Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IdaC : Håper at bekkenplagene ikke forverrer seg i hvert fall. Skal nok greie å leve med det sånn som det er nå... :sjenert: Kontroller, ja... Jeg tror ikke jeg har så veldig mange flere enn andre... :klø: Jeg kommer stort sett når legen vil jeg skal komme, jeg... :ler: Men den ekstra UL'n.. det er for å sjekke størrelsen på barnet. Gynekologen ville gjerne titte på han ved ca 30 uker for å se om han er større enn normalt. Lillegutt var over 4 kg da han ble født - riktignok 15 dager over tiden. Selvsagt takker jeg ja til en ekstra kikk på nurket... ;)

Missbumblebee: Navn, ja... :klø: Det skal jammen ikke være lett. Bra vi har begynt så pass tidlig med å kikke litt, for jeg tror vi bruker laaaang tid på å bestemme oss denne gangen. Sladre gjerne til meg om du finner noen du liker da... ;)

Skytte: Som jeg skrev til IdaC over, så håper jeg bare ikke at bekkenet blir vondere... Da må jeg nok ha hjelp. Men jeg nevner det for legen når jeg skal dit den 2. mai. Behandler man forresten bekkenløsningsplager? Evt. med hva? :klem: til deg!

IdaC : :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et oppvridd klut hver dag etter jeg har spist middag for tiden, jeg.... :sprettoy: Håper det er en periode som går fort over... I hvert fall før mannen reiser og blir borte inntil 14 dager... :roll: Jeg er redd jeg kommer til å bli syk av lengsel... :syk: .... :ler2: Kanskje ikke fullt så ille, men.... ;)

Mannen var hjemme fra jobb i dag. Våknet med stooore røde flekker over hele kroppen, og har vært hos legen i dag. De konstaterte elveblest - som en reaksjon på de vaksinene han har tatt før turen. Heldigvis klør det ikke lenger, han har fått allergitabletter. Huff.. han så ikke ut stakkars... :kose: Men heldigvis har det begynt å dempe seg betraktelig allerede. I følge legen kunne han forvente en lignende "turn" etter neste vaksinetaking, som er fredag. Hva skal man ikke gjennom for å reise på tur sier jeg bare... :ler2:

En ting er veldig koselig med at han er hjemme fra jobben... Det er noen som er hjemme når JEG kommer hjem! :hoppe: Det skjer så sjelden at jeg syntes det er kjempekoselig! Så får vi en lang ettermiddag sammen alle tre...(og en halv... ;) ) :hjerter:

Mannen lagde deilige nakkekoteletter med ris, skysaus og salat til middag... :sikle: Nam...nam... Nå ligger både han og Lillegutt på sofaen og koser seg. Mannen med pute under hodet og øynene lukket... :sove: ...og Lillegutt med biler rundt hele og med sofaputene som vei... :hjerter_rundt:

Jeg skal henge opp tøy! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mannen seg bra, da, med alt utslettet sitt?

Liker ikke å høre om bekkenplagene dine. Det er klart det er lov å klage litt her. Det er jo en av de tingene KG og dagbok er til for!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er en luftekanal, vennen :Nikke:

Bedre å ta det ut her enn å skjelle ut alle og enhver (ikke at jeg tror du gjør det, altså).

Ha en super kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Mannen er blid, fornøyd og oppegående. Plager han ikke mer nå... kløen er borte og heldigvis har utslettene dempet seg veldig. Det er godt det er mange av dere som "tåler" litt klaging... :klem:

Murmelmy: Hihi... nei, jeg er ikke akkurat kjeftesmelletypen - selv om det hender det eksploderer her også... :ler2: Det er godt å lufte hvordan man har det... og når det gjelder bekkenplager, så er det jo mange her på KG som vet akkurat hvordan jeg har det. Greit nok for mannen å høre at jeg har vondt og sliter litt, men han vet jo ikke akkurat hvordan det er... Selv om han er søt og omtenksom, og spør og lytter hver dag... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... har fått så lyst på denne indiske vuggen!

Den ser såååå behagelig og praktisk ut. Vi har ikke verdens største soverom, så det kunne virkelig vært en ide og han en slik over fotenden av senga, for eksempel.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en kvelds :klem:

Du er så søt, Missbumblebee! Morgen- :klem: til deg! ;)

Er på jobb. Lang dag i dag. Helt til kvart på fire... og det er ingen :overrasket: møter! Det vil si at tida kommer til å gå treeeegt... :roll: Men, men... kanskje litt tid til litt KG-surfing da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem poster i "Dagboka mi":

Missbumblebee 111

Skytte 97

*MissS* 40

IdaC 39

iss 38

Gullet26 29

LinKri 26

Murmelmy 24

La Traviata 21

Epica 20

monja 18

Fjellrypa 17

Grace 13

Kakao 13

Cymbidium 12

Anerikke 10

Funshine 10

Binke 10

-TeddyToria- 8

Grooo 8

Murf 7

Fru Biscuit 7

Fru Blå 7

Vinga 5

Cathie 5

miiip 4

Nominella 4

Epona 2

jolie 2

meta 2

bizzy 2

NinaL 2

Heisan 2

Furstina 2

Mrs. Potter 2

FruE 2

Skyfri 1

pondusa 1

-Mathea- 1

Liljen 1

Holly Hobbie 1

Pi@ 1

Molly Mu 1

Seterjenta 1

Felicity 1

Takk for massssse hilsner, jenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: 3. plass er jo helt topp! Når jeg så lista ble jeg overrasket over hvor mange innlegg hver og enkelt av dere faktisk har skrevet i boka mi... :overrasket:

Gullet26: Det der kaller jeg absolutt topp! ;) Takk for PM - har sendt deg svar... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag läser mer än jag skriver ser jag. Här kommer ett inlägg till! ;)

Den indiska vaggan ser skön ut ja - kan tänka mig en sån uppspänd på terrassen - men kanske inte i november :-S

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den vugga så fin ut ja! :)

Og bekkenplagene dine høres kjipe ut. Håper du får en henvisning til fysioterapaut eller noe annet som kan hjelpe.

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!

Stakkars mannen din, syns virkelig synd på ham :(

Når det gjelder behandling av bekkenplager, så fikk jeg vite av han ene gyn jeg var hos at har du fått bekkenløsning så er det svært lite å gjøre med det. Fysio og svømming kan være lindrende, men ikke behandlende mener han. Det gjelder å lytte til kroppen og ta det derfra. Men som sagt tidligere jeg håper at det er noe forbigående hos deg.

Håper du ikke er altfor sliten etter en lang arbeidsdag, ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furstina: Er vel av typen som leser mest jeg også... men etter hvert har jeg blitt flink til å legge igjen innlegg hos andre også. Vuggen ser kjempesmart ut - spørsmålet er bare om man har noe sted å henge den opp.... ;)

miiip: Bekkenplagene er kjedelige, ja... Men jeg regner med og håpr på at det ikke forverrer seg. Koselig at du stikker innom... :)

IdaC: Mannen er mye bedre i dag. Heldigvis gikk det like fort over som det kom. Men det er uansett veldig kjedelig med sånne reaksjoner. Lurer på hva legen sier når jeg kommer dit til uka. Vet ikke hvordan jeg skal legge fram bekkenproblematikken. Jeg vet jo ikke hvor vanlig det er å ha sånn vondt, om dette er skikkelige plager, eller om dette er "vanlig" hos de fleste gravide. Får vente å se... :klem: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...