Fru Blå Skrevet 4. april 2006 #821 Del Skrevet 4. april 2006 Innom og gir deg en go'natta Ha en fin dag på jobb i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. april 2006 #822 Del Skrevet 4. april 2006 Natta vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. april 2006 #823 Del Skrevet 4. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. april 2006 #824 Del Skrevet 5. april 2006 Innom med en onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 #825 Del Skrevet 5. april 2006 Go morgen....hvordan går det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. april 2006 #826 Del Skrevet 5. april 2006 Heia vennen! Håper du har en fin dag der borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. april 2006 Forfatter #827 Del Skrevet 5. april 2006 Fru Blå: Takk for nattaklem Du får få en god-formiddags- av meg du da.... La Traviata: Er formen bedre? Missbumblebee: IdaC: Onsdags- tilbake... Gullet26: Her er det full fart som vanlig. Jobb og jobb og jobb føles det som! Missbumblebee: Takk det samme, vennen. Overskyet, men greit vær. Var tendens til snø da jeg reiste hjemmefra i dag... men det ser jeg heldigvis ikke noe mer til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. april 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 5. april 2006 Er på jobben. Spise lunsj. I dag har jeg spandert på meg kyllingsalat fra kantina... Glemte å ta på dressing da jeg var der nede og handlet, men det smakte godt likevel. Var masse bønnespirer i salaten i dag... smakte godt. Har vært hos en gruppe og sett på foredrag. Artig som en avveksling. Må prøve å få gjort litt her, før alle møtene kommer på om en times tid... TAKK for masse koselig besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 #829 Del Skrevet 5. april 2006 godt det ikke bare er meg som jobber jobber og jobber bare ikveld igjen + natt til fredag også fri frem til skjærtorsdag jobbe kveld også fri påskehelga jaaaaaaaaaaada...påskeegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #830 Del Skrevet 5. april 2006 Hørtes deilig ut med en god lunsj! Jeg tenker kun på mat for tiden....... Håper du koser deg på jobb! Er formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. april 2006 Forfatter #831 Del Skrevet 5. april 2006 Gullet26: Ja, det skal virkelig bli godt med litt fri! Jeg også gleder meg til påskeegg! Epica: Formen er bra, ja! Faktisk over all forventning. Hadde det ikke vært for ømme pupper (som har kommet i det siste), så hadde jeg jammen ikke trodd at je var gravid... også den voksende magen da... Mat, ja! Men jeg er veldig til og fra jeg.... ...spise middag i stad, men det smakte meg virkelig ikke. Og det ble med en liten spurveposjon. Ikke akkurat noe å bli mett av. Men jeg hadde ikke lyst til å spise bare for å spise heller... Har mest lyst på skikkelig junk food - hamburger, pommes frites og lignende... Men sånn mat blir det ikke på meg i dag... Må hoppe litt for gutten til TeddyToria! Endelig har han kommet til verden! :grine2: Det har jammen meg vært spennende å følge med! Da jeg var innom dagboka hennes i stad var det 16 (!!!) brukere der! Nå skal jeg ile inn på badet og hjelpe til med å tørke håret til Lillegutt. Skriver er senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. april 2006 #832 Del Skrevet 5. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. april 2006 Forfatter #833 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Måtte lage meg noe mat.... Har nesten ikke fått i meg noe etter jeg kom hjem fra jobben... Lagde en liten skål med makaroni og ost nå... Smakte OK, men fikk bare i meg 2/3. Håper babyen uansett tar det den trenger... I stad, når jeg løfta Lillegutt opp av senga... så fikk jeg et skikkelig "tak" nederst i magen... ble litt redd jeg... Håper ikke det er farlig... Jeg bekymrer meg for alt om dagen, jeg... Nå har jeg tenkt å gå og legge meg... Er helt skutt! Murmelmy: Søt du... Endret 5. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. april 2006 #834 Del Skrevet 5. april 2006 Sov godt! Synd at maten ikke smaker godt for tida... men babyen din tar det h*n trenger vettu Kanskje greit å ta vitaminer i tillegg? Håper morgendagen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. april 2006 #835 Del Skrevet 6. april 2006 Heia! Håper du får en finfin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. april 2006 #836 Del Skrevet 6. april 2006 Håper du får en fin dag med massevis av matlyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. april 2006 Forfatter #837 Del Skrevet 6. april 2006 La Traviata: Har vært bedre matlyst i dag... Lurt med vitaminer, ja. Tar mulitvitaminer. Missbumblebee: Fjellrypa: Har hatt besøk av venninne I. Kjempekoselig. Har skravla og sett på TV. Koselig som alltid... Har tatt meg en dusj nå... Oppdaget et blåmerke eller en åreknute eller noe bak det ene kneet mitt... Er ikke det bare gamle damer som får det? Er det farlig, tro? Nå skal jeg slutten på "Elskede Poona"... og så skal jeg legge meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. april 2006 Forfatter #838 Del Skrevet 6. april 2006 2 uker til UL. 4 uker til kontroll hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. april 2006 #839 Del Skrevet 6. april 2006 Bare jeg som er innom og oppdaterer meg litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. april 2006 #840 Del Skrevet 6. april 2006 GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå