Cr@sh Skrevet 29. april 2006 Forfatter #1101 Del Skrevet 29. april 2006 Tenk... i morgen er jeg 21 fullgåtte uker og i min 22. uke! Fy som tida flyr! Nå skal jeg snart køye, jeg... Mannen har funnet en film å se på. Men jeg har sett den før, og gidder ikke bruke mer tid på den (Jeanne D'Arc)... så da blir det vel neppe noe i dag da... *går på badet for å gjøre meg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. april 2006 #1102 Del Skrevet 30. april 2006 God morgen snuppa Det høres ut som at dere har hatt en fin tur på fredag. Syns det var helt utrolig at lillegutt ikke sovnet i bilen, for de fleste barna sovner ganske så kjapt i bilen Det med Prior og Gilde har jeg ikke fått med meg... Men det hørtes ikke noe særlig ut. Vi og har kuttet ut Gilde sine produlkter, men er veldig glad i mye fra Prior. Det var ikke noe god nyhet Håper du får en koselig dag med mannen og lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 #1103 Del Skrevet 30. april 2006 God morgen på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 Forfatter #1104 Del Skrevet 30. april 2006 IdaC: Ja, det er helt utrolig at han ikke sovnet i bilen... Han er nemlig en sånn en som vanligvis sovner på en 10-minutters tur... Men det var sikkert fordi det var så mye å se på. Er jo litt veiarbeid langs veien, og han er veldig opptatt av traktorer og gravmaskiner for tiden.... Søtnosen min... Det med Gilde og Prior er kjempeteit syntes jeg... Hvem vil "gifte seg inn i" et synkende skip? Missbumblebee: Good afternoon kan vel jeg si nå da.... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 Forfatter #1105 Del Skrevet 30. april 2006 21 fullgåtte uker! Fra 21 uker til 21 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 Forfatter #1106 Del Skrevet 30. april 2006 I dag var vi oppe først i ni-tiden. Kjempedeilig å ligge litt lenger. Lillegutt kom over i senga vår i morgentimene, og koser seg sånn... han vil nesten ikke stå opp... Mest morsomt er det selvsagt å leke gjemsel mellom dynene med mamma'n og pappa'n sin.... På formiddagen i dag har vi vært ute i hagen... men det varte ikke så lenge. Det blåste jo rene orkanen ute... så vidt Lillegutt greide å stå på beina enkelte ganger når det kom noen skikkelige kast. Så vi gikk relativt fort inn igjen. Men fikk alikevel gjort det vi skulle. Mannen har nemlig gravd opp en rododendro (skrives det sånn? ) og lagt ny spesialjord rundt... så nå håper vi det blomstrer i løpet av sommeren - Det har den nemlig ikke gjort mens vi har bodd her... Jeg gikk inn litt før gutta, holdt jo på å fryse i hjel... brrrr... Gutta mine gikk en tur for å se på en traktor som står noen hus bortenfor oss... Kjempestas for Lillegutt! Han er sååå opptatt av alle sånne store kjøretøy for tiden... I ettermiddag skal vi ut og spise med svigerfamilien. Svigerinna mi fyller 20 år i dag... og det skal det selvsagt gjøres litt stas rundt. Blir koselig, og vi gleder oss. Skal innom Plantasjen på veien dit, så vi regner med å reise herfra en gang mellom halv fire og fire... Jeg ser virkelig fram til biff, jeg! Håper svigerinne liker gaven vi har funnet til henne. Hun skal flytte hjemfra om kort tid... og har ingenting til hus og hjem. Vi har derfor gått til innkjøp av middagstallerkner, frokosttallerkner, krus og melkeglass. Hun er ei jente som er veldig glad i farger og stasj... så vi endte opp med et skikkelig retro-servise i orange med hvite store blomster! Det var skikkelig kult - håper bare hun også liker det. (Hvis ikke så er det jo ikke noe i veien for å bytte! ) Vi syntes det var så stilig at vi nesten kunne tenkt oss det selv, vi... Vi får se når vi en gang får nytt kjøkken... men da er vel ikke sånne farger og møsntre moderne, tenker jeg... Jaja... nok om det... Kult var det i hvert fall! Nå ligger Lillegutt og mannen på sofaen. Mannen i 2-seteren (trangt) og Lillegutt i 3-seteren (goood plasss)... De koser seg i hvert fall. Lillegutt sover som en stein... og har fått fine, rød roser i kinnene... Godt å få hvile litt før vi skal på farta.... da blir han ikke fullt så rampete heller... Men Lillegutt er det nemlig sånn at dersom han er trøtt... så finner han på alt mulig sprell - mest sannsynlig for å tiltrekke seg mest mulig oppmerksomhet! Herlig også da... men kan være litt slitsomt. Må forresten også fortelle: .... Vi har jo prøvd å fortelle Lillegutt at der bor en liten baby inni magen til mamma - men det spørs hvor mye han egentlig skjønner av det. Likevel så er han helt med på å si hei til magen, susse på den, stryke og rope litt mot den! Han er bare så skjønn.... han kommer sikkert til å bli en stolt og omsorgsfull storebror! God søndag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 #1107 Del Skrevet 30. april 2006 Så nydelig at lillegutt snakker med magen din! Syns jeg ser det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 Forfatter #1108 Del Skrevet 30. april 2006 Så nydelig at lillegutt snakker med magen din! Syns jeg ser det for meg! ← Kan ikke annet enn å og jeg.... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 #1109 Del Skrevet 30. april 2006 Kan ikke annet enn å og jeg.... :grine2: ← Det skjønner jeg veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. april 2006 #1110 Del Skrevet 30. april 2006 Måtte av lillegutt som hadde okkupert treseteren så mannen din blei forvist til toseteren! Og veldig koselig at lillegutt har begynt å snakke med magen. Det kan jo hende han skjønner mer etterhvert, når magen blir enda større og han kan kjenne og se det bevege på seg inni der? Veit ikke hvor store barn må være for å skjønne sånt, jeg... Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. april 2006 #1111 Del Skrevet 30. april 2006 Så nyyyydelig lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mai 2006 #1112 Del Skrevet 1. mai 2006 lillegutten din høres veldig lik ut nevøen min når det gjelder store maskiner. Han ser dem på flere hundremeters avstand han luringen her. Så koselig at han koser med magen. Vi har prøvd å fortelle nevøen min om at tante kommer til å føde en liten gutt eller jente, men det virker ikke som det helt går inn. Han nevner det innimellom, men jeg har jo ikke stor mage så han har ingeting å forholde seg til ennå. Men jeg tror at det kommer etterhert som magen vokser enda større, for han har er sånn som legger merke til alt. Her om dagen hadde jeg tatt av meg genser og gikk i kortermet topp hos søstra mi. Da lurte han på om jeg ikke hadde penger til å kjøpe genser, og om jeg ikke frøs, for hvis jeg gjorde det så kunne jeg låne mammaen has sin Liten smarting han der. Har dere store planer for 1.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. mai 2006 #1113 Del Skrevet 1. mai 2006 Håper dere får en strålende fin 1.mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1114 Del Skrevet 1. mai 2006 Missbumblebee: .... miiip: Ja, de vet å ta seg til rette disse småtrolla... Men jeg tror de koste seg stort begge to - til tross for at pappa'n ble forvist til 2-seteren... Mage-prating er gøy... og veldig sjarmerende syntes jeg.... men det spørs vel hvor mye han egntlig skjønner.... Murmelmy: Jeg veit! :grine2: IdaC: Lillegutt har egen radar for store kjøretøyer for tiden... Det er moro da... og alle uttrykningsbiler er gøy - de lager jo så flott lyd! Det er ikke så lett det der å skulle formidle til små tasser at det bor en baby inni magen våre... det er jo helt utenkelig. Men det at Lillegutt godtar å prate med magen er jo en steg i riktig retning. Ikke at jeg tror han faktisk skjønner det, men... Ellers har vi ingen store planer for dagen? Går du i tog eller? Missbumblebee: Du også, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 1. mai 2006 #1115 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1116 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) I dag skal vi i bursdag. Til min bestemor og Lillegutts oldemor. Det blir koselig. Reiser vel i to-tre-tida tenker jeg. Vi har kjøpt blomster og deilig bodylotion og dusjsåpe i en serie hun bruker... håper det faller i smak... Gårsdagens feiring på resturant gikk veldig fint. Lillegutt storkoste seg - og sjarmerte hele kåken... Det var noen andre gjester som hadde med seg en liten baby - kan ikke ha vært mange ukene... Lillegutt var sååå opptatt av den. Jeg fulgte etter han et par ganger (liker ikke at han løper rundt i resturanten uten tilsyn), men stort sett var det mannen som tok den jobben. Til slutt spurte de andre gjestene mannen om vi skulle ha et barn til, siden Lillegutt var så opptatt av babyen... Ellers falt serviset vi hadde kjøpt til svigerinna mi i meget god jord for å si det sånn... og det var jo moro! Nå sitter Lillegutt og mannen på gulvet og leker med duplo. De har bygd en husvogn på hjul - en kjempestor en - så det er veldig stas for Lillegutt å kjøre rundt med den. Trukket av liten traktor! Når de koser seg sånn sammen, og jeg sitter "på sidelinjen" og kikker, hender det stadig at jeg blir grepet av en skikkelig god lykkefølelse. Tenk hvor heldig jeg er som har en så flott familie! Og at jeg skal bli mamma en gang til! Nå skal jeg på finn.no en tur... Endret 1. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1117 Del Skrevet 1. mai 2006 ← HELLU, Fru Biscuit! Så ikke at du var innom mens jeg skrev... Koselig å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #1118 Del Skrevet 1. mai 2006 :grine2: Nå er jeg så rørt over alt det koselige du har skrevet om lillegutt og familien din at jeg bare sitter her og blinker og blinker med øynene!! Jeg gleder meg så enormt over hver dag jeg er gravid,og til hver dag i fremtiden med min familie! Håper den blir like bra som din! Kanonbra at gaven fallt i smak! Jeg så et sånt servise bare i omvendte farger,hvitt med orange store blomster på og det var knalltøfft!!Meen så var det disse penga...! Grattis med ny uke forresten! Er det ikke sprøtt?! Jeg husker så godt da du fikk to blå og syns bare det er et par mnd sider liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1119 Del Skrevet 1. mai 2006 Skytte: Må nesten :grine2: litt jeg også... det er godt å ha det godt! Du har rett... føles ikke som mer et et par mnd siden jeg fikk to blå! Tida går utrolig fort! Hvor lenge har egentlig du igjen nå? Greier visst ikke å følge med helt jeg... får skylde på graviditets-surre-syndromet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1120 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Nytt magebilde 21 + 0! Endret 1. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå