Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hello!

Hva vi pleier å handle på harry tur? Hmm, Det er egentlig ikke så voldsomt mye, vi pleier mest å ta det for å ta oss en tur. Og nå er det lenge siden vi har vært der.

Men det blir en del karbonadedeig, kyllingfileter, kalvekjøtt. En del basisvarer som er kjekt å ha i huset, godis, og noen ganger hender det at vi kjøper litt vin, men det blir jo ikke aktuelt nå, siden mannen ikke drikker, og innen jeg kan drikke det blir det vel årgangsvin :ler:

Håper dere får en koselig dag, været her er strålende, håper dere får like fint vær der borte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Missbumblebee: :overrasket: Sååå sent oppe? Dette var meg på den tiden: :sove: .... :ler2:

IdaC : Da er vi ganske like når det gjelder Harry-turer. Vi reiser også mest for turen - men vi kjøper all karbonadedeig der, så er det tomt for det... da er det på tide med en tur. Ellers handler vi en del kylling i ulike varianter, annet kjøtt - hvis det ser fristende ut, og barnemat på glass. Veldig kjekt å ha stående i skapet - ha med på tur o.l. De er jo såååå mye billigere i Sverige enn i Norge. Det bør du tenke på når babyen kommer. ;) Tror det gjelder det aller meste til barn faktisk.... :briller2: Strålende vær her også... ser ut til å bli en bra dag! :)

MissS: Takk og takk... :bukke: God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ikke fremkaller for ofte....vi har 400 på en cd vi skal få fremkallet...*kremt* koster pæng det ja......Men sånn er det når man er sløv!

Kos deg masse og nyyyt langhelgen din!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som ikke fremkaller for ofte....vi har 400 på en cd vi skal få fremkallet...*kremt* koster pæng det ja......Men sånn er det når man er sløv!

Kos deg masse og nyyyt langhelgen din!

:klem:

elkjøp har begynt med fremkalling..du leverer på cd også tar det det 2 uker men det er halve prisen av hva det koster i fotobutikk,ei vennine av meg har gjort det og de var kjempe fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: :tommelsmil:

Skytte: Jeg syntes det er et tiltak å bestille bilder.... :sjenert: Derfor det skjer så sjelden. Men dete r veldig gøy år de kommer i posten da! :danse:

Fjellrypa: God helg til deg også! :vinke:

Epona: Riktig god helg til deg og dine også! :sjarmor:

La Traviata: God helg! :blomst:

Gullet26: Jeg har også hørt at Elkjøp skal levere bra bilder til en lav pris. Vi bruker Extrafilm, og er veldig fornøyde med bildene vi får derfra. Enkelt å bestille og grei pris. :Nikke:

IdaC: Turen var bra, til tross for litt trafikk... skriver mer nedenfor... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens harry-tur gikk veldig bra. Til tross for en del trafikk nedover. Brukte vel ca en halv time lenger enn vi pleier... men det gjør ikke noe...

Da vi kom fra, spiste vi litt... også ble det handling. Var en tur på H&M der nede, og fant noe skikkelig stilig til Lillegutt. Tøft er kanskje et mer passende ord... :ler: Det var hvert fall trøye og boxershorts i Italias landslagsfarger - så ut som en fotballdrakt. Vi bare måtte kjøpe det... :ler2:

Ellers ble det kylling, karbonadedeig, viltskav, barnemat, godis osv... som vanlig. Men en trivelig tur :Nikke: Var vel hjemme ca halv åtte. Og utrolig nok så sovnet ikke Lillegutt hverken på turen opp eller ned. Han sov derimot godt i sin egen seng i natt... :sjarmor:

I dag stod vi opp litt før åtte og spiste deilig frokost med ferskt brød og te til... :sikle: Så måtte vi en liten tur til byen for å handle en bursdagsgave til svigerinna mi - hun blir 20 år i morgen. Og litt småtteri som vi manglet på matsiden. Det vr relativt fort gjort, så vi var hjemme igjen litt over tolv. Deilig - for det er da de aller fleste andre folk drar ut... :reise:

Nå ligger Lillegutt ute ivogna si og sover... mannen monterer sammen en sjenk vi har kjøpt oss... og jeg sitter i sofaen med PC'n på fanget... :sjenert:

I kveld skal mannen lage hjemmelagd pizza... :sikle: Gleder meg allerede!

Tusen takk for masse hilsner i boka mi, snupper! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Nå er det jammen meg en stund siden jeg har vært innom dagboka di... men jeg lå jo ikke så langt ned på lista di uansett da :ler:

Håper alt står bra til med dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murmelmy: Jepp! :tommelsmil:

LinKri: Koselig at du stikker innom. Som sagt flere ganger og steder - jeg blir så imponert av skrivinga dere, jenter.... (les: lista over innlegg)! :sjarmor:

iss: 5. plass er jo helt toppers! Dere er så søte som skriver så mye og så koselig til meg.... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil Prior slå seg sammen med Gilde ? :klø:

Kan noen forstå det?

Jeg har sluttet å kjøpe Gilde sine produkter etter alt dette tullet med bakterier og dritt i maten deres... men jeg er fremdels glad i kylling og kalkun-pølser. :sjarmor:

Blir Prior og Gilde ett - kommer jeg til å slutte å handle disse produktene også! :sur:

Vet ikke hvorfor jeg bare plutselig måtte skrive ned dette... :ler2: Men følte meg meget spontant litt engasjert her.... :sjenert:

Forresten.... Ikke no' spennende på TV'n i dag jo.... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg ville bare si hei :sjenert:

Jeg har sett deg svare meg noen ganger, og fikk lyst til å lese litt i dagboka di, og hilse på :) Selv om terminen min er noe usikker, ligger jeg nok ikke så langt bak deg i antall uker, så her kommer jeg nok til å følge med videre.

Håper du har en fin lørdags kveld (uten gildeprodukter) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: 

Jeg ville bare si hei  :sjenert: 

Jeg har sett deg svare meg noen ganger, og fikk lyst til å lese litt i dagboka di, og hilse på  :)  Selv om terminen min er noe usikker, ligger jeg nok ikke så langt bak deg i antall uker, så her kommer jeg nok til å følge med videre.

Håper du har en fin lørdags kveld (uten gildeprodukter)  ;)

Så koselig at du stikker innom Valentine ! :vinke:

Moro å lese om andre som har termin rundt samme tid som en selv... :Nikke: Til tross for at man egentlig ikke skal det... så er det jo stas å sammenligne litt og se hvordan andre har det i svangerskapet!

Får nok stikke litt oftere innom deg jeg også... :rodme:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...