Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fru Blå: Takk for nattaklem ;) Du får få en god-formiddags- :klem: av meg du da.... :)

La Traviata: :klem: Er formen bedre?

Missbumblebee: :kyss:

IdaC: Onsdags- :klem: tilbake... ;)

Gullet26: :vinke: Her er det full fart som vanlig. Jobb og jobb og jobb føles det som! :sjenert:

Missbumblebee: Takk det samme, vennen. Overskyet, men greit vær. Var tendens til snø da jeg reiste hjemmefra i dag... men det ser jeg heldigvis ikke noe mer til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobben. Spise lunsj. I dag har jeg spandert på meg kyllingsalat fra kantina... :sikle: Glemte å ta på dressing da jeg var der nede og handlet, men det smakte godt likevel. Var masse bønnespirer i salaten i dag... smakte godt.

Har vært hos en gruppe og sett på foredrag. Artig som en avveksling. :)

Må prøve å få gjort litt her, før alle møtene kommer på om en times tid...

:vinke: TAKK for masse koselig besøk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det ikke bare er meg som jobber jobber og jobber bare ikveld igjen + natt til fredag også fri frem til skjærtorsdag jobbe kveld også fri påskehelga jaaaaaaaaaaada...påskeegg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hørtes deilig ut med en god lunsj! :sjarmor:

Jeg tenker kun på mat for tiden....... :sjenert:

Håper du koser deg på jobb! :klem:

Er formen bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: :vinke: Ja, det skal virkelig bli godt med litt fri! :hoppe: Jeg også gleder meg til påskeegg! :sjarmor:

Epica: Formen er bra, ja! Faktisk over all forventning. Hadde det ikke vært for ømme pupper (som har kommet i det siste), så hadde jeg jammen ikke trodd at je var gravid... også den voksende magen da... :ler2: Mat, ja! ;) Men jeg er veldig til og fra jeg....

...spise middag i stad, men det smakte meg virkelig ikke. Og det ble med en liten spurveposjon. Ikke akkurat noe å bli mett av. Men jeg hadde ikke lyst til å spise bare for å spise heller... Har mest lyst på skikkelig junk food - hamburger, pommes frites og lignende... :sikle: Men sånn mat blir det ikke på meg i dag...

:hoppe: Må hoppe litt for gutten til TeddyToria! :hoppe: Endelig har han kommet til verden! :grine2: Det har jammen meg vært spennende å følge med! Da jeg var innom dagboka hennes i stad var det 16 (!!!) :overrasket: brukere der!

Nå skal jeg ile inn på badet og hjelpe til med å tørke håret til Lillegutt.

Skriver er senere! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage meg noe mat....:sjenert: Har nesten ikke fått i meg noe etter jeg kom hjem fra jobben...

Lagde en liten skål med makaroni og ost nå... Smakte OK, men fikk bare i meg 2/3. Håper babyen uansett tar det den trenger...

I stad, når jeg løfta Lillegutt opp av senga... så fikk jeg et skikkelig "tak" nederst i magen... ble litt redd jeg... Håper ikke det er farlig...

Jeg bekymrer meg for alt om dagen, jeg... :sjenert:

Nå har jeg tenkt å gå og legge meg... :Gjesp: Er helt skutt!

Murmelmy: Søt du... :kyss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov godt! :klem:

Synd at maten ikke smaker godt for tida... men babyen din tar det h*n trenger vettu :kose:

Kanskje greit å ta vitaminer i tillegg?

Håper morgendagen blir bedre :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La Traviata: Har vært bedre matlyst i dag... Lurt med vitaminer, ja. Tar mulitvitaminer. :Nikke:

Missbumblebee: :klem:

Fjellrypa: :klem:

Har hatt besøk av venninne I. Kjempekoselig. Har skravla og sett på TV. Koselig som alltid... :)

Har tatt meg en dusj nå... :dusje: Oppdaget et blåmerke eller en åreknute eller noe bak det ene kneet mitt... :overrasket: Er ikke det bare gamle damer som får det? :sjenert: Er det farlig, tro?

Nå skal jeg slutten på "Elskede Poona"... og så skal jeg legge meg.... :sove:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...