Gullet26 Skrevet 9. april 2006 #861 Del Skrevet 9. april 2006 GOD PÅSKE SNUPPA.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 #862 Del Skrevet 9. april 2006 En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! GOD PÅSKE :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 Forfatter #863 Del Skrevet 9. april 2006 iss: Koselig å se deg! Spennende at det går framover, ja... MissS: Takk for gratulasjon... Men du tar jo innpå meg så det holder du da... Gullet26: God påske til den snuppa der også... Kos deg...! TeddyToria: Så koselig at du stikker innom... selv om du helt sikkert er veldig opptatt med nydelige lille Jacob Aleksander... Håper du koser deg, og at formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) I dag har vi tatt en litt spontan avgjørelse her hjemme... Vi har bestemt oss for å male om stue og kjøkken nå i påsken... Typisk oss å bare hoppe ut i det... Jeg hadde mer eller mindre slått det fra meg... tenkte vi kunne ta det til sommeren. Men mannen mente at det var mye lurere å bruke disse fridagene her - når været ikke er helt på topp, og maling er på tilbud - og kaste seg over det... Han er jo søt også... det er jo tross alt han som kommer til å stå for all malinga. En av oss må jo ta vare på Lillegutt... og ellers kan jeg jo bistå med litt maskering, flytting av møbler og annet stæsj, fortelle hvor det er blitt skjoller ( ) og lage mat til den hardtarbeidende... Dette skal vi (dvs. manne da, stakkars...) gjøre: - Fjerne alle møbler - Legge plast/papir på gulvene - Maskere gulvlister ++ - Skru av alle stikkontaker og lysbrytere - Male taket i stua (ca 45 kvm grunnflate) - Male taket på kjøkkenet (ca 15 kvm grunnflate) - Male vegger i stua - Male vegger på kjøkkenet - Male lister i stua - 2 strøk - Male lister på kjøkkenet - 1 strøk - Hvis vi får tid: Male alle vinduskarmer og dørkarmer (5 vinduer og 2 dører) - Skal også male noen lister på badet Kan se ut som vi har nok å gjøre, ja... Men som mannen sier, så er det forberedelsene som tar mest tid... Det å male går egentlig ganske så fort.... hehe... Gleder meg uansett til resulatet. Jeg er sikker på at det blir knallbra. Vi har forresten bestemt oss for Lys Toscana. Mye brukt rundt omkring, men en meget behagelig farge. Stod mellom den og Latte. Men vi syntes Lys Toscana er et snev varmere... og det passer oss bra. (Hvis jeg ikke tar feil, så inneholder Latte fargen brun, mens Lys Toscana inneholder fargen rød... :klø: ) Ellers har vi begynt å drømme om å bytte kjøkken... Understreker drømmer. Men det er jo et snev av muligheter for å realisere dette også da... Det er Ikea vi har tenkt på så langt. Og jeg har jo totalt forelsket med i Faktum Ståt, hvit. ... Jaja... vi får se... Først får vi gjøre oss ferdig med det vi har bestemt oss for å sette i gang med... Her skal det males! Endret 9. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 Forfatter #865 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Ting å glede seg over i nær framtid: - Male om stue og kjøkken! - Ut og spise med familien på tirsdag! - På påskemiddag til svigerfamilien på påskeaften! - Venninne I har bursdag om 9 dager! - Ultralyd 20. april! - Svigerinne S har bursdag den siste dagen i april! - Kontroll hos legen 2. mai! - I konfirmasjon til R 6. mai! - 17. mai! En ting har jeg glemt å fortelle... Etter 17. mai reiser mannen på langtur i forbindelse med jobben. Til Afrika! Han blir borte i maks 14 dager - men lengden på reisen kommer an på hvor fort de får gjort det de skal dere ned.. Jeg gruer meg litt til han skal fly så langt... tenk om flyet detter ned... Huff.. det går sikkert bra... En annen ting som er litt kjipt, er at han reiser midt under min karaktersetting - og da er det ofte en del å gjøre... Men det går helt sikkert bra! Jeg har jo en liten engel av en Lillegutt da... og vi kan kose oss, vi... Det skal i hvert fall være sikkert. Men savne mannen... det kommer jeg definitivt til å gjøre... Endret 9. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2006 Forfatter #866 Del Skrevet 10. april 2006 God morgen! Vel.. har vært opp en god stund da... Lillegutt er levert i barnehagen, og jeg har flydd over huset og ryddet opp litt her og der... Om en times tid skal jeg møte venninne I og vi skal en tur til byen og kose oss. Skal også handle inn maling, akrylmasse, og andre ting som trengs til oppussingen. Dessuten er det vel greit å ha litt melk og brød i hus når butikkene stenger onsdag - til tross for at det bare er stengt i 2 dager.... Noen folk handler jo så stort inn i påsken at man skulle tro de hamstret til krigen... Men dem om det... Lurer på hva jeg skal lage til middag i dag? Skal jeg finne noe i butikken eller ta opp noe fra fryseren? :klø: Får se... haster jo ikke ennå akkurat - klokka er litt over ni... Ellers er det skikkelig deilig påskevær her i dag.... Knallsol og litt over null på gradestokken. Det tallet kommer nok til å stige betraktelig når sola begynner å varme skikkelig... Åh... jeg bare elsker den smilyen... Nei, nå får jeg gjøre noe fornuftig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. april 2006 #867 Del Skrevet 10. april 2006 Ha en fin dag i det fine været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2006 Forfatter #868 Del Skrevet 10. april 2006 MissS: Det samme til deg! Håper du har like fint vær som vi har her! Dette kinesiske fødselskartet sier at jeg kommer til å få en gutt. Unnfangelsen fant sted i desember - altså mnd nr. 12, og jeg var 25 år da unnfangelsen fant sted. Alle over og under akkurat denne ruta er jenter... Har tenkt tanken at jeg bare kommer til å få gutter... :klø: Kanskje det stemmer? Nå iler jeg for å treffe venninne I! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. april 2006 #869 Del Skrevet 10. april 2006 God morgen, eller for deg er det nesten ettermiddag Maling på gang hos dere, der sa du noe ja, vi skulle ha gjort litt vi og, men vi er så late når det gjelder sånne ting Håper dere ikke sliter dere helt ut. Vi er en av de som nesten ikke kjøper mat før sånne helligdager, ser ikke helt vitsen i det. det er jo ikke lenge det skal være stengt. Vi kjøper det vi mangler og ferdig med det, også litt ekstra god mat og litt snop da Håper du får en fin påske, jeg stikker nok innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 #870 Del Skrevet 10. april 2006 Påskeklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2006 Forfatter #871 Del Skrevet 10. april 2006 IdaC: Joa... vi er vel litt flinke nå - som setter i gang. Men vi får se om vi blir ferdige før ferien er over da... Vi handler heller ikke stort inn til påske. Kun det vi trenger, som du sier... Men fy som enkelte andre handler... Missbumblebee: Påskeklem til deg også, vennen! Kikka litt mer på det kinesiske fødselskartet nå.... Og det stemmer faktisk i forhold til Lillegutt... I utgangspunktet er jeg ikke typen til å tro på sånne ting... men det er jo litt rart når det stemmer da... tenk om det gjør det denne gangen også... Da bli det en gutt til! Ellers er Lillegutt i dårlig form igjen, stakkars... Han har feber og hoster. Men han hadde sovet veldig lite i barnehagen. Det er jo lov å håpe at det bare er utmattelse... Men det er vel lite sannsynlig, dessverre... Få uansett håpe det går fort over. Han sovnet fint i senga si i stad. Men sov bare 1 time, og under det. Nå ligger han i sofaen ved siden av oss... Koser med armen min og er rød i sjakan... Stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. april 2006 #872 Del Skrevet 11. april 2006 Heia snuppa! Så leit at lillegutt er dårlig igjen. Håper det går fort over så han får nyte ferien sammen med dere. Jeg lurer også veldig på det fødselskartet, skal visst ha gutt jeg også, men jeg har blitt spådd at jeg skal få jente-jente-gutt-jente, så da får vi bare vente å se da! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. april 2006 #873 Del Skrevet 11. april 2006 Innom med en stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. april 2006 Forfatter #874 Del Skrevet 11. april 2006 Missbumblebee: Lillegutt har faktisk vært i relativt god form i dag... Så kanskje det rett og slett var utmattelse? :klø: Vi får se hva morgendagen bringer... Litt artig med fødselskartet... men man kan jo bli rar av å titte på sånt også da... IdaC: Tusen takk for klem. En tilbake til deg... Som jeg skrev over, så har Lillegutt vært i farta igjen i dag. Men til kvelden har han vært litt slapp igjen. Er i seng nå da... Har vært ute og spist med familien i dag: Mamma, Pappa, min bror, mannen, Lillegutt, farmor, tante, inngiftet onkel, fetter, onkel, inngiftet tante, fetter, kusine, inngiftet kusine og inngiftet fetter. Full pakke med andre ord! Spiste deilig pepperbiff med råstekte poteter og ostekake til dessert. Kjempedeilig! Ellers har jeg blitt invitert til reunion i dag. Det er ti år siden vi gikk ut av ungdomsskolen... Hvor har de åra blitt av? Var litt kort varsel - festkomiteen hadde hatt vanskeligheter med å få tak i meg - men jeg får se om jeg skal gå. Har frist til søndag på å bestemme meg. :klø: Men hva skal man ha på seg? Med kul på magen og greier... Man vil jo helst ta seg godt ut på sånne reunion-fester også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2006 #875 Del Skrevet 11. april 2006 Håper dere får en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. april 2006 #876 Del Skrevet 11. april 2006 for 17 uker! Er jo gøy med reunion da! Ta på deg en fin/stilig mammatopp og bukse med strikk i livet. Det blir sikkert kjempeartig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. april 2006 #877 Del Skrevet 12. april 2006 Hei på deg! Syns du bør dra på den reunionen, det er tross alt ikke så ofte man har mulighet til å se igjen alle, og mimre om gamle dager. gravide mager er jo bare fine da, så den er det bare å vise frem!! Skjønner at det blir rart å ha mannen din borte i afrika sååå lenge, men tenk så deilig det blir når han kommer hjem igjen da!! (og flyet detter ikke ned da vet du!) Fortsatt god påske til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. april 2006 #878 Del Skrevet 12. april 2006 Ha en SUUUPER påske vennen!! Ja, fødselskartet.. etter det får jeg en gutt. Er morsomt, men tror ikke såmye på det for 17 uker!! WOW, tiden går fort! Er formen fin? Hvilke planer har du for påsken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 12. april 2006 #879 Del Skrevet 12. april 2006 Titter innom for å ønske deg og dine en god påske! Riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 12. april 2006 #880 Del Skrevet 12. april 2006 GOD PÅSKE, CR@SH! Og lykke til med oppussings-arbeidene. Deilig med litt forandring og noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå