaruss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg og dine en strålende flott 17. mai! :flagg:

Skikkelig husmor du og ja :) Skjønne guttene dine  :hjerter:  Håper du får en strålende dag vennen  :klem:

:flagg: HA EN FIN 17.MAI!

Ha en kjempefin 17. mai!  :blomst:  :flagg:

Tusen takk for det, alle sammen!

Vi har hatt en kjempeflott dag! :blaaruss: :raudruss:

Men jeg får nok skrive om 17. mai-feiringa vår i morgen... Nå skal jeg kose masse med mannen... :kline: For i morgen reiser han fra meg... og blir borte leeeenge.... :kys_2:

Hei så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå er det i morgen han reiser? Håper dere får en kjempekoselig kveld/natt sammen og at dagene flyr kjempe fort avgårde vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Gøy å høre du har kost deg på :flagg: 17.mai! :klem:

Blir han borte lenge, med jobben?

Håper dere kooooste dere i natt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste dag før helga!

Håper du klarer deg uten mannen i nærheten! :)

Mn altså, har du ikke rett til fri for å gå til fysio? Det må vel arbeidsgiver sørge for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! :klem:

Nå har jeg lest meg litt opp i dagboka di, det var lenge siden sist :sjenert: Synes synd på deg med den ryggvondten :troest: Jeg har hatt en del vondt i ryggen selv, men ikke så ille som du beskriver. Dessuten er jeg jo student og kan styre dagene mine i stor grad selv. Det må være annerledes når man har en jobb hvor det kreves at man skal prestere.

Så hyggelig at dere venter en liten gutt til :babygutt: Har dere tenkt på navn? Vi vet jo ikke om det er en hun eller han i magen min, så vi har tenkt oss fram til ett guttenavn og ett jentenavn :)

Håper du har en fin dag!

Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til mannen!!

Du får bare bruke oss så mye du vil vettu! Vi får være sånn reservemann til han kommer hjem igjen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...