Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

La Traviata: God påske til deg og dine også! :briller2:

Nominella: Takk for :hoppe: for 17 uker! Tida går ganske radig. Reunion er sikkert artig... :klø: Skal, skal ikke... En del av meg vil - en annen har ikke lyst... :roll:

Missbumblebee: Det er sant at man ikke få mange muligheter til å treffe alle de gamle igjen... Har jo litt lyst... men så er det så mye pes med hva jeg skal ha på meg... har liksom ikke noe som sitter som det skal føles det som... Da må jeg ut å shoppe... dessuten skulle jeg trengt en tur til frisøren også... :sjenert:

Epica: Tida flyr! :hoppe: litt for dine 9 uker også jeg! :hoppe: Fødselskartet er moro å kikke på... men jeg tror vel ikke stort på det jeg heller.. men det er jo litt spesielt når det stemmer da... :ler: God påske til deg også! :klem:

Cymbidium: Goood påske til deg også, vennen! :klem: Håper alt er bra... :)

Binke: God og spennende påske til deg også! Tenk at du mest sannsynelig blir mamma i løpet av påsken! :hoppe: Spennende! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag sov vi til ni alle mann! :sove: Deilig... Lillegutt våknet i går kveld og ville ikke sove igjen - han har derfor ligget i mellom oss i natt. Ingen drømmesituasjon, men det er lett å gi etter når han ikke er helt i form... :sjenert:

I formiddag har mannen malt listene i stua en gang, og snart skal han igang med akrylmassen og tette huller i veggene og noen sprekker hist og her. Ellers er planen som følgende når det gjelder oppussingen:

Torsdag: Male taket i stue og kjøkken.

Fredag: Male to strøk på vegger i både stue og kjøkken (malingen er overmalbar etter drøye to timer... :hoppe: )

Lørdag: Male alle dør- og vinduskarmer.

Søndag: Male lister i stue en gang til + et strøk på kjøkkenlistene.

Mandag: Male peisen og murer rundt den.

Håper vi greier å holde skjemaet - så blir det ikke så mye stress! :sjarmor:

Etter at mannen hadde malt listene, tok vi Lillegutt i vogna og tusla en tur. Lillegutt var så trøtt og sliten at han sovnet etter 5 minutter med trilling. Ligner ikke han - og er vel bare nok et bevis på at formen ikke er helt på topp.

Lillegutt sover ennå - har sovet i halvannen time nå. Vogna står utenfor vinduet på verandaen... Må være deilig å ligger der ute, nede i den varme og deilige voksiposen og høre fuglene kvitre gjennom søte drømmer... :hjerter:

Vi satt akkurat å snakket om hva vi skulle lage til middag i dag... Jeg har virkelig ingen aning! :klø: Har liksom ikke lyst på noe særlig heller... Føler at jeg lever litt på den utrolig møre pepperbiffen fra i går, jeg da... :ler2: Men man må vel ha litt mat i dag også, vel... Gode forslag tas i mot med takk!

Nå skal jeg henge opp litt tøy! :husarbeid:

Hei så lenge! :vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wok f.esk er jo godt me ris og nudler and tja kylling file me saus ,salat og ris evt no annet....and tja grille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: Takk for inspirasjon... ;) Men mannenhar lagd lasagne... :sikle:

Nå har vi spist middag - som altså ble lasagne. :sikle: Smakte veldig godt. Mannen lagde... og det er noe spesielt med mat man ikke har tilbredt selv... :sjenert:

Nå sitter Lillegutt og mannen og ser på Barne-TV. Nå er det Fiffi Forglemmegei! :ler2: Søt serie....

Vi måtte forresten vekke ham i stad... etter at han hadde sovet i over to timer! :overrasket: Lenge siden han har sovet så lenge her hjemme på dagtid. Men i barnehagen er dt visst ikke uvanlig. Men uansett... han skal jo helst sovne til kvelden også... og det forhåpentligvis i sin egen seng... :Nikke:

I morgen ser det ut som Lillegutt og jeg skal besøke broren min i den nye leiligheten, mens mannen maler taket. Er ikke akkurat enkelt å passe på en liten tass mellom malingsbøtter, dekkepapp og stiger... :ler2: Like greit at vi rømmer huset og koser oss hos Lillegutts favorittonkel... :sjarmor:

Ellers håper jeg virkelig på litt skikkelig deilig påskevær, så vi kan være masse ute og kose oss de neste dagene... :briller2:

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen... Jeg bare elsker denne smilyen... :briller2: .... hihi... :ler2:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle meg hvordan man får midtstilt teksten i et innlegg?

Jeg får det ikke til, jeg... :sjenert: Men jeg ser jo vitterlig at mange andre gjør det! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart skal jeg bort til Mamma en tur... Jenteskravling mens Pappa er på jobben... ;)

De har pusset opp stua... og jeg er veldig spent på resultatet. :hoppe: Det har i hvert fall blitt lyst og fint... og det lover bra! :Nikke:

Lillegutt er veldig utrolig i dag og vil ikke sove... Tror vi må ta en ventekveld igjen. Være litt strenge og heller høre på litt hyling. Det går som regel veldig fort over... Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høytiden som kommer nå er viktig.

La oss reflektere over hvorfor ialledager

vi sluttet å sprikre mannfolk opp

på treplanker....

GOD PÅSKE!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss : Nei, det er ikke så enkelt det, nei. Så det var nok lurt å ta en tur ut av huset i dag... Når vi var tilbake, var mannen ferdig med taket. :hoppe:

monja : Jeg tror ikke jeg kan annet enn å :hoho:

Var blitt kjempeflott hos Mamma og Pappa. Var er en tur i går kveld og kikket. Stua har blitt helt ny. Og veldig stilig! :sjarmor:

I dag har Lillegutt og jeg vært hos broren min mens mannen har malt taket i stue og kjøkken. Broren min holder også på med oppussing - og der også er det blitt knallbra! Hele familien er visst bitt av oppussingsbasillen! :ler:

Ellers har jeg hatt hormoner så det holder i dag! Blir ganske sliten av å passe på Lillegutt hele tiden - mannen maler jo. Og i dag har han ikke fått sovet noe, dermed blir det en liten rampegutt til tider... Kjenner jeg blir veldig sliten av det.. og i stad rant det helt over. Jeg er ikke typen som hyler ut i sinne - men i stad skjedde det faktisk... :sjenert: Jeg får jo så dårlig samvittighet etter på. Mann og barn har jo hørt dette... Huff.... :rodme::sjenert: Håper jeg slipper flere sånne tornadoer mens jeg går gravid... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig lite liv her i graviditetsbøkene A-L nå i påsken... :roll: Kjedelig! I naborommet M-Å skjer det mye mer... Så jeg er stadig på tur inn der... ;)

Har lagd dipp! Skal kose oss med salt potetgull og dippelipp etterpå :sikle: MMM....håper det blir så digg som jeg håper... :ler2:

Har blitt mye kos i det siste... Lurer på hva vekta vil vise hos legen den 2. mai... :sjenert: Har vekt her hjemme også - men den viser litt annerledes enn den hos legen. Viser alltid mindre. Men det kan jo ha noe med at jeg alltid veier meg om morgenen her hjemme, mens det ikke er tilfellet hos legen. Forrige gang jeg veide meg her hjemme - er vel ca 1 uke siden - hadde jeg faktisk gått ned enda litt... :klø: Håper det ikke er unormalt. Veide da nesten 4 kg mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid... Håper babyen får det den trenger... Er jo snart 18 uker... pila på vekta burde vel begynne å gå litt oppover nå? (Har litt å tære på... det er ikke det... men likevel... som gravid skal man jo legge på seg litt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Bare innom med en :klem: jeg. Litt sliten i dag, så jeg får komme tilbake imorgen og "skravle" litt mer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

UL om bare en uke altså... Åh, så spennende! :hoppe:

Det går sikkert kjempebra!

:tommel:

Det er sikkert ikke noe galt med vekta! Kjenner flere som bare har gått ned, og kanskje ikke nådd utg.pkt sitt engang til fødsel! Men det kommer nok litt an på utgangspunktet om det er bra eller ikke. Noen har jo veldig mye å tære på, og går kanskje enda mer ned pga. kvalme ol. Jeg derimot gikk opp 26 kg totalt :overrasket: og er så happy for at vekta endelig er på vei ned igjen... :danse: Later mest til at det å gå ned er like vanlig som å gå opp, eller!!? :klø:

Du kan jo kanskje spørre lege/jm om dette til neste time. De vil vel påpeke det dersom de synes det virker unaturlig eller noe slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg har heller ikke begynt å gå opp enda.

Bare ned...

Har jo litt å tære på, men ikke så mye da.

Håper du får en flott langfredag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!! Bare innom en kjapp tur og :hoppe: litt for sola som er her i dag!! (håper dere får litt av den også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumlebee : Veldig koselig med en :klem: altså... :sjarmor:

TeddyToria : Ja, jeg håper virkelig UL går bra. :Nikke: Det er liksom med litt skrekkblandet fryd man går dit... :sjenert: Når det gjelder vekta så har jeg nok ikke stort å bekymre meg for. Gikk ned i starten med førstemann også - men så vidt jeg husker så hadde jeg begynt å gå opp litt rundt disse uker... Får se hva legen sier - sikkert ingenting i veien... Jeg gikk opp 12 kg med Lillegutt, og det hadde jo vært deilig å slippe unna med under 10 kg denne gangen... :Nikke:

MissS : Godt å høre det er flere av oss som går nedover... Men bare vent... Plustelig skyter pila på vekta i været både hos meg og hos deg... :ler2:;)

Missbumlebee : Vi har også hatt knallvær i dag! :briller2: Toppers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har det vært skikkelig PÅSKE-vær hos oss! :briller2:

Lillegutt og jeg har vært en del ute i dag. Blant annet gått tur sammen med venninne K og hennes gutt på halvannet år. Veldig koselig. Lillegutt sov det meste av veien - men det må da ha vært en deilig tur for han også. For meg var det i hvert fall veldig koselig.

Ellers har mannen malt stue og kjøkken i dag - og det blir knallbra! :hoppe: Han har igjen et strøk på kjøkkenet, men vi gikk tom for akrylmasse og dermed må vi kjøpe det og legge på det et par steder før andre strøket på kjøkkenet kan legges.

I morgen skal vi på tur ti svigers. Der blir det middag og kos. Så hjem igjen på kvelden. Gleder oss - lenge siden sist vi var oppover...

Nå skal jeg kose litt med mannen... :hjerter: Har ikke sett han uten malekosten i hele dag... Flinke mannen min! :sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...