Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1221 Del Skrevet 11. mai 2006 Uff da! Stakkars liten. Ikke morsomt når de små blir så syke, nei Håper formen holder seg bra i dag, og at han ikke ser helt blek ut på bildene stakkar. Spent på å høre hvordan det gikk. ← Hellu, Valentine! Nei, det er ikke moro med syke barn... Er spent på hvordan det har gått med fotograferinga... mannen ringer nok snart! Kanskje Lillegutt ser ut som et levende lik på bildene? Huff... får ikke håpe det... Han så ganske fresk ut i morges, men var slapp og ville ikke ha mat... til deg. Takk for at du stikker innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #1222 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei hei! Nei huff..stakkar lillegutt da Er jo så fælt å være magesyk og slapp..Men kanskje greit at han fikk kastet opp sånn at han ble kvitt guffen?Og blir bedre og bedre? Bildene blir sikkert fine! Oioi,mannen til Afrika du! Da får han seg en opplevelse! Jeg var i Marokko en gang,det var kult! Besøkte en eldgammel landsby der og det var spesielt.De var så langt tilbake i tid at jeg bare ventet p å treffe jesus liksom Gikk rundt med eslene sine og sånne ting! Utrolig fasinerende! Håper dere får en frisk og fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #1223 Del Skrevet 11. mai 2006 Heisann! God bedring til lillegutt! Ikke mye gøy med syke barn! Spennende med tur til Afrika da, men jeg skjønner at du gruer deg! Ikke bare-bare å være gravid og ta seg av en liten gutt alene i to uker! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 #1224 Del Skrevet 11. mai 2006 Heia! Jeg var i Krakow i Polen, og så kjørte vi et stykke i polen på vei til Tsjekkia. Mye fint å se på. Afrika-turen til mannen din går helt sikkert bra, ingen fly skal dette ned altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 #1225 Del Skrevet 11. mai 2006 Ble lillegutt i barnehagen etter fotograferingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1226 Del Skrevet 11. mai 2006 Skytte: Tror det var godt å få opp guffa, ja... han har i hvert fall vært i full fart i kveld... Afrika blir nok knall - til tross for at det blir lite tid til sightseeing for mannen... Kanskje like greit... for det er visst litt uroligheter rund der... La Traviata: Det er nettopp det jeg gruer meg til... å være hjemme og ha det ulle og hele ansvaret alene i to uker med magen og det den innebærer. Er jo ikke hver dag som er like god... og jeg jobber jo 100% ennå... Men det skal nok gå bra! Missbumblebee: Har hørt mye fint og Krakow. Har et vennepar som har vært mye der nede... Har lyst på en tur til Polen jeg... Litt misunnelig på Murmelmy som skal til Warsawa om ikke lenge... Murmelmy: Lillegutt ble med mannen hjem igjen etter fotograferingen. Han var visst veldig sliten og slapp mens de var der... men han har virkelig tødd opp i ettermiddag. Gjorde sikkert godt med en to-timers langstrekk midt på dagen.. da kom matlysta også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1227 Del Skrevet 11. mai 2006 I dag dro Lillegutt og jeg bort til Mamma og Pappa etter jeg kom hjem fra jobben. Mannen er jo ute og spise med jobben. Broren min kom også en tur... og vi har storkost oss med reker... Lillegutt syntes det er sååå digg... så vi brukte jo store deler av tiden på å skrelle reker til ham... Han spiser nå alt også (til og med lutefisk, fetaost og oliven... ) Vi dro hjem for en times tid siden... og nå sover Lillegutt i senga si... Deilig med hodet på puta nå tenker, jeg... etter god mat og lek hos mormor og morfar, bading her hjemme og en liten yoghurt til kvelds... Håper han får sove godt og bli uthvilt til i morgen... Etter jveldens tilstand å dømme, så blir det definitivt barnehagen i morgen. Jeg har alikevel kort dag.. og kan hente han relativt tidlig om det skulle være nødvendig... I stad, skulle jeg løfte Lillegutt opp fra gulvet... og da knakk det skikkelig i ryggen... Kjenner det ikke nå når jeg sitte... men jeg føler meg helt krokete når jeg går... Ser ut som kjerringa med staven... Ellers går vaskemaskinen for fullt... så det blir å henge opp litt tøy i kveldinga. I morgen har jeg planer om litt av hvert... Her er lista: - Handle inn til helga. - Forhåpentligvis hente et sofabord vi har bestilt. - Skifte sengetøy. - Vaske sengetøy og henge det ut til tørk (lukter ekstra godt da... ) - Støvsuge. - Dra over badet (vasket det i går). - Vaske gulver på badet. Når jeg nå ser hvor lang lista ble... så tror jeg kanskje at jeg overlater noe av det til mannen! Får i hvert fall se an denne kjerriga-med-staven-tendensen... Ojoj... nå sparker det en liten kar i magen her! Det er så deilig å kjenne livet der nede! Tror han koser seg der inne... Nei... nå skal jeg jammen meg gå og se om det er noe digg i skapet... så kanskje det blir enda mer liv.... Der var visst vaskemaskinen ferdig også... Tid for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 11. mai 2006 #1228 Del Skrevet 11. mai 2006 Så godt å høre at den lille gutten er på bedringens veg! En natts søvn til, så er han nok i full vigør igjen :-D Hvor i Afrika skal mannen din? Høres uansett kjempespennende ut. Jeg har aldri vært der, men samboeren min har, og han skryter veldig. Skjønner at du gruer deg da, men du skal få lov til å lesse frustrasjon over på meg og sikkert alle andre her inne også dersom det kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #1229 Del Skrevet 11. mai 2006 Hørtes ikke godt ut det med ryggen din! Godt å høre at lillegutt er bedre. Vår lillegutt har også kost seg masse hos besteforeldrene sine i dag! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 #1230 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 12. mai 2006 #1231 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei vennen, tusen takk for masse omtanke i dagboken min, det setter jeg pris på Hvordan går det med lillegutt, er han i form igjen? Mannen til Afrika ja, uff jeg skjønner veldig godt at du gruer deg, det hadde jeg virkelig gjort jeg og. Men flyet kommer ikke til å dette ned, men du kommer nok til å savne ham ja, men da skal du ha oss her og to gullunger til å kunne trøste deg Ha en fin dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 12. mai 2006 Valentine: Han skal til Angola! Blir spennende... Godt der noen her inne som har sagt seg villige til å ta i mot frustrasjon da... La Traviata: Det er deilig med besteforeldre som er genuint interessert i barnebarna sine... Kjempegodt når de trives sammen. Ryggen her helt i klinsj i dag også... Men jeg stabber rundt her på jobben... Missbumblebee: IdaC: Lillegutt er i barnehagen i dag, så formen er på topp igjen. Jeg hadde nok noe rett i det med solstikk... det kommer jo brått på og går fort over. Heldigvis. Kommer til å savne mannen stort når han er borte... heldigvis har han lovet å ringe HVER dag... Søte mannen. Tror han kommer til å savne oss litt også - om han får tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1233 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Har vært så ubehagelig å snu seg i senga i natt... men har stort sett sovet godt. Var i hvert fall uthvilt da klokka ringte 07.00. Er på jobben nå... stabber rundt her med den vonde ryggen min... Huff... liker IKKE å vond rygg... Man er så avhengig av den... Har bare to undervisningstimer i dag, for den ene gruppa er i utplassering. Blir tidlig hjem i dag. Reiser vel i 11-12-tida tenker jeg. Skal innom og handle inn litt mat til helga på vei hjem... kanskje no' grillmat vi kan kose oss med i helga. Om været holder da... Ellers hadde jeg jo store planer for hva som skulle gjøres hjemme i dag... men tror nok jeg må overlate noe av det til mannen, gitt.... Den ryggen her er ikke god i dag... Må rundt å kikke litt jeg nå.... Endret 12. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mai 2006 #1234 Del Skrevet 12. mai 2006 Heia vennen, håper ryggen din blir bra superfort! *blåse på* Godt du har kort dag i det minste da, så får du hvilt ryggen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1235 Del Skrevet 12. mai 2006 Heia vennen, håper ryggen din blir bra superfort! *blåse på* Godt du har kort dag i det minste da, så får du hvilt ryggen etterpå. ← Takk for det, vennen. Jeg kjenner allerede at det hjelper etter at du blåste på.... Satser på en god dag... med en rygg som stadig bedrer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. mai 2006 #1236 Del Skrevet 12. mai 2006 Uff, vond rygg er ikke bra! Du får komme deg hjem tidlig, og slappe av i helga, så den blir bedre igjen! Ha en flott helg! Vi krysser fingrene for grillvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #1237 Del Skrevet 12. mai 2006 Heia du!! Nei og nei...dumme ryggen da Kjefte litt på den jeg sånn at den oppfører seg og er snill med deg! Skjønner godt at du kommer til å savne mannen...jeg hadde sikkert gått på helveggen... Er ikke vant med at sambo er borte fra meg så... Men enda bra du har lillegutt til å holde deg med selskap! Og kanskje besteforeldrene hjelper deg hvis det blir veldig tungt? I allefall hvis ryggen skal være så vrang? Vi handlet til helga igårkveld! Problemet er bare at nuh har jeg overhodet ikke lyst på noe av det vi har planlagt å spise.............Ganske typisk gitt! Pass på deg selv og helsa nå! Håper du blir god igjen og får ei herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2006 #1238 Del Skrevet 12. mai 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mai 2006 #1239 Del Skrevet 12. mai 2006 Innom for å *blåse på* igjen... Håper du blir helt bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1240 Del Skrevet 12. mai 2006 Sensommerbruden: Ja, vi vil ha grillvær! Har planlagt grillings i kveld vi... og det ser lovende ut så langt. Ryggen er ikke blitt noe bedre... men veldig deilig å komme hjem - til tross for lite hvile... Skytte: Handling, ja... det er ikke lett det der... Jeg er akkurat som deg.. får plutselig lyst på noe helt annet. Men jeg gleder meg til grillings i kveld. Ja, det er kjipern med vrang rygg - man blir liksom så handikappa hvis du skjønner hva jeg mener... Kommer til å savne mannen stooort Men håper det skal gå bra. Får nok hjelp både her og der om det trengs... La Traviata: God helg til deg også! Missbumblebee: Du er en knupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå