Gullet26 Skrevet 3. april 2006 #801 Del Skrevet 3. april 2006 I går fikk jeg forresten brev i posten med invitasjon til å være med i Mor og Barn - undersøkelsen. Tror jeg skal takke ja til det... Er det noen av dere andre som er med? ← halla ja vi er med helt oki det noen spørreskjema nå og da hakke fått noen på en stund nå...jaggu var det ikke snø på morran i går når jeg våkna men det er borte igjen nå da for begynte å regne for sikkerhets skyld jaja ut i dag skal vi ut uansett det er grått og trist men må ha litt luft og skal handle litt små ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. april 2006 #802 Del Skrevet 3. april 2006 Ønsker deg ei fin uke! Og det går helt sikkert bra på ul, men skjønner hvordan du tenker for har det likedan selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. april 2006 #803 Del Skrevet 3. april 2006 Hei, jeg har fått den Mor og barn undersøkelsen jeg også. Litt usikker om jeg skal være med, da en i vår nærmeste vennekrets jobber med de undersøkelsene. Selv om han har taushetsplikt så syns jeg det er litt flaut at han skal vite så mye om oss Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. april 2006 #804 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg er også med i Mor- og barn-undersøkelsen. Synes det er viktig å si ja når formålet er så godt. Og så digger jeg spørreskjemaer og avkrysninger, da! Til IdaC: Det er jo helt anonymisert, så han kameraten din kan ikke vite hva du har svart! En liten til Cr@sh og ønske om at du skal slippe å være så nervøs. Det er vel helt normalt, men som regel er jo alt bra inni magen! Her blir det ingen strålende dag bokstavlig sett, for her sludder det og er også tett tåke. Men den kan jo være bra tross dårlig vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #805 Del Skrevet 3. april 2006 UL kommer nok til å gå så bra så! Men vet hvordan du har det.Jeg var livredd for at der skulle være tre føtter,en halv arm etc etc...Men så er jeg litt overdramatisk også da..... Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 Forfatter #806 Del Skrevet 3. april 2006 Gullet26: Spørreskjema ja... Jeg liker faktisk sånne skjemaer jeg... hihi... MissS: Ønsker deg også en fin uke... Godt å vite at det er flere som tenker som meg... Men dagen i dag har vært peget av godt humør. IdaC: Som miip sier... så er vel alt anonymisert. Jeg tror vi skal være med... er jo viktig å bidra til forskningen. Og moro med spørreskjemaer! miiip: Jeg er faktisk som deg - elsker skjemaer og avkryssing! Tror nok jeg skal være med på undersøkelsen... Det eneste jeg stusset over var at man ikke får noen form for resultater på prøvene. Skjønner jo at de ikke kan sende ut svar til 100 000 mennesker, men hva om de finner noe veldig alvor... også får vi ikke beskjed.... Skytte: Joa... UL går sikkert bra... *krysser fingre og tær* Ha ei fin uke du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. april 2006 #807 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg stiller veldig gjerne opp på en hvilken som helst Mor og barn undersøkelse, jeg, hvis jeg bare kvalifiserer til å delta! Håper første dag i den nye uka ble litt mindre slitsom enn forventet. Og nå er det bare 4 dager til påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 Forfatter #808 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Lillegutt er i seng... og jeg og mannen sitter foran TV'n og ser på "Familiens Ære"... Dagen i dag gikk fort og greit. Var sliten da jeg kom hjem. Har rettet og planlagt masse på jobben i dag... og da blir hodet litt slitent... Lurer på om ikke jeg har kjent den lille i magen flere ganger i dag... Det er ikke alle dager jeg har tid til å kjenne etter liksom.. men fikk ligget litt på sofaen da jeg kom hjem i dag - Lillegutt lekte med biler... da fikk jeg litt ro... og tar jeg ikke feil kjente jeg litt romstering der inne... Ikke spark... men akkurat som om noen snur seg inni magen... Snart skal jeg hoppe i dusjen og kose meg... Blir ikke tid til hårvask og avslapping om morgenen når Lillegutt er i farta og vi skal være ute av huset før 07.00... så da er det deilig å ta seg god tid på kvelden. Har bestemt meg for å bli med på mor og barn undersøkelsen... Ser få grunner til å la være... Det er jo for et veldig godt formål.... og spørreskjemaer er jo toppers... Takk for masse koselig besøk! Endret 3. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 Forfatter #809 Del Skrevet 3. april 2006 Der var jo Fjellrypa også jo! Du skal se du blir kvalifisert raskere enn du aner.... Jeg sender masse masse babystøv din vei! Snart påske, ja! Gleder meg stort til ferie og fri!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 4. april 2006 På jobb. Full fart om ti minutter og i seks timer framover... Men det går nok bra det også... Skal holde prøve i en klasse i dag... så da går ikke så mye av timen på meg som lærer... kanskje jeg til og med får rettet noen arbeider...? Gikk greit å stå opp i morges... var faktisk litt uggen ettr de to knekkebrødene mine... men det gikk fort over. Lillegutt var veeeeldig trøtt i dag... ...og ville nesten ikke våkne... Men han var blid som en sol når vi først kom oss på stellebordet... Søtnosen! Nei... nå blir det jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. april 2006 #811 Del Skrevet 4. april 2006 Kos deg på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2006 #812 Del Skrevet 4. april 2006 Kose deg på jobb! Så skjønn lillegutt høres ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 Forfatter #813 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) MissS: Takk for det... Dagen har ikke vært så verst så langt... Epica: :bukke: Takk! Lillegutt ja.... Han er selvsagt verdens søteste og nydeligste og beste! Har nå spist lunsj. Hører på P4 på ørepluggene mine og drikker varm sjokolade... Ikke verst til å være på jobben. Kun 2 undervisningstimer igjen etter dette. Dagen har gått bra så langt... og jeg har fått rettet en bunke med arbeider... Har ikke tall på hvor mange jeg har igjen... Men i verste fall får jeg ta litt av den jobben i påskeferien... Imorgen skal jeg begynne kl 0800, selv om jeg egentlig begynner 09.45. Det blir uvant. Pleier å glede meg stort over de to dagene jeg begynner litt senere - men må jeg så må jeg. Skal være med når en klasse skal legge fram et prosjekt de har hatt. Fint grunnlag for muntlig karakteren ...men blir lang dag. Er ikke hjemme før halv fem. Og Lillegutt må være i barnehagen like lenge. Han er svært sjelden sååå lenge i barnehagen, så det går nok bra for denne ene gangen - men jeg liker det egentlig ikke... Torsdag derimot, får jeg en fin dag. Den ene gruppa mi har tentamen, så jeg skal kun ha 2 undervisningstimer den dagen - dvs masse tid til retting! Og snart er det... PÅSKEFERIE! Endret 4. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 4. april 2006 Ojoj... nå skjer det ting hos Teddy! Hun blir visst satt i gang med stikkpiller. Fjonken er visst - 21% i vekst. Håper alt går bra med alle! Krysser fingre for at Teddy får møte en frisk og rask liten fjonk om ikke så alt for mange timer! *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2006 #815 Del Skrevet 4. april 2006 Ååå, så spennende med TT da! Så du er lærer? Er det gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 4. april 2006 Så du er lærer? Er det gøy? ← Ja, jeg er lærer. Jobber ved en videregående skole... Er gøy, men også veldig slitsomt. Man gir så mye av seg selv... Men ingen dager er like... nesten i hvert fall... tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. april 2006 #817 Del Skrevet 4. april 2006 Hei snuppa!!! Hvor tok du lærerutdanningen din? Har søkt meg til 20 studiepoeng i pedagogikk modul 1 og 30 sp i matematikk 1 på HiO til høsten. Er det å anbefale? Vet du noe om det??? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 4. april 2006 Hei snuppa!!! Hvor tok du lærerutdanningen din? Har søkt meg til 20 studiepoeng i pedagogikk modul 1 og 30 sp i matematikk 1 på HiO til høsten. Er det å anbefale? Vet du noe om det??? ← Jeg tok lærerutdanninga mi på Eik i Tønsberg. Pedagogikk er jo et kjempespennende emne, men også veldig omfattende. Husker at jeg i starten syntes det var veldig mye nytt å sette seg inn i... men etter som man kommer inn i de ulike betegnelsene og blir litt kjent med de mest kjente pedagogene er det veldig spennende. Matematikk kan og vet jeg veldig lite om. Har bare de 30 studiepoengene som er inkludert i allmennlærerutdanning... men det er sikkert spennende. Husker at jeg syntes det var gøy, men at noe av stoffet var veldig vanskelig. Som sannsynlighetsregning... Jeg lurte også på om jeg skulle søke meg til noen kurs fra høsten av. Har grunnfag i KRL, så lurer på om jeg skal se litt nærmere på mellomfagstillegget. Men har ikke fått somlet meg til å gjøre noe med det. Jeg søkte i fjor også, men takket nei til plassen fordi jeg fikk meg jobb. Da var det mange ledige plasser ved studiestart, så jeg tror og håper at det ikke er så vanskelig å få bli med i år heller - til tross for jeg er sent ute med å melde min interesse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. april 2006 #819 Del Skrevet 4. april 2006 Heia du! Jo jeg vet at de undersøkelsene det skal være anonymt, men han forsnakket seg en gang angående vennina til kjæresten hans som hadde deltatt. og da lurte jeg på hvordan han visste at det var henne, så sa han at de ser jo navnet på sjema, de er ikke mange som jobber med disse undersøkelsene, så sjansen er stor til at han får sett min. Litt kjipt at det skal være sånn egentlig, men samtidig så har jeg ikke lyst at en jeg ser så ofte skal vite hvor ofte mannen og jeg har sex Håper du får en fin dag på jobben i morgen selv om den blir lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 4. april 2006 Jo jeg vet at de undersøkelsene det skal være anonymt, men han forsnakket seg en gang angående vennina til kjæresten hans som hadde deltatt. og da lurte jeg på hvordan han visste at det var henne, så sa han at de ser jo navnet på sjema, de er ikke mange som jobber med disse undersøkelsene, så sjansen er stor til at han får sett min. Litt kjipt at det skal være sånn egentlig, men samtidig så har jeg ikke lyst at en jeg ser så ofte skal vite hvor ofte mannen og jeg har sex ← Jøss.... Det er jo synd da... Skjønner godt at du vegrer deg for å være med da, ja... Jeg ville heller ikke ønsket at hele "nabolaget" skulle vite så mye om meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå