Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hurra for morgen dagen da :sjarmor:

bra at han sover i sin egen seng jeg merker at jeg sover så dårlig når veslemor ligger i senga vår selv om det bare har skjedd 3 ganger...og hun sover best i sin egen seng også føler jeg...ahhh bare 1 t igjen nå så er det hjem og sove til det er jobb igjen imorgen kl 08:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullet26: :hoppe:

Missbumblebee: :danse:

TeddyToria: :hoppe:

40 sider !!!:mrgreen::hoppe::klappe::digge:

:briller2::danse::sminkedokke::perebrus::kghjerte::enig::Hehe:

I dag skal vi på tur til venninne A og mannen T.

Kjempekoselig. Vi gleder oss til å se dem! Reiser avgårde ca halv elleve...

Skriver sikkert mer i kveld...

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin dag i dag da.....Her hos meg er det knallvær litt kjipt å sitte inne å se på det meeeen!Håper sola skinner hos deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp til en drlig aprilsnarr! :sur:

SNØØØ! :overrasket:

Æsj... vil ikke ha mer snø....

:sjokkbla:

Sov urolig i natt - til tross for at Lillegutt sov hele natta i sin egen seng. Jeg syntes det er så lenge siden jeg har kjent noe til den lille i magen.... og har vridd og vent på meg i senga i hele natt... bare for å prøve å kjenne noe...

Men det er jo egentlig ganske tidlig... men likevel... det gjør meg litt smånervøs... vil ikke at det skal være noe galt. Mannen sier at den lille nok vokser og har det bra, siden magen vokser... :sjenert: Håper han har rett.

Skal til legen 2. mai og på UL 20. april. Men skulle egentlig hatt en kontroll nå i starten av april. Men det har jeg altså ikke fått fikset. Kanskje jeg ringer legen og hører om de har fått noen avbestillinger den kommende uka...

Nå skal jeg dusje og spise frokost...

Vi koste oss forresten masse hos venninne A og familien i går. Var hjemme halv ni... og Lillegutt sovnet i senga si med en gang. Trolig helt utslitt etter all herjinga med jentene... ;)

Gullet26: Koselig at du stikker innom! Har du fått snø i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer meg 16+1 !!! Den lille har det nok helt sikkert bra, det er jo veldig tidlig å kunne kjenne dem hver dag ennå. Den ligger nok og storkoser seg i mammas mage :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 16+1 ja! :blomst:

Det er jo veldig tidlig til at man kjenner liv hver dag da, men jeg skjønner godt at du synes det er litt ekkelt...når man først får sånne dumme tanker er de vanskelig å bli kvitt før man er helt sikker på at man har kjent liv igjen, osv.

Men det er nok så bra med den lille spiren atte! :)

Snø ja, fytti grisen! Snødde her i går også, men nå regner det heldigvis bort igjen alt sammen! :tommel: Kan godt få regne i flere uker nå, så det blir bart og grønt til 17. mai! ;)

God søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag!

Gratulerer med 16 uker! :)

Jeg begynte å kjenne en del liv rundt 16 uker, men det var ikke hver dag i begynnelsen. Uansett er det kjedelig når man begynner å engste seg.

Du får sikkert komme innom legekontoret for å høre hjertelyden hvis du føler for det.

Men før du vet ordet av det begynner nok den lille å banke til deg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: Vi får håpe du har rett... Storkose seg høres ikke så ille ut... :sjarmor: Føler noen ganger at jeg ikke får tid til å være gravid slik som jeg hadde sist... Da hadde jeg jo bare meg selv å tenke på... nå er det jo Lillegutt som kommer først.

TeddyToria: Ja, det er jo veldig tidlig å kjenne liv hver dag... men så blir man jo liksom litt "bortskjemt" når man først har kjent det... og vil ha mer og mer... :ler: Jeg regner jo med at alt er vel der inne... men det skal likvel bli godt å se den lille om 2 og en halv uke... :Nikke:

Fru Blå: Sist gang kjente jeg ikke liv før etter uke 18 tror jeg... :klø: Men det er jo vanlig å kjenne det tidligere med nummer to. Kanskje jeg har litt for høye forventninger når det gjelder sparking... så tidlig... :sjenert: ...og ja, det er sikkert ikke umulig å få komme innom hos legen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, slitsomt å bekymre seg, men de fleste opplever vel i den perioden at man kjenner liv noen dager og andre dager ikke. Sånn var det i alle fall her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grooo: Ja, tror nok ikke det er uvanlig å føle det sånn som jeg gjør nå. Man går fra kvalme som et kjempesymptom til ingen symptomer og liv i magen en gang i ny og ne... Man kan jo bli rar av mindre... :ler2:

miiip: Koselig med besøk fra deg! :) Var veldig trivelig på tur i går... Koser oss alltid sammen med venninne A og familien. Lillegutt storkoser deg med de tre småjentene de har...

Nominella: Koselig at du stikker innom :klem: Og takk for gratulasjoner!

............... ............... :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: ..................... ................

Nå er Lillegutt i seng. Haan sovnet på fanget mitt før vi hadde fått pusset tennene... og sov seg gjennom hele tannpussen med gapet åpent... :ler: Han er jo verdens nydeligste! :hjerter:

Har akkurat fått avgårde søknaden til stillingene som er utlyst på skolen jeg jobber ved... Det er jo lov å prøve seg... :sjenert: ...og håpe... :sjarmor: Så får vi se hvordan det går... Er alltid spennende å søke på jobber.... :Nikke:

Ellers har vi vært en tur og besøkt broren min i den nye leiligheten hans i dag. Blir så flott der... Han holder på meg litt oppussing - er ikke mye maling som skal til for at det blir helt "nytt"! Dette er hans aller første selveide hjem, så han er veldig stolt... og det er vi også! :sjarmor: Flinke lillebror... :)

I morgen er det på'n igjen med en ny arbeidsuke! Føles alltid slik --> :forvirret: på søndagskvelden...

Meeen... denne gangen har jeg jo påskeferie å glede meg til i andre enden av uka! JIPPI! :hoppe: Da blir det FRIIII! Håper vi får knallvær hele påsken, at all snøen blir vekk-vekk-vekk og at vårblomstene begynner å titte fram... :hoppe:

Er det noe å se på TV i kveld, tro? Må sjekke avisa jeg nå....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kikka i avisa nå... :idesmil:

Tror det kanskje blir "Charterfeber" på TV3. :ler2: Lo meg skakk av det forrige søndag... Så utrolig mye rart folk gjør... og stiller opp med på TV! :hoho:

Men så er det jo "Typisk Norsk" på NRK ti på ni også... Det er jo et skikkelig go'-program... men det går jo i reprise på NRK2 i morgen... :Nikke:

Vi får se.... (bokstavlig talt!)

Slækken på sofaen foran TV'n blir det definitivt! :tommel:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg forresten brev i posten med invitasjon til å være med i Mor og Barn - undersøkelsen.

Tror jeg skal takke ja til det...

Er det noen av dere andre som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :vinke: Helga har vært bra!

Er på jobben nå. Våknet 0515 i dag morges og fikk egentlig ikke sove igjen. Skulle opp kl 0600, da... men de tre kvarterene kunne jeg godt trengt... :Gjesp:

Nå er det snart full fart her på skolen. Først til byggfagene, så til frisørlinja.... Puuhh.... :sjenert: Men dagen går nok fort og blir sikkert fin...

Ellers føler jeg at jeg er litt nervøs og engstelig fort tida... har jo nevnt det før... Tenk om jeg kommer på UL også er det ikke liv i magen... det er mitt største mareritt.... Var ikke så redd med nr. 1.... Huff.... sikkert bare en periode jeg skal gjennom!

Håper alle får en strålende dag! :briller2: Her er det tjukk tåke og 1 varmegrad... spørs vel om vi får se sola her i dag...

:vinke: Hei så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...